CL 14/15 Gruppenphase

Diskussionen rund um den FCB.
Frau Ti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Frau Ti »

Trekbebbi hat geschrieben:Isch jo klar gsi... luegsch eimol bi dr Ferieplanig nid uf dr FCB, bisch glatt in de Ferie, wenn Real ins Joggeli kunnt... :( :mad: :( :mad:
Und an mym Geburtstag wird's e deftigi Packig gäh. Die, wo das e geili Gruppe finde, schaffe wohl alli in dr Buechhaltig? :p Sportlich wird das e extrem schweri Gruppe. Ych rächne mit em 3. Platz.
Also ich rächne und hoff uf e Platz Drei, will mir in dr EL (mMn)witter kömme als in dr CL… Gruppephase witerko und nach de näxte 2 Mätch isch fertig isch doch scheisse.. Lieber EL gwünne :p :D
Der Ball ist rund!

Frau Ti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Frau Ti »

SvenBK hat geschrieben:Cha das si, dass die Arschlöcher us dr Räschtschwiiz unser Ticketing belagere, damit si eimol im Läbe Real nit nur im TV sehn?!

Chum sit bald 2 Stund nit iine... zum kotze das Pack :mad:
Und jo, dass ka sie das sie das WÄND! In etliche Fore, Zitige liest me wie Fan doch jede vo Real isch und sie eimol drfür ins Joggeli wänd goh…
Der Ball ist rund!

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Frau Ti hat geschrieben:Also ich rächne und hoff uf e Platz Drei, will mir in dr EL (mMn)witter kömme als in dr CL… Gruppephase witerko und nach de näxte 2 Mätch isch fertig isch doch scheisse.. Lieber EL gwünne :p :D
Do hesch Du absolut rächt. Nur dr Finanzchef wird das vermuetlich chli anders gseh, will er mit em CL-Achtelfinal meh Gäld iinimmt, als wenn dr FCB in dr EL e paar Runde wyterkunnt. Do miesste sie wieder mindestens in Halbfinal ko, damit sich das für ihn rächnet.
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

SvenBK
Erfahrener Benutzer
Beitrag von SvenBK »

Ich möcht gärn mis CL Päckli bstelle, wie jedes Joor.

oder zumindest mol Infos ha beträffend Vorverkauf.

SvenBK
Erfahrener Benutzer
Beitrag von SvenBK »

cantona hat geschrieben:Für was?
Ich möcht gärn mis CL Päckli bstelle, wie jedes Joor.

Laca
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laca »

SvenBK hat geschrieben:Ich möcht gärn mis CL Päckli bstelle, wie jedes Joor.

Geduld bringt Rosen.

Es wird dir niemand deine Tix wegnehmen. Garantiert.

Ach, wie gut, dass niemand weiss,

dass ich Rumpelstilzchen heiss!

aguero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von aguero »

Trekbebbi hat geschrieben:Do hesch Du absolut rächt. Nur dr Finanzchef wird das vermuetlich chli anders gseh, will er mit em CL-Achtelfinal meh Gäld iinimmt, als wenn dr FCB in dr EL e paar Runde wyterkunnt. Do miesste sie wieder mindestens in Halbfinal ko, damit sich das für ihn rächnet.
er möchte ja "lieber die EL gewinnen".. und das bedeutet nochmalige direkte Quali für die CL Gruppenphase 2015/2016 :D
da wird auch der Finanzchef nichts dagegen haben..

Frau Ti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Frau Ti »

Jo also, chöme mer das Johr ins Halbfinal vo dr EL! Find ich super!! :D
Ich muess ehrlich sage dass ich das Johr CL und EL bitz "abgschriebe han"… Mi Buchgfühl seit mir dass es no zfrie isch für unseri neui Mannschaft für das alles.. Aber ebe ich weiss au das dr FCB immer für e Überraschig guet isch
Der Ball ist rund!

SvenBK
Erfahrener Benutzer
Beitrag von SvenBK »

FlYiNgIcEmAn hat geschrieben:Gibt ja noch keine Tickets zum Kaufen für die CL Spiele.
Nur Saisonkarten können gekauft werden.
Jo ebe, was meinsh was die halunke mache?

Stadionverbot für Real"Fans" mit Rästschwiizer-Dialäkt. :rolleyes:

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

SvenBK hat geschrieben:Ich möcht gärn mis CL Päckli bstelle, wie jedes Joor.

Die mien jetzt zerscht mol ustüftle, wieviel sie drfür wänn verlange. Bi dene Gegner dürft's chli türer wärde als die letschte Johr.
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

The_Dark_Knight
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The_Dark_Knight »

im Moment geht gar nix auf der ticketing Homepage. zuviele menschen sind drauf...

eins ist klar. das joggeli wird zu 100% 3x restlos ausverkauft sein. ob sie dann gegen razgrad auch kommen, ist eine andere frage.
Z'Basel an mym Rhy

Z'Basel an mym Rhy

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Frau Ti hat geschrieben:Also ich rächne und hoff uf e Platz Drei, will mir in dr EL (mMn)witter kömme als in dr CL… Gruppephase witerko und nach de näxte 2 Mätch isch fertig isch doch scheisse.. Lieber EL gwünne :p :D
Wie bitte ka me ufe dritt Platz hoffe? Amne Turnier teilnäh, abr druf hoffe, dass me usegheit? Realistisch gseh ligt dr dritt Platz sicher im mögliche Berich, abr mir sin nid wäge nüt im Topf 2, das isch harti und glichzitig erfolgrichi Arbet vo de letschte Johr. Wenns d Möglichkeit git mitemne Exploit eini vo de grosse Mannschafte z schloh, und das hets in Vrgangeheit scho paar mol gäh, denn mien mr die pack! Und rein theoretisch ahgno: Wär in dere Gruppe zweite wird, muess sich im Achtelfinal vo keim Gegner ind Hose schisse. Ich hoff unsre Trainer und Spieler hän d Eier drzue z vrsueche alles mögliche z risse und spekuliere odr hoffe sicher nid ufe dritt Platz. Das könne sy in Bärn odr Züri mache sy widr mol so wit kömme, abr sicher nid mir.
Und nei, mini Erwartige sin nid z hoch. Es goht mr nur um d Ihstellig, drbi sy isch sicher nid alles.

Bafana Bafana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bafana Bafana »

Asmodeus hat geschrieben:Und dann aber selber schreiben, dass man nedmal von Platz 3 ausgeht :)
meiner Meinung nach ist in dieser Gruppe das Überwintern weder "Pflicht" noch ein "Minimal-Ziel"...

dass Razgrad als klarer 6 Punktelieferant gesehen wird, zeugt von gleicher Überheblichkeit, welche andere Teams wie Chelsea, ManU etc. gegenüber uns zeigten...

je nachdem wie sich die Gruppenspiele entwickeln, wäre es kein totales Versagen der Mannschaft lediglich Platz 4 zu erreichen...

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

aguero hat geschrieben:er möchte ja "lieber die EL gewinnen".. und das bedeutet nochmalige direkte Quali für die CL Gruppenphase 2015/2016 :D
da wird auch der Finanzchef nichts dagegen haben..
Frau Ti hat geschrieben:Jo also, chöme mer das Johr ins Halbfinal vo dr EL! Find ich super!! :D
Ich muess ehrlich sage dass ich das Johr CL und EL bitz "abgschriebe han"… Mi Buchgfühl seit mir dass es no zfrie isch für unseri neui Mannschaft für das alles.. Aber ebe ich weiss au das dr FCB immer für e Überraschig guet isch
Schad isch's halt für dr Pipi, wo jo mol in e CL-Viertelfinal het welle cho.

Zargor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zargor »

Bafana Bafana hat geschrieben:meiner Meinung nach ist in dieser Gruppe das Überwintern weder "Pflicht" noch ein "Minimal-Ziel"...

dass Razgrad als klarer 6 Punktelieferant gesehen wird, zeugt von gleicher Überheblichkeit, welche andere Teams wie Chelsea, ManU etc. gegenüber uns zeigten...

je nachdem wie sich die Gruppenspiele entwickeln, wäre es kein totales Versagen der Mannschaft lediglich Platz 4 zu erreichen...
wenigstens einer der das hirn noch dabei hat !!
- Irrtum sprach der Igel und stieg vom Kaktus -

Längi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Längi »

Frau Ti hat geschrieben:Jo also, chöme mer das Johr ins Halbfinal vo dr EL! Find ich super!! :D
Ich glaub du hesch e guets Buchgfühl :) ich han jedoch meistens s'Gfühl ka, dass de FCB wie länger wie besser i de CL / EL Kampange sich igspielt het in de vorjohre, und d'Mannschaft plötzlich harmoniert/funktioniert.

Ich hoff mir ligge beidi e bitz richtig :)
[CENTER]____________________

© Längi - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Frau Ti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Frau Ti »

cantona hat geschrieben:Wie bitte ka me ufe dritt Platz hoffe? Amne Turnier teilnäh, abr druf hoffe, dass me usegheit? Realistisch gseh ligt dr dritt Platz sicher im mögliche Berich, abr mir sin nid wäge nüt im Topf 2, das isch harti und glichzitig erfolgrichi Arbet vo de letschte Johr. Wenns d Möglichkeit git mitemne Exploit eini vo de grosse Mannschafte z schloh, und das hets in Vrgangeheit scho paar mol gäh, denn mien mr die pack! Und rein theoretisch ahgno: Wär in dere Gruppe zweite wird, muess sich im Achtelfinal vo keim Gegner ind Hose schisse. Ich hoff unsre Trainer und Spieler hän d Eier drzue z vrsueche alles mögliche z risse und spekuliere odr hoffe sogar ufe dritt Platz. Das könne sy in Bärn odr Züri mache sy widr mol so wit kömme, abr sicher nid mir.
Und nei, mini Erwartige sin nid z hoch. Es goht mr nur um d Ihstellig, drbi sy isch sicher nid alles.
Beruhig di.. :D ich ha welle schriebe.. Ich rächne mit em Dritte und hoff uf e zweit Platz.. Aber ebe mi Buchgfühl usw..
Der Ball ist rund!

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

cantona hat geschrieben:Wie bitte ka me ufe dritt Platz hoffe? Amne Turnier teilnäh, abr druf hoffe, dass me usegheit? Realistisch gseh ligt dr dritt Platz sicher im mögliche Berich, abr mir sin nid wäge nüt im Topf 2, das isch harti und glichzitig erfolgrichi Arbet vo de letschte Johr. Wenns d Möglichkeit git mitemne Exploit eini vo de grosse Mannschafte z schloh, und das hets in Vrgangeheit scho paar mol gäh, denn mien mr die pack! Und rein theoretisch ahgno: Wär in dere Gruppe zweite wird, muess sich im Achtelfinal vo keim Gegner ind Hose schisse. Ich hoff unsre Trainer und Spieler hän d Eier drzue z vrsueche alles mögliche z risse und spekuliere odr hoffe sicher nid ufe dritt Platz. Das könne sy in Bärn odr Züri mache sy widr mol so wit kömme, abr sicher nid mir.
Immer die Verglych mit dr Vergangeheit... Kolleg het au scho gmeint, mit Liverpool hän mr gueti Erfahrige gmacht. Hallo? Das isch 12 Johr här und hüt isch praktisch nüd meh so, wie damals. Usser s'Stadion. Aber au d'Erfolg in dr nöchere Vergangeheit sind unter komplett andere Vorussetzige erreicht worde.

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Trekbebbi hat geschrieben:Immer die Verglych mit dr Vergangeheit... Kolleg het au scho gmeint, mit Liverpool hän mr gueti Erfahrige gmacht. Hallo? Das isch 12 Johr här und hüt isch praktisch nüd meh so, wie damals. Usser s'Stadion. Aber au d'Erfolg in dr nöchere Vergangeheit sind unter komplett andere Vorussetzige erreicht worde.
Kleine FCB gege grosse Gegner, fertig. Dr Captain isch uf jedefall no dr glich, dr Räscht wird sich zeige. Abr unmöglich isch nüt.

PadrePio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PadrePio »

«Eine Formalität» - der FC Basel gilt bei den Topgegnern als Freilos

http://www.basellandschaftlichezeitung. ... -128294866

SvenBK
Erfahrener Benutzer
Beitrag von SvenBK »

Trekbebbi hat geschrieben:Die mien jetzt zerscht mol ustüftle, wieviel sie drfür wänn verlange. Bi dene Gegner dürft's chli türer wärde als die letschte Johr.
Jo das isch klar, vor allem die ohni Duurkarte wärde wohl e rächte Batze zahle.
The_Dark_Knight hat geschrieben:im Moment geht gar nix auf der ticketing Homepage. zuviele menschen sind drauf...

eins ist klar. das joggeli wird zu 100% 3x restlos ausverkauft sein. ob sie dann gegen razgrad auch kommen, ist eine andere frage.
Jo ich hoff wohl, dass au gege Ludogorez sLoch voll isch, obwohl e huufe vo dene Trottle (wo sunst nüt mitem FCB am Huet hän) nur sPackage kaufe um Real und vilicht no Liverpool zgseh. -.-

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

PadrePio hat geschrieben:«Eine Formalität» - der FC Basel gilt bei den Topgegnern als Freilos

Jedes Jahr das gleiche. Gewisse Clubs lernen es nie. Liverpool kann ja man bei Chelsea, Tottenham und Manchester anfragen wie es mit der Formalität FCB war ...

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

cantona hat geschrieben:Kleine FCB gege grosse Gegner, fertig. Dr Captain isch uf jedefall no dr glich, dr Räscht wird sich zeige. Abr unmöglich isch nüt.
Also, hole mr für die vier Spiel gege Real und d'Reds dr Muri zrugg? :p Oder weisch Du, dass dr Sousa s'Team gege grossi Gegner au so guet ka iistelle?

*13*
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *13* »

PadrePio hat geschrieben:«Eine Formalität» - der FC Basel gilt bei den Topgegnern als Freilos

ist doch gut so
Nothing in life is to be feared, it is only to be understood

ivan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ivan »

Es git nütt bessers als unterschätzt wärde ;)
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."

Chrisixx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chrisixx »

BloodMagic hat geschrieben:Jedes Jahr das gleiche. Gewisse Clubs lernen es nie. Liverpool kann ja man bei Chelsea und Manchester anfragen wie es mit der Formalität FCB war ...
Ist mir sogar lieber so, nur wenn sie uns unterschätzen haben wir eine Chance ein gutes Resultat zu erzielen.

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Trekbebbi hat geschrieben:Also, hole mr für die vier Spiel gege Real und d'Reds dr Muri zrugg? :p Oder weisch Du, dass dr Sousa s'Team gege grossi Gegner au so guet ka iistelle?
Meinsch jetzt wie gege Valencia oder gege Schalke? Oder meinsch die beide Unentschiede gege Steua?

Ganz ehrlich - ich wär eher froh wenn mir 6 Pt gege d Bulgare hole. Pünkt gege Liverpool chame sicher au hole - die sind lang nid so guet wie dr Name dönt. Bi Real wirds im Normalfall gar nix gäh.

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Im Büro gohts scho los! Wie kunnt mr an Tickets für Real. Ich will in die erschd Reihe zem besser geiffere könne wenn dr Ronaldo duure seggled.... :mad:

Ich hoff die heusche fir nid JK Inhaber 250.- uff de Syyte und 180.- im B. Liverpool 200.- uff de syyte und 150.- im B. Ludograd 50.- uff de Syyte und 30.- im B. Oder mr verkauft die freye Tickets im Bieterverfahre. Git gnueg wo z'vyll gäld hän.
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Brausebad hat geschrieben:Im Büro gohts scho los! Wie kunnt mr an Tickets für Real. Ich will in die erschd Reihe zem besser geiffere könne wenn dr Ronaldo duure seggled.... :mad:

Ich hoff die heusche fir nid JK Inhaber 250.- uff de Syyte und 180.- im B. Liverpool 200.- uff de syyte und 150.- im B. Ludograd 50.- uff de Syyte und 30.- im B. Oder mr verkauft die freye Tickets im Bieterverfahre. Git gnueg wo z'vyll gäld hän.
Blöd nur, dass dr FCB das Gäld nid bechund. Dr FCB söll doch die freie Plätz wo nid gholt wärde für 200-500 CHF verticke wie das anderi Verein au mache. Wärde gege Real und Liverpool sowieso wäg goh.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

BloodMagic hat geschrieben:Jedes Jahr das gleiche. Gewisse Clubs lernen es nie. Liverpool kann ja man bei Chelsea und Manchester anfragen wie es mit der Formalität FCB war ...
naja, auf dem Papier sind wir immernoch der kleine aus der Schweiz....die nahmen die Erfolge gegen ihre Landsleute schon wahr, aber wohl eher als Eintagsfliegenerfolge...Aber uns kann es ja nur recht sein. Solange auch die Mannschaften so denken. Auch Real hatte gegen Underdogs schon ihre Mühen, vorallem Auswärts weil sie ihre Leute schonten. Auf das zähle ich eigentlich auch und dann liegt auch was für uns drinn. Dummerweise ist gerade ihr erstes Spiel auswärts gegen uns, nehme daher mal an, dass sie nicht zu sehr auf Schongang stellen und die ersten 3 Punkte auf sicher haben wollen. Wäre dieses Spiel erst ein paar Runden später und Real hätte die Quali bereits oder fast im Sack, hätten sie wohl auswärts gegen uns mit ihrer B-Elf gespielt...Das gleiche gilt natürlich auch für Liverpool.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Antworten