Frau Ti hat geschrieben:Also ich rächne und hoff uf e Platz Drei, will mir in dr EL (mMn)witter kömme als in dr CL… Gruppephase witerko und nach de näxte 2 Mätch isch fertig isch doch scheisse.. Lieber EL gwünne
Wie bitte ka me ufe dritt Platz hoffe? Amne Turnier teilnäh, abr druf hoffe, dass me usegheit? Realistisch gseh ligt dr dritt Platz sicher im mögliche Berich, abr mir sin nid wäge nüt im Topf 2, das isch harti und glichzitig erfolgrichi Arbet vo de letschte Johr. Wenns d Möglichkeit git mitemne Exploit eini vo de grosse Mannschafte z schloh, und das hets in Vrgangeheit scho paar mol gäh, denn mien mr die pack! Und rein theoretisch ahgno: Wär in dere Gruppe zweite wird, muess sich im Achtelfinal vo keim Gegner ind Hose schisse. Ich hoff unsre Trainer und Spieler hän d Eier drzue z vrsueche alles mögliche z risse und spekuliere odr hoffe sicher nid ufe dritt Platz. Das könne sy in Bärn odr Züri mache sy widr mol so wit kömme, abr sicher nid mir.
Und nei, mini Erwartige sin nid z hoch. Es goht mr nur um d Ihstellig, drbi sy isch sicher nid alles.