Das Spitzeclubs (wenn mr Man C drzuezelle will) d'EL als läschtigi Pflichtuffgoob gsehn isch halt scho rächt arrogant. Klar gits in dr EL nid so viel Gäld z'hole. Aber, und das behaupt ich jetzt emol, Man City extra verliert damit sy nid die EL spiile mien isch scho bedängglig.stacheldraht hat geschrieben:City nit mol in dr Europa League...![]()
Worum d'EL nid so addraggdiv isch liggd jo uff dr Hand. Es goht nur ums Gäld. Wenn mr anstatt in dr CL Mrd verteile wurd au d'EL e weneli grosszyygiger entschädige wurd, denn wurde sich au "Spitzeclubs" dr Arsch uffrisse. Und somit wurd au dä "Drooschdpryys-Vergliich" addraggdiver. 50 Millione fir dr Sieger (ich weiss gar nid wievyll so en EL-Sieger absahnt), denn hätt sich au letschd Saison ManU dr Arsch uffgrisse und City hätt sich fir d'EL gwallifiziert.
Ich weiss, alles spekulation, aber schlussändlig gohts doch jedem Verein ums Gäld, denn isch dr Name vom Wettbewärb egal...
Ps: Sorry jetzt bini e weneli vom Thema CL zum Thema EL gwandered (faschd falsche Thread...)