... und wasch hesch Duu jetzt scho wyder graucht ?Mindl hat geschrieben:10:8 für basel
e schnälls 1:0 füre FCB, denn e riese sturmlauf für manure bis zum 2:1 d tommys händ den s gfühl sie säget sicher dure und basel goht 4:2 in fiehrig, den dr ahschlussträffer zum 4:3 vo dä inselaffe...
noch dä pause e riese metzgete und basel goht i dä 89minute 9:8 in fiehrig. den nomol e eckball i dä 96igste, dr goalie isch mit im strofrum. sommer pflückt dr balle abe und dr uskick landet im goal
------
ahjo s krankeaudi het e pendelbetrieb wäge härzinfarkt en mass im stadion uffzoge.
------
also: i däm spiel wirds sicher meh als 4 goal gäh. sind beides mannschafte wo nid defensivriegel spiele wänd und chenet. wird ä ähnlichs spiel wies hinspiel gäh und basel nützt sini chance und es git e grandiose fuessballobet und am 19.5 lauft dr fcb i dä allianz arena in münche uff...
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
i könnt dr ganz tag, manU zerhaue !LordTamtam hat geschrieben:http://www.blick.ch/sport/fussball/championsleague/fcb-verwechselt-blick-reporter-mit-coach-vogel-189019?toid=771640&layout=popup
genial
Cedi hat geschrieben:äxtra dr Nomidaag frei gno![]()
DacoOfa hat geschrieben:seisch wenn dörte bisch, denn kummi au![]()
Ha ab 12.30h frei.....und do ich eh dr ganzi Nomittag nervös am Nagel umekau, gangi lieber in dStadt....d.h. ich chönnt ab denn scho in dStadt, falls öbber au so früeh schn unterwägs wär...Graf vo Leuebärg hat geschrieben:jop, me too...
Y gspyyrs, s wird Wältklass hitte...
Verdammt, werum muss ich so lang schaffe hüt, ich will au, bin eh ned konzentriert...Sharky hat geschrieben:Ha ab 12.30h frei.....und do ich eh dr ganzi Nomittag nervös am Nagel umekau, gangi lieber in dStadt....d.h. ich chönnt ab denn scho in dStadt, falls öbber au so früeh schn unterwägs wär...![]()
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
mueschem numme klar mache dass si fcz denne mit vil vil glück vellicht international spiele dörf, well basel jo d pünggt für d schwiiz holt und deswäge ischs unabdingbar, dass du, natürlich für zirü, dr fcb afüüüre mueschdasto hat geschrieben:mi chef isch fcz fan, de verstod das nit, und wenn ers verstoht, bhaltet er mi extra do![]()