und ich hoff schwerscht, dass das in zuekunft wieder dr fall wird si!Sad Mo S. hat geschrieben:gymball muttenz....
früher ging man noch mit einem anzug auf einen gymball...
festzeit.ch-föteli
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
- nick knatterton
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Johnny Holiday
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
fir "insider" suechsch mol im RG-jubileumsbuech ...Scott hat geschrieben:Ahhh! Auch ein RGler!!!

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Y ha am Samschdig Obe die zwiifelhafti Ehr ka am Ziircher HB fir es paar Minute z verwiile. Scho im Zug vom Flughafe an HB isch dr Zug gfüllt gsi mit so wieschte Sieche. Aber das Bild wo sich denn am HB botte het, isch aifach numme himmeltruurig. Läck, die Sieche gits nid numme in Netz sondern au in "ächt". Ha s nid fir möglich ghalte, dass sich e Mensch so dermasse lächerlich mache ka! D Wiiber laufe umme wie Haafehuerene, wobi y jetzt do nit d Huerene wott belaidige, und d Type mache ein uff 50 Rappe. Dass si während em em laufe und pose nid in d Hose schisse und glichzitig no schnuufe kenne, isch e Wunder vo dr Natur, wo au fir unseri aifachschte Mitmensche e Plätzli het.John_Clark hat geschrieben:Scho krass. Wenn meh das, und au Meinbild so aluegt, denn irgendwie isch mi Kinderwunsch, wo i in 11 Johr mol wird ha, ganz wiit wäg gange.
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
..leider gits so type nit nur im usland..au in unsere scheene stadt laufe die habasche ume..eifach lächerlig..Scott hat geschrieben:Y ha am Samschdig Obe die zwiifelhafti Ehr ka am Ziircher HB fir es paar Minute z verwiile. Scho im Zug vom Flughafe an HB isch dr Zug gfüllt gsi mit so wieschte Sieche. Aber das Bild wo sich denn am HB botte het, isch aifach numme himmeltruurig. Läck, die Sieche gits nid numme in Netz sondern au in "ächt". Ha s nid fir möglich ghalte, dass sich e Mensch so dermasse lächerlich mache ka! D Wiiber laufe umme wie Haafehuerene, wobi y jetzt do nit d Huerene wott belaidige, und d Type mache ein uff 50 Rappe. Dass si während em em laufe und pose nid in d Hose schisse und glichzitig no schnuufe kenne, isch e Wunder vo dr Natur, wo au fir unseri aifachschte Mitmensche e Plätzli het.
..vorallem wenn so 14-jährigi type ein uff "eim ä gängschter-houmi" mache, kame eigentlich nur drüber lache..aber sisch druurig...

Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik
Y mein, y finds jo im Prinzip nid schlimm wenn me e Phase duremacht in däm Alter. Das macht jo fascht jede, dr ein e weng mehr dr ander weniger. Die Phase bruchts wohl au zum riffe dra wachse. Meischtens hets e politische Hintergrund oder e Figur wo für das stoht an dr Spitze. Aber d Häflti vo dene, und do darf sich dr Cigan wieder freue, sind wohl wirklich Hohlbiirene und "göttere" Konsum ah und lege e Respektlosigkeit ohni Prinzipie drhinter an Tag.kreuzritter hat geschrieben:..leider gits so type nit nur im usland..au in unsere scheene stadt laufe die habasche ume..eifach lächerlig..
..vorallem wenn so 14-jährigi type ein uff "eim ä gängschter-houmi" mache, kame eigentlich nur drüber lache..aber sisch druurig...![]()
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
rischtisch! eine ähnliche phase hatten wir früher auch. mit dem kleinen aber feinen unterschied, dass man vor 15-20 jahren noch eins auf die glocke bekommen hat, wenn man meinte, man müsse 'passanten' anmachen!Scott hat geschrieben:Y mein, y finds jo im Prinzip nid schlimm wenn me e Phase duremacht in däm Alter. Das macht jo fascht jede, dr ein e weng mehr dr ander weniger. Die Phase bruchts wohl au zum riffe dra wachse. Meischtens hets e politische Hintergrund oder e Figur wo für das stoht an dr Spitze. Aber d Häflti vo dene, und do darf sich dr Cigan wieder freue, sind wohl wirklich Hohlbiirene und "göttere" Konsum ah und lege e Respektlosigkeit ohni Prinzipie drhinter an Tag.
habe mir vorgenommen, mich inskünftig wieder vermehrt pädagogisch für das wohl der gesellschaft einzusetzen, und jedem krassen teenie-gangster der mir nicht devot-höflich rüberkommt, meinen handrücken vorzustellen!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Na dann viel Glückbaslerstab hat geschrieben: habe mir vorgenommen, mich inskünftig wieder vermehrt pädagogisch für das wohl der gesellschaft einzusetzen, und jedem krassen teenie-gangster der mir nicht devot-höflich rüberkommt, meinen handrücken vorzustellen!

Grüsse gehen an alle die es verdienen...
-
- Erfahrener Benutzer
uff, denn han i jo gligg gha, bin i gescht noch em match dert nimm verby gange. ha's mer zerscht no iberlegt ghaAJBS hat geschrieben: Wirtschaftsfescht @ AHA!, Basel, Gestern

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.