festzeit.ch-föteli

Der Rest...
Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

[quote="John_Clark"]Unverständlich aber irgendwie, do d Hippies immerhin e Läbensistellig gha hän, und das Pack do eher unser Läbe abstellt... ]

Genau die Wort falle sicher immer wiider, wenn sich die älteri Generazzion yber d'Jugend ufregt...aber, okey: wäärendäm d'Hippies volldröhnt-easy druff gsy syn, syn doch die Pseudo-Brothers us dr Bronxsssssss zimlig uf em "Fick-dich-du-Hueresohn"-Trip...

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Kwai Chang hat geschrieben:Genau die Wort falle sicher immer wiider, wenn sich die älteri Generazzion yber d'Jugend ufregt...aber, okey: wäärendäm d'Hippies volldröhnt-easy druff gsy syn, syn doch die Pseudo-Brothers us dr Bronxsssssss zimlig uf em "Fick-dich-du-Hueresohn"-Trip...
I mein, gang zumene Hippie und fang a mit däm über Gott und die Welt rede. Denn chönne no rächt geili Diskussione drus entstoh. Aber.. gang mol zu somene Gangstaaa... und frog en mol, was är vo dr versterggte Globalisierig durchs Internet haltet -

Antwortmöglichkeit a) - Hau ab du Scheissschwizer
Antwortmöglichkeit b) - Glob.. Globa... man, i ken nur korregd Globi man.
Antwortmöglichkeit c) - I fick dini Schwöschter man!
Antwortmöglichkeit d) - halt d Schnurre...
.....

Differenz klar ersichtlich oder nid?

Sujka
Neuer Benutzer

Beitrag von Sujka »

baslerstab hat geschrieben:wenn dä köter nit wär, würd y glaub bereits noch vier bier unuffgforderet dryyseggle.........
ja, hüere schlimm, das Fetteli :rolleyes:

wenn meine Neffen und Kollegen für so ein Foto posieren würden, würde das Foto ziemlich ähnlich ausfallen, und das sind ganz schlimme Finger :rolleyes:
Bachtalo drom

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

John_Clark hat geschrieben:I mein, gang zumene Hippie und fang a mit däm über Gott und die Welt rede. Denn chönne no rächt geili Diskussione drus entstoh. Aber.. gang mol zu somene Gangstaaa... und frog en mol, was är vo dr versterggte Globalisierig durchs Internet haltet -

Antwortmöglichkeit a) - Hau ab du Scheissschwizer
Antwortmöglichkeit b) - Glob.. Globa... man, i ken nur korregd Globi man.
Antwortmöglichkeit c) - I fick dini Schwöschter man!
Antwortmöglichkeit d) - halt d Schnurre...
.....

Differenz klar ersichtlich oder nid?
Hmmmhh...me sodd's mol lo drufakoh. Findsch nit? Y wurd my sogar freywillig zur Vrfyegig stelle, die Mini-Ganove z'interviewe... :D

(Wägem andere: wenn mir 1968 hätte und mir wäre so alt wie mir jezz syn, denn wurde mir glaubs seer ähnlig yber d'Hippies flueche. Oder pfillicht myen mir gar nit so wyt zrugg. Gang mol ane Stammtisch imene "Rössli" oder "Bäre" und frog die Lyt mit em Stumpe drnoh, was sie vo Studänte halte...)

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Kwai Chang hat geschrieben:Hmmmhh...me sodd's mol lo drufakoh. Findsch nit? Y wurd my sogar freywillig zur Vrfyegig stelle, die Mini-Ganove z'interviewe... :D

(Wägem andere: wenn mir 1968 hätte und mir wäre so alt wie mir jezz syn, denn wurde mir glaubs seer ähnlig yber d'Hippies flueche. Oder pfillicht myen mir gar nit so wyt zrugg. Gang mol ane Stammtisch imene "Rössli" oder "Bäre" und frog die Lyt mit em Stumpe drnoh, was sie vo Studänte halte...)
Okay, du machschs Interview und ich hock mit em Sniper Rifle uf eme Dach obe.. ;)

jo klar, nur denn muesch differenziere, welli mol "normal" wärde, respektive sich menschengerecht verhalte wärde, und dene, wo spöter umepöble, sich nid an d gsetz halte etc. (siehe blick). do hätt ich jetzt viel weniger mieh mit punks, hippies...

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

[quote="John_Clark"]Okay, du machschs Interview und ich hock mit em Sniper Rifle uf eme Dach obe.. ]

Immer die gwaltätige Gamer das isch viel s grössere Problem vo unsere Gsellschaft! :D
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

John_Clark hat geschrieben:Sniper Rifle uf eme Dach
Feigling!

Bild

!!!!!

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

[quote="John_Clark"]Okay, du machschs Interview und ich hock mit em Sniper Rifle uf eme Dach obe.. ]

Bon! Du bestimmsch, weele vo dene dra kunnt. Denn näme mir das uf und stelle das do yne...

Was isch aigentlig mit de Neonazis?

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

@Pippo: Guet, die Lösig wär au no "schön" :D

@Kwai: öbe, im Notfall chum i mit dr Chainsaw abe - denn cha i ändlich mi erschte Film dreie - "The Gündülü-Chainsaw-Massacre"

Neonazis.. naja... meh cha mit dene ämel rede, sie gähn dr uskunft, was sie dänke, au wenns verdreit isch... aber die chömme nid grad mit "i fick dini schwöschter mann!"

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Pippo Inzaghi hat geschrieben:Au nüt me wärt, sit die untermenschlige MNG-Mongos em göttliche RG aghängt worde sind...
verstand ih, plötzlich hend RGler eppis miese mache und händ nid nur uff dä fuhle hut chene umelungere...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

Mindl hat geschrieben:verstand ih, plötzlich hend RGler eppis miese mache und händ nid nur uff dä fuhle hut chene umelungere...
uaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

die zite vo dr fusion sind lang nach uns gsi....friehner (copy alte säcke) händ mr die feige mng schieler no mit wasser und schlambombe uss em revier verdrängt...ab und zue sogar in ihrem eigene schuelhuus :cool:

feigi wiiber sind dr gsi!!! harr harr!!!! :D
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Baudelaire
Benutzer

Beitrag von Baudelaire »

Bier hat geschrieben:Bild
Was hesch gege die Buebe? Sehn voll normal us.

Und wenn sich ein devo als Gundeli Boss bezeichnet heisst das nume, dass ihr ältere Gundelianer kei Respäktsperson sind für die kleine. :p
Coupé-Décalé!

Baudelaire
Benutzer

Beitrag von Baudelaire »

Kwai Chang hat geschrieben:Hmmmhh...me sodd's mol lo drufakoh. Findsch nit? Y wurd my sogar freywillig zur Vrfyegig stelle, die Mini-Ganove z'interviewe... :D
Ich bi au drbi.
Coupé-Décalé!

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Baudelaire hat geschrieben:Was hesch gege die Buebe? Sehn voll normal us.

Und wenn sich ein devo als Gundeli Boss bezeichnet heisst das nume, dass ihr ältere Gundelianer kei Respäktsperson sind für die kleine. :p
isch dr Bruno Bärner au eine vo dene mol gsi? Siehe die Umhängetäschli... ;)

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Baudelaire hat geschrieben:Was hesch gege die Buebe? Sehn voll normal us.

isch dr Bruno Bärner au eine vo dene mol gsi? Siehe die Umhängetäschli... ;)

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

Baudelaire hat geschrieben:Ich bi au drbi.
Okey!Du kenntisch als myni Cousine ufdrätte... :D

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

John_Clark hat geschrieben: @Kwai: öbe, im Notfall chum i mit dr Chainsaw abe - denn cha i ändlich mi erschte Film dreie - "The Gündülü-Chainsaw-Massacre"

Neonazis.. naja... meh cha mit dene ämel rede, sie gähn dr uskunft, was sie dänke, au wenns verdreit isch... aber die chömme nid grad mit "i fick dini schwöschter mann!"
Wenn nur alles erlaubt wär... :cool: ...we-me dänggt, we-me dänggt.... :rolleyes:

Messi, dass d'Neonazis e bissle humaner und sozialer darstellsch als die Halunke. Aber wie isch es denn, wenn me zum Bispiil nägermeessig usseht?

Baudelaire
Benutzer

Beitrag von Baudelaire »

Kwai Chang hat geschrieben:Okey!Du kenntisch als myni Cousine ufdrätte... :D
Möcht aber lieber d "Schweschter" si.

@ John_Clark: Ebe, ganz normali langwiligi Lüt wärde us dene.
Coupé-Décalé!

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

Baudelaire hat geschrieben:Möcht aber lieber d "Schweschter" si.

@ John_Clark: Ebe, ganz normali langwiligi Lüt wärde us dene.
Nai, Mann! Cousine isch vyyl authentischer!!!

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Kwai Chang hat geschrieben:Wenn nur alles erlaubt wär... :cool: ...we-me dänggt, we-me dänggt.... :rolleyes:

Messi, dass d'Neonazis e bissle humaner und sozialer darstellsch als die Halunke. Aber wie isch es denn, wenn me zum Bispiil nägermeessig usseht?
was geht ab? nämme mer d Randgruppene duure oder wie? :D

Baudelaire
Benutzer

Beitrag von Baudelaire »

Kwai Chang hat geschrieben:Nai, Mann! Cousine isch vyyl authentischer!!!
Du hesch scho kei Ahnig!

Was hesch degege mi Abi z si?
Coupé-Décalé!

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Scott hat geschrieben:uaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

die zite vo dr fusion sind lang nach uns gsi....friehner (copy alte säcke) händ mr die feige mng schieler no mit wasser und schlambombe uss em revier verdrängt...ab und zue sogar in ihrem eigene schuelhuus :cool:

feigi wiiber sind dr gsi!!! harr harr!!!! :D
den het sich das aber gäge ändi rächt gänderet... d RGler händ sich jo nid emol meh getraut über d hauptträppe ussezgoh... die sind immer a dä turnhalle hinde dure wenn sie in migros händ welle
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

Mindl hat geschrieben:den het sich das aber gäge ändi rächt gänderet... d RGler händ sich jo nid emol meh getraut über d hauptträppe ussezgoh... die sind immer a dä turnhalle hinde dure wenn sie in migros händ welle
? macht jo au nid sinn vom rg in d migros kirschgarte via mng? solang keine wottsch haue vom mng?

scheiss egal..pussies sind dr gsi! zumindest zu minere zit...freaks! type mit 3 brustwarze und girls mit mehr celluite am arsch als d nella martinetti. dasch dr typisch mng'ler/-in gsi
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Malko
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Malko »

Scott hat geschrieben:? macht jo au nid sinn vom rg in d migros kirschgarte via mng? solang keine wottsch haue vom mng?

scheiss egal..pussies sind dr gsi! zumindest zu minere zit...freaks! type mit 3 brustwarze und girls mit mehr celluite am arsch als d nella martinetti. dasch dr typisch mng'ler/-in gsi
Het's zu dinere Zyt Maitli gha im MNG? :D Das isch doch das Buebe-Gymi gsi und die einzige Maitli sind ..... (ich will niemerts beleidige)
© by SAS

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

Baudelaire hat geschrieben:Du hesch scho kei Ahnig!

Was hesch degege mi Abi z si?
Y will nit dy Abi sondern dy Paspartout sy, Mann!

Ybrigenz: someboby has to empty his pn's...

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

John_Clark hat geschrieben:was geht ab? nämme mer d Randgruppene duure oder wie? :D
Das wär no ebbs, hä?

Wo syn mir stoh bliibe? Ah, jo: d'Schwuchtle...

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Kwai Chang hat geschrieben:Das wär no ebbs, hä?

Wo syn mir stoh bliibe? Ah, jo: d'Schwuchtle...
Also duurenäh will i die nid... :D

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Malko hat geschrieben:Het's zu dinere Zyt Maitli gha im MNG? :D Das isch doch das Buebe-Gymi gsi und die einzige Maitli sind ..... (ich will niemerts beleidige)
pfft, RG alles tussies gsi! in dr schneeballschlacht hän dr jedesmol grässlich verlore und sind scho nach dr halbe pause wieder in eure wüeschte bunker verschwunde!

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

Sad Mo S.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sad Mo S. »

Gustavo hat geschrieben:muerte :D
http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=3321045
gymball muttenz....

früher ging man noch mit einem anzug auf einen gymball...

Antworten