Schweizer Cup 2012/2013
-
- Erfahrener Benutzer
- DerPhoenix1893
- Erfahrener Benutzer
I Cup git's zerscht Penaltyschiese und erscht denn Verlängerig!Tycoon hat geschrieben:entweder noch ein Topf oder Penaltyschiessen..... oder gibt es erst Verlängerung ?

footbâle hat geschrieben:Luca ist ein hochanständiger und bescheidener Mensch, teamfähig und mannschaftsdienlich wie wenige andere, bringt konstant Leistung und ist bzgl. Einsatzzeit wohl sehr weit vorne im Ranking. Eine unbestrittene Teamstütze. Er hat keine Allüren und leistet sich keine Extravaganzen. Ein fairer und in jeder Hinsicht vorbildlicher Sportler.
Vielleicht mal mit Drago versuchen die 3er AbwehrBobadischa hat geschrieben:3er Abwehr hett definitiv Zuekunft. Jedes Spiil in dere Ufstellig isch bis jetzt Top gsi
![]()
Wäre mal was AnderesDerPhoenix1893 hat geschrieben:I Cup git's zerscht Penaltyschiese und erscht denn Verlängerig!![]()

[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
- DerPhoenix1893
- Erfahrener Benutzer
Und dr Park het uns dr Allerwärtischti grettet.
Kei Livestream me??? Oder ligts an mir?
Kei Livestream me??? Oder ligts an mir?

footbâle hat geschrieben:Luca ist ein hochanständiger und bescheidener Mensch, teamfähig und mannschaftsdienlich wie wenige andere, bringt konstant Leistung und ist bzgl. Einsatzzeit wohl sehr weit vorne im Ranking. Eine unbestrittene Teamstütze. Er hat keine Allüren und leistet sich keine Extravaganzen. Ein fairer und in jeder Hinsicht vorbildlicher Sportler.
ja, das war ziemlich grenzwertig....soll fussball spielen, nicht rumfuchteln.stargate hat geschrieben:Steini voll konzentriert si scheiss Arm ghebt, wäge Offside wo keins gsi isch, statt sich uf dr Gegner konzentriere und den no uf Schnauze falle.![]()
[CENTER]"mir müend ufpasse, dass mir nid immer s schwizerische wasserglas als ozean düend betrachte..." Peter V. Kunz[/CENTER]
In dr erste Halbzit het das jedefalls guet gklappt, warum in dr Pause gwechslet worde isch bilbt im Muri s Gheimniss. Die erst Viertelstund vo dr zweite Hälfti het jo niemer gwüsst uff welere Position er muess spiele...Bobadischa hat geschrieben:3er Abwehr hett definitiv Zuekunft. Jedes Spiil in dere Ufstellig isch bis jetzt Top gsi
declaravit iam mortuum vivere