Android-Fade

Der Rest...
BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Nei dä 5. Core hett s Galaxy S3 nid .. das hett z.B. s HTC One ... aber es bruchts au nid, will die einzelne Cores scho so witt abe göhnd mitem Stromverbruch, dass es nid no e wittere Core brucht

32GB isch schinbar würklich exclusiv für d Swisscom - aber bi Toppreise chasch se au so bstelle zu tolle Priise :D :D :D

http://www.toppreise.ch/prod_247583.html

nimmsch lieber e 16 GB Version und packsch e 64GB SDXD dri ... sött jo wohl länge
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

xherdan17
Erfahrener Benutzer

Beitrag von xherdan17 »

Stimmt, s S3 het jo gar keine. Eigtl. schad, aber seht jo trotzdem nach guete Laufzite us.
Problem isch, dass ich recht viel Speicherplatz für Apps bruch. Klar, ka me sie au uf d SD-Karte kopiere, aber ha bim S2 demit nur schlechti Erfahrige gmacht (Apps plötzlich weg usw...).

In Dütschland isch d 32GB Version au nid grad günstig, aber me bekunnt jo immerhin 19% zrugg.
http://geizhals.at/de/772298

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

jo also 16 GB für Apps nutze, das muesch mr zerscht mol zeige .. mol näbebi lagere die richtig grosse Games sowieso villes automatisch uf d SD Charte us ...

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

BloodMagic hat geschrieben:jo also 16 GB für Apps nutze, das muesch mr zerscht mol zeige .. mol näbebi lagere die richtig grosse Games sowieso villes automatisch uf d SD Charte us ...
navis, e paar games
Kämpfe Basel

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Gone to Mac hat geschrieben:navis, e paar games
navis lege d Charte uf dr SD ab ...Games normalerwiis dr Inhalt au - vor allem Games wo grösser sind als 50 MB und denn no e Download mache wenn de se z erschte mol öffnisch

xherdan17
Erfahrener Benutzer

Beitrag von xherdan17 »

Gone to Mac hat geschrieben:navis, e paar games
Jep, bpsw. Fifa 12 brucht ellei 1.3 GB. Und ich ha s Navi bim S2 uf de interne Karte, ha dört kei externi dine (nümm wege schlechte Erfahrige).
Do kunnt denn relativ schnell mol viel zämme.
Aber vllt kauf ich mir au d 16GB Version vom S3 und e Karte, mol luege...

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

grad die 2 Bispil düent wenn de e SD Charte hesch alles uf d SD Charte knalle ... ufem interne Spicher sind villicht 50 MB (Maximal)

bebbi1984
Neuer Benutzer

Meine Android-Apps

Beitrag von bebbi1984 »

Cooler Thread. Schliesslich lieber Android als Apple!

Ich habe folgende Apps auf meinem Android Samsung I9000, die ich wärmstens empfehle.

- Spool (echt genial, um Websiten und Videos offline abzuspeichern)
- Immobilien-App von comparis.ch
- Need for Speed Hot Pursuit (kostenpflichtig)
- Lightbox
- Google RSS-Reader
- Zattoo
- TweetCaster
- Deezer
- Endomondo
- pod (SF Podcasts)
- Photoshop Express
- Rega
- MX Player

:cool:

Welche Apps empfehlt ihr mir noch?

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Tripadvisor
Speedview
Tapatalk
Tweetdeck
Zedge
Wifi Analyzer
My Swisscom
Remote Desktop
jDownloaderRC
Local.ch
Postfinance
Amazon
Toppreise
Out of Milk
DreamDroid
9GAG
AirDroid
FotMob
Blick Fussball (Katstrophe Momentan)
DI Radio
TuneIn Radio
FxCamera
PaperCamera
Camera 360
Camera ZOOM FX
Vignette
Teleboy
Beautiful Widgets
Astrid Aufgaben
Aix Weather
Audio Manager
PowerAMP
Pure Calendar Widget

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

whatsapp
BVB app (heisst basel & regio)
sbb app
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Das SIII wurde bereits gerootet und erste Custom ROMs gibts auch schon

http://www.androidpit.de/de/android/blo ... -Roms-Apps

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

hets do richtigi android freaks??

weiss epper eb ich e SIM locked Japan version vomene natel cha importiere und easy unlocke?

s Xperia SX isch eifach genau das wo ich suech aber sötti nur als japan version gäh :(

xherdan17
Erfahrener Benutzer

Beitrag von xherdan17 »

Mindl hat geschrieben:hets do richtigi android freaks??

weiss epper eb ich e SIM locked Japan version vomene natel cha importiere und easy unlocke?

s Xperia SX isch eifach genau das wo ich suech aber sötti nur als japan version gäh :(
Wiese unlocke? Sim-Lock hets jo nur, wenn du s Handy bimene Provider mit Vertrag kaufsch. (und au denn nid immer) Und ich nimm nid a, dass du es bim Provider kaufsch sondern eher im Lade.

btw: TouchwizUX vom S3 isch ufs S2 portiert worde, ich finds richtig guet. (vor allem im Design hets Änderige)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

xherdan17 hat geschrieben:Wiese unlocke? Sim-Lock hets jo nur, wenn du s Handy bimene Provider mit Vertrag kaufsch. (und au denn nid immer) Und ich nimm nid a, dass du es bim Provider kaufsch sondern eher im Lade.

btw: TouchwizUX vom S3 isch ufs S2 portiert worde, ich finds richtig guet. (vor allem im Design hets Änderige)
nomol:

JAPAN ONLY. und dert nur bi eim provider, das teil isch super sim locked ;)
do gitts kei wäg zum inne lade goh und eis ohni simlock zkaufe...

in europa kriegsch jo nur no: riese bildschirm oder sunscht kei leistig... d japse händ immerhin top leistig und ahständigi grössene. oder top leistig und e vollfunktionsfähigi digicam drin...

ha irgendwie s gfühl was d japse und koreaner nid kaufet wird noch europa und usa verschifft...

san gallo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von san gallo »

seit dem 4.0 update meines SII funktionniert das aktualisieren der spielstände des "soccer livescores" app nicht mehr.
"Beim Laden der Daten ist ein Fehler aufgetreten! Ist eine Internet-Verbindung verfügbar? Bitte probiere es noch einmal."

über wifi klappts nachwievor. irgend wer ne ahnung an was das liegen könnte?

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Zieh dir mal FotMob ... ist sowieso die bessere App

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Mindl hat geschrieben:hets do richtigi android freaks??

Also was es sicher git isch e unlock code:

http://www.youtube.com/watch?v=TVLstHqjcEg

http://www.mobilfunk-talk.de/search.php?searchid=369574

Ich weiss aber nid, obs das au gratis git, isch wohl au egal bi $7.99. Anderersits frog ich mi, ob de nid besser dra wärsch das Ding z'roote und e anders Image druffzschiesse, eventuell isch denn au s Problem vom SIM weg.

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

SIM Unlock ging bei SII sehr einfach ... rooten (arbeit von 5 Minuten) und dann eine App runterladen die den Simlock entfernt hat

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

BloodMagic hat geschrieben:SIM Unlock ging bei SII sehr einfach ... rooten (arbeit von 5 Minuten) und dann eine App runterladen die den Simlock entfernt hat
My letschts SIM unlock isch no bim magic gsi, wie de seisch: roote, app druff, fertig. Aber ihm würd eventuell au scho e anders ROM hälfe.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

danke .) also chan i mir im herbst e SX us japan importiere... youpieeee

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

Ha sit 3 Täg au esone Android Natel. No echli Afangsschwierigkeite :D wie shet das us mit däm Android Market het me mit däm immer eso Verbindigsproblem ? Oder machi öpis falsch ? Heisst das jetzt neu Google Play ?
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

wenn du sit 3 Täg e Android Handy hesch, denn hetts für di scho immer Google Play gheisse ... so heisst sit e paar Mönet und Verbindigsproblem hani definitiv keini

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

BloodMagic hat geschrieben:wenn du sit 3 Täg e Android Handy hesch, denn hetts für di scho immer Google Play gheisse ... so heisst sit e paar Mönet und Verbindigsproblem hani definitiv keini
Nei gester isch's App no mit Market agschribe gsi :p Abr dr Grund wieso s nid goht hesch mr noni gseit ??
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Realist hat geschrieben:Nei gester isch's App no mit Market agschribe gsi :p Abr dr Grund wieso s nid goht hesch mr noni gseit ??
was goht nid? Wie gseit, ich ha keini Problem und bi geschtr zimmli lang im Google Play gsi und ha Apps abeglade und aktuallisiert...

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

BloodMagic hat geschrieben:was goht nid? Wie gseit, ich ha keini Problem und bi geschtr zimmli lang im Google Play gsi und ha Apps abeglade und aktuallisiert...
Ok..... Gester isch mini Nummere portiert worde zu sunrise. Den ab de 3 hets langsam avo funktioniere. Ha dene Dehei chöne in de Market ine und has Whats up abeglade und au chöne sende. Jetzt hüt am Morge welle versueche in das Google Play ine zum echli go schneugge "keine Verbindung" und s Whats up goht au nid :confused: Evtl. istellige wo fehle...

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

Im Momänt hani glaub überhaupt niene Verbindig ? Istellige Netzwerke öpis mache, kei Ahnig.........

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

Jetzt isch öpis gange ha Paketdaten aktiviert und dene isch e Whats up cho. Isch's an däm gläge ??

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

kommst du denn überhaupt in Internet mit dem Browser? Wenn nein musst du zuerst die Einstellungen fürs Sunrise Netz machen (APN) und Paketdaten natürlich aktiviert

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

BloodMagic hat geschrieben:kommst du denn überhaupt in Internet mit dem Browser? Wenn nein musst du zuerst die Einstellungen fürs Sunrise Netz machen (APN) und Paketdaten natürlich aktiviert
Sorry wäg dene blöde Froge aber ich bi technisch nid eso bewandt. Aha ok sit ich jetzt Paketdienst aktiviert ha schints z funktioniere, stoht obe 3G oder H und in Market chumi au und whats up chani au sände. Merci für d Uskünft :)
Alles andere muessi denk step by step usefinde......

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Realist hat geschrieben:Sorry wäg dene blöde Froge aber ich bi technisch nid eso bewandt. Aha ok sit ich jetzt Paketdienst aktiviert ha schints z funktioniere, stoht obe 3G oder H und in Market chumi au und whats up chani au sände. Merci für d Uskünft :)
Alles andere muessi denk step by step usefinde......
3g und H isch normal. Dehai würdi aber über WIFI ins Netz go.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Antworten