32GB isch schinbar würklich exclusiv für d Swisscom - aber bi Toppreise chasch se au so bstelle zu tolle Priise

http://www.toppreise.ch/prod_247583.html
nimmsch lieber e 16 GB Version und packsch e 64GB SDXD dri ... sött jo wohl länge
Jep, bpsw. Fifa 12 brucht ellei 1.3 GB. Und ich ha s Navi bim S2 uf de interne Karte, ha dört kei externi dine (nümm wege schlechte Erfahrige).Gone to Mac hat geschrieben:navis, e paar games
Wiese unlocke? Sim-Lock hets jo nur, wenn du s Handy bimene Provider mit Vertrag kaufsch. (und au denn nid immer) Und ich nimm nid a, dass du es bim Provider kaufsch sondern eher im Lade.Mindl hat geschrieben:hets do richtigi android freaks??
weiss epper eb ich e SIM locked Japan version vomene natel cha importiere und easy unlocke?
s Xperia SX isch eifach genau das wo ich suech aber sötti nur als japan version gäh![]()
nomol:xherdan17 hat geschrieben:Wiese unlocke? Sim-Lock hets jo nur, wenn du s Handy bimene Provider mit Vertrag kaufsch. (und au denn nid immer) Und ich nimm nid a, dass du es bim Provider kaufsch sondern eher im Lade.
btw: TouchwizUX vom S3 isch ufs S2 portiert worde, ich finds richtig guet. (vor allem im Design hets Änderige)
Also was es sicher git isch e unlock code:Mindl hat geschrieben:hets do richtigi android freaks??
weiss epper eb ich e SIM locked Japan version vomene natel cha importiere und easy unlocke?
s Xperia SX isch eifach genau das wo ich suech aber sötti nur als japan version gäh![]()
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
Nei gester isch's App no mit Market agschribe gsiBloodMagic hat geschrieben:wenn du sit 3 Täg e Android Handy hesch, denn hetts für di scho immer Google Play gheisse ... so heisst sit e paar Mönet und Verbindigsproblem hani definitiv keini
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
was goht nid? Wie gseit, ich ha keini Problem und bi geschtr zimmli lang im Google Play gsi und ha Apps abeglade und aktuallisiert...Realist hat geschrieben:Nei gester isch's App no mit Market agschribe gsiAbr dr Grund wieso s nid goht hesch mr noni gseit ??
Ok..... Gester isch mini Nummere portiert worde zu sunrise. Den ab de 3 hets langsam avo funktioniere. Ha dene Dehei chöne in de Market ine und has Whats up abeglade und au chöne sende. Jetzt hüt am Morge welle versueche in das Google Play ine zum echli go schneugge "keine Verbindung" und s Whats up goht au nidBloodMagic hat geschrieben:was goht nid? Wie gseit, ich ha keini Problem und bi geschtr zimmli lang im Google Play gsi und ha Apps abeglade und aktuallisiert...
Sorry wäg dene blöde Froge aber ich bi technisch nid eso bewandt. Aha ok sit ich jetzt Paketdienst aktiviert ha schints z funktioniere, stoht obe 3G oder H und in Market chumi au und whats up chani au sände. Merci für d UskünftBloodMagic hat geschrieben:kommst du denn überhaupt in Internet mit dem Browser? Wenn nein musst du zuerst die Einstellungen fürs Sunrise Netz machen (APN) und Paketdaten natürlich aktiviert
3g und H isch normal. Dehai würdi aber über WIFI ins Netz go.Realist hat geschrieben:Sorry wäg dene blöde Froge aber ich bi technisch nid eso bewandt. Aha ok sit ich jetzt Paketdienst aktiviert ha schints z funktioniere, stoht obe 3G oder H und in Market chumi au und whats up chani au sände. Merci für d Uskünft
Alles andere muessi denk step by step usefinde......