Gone to Mac hat geschrieben:okay, das han i nit gwüsst. ha nur irgendwo mol gläse, dass quad-core mit usnahm vo gwüsse games gar nit vo nöte isch. aber ha dämfall e falsche schluss drus zoge
Dr Vorteil isch, dass du im Idle Modus und für synchronisation vo Mail und co alles uf ei Core legsch und die andere so z säge deaktiviersch. Die 4 Cores schaffe au vill mehr Spiilruum um e "Ruckelfreis" vergnüege für Power Multitasking z schaffe. Z.b. lauf uf 1 Core d Musik App und ev. irgend e Synchronisation vo RSS Feeds uf Core 2 lauft dr Webkit vom Webbrowser uf Core 3 lauft denn ev. Flash und Core 4 isch immerno frei für z.B. Java oder was au immer. So lang das keini Nachteil hett (z.B. mehr Stromverbruch) chöne sie vo mir us so vill Cores mache wie si wänd.
Me gsehts jo bi de PC Prozässer vo Intel - die bruche immer wie weniger Strom, vor allem im Mobile Umfäld und dennoch hett me hütt teilwiis scho 8 Cores mit HT in sehr dünne Notebooks (also 4 würklichi Cores). Mehr Cores bedütet no lang nid mehr Stromverbruch ..
Bi Games chasch du denn d Sache spliite ... z.B. 3D Sound uf 1 Core, uf 2 Cores machsch denn KI usw. und dr 4. isch denn frei für Hintergrunddienste wie Mail, SMS, Whatsapp, RSS usw.
Stand hütt isch, dass sehr wenigi Apps mehreri Cores nutze - aber 4 Cores händ jo au erscht die schnellschte und neuschte Handys ... das brucht e chli bis d Entwickler do nocheziehnd. Aber ich schiess mi Handy jo au nid imene halbe Johr wäg, sondern lueg immer chli in d Zuekunft wenn ich mir öppis chauf und das isch öppis wo bald Standard wird sii
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave