dieses da....isch grad aktion gsi....eifach mitgnoh dä baschterd....gar nid so genau studiert - ha eh eins brucht!

Gseht guet us, bisch z friede? Kabellos... nice! nice!Russe hat geschrieben:http://www.interdiscount.ch/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=84057&langId=1&p1=10007&p2=10040&p3=10158
dieses da....isch grad aktion gsi....eifach mitgnoh dä baschterd....gar nid so genau studiert - ha eh eins brucht!![]()
Jo klingt geil! Guet guet.Russe hat geschrieben:mini eltere hän geschtert e stock tiefer in dr stube "return of the king" gluegt (has unte ufgstellt, bis 28.12. - denn wirds 4125!)....teilwiis hani gmeint d schwobe griffe wider aa....dr bass het mi fascht uss de sogge boostet.....
s design flasht mi, wireless funktioniert tadellos und s schäbberet - usserdäm ebbe e divx player drzue - für 600.- bini sehr z friide
...aber dr thread heisst jo LOST !
Will Sie e Kreislaufstörig het und folgerichtig 16 Joor im Kreis gloffe isch.Barty hat geschrieben:THE OTHERS sin polizischte???![]()
und worum het d rouseau in 16 joor dr flugplatz nonig gfunde???
Scho. Mr EkoEckfahne hat geschrieben:Uh tschöööööööööööööösssssssssssssssssss............. wär het die neusti gseh? Also ich mein 2x10? 23rd Psalm? Eifach nur no geil....
War ja klar. Also, wen sollte er sonst hochbringen? Ich frag mich einfach was mit Walt genau passiert...Corpsegrinder hat geschrieben:Nein, ich fand die Folge auch gut! Weit besser als die letzte Episode!
How long would it take to build an army?
Hat's bei dir auch klick gemacht, als der Führer von the others "bring her up, Alex" gesagt hat? ^^
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.