Sa. 09.08.2014, 20:00 FC Basel - FC Zürich

Diskussionen rund um den FCB.
Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

cantona hat geschrieben:Was hesch denn du gseh?

I seh Alaage von eme egomanische Kind mit Stargehabe (ok, isch e fremdi Kultur, het kai Ahnig vom FCB, kennt d'Stadie nid, kennt d'Schiri's nid usw.).

Trotzdäm, isch nid so mi Typ, wie er sich uf em Rase bewegt, suecht dr Freystoss (Penalties) wenn er nur ka. Yapi het ihn zB nid gfoult nach dr Iwechslig.

Gfallt mer dr Gashi dreymol so guet in sim Verhalte, schnörkellose Stil.

Dä Jäps isch schneller verglüeht als er meint.

Und die wo sage, me vermisst dr Vale nid, die sin wohl nid ganz bache
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

Frau Ti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Frau Ti »

Falcão hat geschrieben:I seh Alaage von eme egomanische Kind mit Stargehabe (ok, isch e fremdi Kultur, het kai Ahnig vom FCB, kennt d'Stadie nid, kennt d'Schiri's nid usw.).

Trotzdäm, isch nid so mi Typ, wie er sich uf em Rase bewegt, suecht dr Freystoss (Penalties) wenn er nur ka. Yapi het ihn zB nid gfoult nach dr Iwechslig.

zum erste: Du spinntsch!
zum zweite: Rächt hesch! Ich vermiss dr Vale wie au dr Sommer (trotz sehr gute Leistige vo de Nochfolger)
Der Ball ist rund!

Intihuasi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Intihuasi »

Konter hat geschrieben:E bitzli Ereignis, dramatisiere, e weneli Kinder wo briele, no schnäll in däm Kontext Wärbig fürs Konkordat mache und scho hämmer unsere "Fan-Krawall-Artikel" zämmebastlet. Zum Glück gits das Konkordat, suscht könntme jo kaini Grossufgebot me für Fuessballmatch bereitstelle :rolleyes:
Ich hoff du hesch mol Chinder wo so öbbis passiert, und denn düenn si "e weeneli briele" und nochhär wache si die nächsche Mönet mit Alpträum uf und lönn di nümm schlofe, du Spast! Und jetzt chumm und sag "Sälber schuld, mit Chinder goht me au nid an Match"...
Mätzli hat geschrieben:Singen im Sitzen ist wie Scheissen im Stehen.

Käsebrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käsebrot »

Falcão hat geschrieben:I seh Alaage von eme egomanische Kind mit Stargehabe (ok, isch e fremdi Kultur, het kai Ahnig vom FCB, kennt d'Stadie nid, kennt d'Schiri's nid usw.).

Von diesen egomanischen Anlagen habe ich nicht viel gesehen: tolles Zusammenspiel mit Zuffi vor seinem Tor und super Vorarbeit bei Delgados Tor. In der jüngsten Vergangenheit "schwalbte" übrigens kein FCB-Spieler so perfekt wie Alex Frei. Sympathiepunkte verlor er unter den Fans deswegen meines Wissens nicht.
Und weil es so schön war:
Bild

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Dieses Tor samt Doppelpass ist besonders hervorzuben...wer kann das schon im ersten Spiel wo die beiden zusammen auf dem Platz standen? Beides Neulinge, beide kennen sich noch nicht, beide kenne auch deren Laufwege noch nicht...chapeau!!
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Intihuasi hat geschrieben:Ich hoff du hesch mol Chinder wo so öbbis passiert, und denn düenn si "e weeneli briele" und nochhär wache si die nächsche Mönet mit Alpträum uf und lönn di nümm schlofe, du Spast! Und jetzt chumm und sag "Sälber schuld, mit Chinder goht me au nid an Match"...
Chill mol, muesch jo nit grad persönlich wärde. Ich due das jo nit guet heisse und finds jo au beduurenswert wenn Kinder durch so öbbis isgschüchteret wärde. Ich ha lediglich welle druf hiwise, dass die Artikel völlig ustuschbar sin und me immer öbbe sgliche liest und hört. Das heisst me hätti au könne e Artikel wo vor 2 Joor gschriebe isch näh und veröffentliche.
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

Ich denke, die Scoutabteilung hat, wie immer, gute Arbeit geleistet und der Kauf von Kakitani wird sich sicher bezahlt machen, sowohl fussballerisch wie auch finanziell. Ausserdem sind solche Spieler aus "exotischeren" Ligen auch Türöffner für den Markt dort und weitere Spieler, die auf den FCB aufmerksam werden. Salah war das beste Beispiel. Stocker war Stocker und ist als Stocker nicht zu ersetzen. Und klar wird er vermisst. Aber das Leben geht weiter und jetzt ist er weg. Ich denke, er wird in Berlin nicht glücklich werden. Und kann gerne zurückkommen. :)
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"

sotchi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sotchi »

So wie Yb im Moment drauf ist bleibt Ihnen wohl nicht viel mehr übrig :D
Hier könnte ihre Werbung stehen ;)

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BS-Supporter »

sotchi hat geschrieben:So wie Yb im Moment drauf ist bleibt Ihnen wohl nicht viel mehr übrig :D
im Moment? :o

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

Intihuasi hat geschrieben:Ich hoff du hesch mol Chinder wo so öbbis passiert, und denn düenn si "e weeneli briele" und nochhär wache si die nächsche Mönet mit Alpträum uf und lönn di nümm schlofe, du Spast! Und jetzt chumm und sag "Sälber schuld, mit Chinder goht me au nid an Match"...
Übertrieb bitte nomeh.. :o
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

Lällekönig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lällekönig »

Kuma hat geschrieben:vermutlich hat sich damit 20 min online zum Lügenblatt des Jahres gemacht. Dieser Journalist verdient eine fristlose Kündigung. Nur noch peinlich..
Wenigstens steht ausser Frage, welche 20min vom Spiel dieser Journalist gesehen hat ...
Aber eben, ein Match geht halt 90min plus Nachspielzeit.
Meine Vision des FCB: Die heterogene Einheit.

Corleone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corleone »

Jäps isch schneller verglüeht als er meint.
Es isch scho unglaublich, was in däm Forum zum Teil für Seich verzellt wird. Lueg dir die Szene bi ca. 0:45 nomol in dr Verlangsamig ah und denn verzell nomol so Blödsinn. https://www.youtube.com/watch?v=mi6HxzaahrU&app=desktop
Dr Yapi blybt extra stoh und goht mit em Oberkörper inkl. Ellboge gege dr Kakitani.

Aber es passt zum Gebruch vom Wort "Japs" :rolleyes:
Vorbeugen ist besser als sich auf die Füsse zu kotzen

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Liest sich so, als hät dr e Japaner emol öppis z Leid do, ärnscht näh ka me's jedefalls nid.

Intihuasi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Intihuasi »

Konter hat geschrieben:Chill mol, muesch jo nit grad persönlich wärde. Ich due das jo nit guet heisse und finds jo au beduurenswert wenn Kinder durch so öbbis isgschüchteret wärde. Ich ha lediglich welle druf hiwise, dass die Artikel völlig ustuschbar sin und me immer öbbe sgliche liest und hört. Das heisst me hätti au könne e Artikel wo vor 2 Joor gschriebe isch näh und veröffentliche.
Ok, sorry. Ha gmeint du verharmlosisch das. Mini Chinder sin drbi gsi wo d'Zürcher d'WCs us em Stadion gschmisse hän, und das isch zimlich traumatisch gsi. Sithär channi nümme and Züri Mätch go. Dorum hanni das nid eso luschtig gfunde. Ich finds ehrlich gseit truurig dass die Artikel ustuschbar sin - zeigt jo au, dass sich die gliichi Scheisse sit Johre widerholt.

Intihuasi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Intihuasi »

Bierathlet hat geschrieben:Übertrieb bitte nomeh.. :o
Loss mi rote: Hesch keini Chiner, he? 17 Johr alt? 18?

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Corleone hat geschrieben:Es isch scho unglaublich, was in däm Forum zum Teil für Seich verzellt wird. Lueg dir die Szene bi ca. 0:45 nomol in dr Verlangsamig ah und denn verzell nomol so Blödsinn. https://www.youtube.com/watch?v=mi6HxzaahrU&app=desktop
Dr Yapi blybt extra stoh und goht mit em Oberkörper inkl. Ellboge gege dr Kakitani.

Aber es passt zum Gebruch vom Wort "Japs" :rolleyes:
jo jo , scho guet. Ok, e bitz ellböglet isch es, me muess aber nid so fliege find ich.

hehe, wenn me mol e bitz "politisch unkorrekt" isch, kömme do alli "Guet-Mensche" führe, luschtigs Forum als do inne. :p

I blib drby , dä Japaner isch e "Trikot-Verkaufs-Maschine" bim FCB, und zu sim Glück schnäll, ansunschte e Popstar wo no nüt erreicht het.
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Falcão hat geschrieben:jo jo , scho guet. Ok, e bitz ellböglet isch es, me muess aber nid so fliege find ich.

hehe, wenn me mol e bitz "politisch unkorrekt" isch, kömme do alli "Guet-Mensche" führe, luschtigs Forum als do inne. :p

I blib drby , dä Japaner isch e "Trikot-Verkaufs-Maschine" bim FCB, und zu sim Glück schnäll, ansunschte e Popstar wo no nüt erreicht het.
hesch mol uf d bei gluegt? :rolleyes: glaub nit dass do e andere nit au gfloge wär :rolleyes:

und vor sim goal hätti er au könne uflaufe, und i bi mir sicher anderi hätte das au gmacht, aber er isch em zürcher usgwiiche und het suuber abgschlosse...
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

basler hat geschrieben:hesch mol uf d bei gluegt? :rolleyes: glaub nit dass do e andere nit au gfloge wär :rolleyes:

und vor sim goal hätti er au könne uflaufe, und i bi mir sicher anderi hätte das au gmacht, aber er isch em zürcher usgwiiche und het suuber abgschlosse...
Yapi blibt eifach schtoh, suscht isch do sozusage nüt. Er ka sich jo nid in Luft uflöse, gschiggter wär halt gsi, dr Ball scho vorher abgeh. Aber ebbe, Ziel isch Freyschtoss gsi, und dr Schiri isch uf das Gehopse drigfloge.

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Falcão hat geschrieben:I blib drby , dä Japaner isch e "Trikot-Verkaufs-Maschine" bim FCB, und zu sim Glück schnäll, ansunschte e Popstar wo no nüt erreicht het.
Ich habe bei Kakitani schon nach einem Spiel mehr technische Feinheiten gesehen als bei Salah während seiner ganzen Zeit beim FCB. Letzterer konnte ausser schnell rennen nämlich wirklich nicht viel. Dafür wurde er für den FCB eines der besten Geschäfte der Vereinsgeschichte.

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Mundharmonika hat geschrieben:Ich habe bei Kakitani schon nach einem Spiel mehr technische Feinheiten gesehen als bei Salah während seiner ganzen Zeit beim FCB. Letzterer konnte ausser schnell rennen nämlich wirklich nicht viel. Dafür wurde er für den FCB eines der besten Geschäfte der Vereinsgeschichte.
I gib jo zue, I mag dä Hype nid und au kaini Popstars wo nüt anders könne, als mit em Ball seggle und nochhär via Twitter und Facebook s'Netz zuemülle. Dasch Sälbschtdarstellerei, aber das möge die Lütlis us em Ferne Oschte halt.

Mol luege, wie das wyter goht. I drink mol e Sake uff si erschts vernünftigs Interview...

Misterargus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Misterargus »

Corleone hat geschrieben:Es isch scho unglaublich, was in däm Forum zum Teil für Seich verzellt wird. Lueg dir die Szene bi ca. 0:45 nomol in dr Verlangsamig ah und denn verzell nomol so Blödsinn. https://www.youtube.com/watch?v=mi6HxzaahrU&app=desktopDr Yapi blybt extra stoh und goht mit em Oberkörper inkl. Ellboge gege dr Kakitani.Aber es passt zum Gebruch vom Wort "Japs" :rolleyes:
na klar. Kommt einfach zu spät. Und denn de Elleboge. Der Kakitani ist einfach in seinen Bewegungen so schnell, dass es in dieser Saison den meisten Gegenspieler schwindlig werden wird. Aber dass einer im FCB Forum so einen Quatsch verzapft ist schon unglaublich.

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Falcão hat geschrieben:Yapi blibt eifach schtoh, suscht isch do sozusage nüt. Er ka sich jo nid in Luft uflöse, gschiggter wär halt gsi, dr Ball scho vorher abgeh. Aber ebbe, Ziel isch Freyschtoss gsi, und dr Schiri isch uf das Gehopse drigfloge.
Klar, Yapi stand schon immer auf dem Feld rum und streckt sich seinen Arsch hinten raus als wolle er gleich auf das Feld scheissen....

Wer hier den bewussten Bodycheck nicht sehen will, der ist entweder Betriebs-Blind (sprich FCZ-Fan mit blau-weisser Sonderbrille) oder aber hat erst vor kurzem von der Eishalle zum Fussball gewechselt und noch keine Ahnung von Fussballregeln.

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Delgado hat geschrieben:Klar, Yapi stand schon immer auf dem Feld rum und streckt sich seinen Arsch hinten raus als wolle er gleich auf das Feld scheissen....

Wer hier den bewussten Bodycheck nicht sehen will, der ist entweder Betriebs-Blind (sprich FCZ-Fan mit blau-weisser Sonderbrille) oder aber hat erst vor kurzem von der Eishalle zum Fussball gewechselt und noch keine Ahnung von Fussballregeln.
geil, was für ein Montag, was für posts, ein Genuss :D Eishalle....schloht alles :D obwohl ich tatsächlich ein paar EHC-Spiele in meinem Leben gesehen habe.

Dr Schnuuri
Benutzer

Beitrag von Dr Schnuuri »

Falcão hat geschrieben:I gib jo zue, I mag dä Hype nid und au kaini Popstars wo nüt anders könne, als mit em Ball seggle und nochhär via Twitter und Facebook s'Netz zuemülle. Dasch Sälbschtdarstellerei, aber das möge die Lütlis us em Ferne Oschte halt.

Mol luege, wie das wyter goht. I drink mol e Sake uff si erschts vernünftigs Interview...
Ganz ehrlig - syg so guet und stand derzue: Du hesch 100% emool e Japanerin aabaggert und bisch gottsjämmerlig abblitzt! Sunscht wüsst y nit, wie und worum me so e Stuss schryybe ka. Mir het är jeedefalls Freud gmacht und y glaub, dass das wirgglig e sehr guete Transfer isch!

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Dr Schnuuri hat geschrieben:Ganz ehrlig - syg so guet und stand derzue: Du hesch 100% emool e Japanerin aabaggert und bisch gottsjämmerlig abblitzt! Sunscht wüsst y nit, wie und worum me so e Stuss schryybe ka. Mir het är jeedefalls Freud gmacht und y glaub, dass das wirgglig e sehr guete Transfer isch!
:p muess di enttüsche, schtand nid uf Fernoscht-Asiatinne, nid im geringschte.

Nonemol, ihr werdets gseh, dr Popstar isch e Sternschnuppe.

blauetomate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blauetomate »

Falcão hat geschrieben: Dä Jäps isch schneller verglüeht als er meint.
Bist du Hellseher, Astrologe, Hobbypsychologe oder Astronome (mit Spezialgebiet 'Meteoriten')?

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Falcão hat geschrieben: :p muess di enttüsche, schtand nid uf Fernoscht-Asiatinne, nid im geringschte.

Wenn mr dä in 2-3 für 25 Mio ufwärts vrkaufe machi mit dim Bitrag mini erschti Signatur!

rhybrugg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rhybrugg »

Falcão hat geschrieben: :p muess di enttüsche, schtand nid uf Fernoscht-Asiatinne, nid im geringschte.

Die andere Sternschnuppe war aber einträglich. Und das könnte dieses mal auch so sein.

Bafana Bafana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bafana Bafana »

deutscher Groundhopper-Bericht

http://www.uisf.de/09-08-14-2000-fc-basel-1893-fc-zuerich-41/#more-2617

09.08.14 (20:00)
Super League
FC Basel 1893 – FC Zürich 4:1
St. Jakob-Park (“Joggeli&#8221 ;)
33.372 Zuschauer (ca. 1.500 Gäste)

Nachdem wir diese Partie schon am Saisonende 2014, zum Pokalfinale der Schweiz, besucht haben, ging es nun erneut zu diesem höchst interessantem Spiel. Aus Zürich waren etwa 1.500 Fans angereist. Diese zeigten von der ersten bis zur letzten Minute einen fantastischen, emotionalen Support. Höchst motiviert, teils recht aggressiv, wurde der Gästeblock gerockt. Auch die Muttenzerkurve des FCB überzeugte an diesem Tage vollends. Beide Kurven geizten nicht mit Pyrotechnik, und so konnte die Atmosphäre dauerhaft auf hohem Niveau gehalten werden. Die FCZ Kurve flippte nach dem Anschlußtor, zum 2:1, richtig aus. Die FCB-Fans taten dies dann nach dem vorentscheidenen 3:1. Beide Seiten schenkten sich nichts, und boten dem neutralen Zuschauer ein wirklich beeindruckendes Duell.

Gesperrt