Fangesänge

Diskussionen rund um den FCB.
Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

jungs jungs...chille...do kömme glaub nid lüt do ihne und schribe e nomitag lang pn..es wird sicher e andere wäg geh,wie dr die liedtext bekömmet. oder halt d ohre im stadion guet ufmache, uswärts mitfahre etc...also chille...

und öpper wo das lied nid jäääs findet...ohne worte

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

bliibet geduldig..

nid jede het daag dääglich ziit zum hunderti vo pns schriibe an lüüt wo dä teggscht wänn..

wird an eim vo de näggschte spiil mol e flyer mit de neuschte teggscht gäh...

also...fiess still halte..sich freue..und die andere nomol ganz genau uswändig lerne.. ;)
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

huenli
Benutzer

Beitrag von huenli »

worum wänn denn dir alli die lieder uswändig lerne wie franzwörtli in dr schuel??? looset gschiider am match guet aahne, und wenndr öbbis nid verstöhnd froget dä näbe- odr undedra wie jez die zile nomol gange isch. noch und noch händr s'ganze lied zämme und chömmed langsam in d'emotione vom lied ihne. glaubet mr, es isch e viiil geilers gfühl wemme bim häilaufe nachem match immrno d'gsäng im ohr het und se am nägschte daag währendem schaffe widr vrsuecht zämme z'bröggele. und wenns nid klappt, chunnts äim spötischtens bim nägschte match widr in sinn und spötischtens nachem 3./4. spil het mes so intus, dass mes sogar bsoffe no wäiss. SO sött me lieder lerne!!!
ps: an uswärtsfahrte lerne sich fangsäng no äifacher
Dem Blau der Treue ...
und der Liebe Rot ...
...sind wir ergeben bis in den Tod!

Mani86
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mani86 »

fifo hat geschrieben:Ich finde wir sollten uns mehr auf die einfachen Lieder konzentrieren anstatt den langen und komplizierten. Die Leute (selbst aus der MK) kennen den Text nicht richtig und werden es auch nicht lernen, da sie es nicht richtig verstehen.
Ich finde es muss eine mischung zwischen einfachen liedern für das ganze stadion und langen, schönen liedern sein.

bei den einfachen liedern muss die muttenzerkurve geschickt versuchen das gesamte st.jakobs park mitzureissen. z.b zuerst das lied "steht auf wenn ihr basler seid..." und dann "wer nid gumpt dä isch kei basler...". da beim ersten lied viele schon aufgestanden sind funktioniert das "gumpen" einfacher... aber beim vaduz spiel war das ja so.

das lied "immer wieder singe, immer wieder singe, bis dä fcb sgool gschosse hätt..." find i eifach hammer!!! seit dem göteborg spiel macht jetzt bei diesem lied sogar das ganze stadion mit.
sBasler Lied, das etwas andere "Youu2019ll Never Walk Alone"!!! Singet alli mit für dä FCB!!!!!

Doomez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Doomez »

Mani86 hat geschrieben:Ich finde es muss eine mischung zwischen einfachen liedern für das ganze stadion und langen, schönen liedern sein.

bei den einfachen liedern muss die muttenzerkurve geschickt versuchen das gesamte st.jakobs park mitzureissen. z.b zuerst das lied "steht auf wenn ihr basler seid..." und dann "wer nid gumpt dä isch kei basler...". da beim ersten lied viele schon aufgestanden sind funktioniert das "gumpen" einfacher... aber beim vaduz spiel war das ja so.

das lied "immer wieder singe, immer wieder singe, bis dä fcb sgool gschosse hätt..." find i eifach hammer!!! seit dem göteborg spiel macht jetzt bei diesem lied sogar das ganze stadion mit.
immer lüter singe ;)
s isch zyt zum ahgriff, nach vorne spiele...

Mani86
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mani86 »

Doomez hat geschrieben:immer lüter singe ;)
ups :o
sBasler Lied, das etwas andere "Youu2019ll Never Walk Alone"!!! Singet alli mit für dä FCB!!!!!

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BS-Supporter »

By the way...ein Zitat aus dem Fan-Forum des FC Vaduz:

"Zur Stimmung der MK: Ich war in vielen Stadien in Europa, habe viele Kurven gesehen, aber was diese Jungs aufführen ist ganz grosser Sport, einmal mehr."

Doomez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Doomez »

BS-Supporter hat geschrieben:By the way...ein Zitat aus dem Fan-Forum des FC Vaduz:

"Zur Stimmung der MK: Ich war in vielen Stadien in Europa, habe viele Kurven gesehen, aber was diese Jungs aufführen ist ganz grosser Sport, einmal mehr."
da sagt einer die wahrheit!

Doomez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Doomez »

Mani86 hat geschrieben:ups :o
schwierig zu verstehen...

Mani86
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mani86 »

BS-Supporter hat geschrieben:By the way...ein Zitat aus dem Fan-Forum des FC Vaduz:

irgendwie sind mir die vaduzer (weit nach dem fcb!!!) das sympathischte team der superleague :D

Gaischt
Neuer Benutzer

Beitrag von Gaischt »

ka mir öbber s neue Lied per pn schiicke

Doomez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Doomez »

Mani86 hat geschrieben:irgendwie sind mir die vaduzer (weit nach dem fcb!!!) das sympathischte team der superleague :D
ein sympatisches Team mit vielen Fans ;)

JöNnNi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JöNnNi »

Kann mir auch jemand den (neuen) Text schicken ?!?

Danke im vorraus ... !
[CENTER]
MUTTENZERKURVE BASEL
[/CENTER]

aifam
Neuer Benutzer

Beitrag von aifam »

wäre auch sehr froh den text zu bekommen....
danke

Wer bis zum Hals in der Scheisse steckt, sollte den Kopf nicht hängen lassen! :D

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

hm also lüt, i weiss nit wie das bi euch so isch, abr die liedr lernt mr doch am beschte bi de spil. mr lost zue, vrsuecht mitzsinge und irgendwenn gohts denn vonelei. wemmer öbbis wirkligg nit vrstoh, frogt me halt öbbr wo singt wases heisst.
s'isch doch vil eifachr in dr kurve das lied zlerne mit dr stimmig, dr melodie, dr begleitig und e huffe lüt wo mitsinge, egal ob kli falsch odr richtig.

also: vorfreud uff snäggschti mol (sigs in portugal, züri uswärts odr gege xamax diheime) und vrsueche mitzsinge&lose!
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

huenli hat geschrieben:worum wänn denn dir alli die lieder uswändig lerne wie franzwörtli in dr schuel??? looset gschiider am match guet aahne, und wenndr öbbis nid verstöhnd froget dä näbe- odr undedra wie jez die zile nomol gange isch. noch und noch händr s'ganze lied zämme und chömmed langsam in d'emotione vom lied ihne.
Wow würklich e super Tip. Wenn ich im Stadion nur ei Wort verstande hätt, wär ich froh drüber. Und au d Lüt rund um mi umme verstöhn kei Wort. Und nei mir sitze nit im A7 sondern stöhn im D4.

Gaischt
Neuer Benutzer

Beitrag von Gaischt »

Luigi hat geschrieben:Wow würklich e super Tip. Wenn ich im Stadion nur ei Wort verstande hätt, wär ich froh drüber. Und au d Lüt rund um mi umme verstöhn kei Wort. Und nei mir sitze nit im A7 sondern stöhn im D4.
das isch woohr

narsil
Benutzer

Beitrag von narsil »

Glaubsch nid das es für d stimmig besser isch wenn vill lüt die Text (möglichst gli) kenne ?
S lied gits nid erst sid gester, cha aber au erst e paar fragmänt obwohl i a jedem Spiel gsi bi ..... also mached das zügs publik !!

zinni

Beitrag von zinni »

was ich hier mal noch los werden muss...

es gab schon, dass jemand "seven nation army" anstimmen wollte oder es glaub ich auch schon geschafft hat. denke nicht, dass das von den capos unterstützt werden würde ... oder besser von all denen die ganz unten stehen. und natürlich auch vielen anderen.
1. war das leider mal ein toller song von einer fetten band und 2. singen das alle, aber wirklich alle! inkl. alle super fans von den anderen clubs ;)

dann gibts ein lied, gibt glaub ich keinen namen dazu und ich wüsste jetzt auch gerade nicht, wie das anfängt ... aber beim refrain singen da immer einige ein nervendes echo- "ooo ooo" dazu. bitte nicht mehr! danke...

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

so no e letschtsmol für alli...

liedtegscht wärde nid veröffentlicht...wer e frog zumne teggscht het oder idee will biitragge undundund....de sell doch bitte d möglichkeite bim verkaufsstand,
in dr kurve bi de capos oder bi de bekannte lüüt nutze...

1. könne die dir direkt sage was wie wo wenn.
2. kunnsch ins gspröch und mr ka intresanti sache erfahre....
3. zeigsch eigeinitiative und wille was z mache.....

s kunnt eim nid alles zuegflooge und s internet git nid uf alles e antwort! sälber dängge...aktiv handle und sofort dr erfolg spüüre...

zuedäm ahne sin neui liedteggscht no immer uf flyer druckt und verteilt worde, sicherlich nid deheime iigiebt worde etc. fahret uswärts (git im zug sehr viel
zyt zum die lieder lerne) redet mit de lüüt und ebbe..lääsed dr flyer!!!!

pn's wärde nur sporadisch beantwortet und glaub s sett logisch sii dass villino einiges anders ztue hän als jede daag an 20 lüüt e liedteggsch z' verschicke.....
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

cigán hat geschrieben:so no e letschtsmol für alli...

liedtegscht wärde nid veröffentlicht...wer e frog zumne teggscht het oder idee will biitragge undundund....de sell doch bitte d möglichkeite bim verkaufsstand,
in dr kurve bi de capos oder bi de bekannte lüüt nutze...

1. könne die dir direkt sage was wie wo wenn.
2. kunnsch ins gspröch und mr ka intresanti sache erfahre....
3. zeigsch eigeinitiative und wille was z mache.....

s kunnt eim nid alles zuegflooge und s internet git nid uf alles e antwort! sälber dängge...aktiv handle und sofort dr erfolg spüüre...

zuedäm ahne sin neui liedteggscht no immer uf flyer druckt und verteilt worde, sicherlich nid deheime iigiebt worde etc. fahret uswärts (git im zug sehr viel
zyt zum die lieder lerne) redet mit de lüüt und ebbe..lääsed dr flyer!!!!

pn's wärde nur sporadisch beantwortet und glaub s sett logisch sii dass villino einiges anders ztue hän als jede daag an 20 lüüt e liedteggsch z' verschicke.....
man... es isch doch eifach SCHEISS EGAL "WIE" me an die text kunnt. t hauptsach isch doch eifach as me si schlussändlich kah! :rolleyes:

ich ha gescht s erstmol die stoofe ghört mitem "pappe sait zum sohn..." und ha dänk denn nit grad könne noche froge, do die wos nit gwüsst hän mir nit antworte hän könne und die andere sind grad am singe gsi und hän kei bock kah.......

und jetzt frog ich im inet noche weil ichs villicht bis am sunntig uswändig könne will! wenn ich am sunntig nochefrog wird ich das sicher nit grad uswändig könne und wenn ich öbis "schwarz uf wiss" gseh, kah ichs viel besser lerne!
uf wissem grund eh schwarze stab,
das drait eh basler bis ins grab

Tee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tee »

das mit dem zug fahren ist halt doof, wenn man nicht aus basel ist, aber sonst geb ich dir schon recht.
Sali zämme.

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

Tee hat geschrieben:das mit dem zug fahren ist halt doof, wenn man nicht aus basel ist, aber sonst geb ich dir schon recht.
bringt au nüt. bi au uf sion gange mitem extrazug und ha kei flyer gseh.......
uf wissem grund eh schwarze stab,
das drait eh basler bis ins grab

Doomez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Doomez »

und das liederbüchlein ist ausverkauft...

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Doomez hat geschrieben:und das liederbüchlein ist ausverkauft...
Dört stohts au nit drinne.

Aber genau die Idiote wo do sage, me sött d Lieder im Stadion lerne sind denn die wo di versueche blöd ahzfigge wennd nit mitsingsch. S git halt scho sälte dämlichi Mensche.
Ich ha mi Teil versuecht byztrage. Im Stadion verstand ich kei Wort und die um mi umme au nit. Ich latsch sicher nit zum Capo abe und sag er söll mrs vorsinge. Söll mi nur ei mol eine blöd ahschnure, dass ich nit mitsing. Aber zum Glück gits bi uns hinde keini so Kinder wo meine si mien di zum singe zwinge.

Doomez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Doomez »

jo stimmt scho, in dr kurve verstahsch keis wort...

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

Nett... aber soll bitte kein Grund sein, sich auf den Lorbeeren auszuruhen. Sondern einer, um gleich nochmals doppelt Gas zu geben! :cool:
© Basilou, 2024

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

eKo hat geschrieben:man... es isch doch eifach SCHEISS EGAL "WIE" me an die text kunnt. t hauptsach isch doch eifach as me si schlussändlich kah! :rolleyes:

!
WORD!

Isch würkli scheiss egal wie mr das lied bekunnt, haubtsach mr hets...öb mr jetze im inet oder am match nochefrogt....!
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

Also ich versteh schon die scheiss Paranoia nicht, warum man nicht einfach den Text hier rein schreiben kann...

dann müssten auch nicht pn's verschickt werden... sorry, manche haben Liedertexte als Signatur, aber bei neuen ists jetzt en Staatsgeheimnis... :confused:

und ne, ich hab am Match schlicht keinen Bock runter zum Capo gehen "Hey, wie geht denn der Text vom neuen Lied"...
und nur wegen Liedtexten geh ich nicht an Auswärtsspiele...

tja, da wundern sich manche Leute, warum nicht die ganze MK singt... :rolleyes:

skaranoid
Benutzer

Beitrag von skaranoid »

i'm not deaf,i'm ignoring you

Gesperrt