UPC het doch Horizon und 6 Tuner

Teleclub Problem vo dene Fr 39.- wie scho erwähnt worde isch, chli dumm "verteilt"... d.h. s Basis Agebot isch absolut mies 40.- für 3 Sender isch e Witz und den nit mol HD..
Bi stiegende Kundezahle stiege denn eifach dLizänzkoschte und Sky wird denn au meh defür verlange für ihri Wiedergaberächt...Laufi hat geschrieben:Ok das isch verständlich, aber ich glaub halt trotzdäm, dass soviel mehr würde dezue koh das es de Verluscht vo de Priis-Differenz (vo de bisherige Kombi-Abos) locker kompensiere würd! (dorum au mi Froog an d'Allgemeinheit do inne, wäm's au eso goht)
Git's eigentlich keini öffentliche Zahle dezue bzw. e Studie, wo dass berächne duet (Finanzierungskonzept o.ä)?![]()
Wieso wärde bi stiegende Kundezahle d'Lizänzköschte höher, verstand i nid? Wie g'seit kenn mi nid uss in däm Businesschickens**t hat geschrieben:Bi stiegende Kundezahle stiege denn eifach dLizänzkoschte und Sky wird denn au meh defür verlange für ihri Wiedergaberächt...
Also bi mir lauft d Horizon jetzt ohni Problem. Letschti isch irgendwie e Metalnight uf diverse Sänder gsi. Ha gmietlich alles könne ufnäh und das Züg ein nachem andere luege. Nur s Netzwärk lauft nit, aber das liegt am Huus. S Wlan kunnt nit dure, do ka d Horizon nüt drfür. S Internet esch eh nie s problem gsi. Ich zahl lieber 50 Stutz weniger fürs Spitzepaket, drfür nimm i e Horizon wo lauft und 3x schnällere InternetPascilicious hat geschrieben:Gsehs Problem nit ganz - Swisscom pumpt Gäld zum Teleclub für die Übertragige und bietet d Infrastruktur ah und ka defür au verlange - fertig aus.
UPC het doch Horizon und 6 Tunerhehe.. isch doch au cool, wenns mol lauft - also nie. Will nit wüsse, wie e UPC die Sportübertragige realisiert hät - aber s isch halt eifach ine gmachts Näscht z ligge ...
Teleclub Problem vo dene Fr 39.- wie scho erwähnt worde isch, chli dumm "verteilt"... d.h. s Basis Agebot isch absolut mies 40.- für 3 Sender isch e Witz und den nit mol HD..
Schön für dich - aber wenns nicht mal einen direkten "Guide" Button auf der Bedienung hat, ists schon lächerlich..Blutengel hat geschrieben:Also bi mir lauft d Horizon jetzt ohni Problem. Letschti isch irgendwie e Metalnight uf diverse Sänder gsi. Ha gmietlich alles könne ufnäh und das Züg ein nachem andere luege. Nur s Netzwärk lauft nit, aber das liegt am Huus. S Wlan kunnt nit dure, do ka d Horizon nüt drfür. S Internet esch eh nie s problem gsi. Ich zahl lieber 50 Stutz weniger fürs Spitzepaket, drfür nimm i e Horizon wo lauft und 3x schnällere Internet![]()
Jo der fehlt, soll aber dann mal kit einer anderen Fernbedienung kommen. Aber ich weiss nicht in so eine Knop wirklich 50 Franken wert istPascilicious hat geschrieben:Schön für dich - aber wenns nicht mal einen direkten "Guide" Button auf der Bedienung hat, ists schon lächerlich..![]()
Viel gschider wärs z.B. Wenn Teleclub eifach "anzahl Sender" Verkauft. Basispackage kostet für 4 Sänder analog hüt ca. E 40er, und denne cha mehr pro Sender (oder im 3er Set für 9.90) witteri Sänder kauft wärde. Jede cha denn sälber sage, welli Sender er will oder Brucht.chickens**t hat geschrieben:Jo klar, und zwar wärs Sportpaket vo Teleclub zum däm Pries elei gar nicht finanzierbar. Sie könne das halt nur über dQuersubventionierig durchs Basispaket so abiete. Öb das es so Sinn macht, ka me natürlich strite, aber sobald die Bindig vo Basis- zu Sportpaket nüm do isch, wird eifach sSportpaket elei 40.- koschte... Schlussändlich zahlt me als Kund denn glichvill...
Me muess scho gseh, dass me im Europäische Verglich extrem vill Sport botte bechunnt, und zwar us sehr villne Ligene in Europa. Sky Dütschland mag für dr Sport elei villicht scho bitz günschtiger sie, dört het me aber denn keini Superleague, NLA, NLB, und villi anderi Ligene meh drin (Bezieh mi do ufs Swisscom TV).
Ich war 21 Jahre!!! lang TC-Abonnent, und wäre auch wieder dabei, wenn man nur Sport abonnieren könnte, und es endlich bei uns Teleclub HD gäbe!Saisonkarte hat geschrieben:Irgendwie ist es schon unglaublich, wie lange die Swisscom hier dieses Monopol halten kann. Es muss doch mal Zeit werden, dass ich nur den Sport abonnieren kann. Das Basispaket ist nur aus dem Fenster geschmissenes Geld.
Das Schlimme ist, dass z.B. in Oberwil das gesamte Swisscompaket - also inkl. einzelne Teleclubspiele - nicht in HD verfügbar ist.Saisonkarte hat geschrieben:Irgendwie ist es schon unglaublich, wie lange die Swisscom hier dieses Monopol halten kann. Es muss doch mal Zeit werden, dass ich nur den Sport abonnieren kann. Das Basispaket ist nur aus dem Fenster geschmissenes Geld.
Das hoffe ich auchNervenbündel hat geschrieben:Geil wäre es, wenn Sky den Zuschlag für die Super League bekommen würde. Scheiss Teleclub.
Ok, habe einen Kollegen gefunden, der dieses Abo hat und mir den code zuschickt. Immerhin einen Lichtblick...SubComandante hat geschrieben:Am einfachsten ist es, sich wohl eine Kneipe in der Nähe zu suchen, bei der ein Spiel am TV laufen gelassen wird. Ich habe eines der teureren Swisscom-Abos (hat Gründe wegen Job auch). Dort kann ich ein Spiel für einen Franken mieten. Schliesse das iPhone an den Mac an, starte Quicktime und öffne Recording Session ohne aufzunehmen. So kann ich die Spiele kucken. Aber ohne das wüsste ich auch nicht, wie schauen. Sonst halt jemand, der das Spiel mietet und über seine Leitung an andere Kollegen einen Stream zur Verfügung stellt...
Wieso machsch das eso? Kasch jo au grad diräkt vom Mac us via Swisscom Air TV miete.SubComandante hat geschrieben: Ich habe eines der teureren Swisscom-Abos (hat Gründe wegen Job auch). Dort kann ich ein Spiel für einen Franken mieten. Schliesse das iPhone an den Mac an, starte Quicktime und öffne Recording Session ohne aufzunehmen.