Hass thread!

Der Rest...
Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Hass uf Velofahrer wo bi rot über d Krüzig fahre und en so dien als hätte sie no Vortritt. Würd mr als Autofahrer nit dra ko wägere Körperverletzig miest mr das pack eifach mol umfahre :mad:
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

Blutengel hat geschrieben:Hass uf Velofahrer wo bi rot über d Krüzig fahre und en so dien als hätte sie no Vortritt. Würd mr als Autofahrer nit dra ko wägere Körperverletzig miest mr das pack eifach mol umfahre :mad:
hass uf autoresistente velofahrer...oder eher velo... :_)
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

Laufi
Erfahrener Benutzer

Haben wir keine anderen Probleme!?

Beitrag von Laufi »

Kah mir irgendöbber mol erkläre, was für Mensche (25% gemäss BaZ-Umfroog) sich drah störe, dass es Fotofallene im Wald git? :mad:
Entweder Mensche, wo öbis z'verstecke hän und/oder Mensche, wo eifach nur Verbot-Geil sin (und natürlich höchschtens 1 mol im Joor im Wald)!! ...beidi Sorte sin mir üsserscht Unsymphatisch, guet Nacht!!
Jäger geraten ins Visier der Datenschützer. Diese stören sich an den selbstauslösenden Kameras in den Schweizer Wäldern.
http://bazonline.ch/basel/land/Kontrove ... y/27637445
Alles für BS

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

erhöhig vom räntealter für fraue uf 65. pfffffff....

ölkj
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ölkj »

canon hat geschrieben:erhöhig vom räntealter für fraue uf 65. pfffffff....

Wieso? Oder gilt da die Gleichberechtigung nicht? Pffffffff.....
Brot für Brüder, Fleisch für mich.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Laufi hat geschrieben:Kah mir irgendöbber mol erkläre, was für Mensche (25% gemäss BaZ-Umfroog) sich drah störe, dass es Fotofallene im Wald git? :mad:
Entweder Mensche, wo öbis z'verstecke hän und/oder Mensche, wo eifach nur Verbot-Geil sin (und natürlich höchschtens 1 mol im Joor im Wald)!! ...beidi Sorte sin mir üsserscht Unsymphatisch, guet Nacht!!

http://bazonline.ch/basel/land/Kontrove ... y/27637445
Wills halt gege dr Dateschutz und s Persönlichkeisträcht verstosst?

I schnalls nit. Will mr in Basel e paar Kameras ufstelle wird wohl in keim Forum so schnäll gmotzt wie do ine - macht mr s Gliche im Wald (notabene vo Private wo d Föteli nochert locker könne ins Internet stelle) isches plötzlich kei Problem meh? :o ¨

I ha ehrlich gseit au kei Luscht plötzlich Bilder im Internet zfinde, wie ich im Wald grad am poppe bi
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

Blutengel hat geschrieben:Wills halt gege dr Dateschutz und s Persönlichkeisträcht verstosst?

I schnalls nit. Will mr in Basel e paar Kameras ufstelle wird wohl in keim Forum so schnäll gmotzt wie do ine - macht mr s Gliche im Wald (notabene vo Private wo d Föteli nochert locker könne ins Internet stelle) isches plötzlich kei Problem meh? :o ¨

I ha ehrlich gseit au kei Luscht plötzlich Bilder im Internet zfinde, wie ich im Wald grad am poppe bi
also wenn mi so e Fottofalle verwütsche würd, wär die nochhär nümm bruchbar - es isch jo nid so, dass du dr Blitz nid bemerke würdisch und das sind chlini Blächboxe mitere Kamera drin. Isch doch kei Problem das Ding nochhär kabutt z mache oder mindeschtens z Spiichercharte/Film z entfärne

whizzkid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von whizzkid »

Bobadischa hat geschrieben:also wenn mi so e Fottofalle verwütsche würd, wär die nochhär nümm bruchbar - es isch jo nid so, dass du dr Blitz nid bemerke würdisch und das sind chlini Blächboxe mitere Kamera drin. Isch doch kei Problem das Ding nochhär kabutt z mache oder mindeschtens z Spiichercharte/Film z entfärne
Und denn khunnsch dra wäge Vandalismus :D

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

whizzkid hat geschrieben:Und denn khunnsch dra wäge Vandalismus :D
wird sehr schwer z bewiise sii ;)

Brummler-1952
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brummler-1952 »

Blutengel hat geschrieben:Wills halt gege dr Dateschutz und s Persönlichkeisträcht verstosst?

Poppet lieber im Näscht, statt im Wald. Will -und jetzt basset mol guet uff- die Kameras, wo Euch so Angscht mache stönd

1. meischtens dört, wo ganz Wildsau-Rottene deheime sind und dr Luchs sy Fährte zieht, und

2. in dr Regel an ziemlig unzuegänglige Ort, wo meischtens usser Jäger, Förschter und Biologe sowiese niemerts aanegoot.

Problem also wo?

Zuedäm fänd s' Schmüsele an somene Ort im Wald e ziemlig abrupts Ändi mit ungwüssem Uusgang, wenn plötzlig e hässigi, fiehrendi Bache (Muetter-Wildsau mit Junge) uff so "Schmuser" losgieng. :p
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!

Brummler-1952
Erfahrener Benutzer

Bobadischa hat geschrieben:wird sehr schwer z bewiise sii ;)
Tüsch Di nit, vo wäge bewyyse. Oft sind die Kameras eso ussgstattet, dass Bilder grad uff e Handy oder PC gschiggt wärde

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

Brummler-1952 hat geschrieben:Tüsch Di nit, vo wäge bewyyse. Oft sind die Kameras eso ussgstattet, dass Bilder grad uff e Handy oder PC gschiggt wärde
Söttigi Waldfalle kaum. Das trifft bi Radarfalle zue aber sicher nid so Falle im Nirgendwo. Chani mr nid vorstelle

Brummler-1952
Erfahrener Benutzer

Bobadischa hat geschrieben:Söttigi Waldfalle kaum. Das trifft bi Radarfalle zue aber sicher nid so Falle im Nirgendwo. Chani mr nid vorstelle
Glaub mir's numme. Ich weiss vo was ich schwätz (Bi aber nit drygloffe, es hett e andere Grund worum ich das weiss). Es sind nit alli Kameras, wo eso ussgstattet sind, dass si Bildli chönne verschigge. Einigi aber scho, für öbbe 200 - 300 Stutz mehr pro Kamera, absolut kei Problem.

Voyager
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Voyager »

Brummler-1952 hat geschrieben:Poppet lieber im Näscht, statt im Wald. Will -und jetzt basset mol guet uff- die Kameras, wo Euch so Angscht mache stönd

1. meischtens dört, wo ganz Wildsau-Rottene deheime sind und dr Luchs sy Fährte zieht, und

2. in dr Regel an ziemlig unzuegänglige Ort, wo meischtens usser Jäger, Förschter und Biologe sowiese niemerts aanegoot.

Problem also wo?

Zuedäm fänd s' Schmüsele an somene Ort im Wald e ziemlig abrupts Ändi mit ungwüssem Uusgang, wenn plötzlig e hässigi, fiehrendi Bache (Muetter-Wildsau mit Junge) uff so "Schmuser" losgieng. :p
Alte, du hesch kei Ahnig! Outdoor bümsle isch öpis vom beschte wo je het's git's :p

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Brummler-1952 hat geschrieben:Poppet lieber im Näscht, statt im Wald. Will -und jetzt basset mol guet uff- die Kameras, wo Euch so Angscht mache stönd

Problem also wo?

Hesch dr Bricht nit gläse gäll? Es goht mir jo gar nit um die vo Dir erwähnte Fotofallene wo zum Wildschutz ufgstellt wärde (durch Biologe, Förschter, Wildhüeter usw.). Aber immer wie mehr dien Privati au so Fallene ufstelle. Und stört mi an dr Sach.

Sorry wenn immer im Bett muesch poppe. Aber mir lieb d Abwäxlig.
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Brummler-1952
Erfahrener Benutzer

Blutengel hat geschrieben:Hesch dr Bricht nit gläse gäll? Es goht mir jo gar nit um die vo Dir erwähnte Fotofallene wo zum Wildschutz ufgstellt wärde (durch Biologe, Förschter, Wildhüeter usw.). Aber immer wie mehr dien Privati au so Fallene ufstelle. Und stört mi an dr Sach.

Sorry wenn immer im Bett muesch poppe. Aber mir lieb d Abwäxlig.
Doch, ich ha dä Bricht sehr gnau gläse - es isch jo au um Kameras gange, wo dur Wildhüeter und Jäger uffgstellt wärde. Und die wärde als "privat" taxiert, obschon si u.A. zur Bestandes-Ermittlig vo Wildsäu sehr dienlig sind. Numme die vo de staatlich gförderete Luchs-Forschigs-Projäggt solle nit als privat gälte und no erlaubt sy.
Glaub mir, ich verstand öbbis vo där Sach und ich kenn au dr im Bricht zitierti Ignaz Bloch (Kantons-Tierarzt BL und Chef vo dr Fachstell Jagd und Fischerei BL) sehr guet.

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

ich finds toll, wie man immer gegen mountainbiker schiesst, welche sich nur auf Forstwegen und Singletrails bewegen, gleichzeitig aber jene mitbürger schützen muss, welche kreuz und quer durch den wald vögeln!
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

hanfueli hat geschrieben:ich finds toll, wie man immer gegen mountainbiker schiesst, welche sich nur auf Forstwegen und Singletrails bewegen, gleichzeitig aber jene mitbürger schützen muss, welche kreuz und quer durch den wald vögeln!
Beim Vögeln fährt man keinen über den Haufen ... ich habe übrigens nie gegen Biker geschossen. Keine Ahnung wie Du auf diesen Vergleich kommst :confused: Du bist doch sonst auch eher einer der für den Datenschutz und gegen die ständige Überwachung ist. Nun passt es dem Herr wohl nicht in den Kram und schon ist die Meinung gekehrt. Solltest in die Politik gehen.
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

Blutengel hat geschrieben:Beim Vögeln fährt man keinen über den Haufen ... ich habe übrigens nie gegen Biker geschossen. Keine Ahnung wie Du auf diesen Vergleich kommst :confused: Du bist doch sonst auch eher einer der für den Datenschutz und gegen die ständige Überwachung ist. Nun passt es dem Herr wohl nicht in den Kram und schon ist die Meinung gekehrt. Solltest in die Politik gehen.
ich habe mich nicht auf deinen post bezogen, sorry falls du das so verstanden hast.

ich bin nach wie vor gegen überwachung. nur bin ich der meinung, dass man prinzipiell nicht kreuz und quer durch den wald trampeln sollte in seiner freizeit (was sporttreibenden immer vorgehalten wird) und diese fotofallen stehen ja kaum am wegrand.

den nutzen dieser fotofallen für die waldpflege kann ich nicht beurteilen, genauso wenig wie die anzahl und streuung solcher geräte. im zweifelsfall dagegen.
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

Balotelli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balotelli »

Hass uf Bürokollegin wo im Büro heitzig voll ufdreit und denn motzt wemme am morge churt lüftet. Bürotemperatur isch hüt bi mir 28 Grad gsi :mad:

heimweh basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von heimweh basler »

Balotelli hat geschrieben:Hass uf Bürokollegin wo im Büro heitzig voll ufdreit und denn motzt wemme am morge churt lüftet. Bürotemperatur isch hüt bi mir 28 Grad gsi :mad:
badehose eingepackt und gummipalme aufgestellt :confused: :cool:

nick knatterton
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nick knatterton »

Balotelli hat geschrieben:Hass uf Bürokollegin wo im Büro heitzig voll ufdreit und denn motzt wemme am morge churt lüftet. Bürotemperatur isch hüt bi mir 28 Grad gsi :mad:
Sag ihr, dass zu hohe Temperaturen Cellulitis und Krähenfüsse begünstigen. Fälsche notfalls eine Studie, falls sie dir nicht glaubt. :D

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Geh mexikanisch essen, viel Bohnen und ungekochte Zwiebeln. Dann wird sie noch so gerne eine gute Durchlüftung und damit etwas normalere Temperaturen bevorzugen.

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Unsere Politiker haben scheinbar keine anderen Probleme als Gipfeli und guten Kaffee.

http://bazonline.ch/basel/land/GipfeliK ... y/19289391

SubComandante
Erfahrener Benutzer

sergipe hat geschrieben:Unsere Politiker haben scheinbar keine anderen Probleme als Gipfeli und guten Kaffee.

http://bazonline.ch/basel/land/GipfeliK ... y/19289391
Ich denke, dass die immensen zusätzlichen Ausgaben bei etwas anderem Futter für die Sesselfurzer das Defizit von Basel-Land endgültig sprengen wird.

Warum wird sowas öffentlich thematisiert? Aber was mich noch mehr wundert: was haben wir für eine Presse, wenn so ein lapidarer Scheissdreck schon mit einem Artikel zur Sprache gebracht wird? Wenn jemand gerne einen Apfel zum Znüni will, soll er halt einen mitbringen. Machen wir aus dem Fussvolk ja auch so.

Rhykurve
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhykurve »

hass auf die clara migros

hundertausende leute an den normalen kassen am anstehen. die komischen selbszahlungsautomaten werden von kaum jemandem genutzt; wollen die uns dazu nötigen? :mad:
Es sollte verboten werden zu Verbieten!

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

schwizer armee...
sone asammlig vo vollbachelis, hejo, i gang am 24.12 mini sache in sitte go abgä.. notürli zahli au no s zugticket sälber, sicher. hets däne in chopf gschisse? die eint stell weiss nit, was die ander macht ... mim züghus z basel alles abmgacht und die andere schigge vo irgendneume här e uffgebot.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

stacheldraht hat geschrieben: die eint stell weiss nit, was die ander macht ..
äuä.....? mal was ganz Neues
genau DAS zeichnet den Verein aus

Chrisixx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chrisixx »

stacheldraht hat geschrieben:schwizer armee...
sone asammlig vo vollbachelis, hejo, i gang am 24.12 mini sache in sitte go abgä.. notürli zahli au no s zugticket sälber, sicher. hets däne in chopf gschisse? die eint stell weiss nit, was die ander macht ... mim züghus z basel alles abmgacht und die andere schigge vo irgendneume här e uffgebot.
Nix neues, beste Armee der Welt ;)

Abschaffung der Wehrpflicht und Einführung der Berufsarmee ist längst überfällig. :rolleyes: :o

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Chrisixx hat geschrieben:Nix neues, beste Armee der Welt ;)

Abschaffung der Wehrpflicht und Einführung der Berufsarmee ist längst überfällig. :rolleyes: :o
Dann hast Du keine Armee "des Volkes" mehr sondern der Armeegeilen. Ob das eine so gute Idee ist....

Antworten