Bundesliga 2011/12
0:2 Bremen (in de 44.Min)
(Nebenschauplätze: Becherwurf vo de HIV'ler und e Container für d'Fans, wo sie bis uff d'Unterhose g'filzt worde sin, wg. zu viel Pyrotechnik in letschter Zyt
(gemäss Sky-Kommentator)
P.S d'Halbzeitstände:
Lautern : Glabach 0:2
Hertha : BVB 0:0
Leverkusen : Augsburg 1:0
Nürnberg : Köln 1: 0

(Nebenschauplätze: Becherwurf vo de HIV'ler und e Container für d'Fans, wo sie bis uff d'Unterhose g'filzt worde sin, wg. zu viel Pyrotechnik in letschter Zyt

P.S d'Halbzeitstände:
Lautern : Glabach 0:2
Hertha : BVB 0:0
Leverkusen : Augsburg 1:0
Nürnberg : Köln 1: 0
Alles für BS
Ich bi Bayern Münche Fan sit i 5 Joor alt bi (jo Kawa, in dem Fall sit 10 Joor!), die hän uss Prinzip öbis gege d'Fischköppe) und de Vorwand vom Fink-Bashing z'neh nume well Du evtl. öbis gege mi hesch und mir willsch eine yhnedrugge, isch nid piinlich sondern nume no armselig!Petric_10 hat geschrieben:Laufi, dein Fink Bashing ist nur noch peinlich
Und Du bisch sowieso e Vollpfoschte, meh git's zu Dir eigentlich nüme z'sage!!Cello hat geschrieben:arme dubel.
Und jetzt luege mir mol, welli Kollege vo Euch 2, Euch "supporte" mien (so à la...ey mann, wenn de nid uffhörsch, denn hol i mini grosse Brrüüedere, mann

Alles für BS
Ich bi 1976 im Frauespital uff d'Welt koh (1 Joor nachdem mini düütsche Eltere dohahne zoge sin) und ha sither alles in Basel g'macht (Kindsgi, Schuel,Lehr,Job...10 Joor bim FCB(asel) g'schuttet, Früündin, Sex, Pyros u.v.mfixi hat geschrieben:was bisch am mittwuch?

Und dorum hoff ich vo Herze, dass unsere FCB am Mittwuch, im Bayern-FCB e 3:1 yhnedruggt

P.S 1:2 HSV:Werder, spannend's Spiel
P.P.S de Kommentator het sich grad verschnurrt. Petrovic anstatt Petric...

Alles für BS
Ok, muesch nid grad din ganze Läbenslauf vrzelleLaufi hat geschrieben:Ich bi 1976 im Frauespital uff d'Welt koh (1 Joor nachdem mini düütsche Eltere dohahne zoge sin) und ha sither alles in Basel g'macht (Kindsgi, Schuel,Lehr,Job...10 Joor bim FCB(asel) g'schuttet, Früündin, Sex, Pyros u.v.m), d.H wenn mich öber froogt was ich bi, denn sag ich als 1. Basler, 2. Deutscher, 3. Schwiizer!
Und dorum hoff ich vo Herze, dass unsere FCB am Mittwuch, im Bayern-FCB e 3:1 yhnedruggt!!!
P.S 1:2 HSV:Werder, spannend's Spiel
P.P.S de Kommentator het sich grad verschnurrt. Petrovic anstatt Petric...![]()

Jo hoffe mirs.
so, back to topic!
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]
[SIGPIC][/SIGPIC]
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
Ja es war wieder "Derbytime" im Norden
Dabei drückt von Anfang der HSV, aber Bremen setzt zwei eiskalte Abschlüsse: Marko Marin (9. Minute), der 18-jährige Tom Trybull (45.) und Marko Arnautovic (86.) treffen für die Elf von Coach Thomas Schaaf. Für den HSV trifft Mladen Petric (76.). Hässlich wurde es in der 43. Minute: Als Marin vor der HSV-Kurve einen Eckstoß ausführen will, wird er von einem Bierbecher samt Feuerzeug an der Wade getroffen. Nach dem Skandal auf St. Pauli im April 2011 wieder ein Becherwurf in Hamburg – dieser dürfte für den HSV Konsequenzen haben.
Schaaf nach dem Spiel: „Wir haben es genossen, hier zu spielen und unsere Qualitäten zu zeigen.“ Glauben wir gerne...
Und die nächste Pleite liegt für mich auch in der Luft, denn der HSV muss am nächsten Freitag nach B'Mgladbach
Dabei drückt von Anfang der HSV, aber Bremen setzt zwei eiskalte Abschlüsse: Marko Marin (9. Minute), der 18-jährige Tom Trybull (45.) und Marko Arnautovic (86.) treffen für die Elf von Coach Thomas Schaaf. Für den HSV trifft Mladen Petric (76.). Hässlich wurde es in der 43. Minute: Als Marin vor der HSV-Kurve einen Eckstoß ausführen will, wird er von einem Bierbecher samt Feuerzeug an der Wade getroffen. Nach dem Skandal auf St. Pauli im April 2011 wieder ein Becherwurf in Hamburg – dieser dürfte für den HSV Konsequenzen haben.
Schaaf nach dem Spiel: „Wir haben es genossen, hier zu spielen und unsere Qualitäten zu zeigen.“ Glauben wir gerne...
Und die nächste Pleite liegt für mich auch in der Luft, denn der HSV muss am nächsten Freitag nach B'Mgladbach
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.
Rubbeldiekatz Number 2? 
Ob Hoeness dass nervlich überlebt sollte Bayern 2 Jahre hintereinander den Meistertitel nicht holen?
http://www.20min.ch/sport/fussball/stor ... l-17121896

Ob Hoeness dass nervlich überlebt sollte Bayern 2 Jahre hintereinander den Meistertitel nicht holen?
http://www.20min.ch/sport/fussball/stor ... l-17121896
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.
- The_Dark_Knight
- Erfahrener Benutzer
jep, komischi wärbig, wobi dä find i guet: "... dann nehmen wir die Bayern auf die Hörner!" Na ja, mir wärde's seh.Chrisixx hat geschrieben:Da war gerade ne FC Basel - FC Bayern Werbung auf Sky... bin mir nicht sicher ob ich beleidigt sein sollte...
dänk das es in dr 2. halbzyt e Fürwärk vo bayern git ...