vom 33*Maischterovic*33?Basic hat geschrieben:ok drillsatschend - hesch di guet fürs duresetze vo mine ideologie igsetzt. griegsch defür au e orde vom meischter.
kanni mr irgendwie nid vorstelle...
vom 33*Maischterovic*33?Basic hat geschrieben:ok drillsatschend - hesch di guet fürs duresetze vo mine ideologie igsetzt. griegsch defür au e orde vom meischter.
gott, jetze chunnt no dä us sim loch kroche............ich wollte dir nur einen gefallen machenLou C. Fire hat geschrieben:Schmück Dich nicht mit fremden Lorbeeren!
Ich war es der den Sieg einfuhr, genau wie damals im "Fall" Avatar, welcher sich auch weigerte Hochdeutsch zu schreiben bis der unerreichbare Lou C. Fire eingriff.
das hört sich für mich aber nun auch nicht wie ein "basler-dialekt" anDigge hat geschrieben:das isch mir sehr wohl klar! aber obwohl ich mit enere bärner muetter und also au em bärndütsch ufgwachse bi, hani doch ziemlich müeh das züüg vom chick z'läse...
das stimmt doch einfach garnicht! ich war der verursacher der ganzen tematik um die dialekt-hochdeutsch hier im forum.Gevatter Rhein hat geschrieben:Verdammtes Pack. ICH ganz allein bin es, der die Baseldytsch-oder-hochdeutsch - Ideologie begründet und etabliert hat. Hösch!
mach du gschiider mol dini spielertypologie und loss do die wahre herrscher ihre machtkampf ustrage...Gevatter Rhein hat geschrieben:Verdammtes Pack. ICH ganz allein bin es, der die Baseldytsch-oder-hochdeutsch - Ideologie begründet und etabliert hat. Hösch!
verdammt, jetzt muss ich ihm noch recht geben....................Basic hat geschrieben:mach du gschiider mol dini spielertypologie und loss do die wahre herrscher ihre machtkampf ustrage...
nach allem aber sicher nicht nach einem basler-dialekt. wobei es für mich keine rolle spielt, kann es sowieso lesenDigge hat geschrieben:nach was denn??? züüridüüütsch???
usserdäm bi ich no immer verstande worde, also gseh ich kei grund zum anderscht schriibe!
keine ahnung wie es sich anhört, "daig" könnte für mein verstänndniss noch ein basler ausdruck sein. aber der restDigge hat geschrieben:es isch sicher kei baaseldytsch vom daig, aber ich würd behaupte so ussländisch dönt jetzt dass au nid, wasi schrib. oder?![]()
![]()
nüd gege n ostblogg. so buebe, was hani verpasst?Basic hat geschrieben:ha scho immer dänggt de digge ysch e verkappte mittellandruss...
dr gottgliichi Lou C. Fire hets Madi zum Hochdütsche konvertiertAJZ hat geschrieben:nüd gege n ostblogg. so buebe, was hani verpasst?![]()
hehehe! jä heschems denn gseit? das mid de krümel und de keks?Lou C. Fire hat geschrieben:dr gottgliichi Lou C. Fire hets Madi zum Hochdütsche konvertiert
dr Basic will sich mit fremde Lorbeere schmügge und s Vätterli het gmeint er ka bi de grosse gho mitschwätze
Voilà. Ein wahrer Herrscher hat kaum Machtkämpfe nötig. Viel Spass weiterhin Buben.Basic hat geschrieben:mach du gschiider mol dini spielertypologie und loss do die wahre herrscher ihre machtkampf ustrage...
Es gibt noch die Elsoss-Ideologie,die hast du wohl völlig ignoriert ou quoi?Gevatter Rhein hat geschrieben:Verdammtes Pack. ICH ganz allein bin es, der die Baseldytsch-oder-hochdeutsch - Ideologie begründet und etabliert hat. Hösch!
@Avatar: Aha, aha....dann warst du also auch nicht wirkich besser als ich he??Lou C. Fire hat geschrieben:Schmück Dich nicht mit fremden Lorbeeren!
Ich war es der den Sieg einfuhr, genau wie damals im "Fall" Avatar, welcher sich auch weigerte Hochdeutsch zu schreiben bis der unerreichbare Lou C. Fire eingriff.