Playstation 3

Der Rest...
Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Pioneer hat geschrieben:het sich öpper vo euch s beijing 2008 zuegleit?
Wie das isch würd mi au no interessiere. Bi scho paar mol kurz vorem Kauf gstande, aber denn han ich mi gfrogt wie me die Diszipline spiele sött. Friehner sind LA Games eifach so gsi, dass me so schnell wie möglich het miesse uf Taste drugge und das isch mr bitz z blöd.

uiggi99
Erfahrener Benutzer

Beitrag von uiggi99 »

Luigi hat geschrieben:Buzz! Mini neusti Errungeschaft. Weiss ächt öper wie ich mit dene Buzz-Druggdings Pause ka mache?
Bi dr PS2 Version hesch das mit em "normaale" Controller gmacht -> Start Button
Ivan DU Bestie!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Luigi hat geschrieben:Wie das isch würd mi au no interessiere. Bi scho paar mol kurz vorem Kauf gstande, aber denn han ich mi gfrogt wie me die Diszipline spiele sött. Friehner sind LA Games eifach so gsi, dass me so schnell wie möglich het miesse uf Taste drugge und das isch mr bitz z blöd.
wird bi 50% vo de sportarte immerno so sy! :D
Basel ai Liebi!!!

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

neu han i au Buzz und Singstar :eek: becho (Gschänggli), sin no witzigi Fun-Games so zur allgemeine Unterhaltig :D
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

Bischof hat geschrieben:Am beschtu lüegsch da unner http://www.toppreise.ch
Das billigste wäre knapp 600.- OHNE Spiel. In dem Fall lieber in den MM, Fnach, I-Discount geben, wo es die PS3 mit einem Game (GTA IV, Gran Turismo, MGS 4, ...) für 699.- gibt.

Bischof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bischof »

Corpsegrinder hat geschrieben:Das billigste wäre knapp 600.- OHNE Spiel. In dem Fall lieber in den MM, Fnach, I-Discount geben, wo es die PS3 mit einem Game (GTA IV, Gran Turismo, MGS 4, ...) für 699.- gibt.
Er sucht ja nach einem Bundle. Dann bei Toppreise Suchbegriff "Playstation 3 Bundle" und du kriegst n Bundle ab 665 Stutz.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Dualshock oder Sixaxis

Beitrag von Luigi »

Wele Controller isch besser? Ha zu dr PS e Sixaxis becho. Was cha dr Dualshock? Ha mr nämmli grad so eine bstellt.

http://www.citydisc.ch/games/detail.cfm ... aystation3

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Luigi hat geschrieben:Wele Controller isch besser? Ha zu dr PS e Sixaxis becho. Was cha dr Dualshock? Ha mr nämmli grad so eine bstellt.

http://www.citydisc.ch/games/detail.cfm ... aystation3
Du bstellsch dr öppis wo du gar nid kennsch? Du schinsch definitiv zvill Gäld z ha

Stoht eigentlich alles wichtige bi dim Link scho drib ... isch isch halt e Vibrierende Kontroller .... so wie me das früehner scho bi andere Konsole oder au bim PC kennt hett...

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

BloodMagic hat geschrieben:Du bstellsch dr öppis wo du gar nid kennsch? Du schinsch definitiv zvill Gäld z ha

Stoht eigentlich alles wichtige bi dim Link scho drib ... isch isch halt e Vibrierende Kontroller .... so wie me das früehner scho bi andere Konsole oder au bim PC kennt hett...
Jo ich find eifach, dassr geil usseht :)

Also isch Sixaxis schinbar besser, denn das isch öpis neus im Gegesatz zu vibrierende Controller. Naja isch egal... mi interessiere eigentlich nur d Knöpf.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

BloodMagic hat geschrieben:Du bstellsch dr öppis wo du gar nid kennsch? Du schinsch definitiv zvill Gäld z ha

Ah unde isch no Text. Das han ich gar nit gseh. :) Bi über Toppreise uf die Site ko. Also isch das Ding e normale Sixaxis wo zuesätzlich no vibriert. Demfall besser als mis alte Teil. Und seht drzue no geil us. :) E guete Kauf ;)

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Luigi hat geschrieben:Ah unde isch no Text. Das han ich gar nit gseh. :) Bi über Toppreise uf die Site ko. Also isch das Ding e normale Sixaxis wo zuesätzlich no vibriert. Demfall besser als mis alte Teil. Und seht drzue no geil us. :) E guete Kauf ;)
nicht baden damit :p

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Domingo hat geschrieben:nicht baden damit :p
grrrrrrrrrrrrrrr :mad:

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Luigi hat geschrieben:Ah unde isch no Text. Das han ich gar nit gseh. :) Bi über Toppreise uf die Site ko. Also isch das Ding e normale Sixaxis wo zuesätzlich no vibriert. Demfall besser als mis alte Teil. Und seht drzue no geil us. :) E guete Kauf ;)
dr eint isch sixaxis dr ander vibra....
Basel ai Liebi!!!

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

maradoo hat geschrieben:dr eint isch sixaxis dr ander vibra....
Lut dem Text het aber dr Dualshock au Sixaxis drin. Jetzt bin ich verwirrt. :confused:

Herrlich, hüt isch Bad Company Gold Edition ahcho. Am Nommitag wieder game. :)

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Luigi hat geschrieben:Lut dem Text het aber dr Dualshock au Sixaxis drin. Jetzt bin ich verwirrt. :confused:

kann sein, hatte es anders in erinnerung...
Basel ai Liebi!!!

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

E kleini Frog (vilicht e dummi): Was isch dr Unterschied vo Platinum Spiel zu "normale"? Wieso sind die viel billiger?

darken
Erfahrener Benutzer

Beitrag von darken »

Luigi hat geschrieben:Lut dem Text het aber dr Dualshock au Sixaxis drin. Jetzt bin ich verwirrt. :confused:

Bad Company ist super, der Singelplayer-Modus hätte ich gerne ein wenig länger gehabt (2-3 Level mehr).

Dualshock het au Sixaxis dinne, isch abr fascht dopplet so schwer, mr merkts bim game scho. (Bad Company mit Dualshock spiele, kunnt super :) )

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Das sind die bescht verchaufte Sony Games und die bringe sie so z säge inere "Best of" Version use. Sind jo au scho faschte Johr alt und 100 Fr willsch jo für e game wo scho e Johr alt isch nümm verlange.

Usserdäm:

Jedes Spiel, das in die Platinumreihe aufgenommen wird, muss mindestens 400.000 Mal in den PAL-Gebieten verkauft worden sein. Die folgenden Spiele erscheinen als Platinumtitel: "Heavenly Sword", "MotorStorm", "Ratchet & Clank: Tools of Destruction", "Uncharted: Drakes Schicksal", "Virtua Tennis", "Assassin's Creed" und "WWW Smackdown Vs Raw 08".

Und es hett keini Unterschied (usser s Cover)

darken
Erfahrener Benutzer

Beitrag von darken »

BloodMagic hat geschrieben: Jedes Spiel, das in die Platinumreihe aufgenommen wird, muss mindestens 400.000 Mal in den PAL-Gebieten verkauft worden sein. Die folgenden Spiele erscheinen als Platinumtitel: "Heavenly Sword", "MotorStorm", "Ratchet & Clank: Tools of Destruction", "Uncharted: Drakes Schicksal", "Virtua Tennis", "Assassin's Creed" und "WWW Smackdown Vs Raw 08".

Was isch drus z empfähle? Assassins Creed hani scho.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

BloodMagic hat geschrieben:Das sind die bescht verchaufte Sony Games und die bringe sie so z säge inere "Best of" Version use. Sind jo au scho faschte Johr alt und 100 Fr willsch jo für e game wo scho e Johr alt isch nümm verlange.

Usserdäm:

Jedes Spiel, das in die Platinumreihe aufgenommen wird, muss mindestens 400.000 Mal in den PAL-Gebieten verkauft worden sein. Die folgenden Spiele erscheinen als Platinumtitel: "Heavenly Sword", "MotorStorm", "Ratchet & Clank: Tools of Destruction", "Uncharted: Drakes Schicksal", "Virtua Tennis", "Assassin's Creed" und "WWW Smackdown Vs Raw 08".

Ah messi fürd Info. Ha scho dänkt das isch irgendwie sone Light Version. Jo demfall hol ich mr mol paar vo dene. Schissts mi ah jedes mol 100.- aneblättere. Und das für Games wo ich nocher scheisse find wie aktuell z.B. Grid.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

darken hat geschrieben:Bad Company ist super, der Singelplayer-Modus hätte ich gerne ein wenig länger gehabt (2-3 Level mehr).

Dualshock het au Sixaxis dinne, isch abr fascht dopplet so schwer, mr merkts bim game scho. (Bad Company mit Dualshock spiele, kunnt super :) )
Jo mi Dualshock isch mittlerwyyle ahcho. Seht eifach geil us in wiss aber schwer ischer scho.

Das stimmt das Bad Company bitz schnell fertig gsi isch. Mega unerwartet. Aber e hammer Game. :)

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Do hets no paar Platimum. Need for Speed würd mi no reize.

http://www.citydisc.ch/s/search.cfm?sec ... ps3_aktion

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

darken hat geschrieben:Was isch drus z empfähle? Assassins Creed hani scho.
Ratchet & Clank und Uncharted sind beidi Hammer ... sind näbe Assasins Creed d Hammer Titel

http://www.gametrailers.com/game/2654.html
http://www.gametrailers.com/game/4572.html

Zieh dr am beschte mol die 2 Reviews ihne ... sind beidi super bewärtet worde und wenn dr d Videos gfalle chasch dr se jo chaufe :)

willow
Erfahrener Benutzer

Beitrag von willow »

Weiss jemand was der Unterschied zwischen einer Promoversion und einer normalen Version ist?

Gruss&Thx

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

soulwind hat geschrieben:Weiss jemand was der Unterschied zwischen einer Promoversion und einer normalen Version ist?

Gruss&Thx
Promo? Meinsch Platinum? Das hani obe beschribe

willow
Erfahrener Benutzer

Beitrag von willow »

nai nid platinum ;) promoversion .. ha e spiel bi ebay gseh mit dere bezeichnig?

gruess

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

soulwind hat geschrieben:nai nid platinum ;) promoversion .. ha e spiel bi ebay gseh mit dere bezeichnig?

gruess
keine Vollversion, die dürfen gar nicht verkauft werden!

Antworten