Aufgrund dieses einen Spiels

Tja dumpfbacke ,ich habe halt meine eigene meinung und die vertrette ich auch ob das euch passt oder nicht.Gäll ich muss ja auch euren scheiss lesenBloodMagic hat geschrieben:Einige? Ich gseh nur ein Mongo wo versuecht ihm alles untere z schiebe ... aber au bi uns gitts lütt wo absolut kei Ahnig vo Fuessball hend .. löhnt em d Freud...
du hesch dr Kunstrase vergässä ... däm hett er nämlich im Teleclub interview d Schuld gäh ^^Barty hat geschrieben:freu mi scho uf dr kommentar vo dr glaze... do e paar stichwort zum abhöggle:
- jungi mannschaft: no stimmt d'abstimmig noni ganz
- wäge verletzigspäch zu umstellige zwunge gsi
- dr koji isch kei inneverteidiger (was mi nid dr hindere wird ihn wider dört ufzstelle)
- mr hän e harti vorbereitig gha und mien nonig jetz scho in höggschtform si
- mit em glückliche gool in dr zweite minute isch s'spil notürlich in bahne glänkt word (> jungi spieler hän nüm chönne reagiere...)
- in dr zweite hälfti guet drgege ghebt und jo au no zum gool cho. wärs friehner gfalle, wärs ganz anderscht gloffe
- unglückliche platzverwiis
- wenn gigi ins kässeli glängt hät, hätte mr hoch gwunne
- neggscht wuche gseht me e ganz andere fcb
und so wiiter (eigenkritik? wiso auch?)
das musst sein...( isch zwar alt aber egal... )CGBarty hat geschrieben:freu mi scho uf dr kommentar vo dr glaze... do e paar stichwort zum abhöggle:
Erstaunt's jemanden ?Diesmal hat niemand ein richtiges Resultat getippt. Kein Tippspielgewinner.
http://www.fcb.ch