Die Schauspieler von abgesetzten Kultserien in der heutigen Zeit
Ich ha mir d Bulle-Serie vo de 70er dure Kopf go loo, an "S.W.A.T." dänggt, an Mark Shera dänggt und im Internet cheggt ob är Gaschtuftritt in "Taken" und "BH, 90210" gha het (hanni beides nie gluegt)... und s Internet het mi nid im Stich glo!John_Clark hat geschrieben:@Maverick: Geile SiechSorry, wie bisch druf cho???

-
- Erfahrener Benutzer
@Dome: jo, vor öperem, wo wohl dr glich Vorname zha schient und denn au no dr glich schaiss im TV luegt het meh no schnäll e gwüssi achtig. 
@maverick: guetguet
S.W.A.T. isch e geili Serie gsi. Schad hets nur 1 Season gäh und no schader, dass s Remake im Kino sich eifach zwiit dervo entfärnt het. But... hesch gwüsst, wär im Kino-Remake dr Busfahrer vom Team gspielt het? Oder wär dr Vater vom LL Cool J gspielt het? Und bitte ohni nochzluege 

- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
an die werden sich wohl nur die älteren unter uns erinnern:
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
[quote="John_Clark"]@Dome: jo, vor öperem, wo wohl dr glich Vorname zha schient und denn au no dr glich schaiss im TV luegt het meh no schnäll e gwüssi achtig. 
S.W.A.T. isch e geili Serie gsi. Schad hets nur 1 Season gäh und no schader, dass s Remake im Kino sich eifach zwiit dervo entfärnt het. But... hesch gwüsst, wär im Kino-Remake dr Busfahrer vom Team gspielt het? Oder wär dr Vater vom LL Cool J gspielt het? Und bitte ohni nochzluege ]
Ich ha s Kino-Remake nid gse. Aber do im Original-"S.W.A.T." nur ei Schwarze gsi isch, kanni mir öppe dängge wär dr Vater vom LL Cool J isch...
Obwohl; im Remake isch jo au dr Hondo schwarz!

Ich ha s Kino-Remake nid gse. Aber do im Original-"S.W.A.T." nur ei Schwarze gsi isch, kanni mir öppe dängge wär dr Vater vom LL Cool J isch...

- Ranzehänger
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ich hätti jetzt uf d Jaclyn Smith tippet. Het die änlichi Frisur wie Jaclyn. Aber ich wüsst jetzt nid i wellere Spinn off Serie sie mitgspielt sötti ha.Dome hat geschrieben:ha no eine offe obe
und biete no das do...
Kenne se nur us "Drei Engel für Charlie, als Kelly Garrett.
Und süsch gib nomol ä Tipp bitte.
- Dome
- Erfahrener Benutzer
nei Jaclyn Smith isch brunett...bumbui hat geschrieben:Ich hätti jetzt uf d Jaclyn Smith tippet. Het die änlichi Frisur wie Jaclyn. Aber ich wüsst jetzt nid i wellere Spinn off Serie sie mitgspielt sötti ha.
Kenne se nur us "Drei Engel für Charlie, als Kelly Garrett.
Und süsch gib nomol ä Tipp bitte.
Tip: Unfall Fallschirm. (spin off)
.......Unfall Flugzeug (original)
Signatur zu vermieten.