Transfergerüchte 2012/2013

Diskussionen rund um den FCB.
Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

zocker hat geschrieben:han nochär nomol ä bitrag kreirt und vernichtet ;) ich möcht eifach nid über die ehemalige akteure flueche, bis uf der überheblich granit han ich keine präsänt, wo nid bemüeht gsi isch. die ufgob het der coach, dass die, wo nid gnüege, nid im team sind.

kennsch du der verursacher vo der hässliche defensiv taktik ? inter het der fcb mol übel zerlegt, das het der hönnger nid vertreit und het kei bock mehr gha uf die britischi taktik, wo gschmacksach gsi isch, aber am fcb erfolg ermöglich het. der taktisch bereich isch 1 sach, der personell der no übler, charakterlich korräkt aber technisch limitiert sind zu 2/3 die entscheidende kriterie gsi. und keine het ihm driplauderert.

ich erkenn kei verdienscht, wo der kojak gha het. der erfolg het är durch der chlotz und die perfekti reputation gha, wo der verein het. dass erfolg in basel kei sach isch, erkennt me durch die 3 coaches noch ihm.

irgendwenn het der verein aber erkennt, dass kei erfolg mehr möglich isch, wenn der höngger nüt korrigiert. das het ihn aber nid intressiert, är hets verweigert, zum sache korrigiere, wo der erfolg optimiere, und das isch eifach schäbig. entscheidend isch der verein, und nid ideologischs trotze. är het nochär nüt derzueglernt, der vfb und der grambi verein sind die nächschte gsi.

logisch het ä übrige verein mol ä granate team und der fcb het mol ä johr, wos nid eifach isch. aber wenn der fcz 3mol uf rang 1 isch, und me nid erkennt, dass der fcb doppleti salär het, isch der coach dä, wo verjagt ghört.

merci thorsten, han dazumal ächt ä fcb burnout gha ;) unds arrogante schwobe ufträtte het der fcb bis jetz (positiv) prägt, wenn big points sind, ischs team präsänt und optimiert.

knapp der korräkt thread verpeilt ;)
So schnäll gön die geile Zyte vergässe ... dr Gross het uns nach 22 Joor dr erschti Meischtertitel lo fiere und dr Cupsieg au grad no. Logisch sin die letschte Joor nit wirklich schön gsi, aber so über dr Gross go härzie find i unter aller Sau!
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

Hood4153 hat geschrieben:Irgendso ein soell doch bitte mi geistesblitz am vorstand witerleite:

De ambrosini vo grande milan wird im summer zu 95% miesse wächsle..killer wenn me dä für e johr würd verpflichte. De würd no längstens mithalte, fightet wie gattuso aber isch technisch einiges besser.

Do gibi mir grad selber high five
Nei danke! do hämmer bessers als so e alte schütteler... zum glück hesch du bim fcb nüd z mälde... sunscht wär die halbi milan-looser-truppe bi uns!

zocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zocker »

Blutengel hat geschrieben:So schnäll gön die geile Zyte vergässe ... dr Gross het uns nach 22 Joor
dini position, ich erkenn kei verdienscht. jede vernünftig nla coach hätt dä erfolg gha, das team wo der fcb dazumal gha het, isch eifach ä granate gsi. merci jäggi, merci vermögendi gönnerin, merci supporters, wo die salär ermögliche. und jetz erübrige mer die debatte, ich erkenn nüt positivs, wenn mer am verein über johre schadet, und nüt derzuelernt.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

zocker hat geschrieben:dini position, ich erkenn kei verdienscht. jede vernünftig nla coach hätt dä erfolg gha, das team wo der fcb dazumal gha het, isch eifach ä granate gsi. merci jäggi, merci vermögendi gönnerin, merci supporters, wo die salär ermögliche. und jetz erübrige mer die debatte, ich erkenn nüt positivs, wenn mer am verein über johre schadet, und nüt derzuelernt.
Lueg emol das Kader a, wo dr Gross drmit agfange het:
Die ganze Neuzuegäng hän sicher au mitem Gross ztue gha, will dr Trainer primär für d Kaderzämmestellig verantwortlich isch. Und ich finds no spezielle, dass genau dä Vorstand, wo Du do so lobsch, dr Gross immer wieder bestätigt het und nit durch irgend e Nati A Trainer ersetzt het. Und das Kader wo am Gross sini Nochfolger (alli 3) überno hän, kasch jo wohl nit mit dem vergliche wo dr Gross überno het.
Dateianhänge
kader 1999.jpg
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

zocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zocker »

und jetz no 1 bemerkig, nochär isch gnueg gmotzt ;) : der coach möcht der cecca nümm im team, isch no knapp zum toleriere. aber wieso het är ihm nid nomol ä perfekt uftritt gloh, wo der fcb mathematische nümm zum überbiete gsi isch ? das isch schäbig gsi. und zu däm bisch du loyal ? do intressiere mich verdienscht nid, das het der cecca eifach nid verdient gha.

zocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zocker »

Blutengel hat geschrieben:Lueg emol das Kader a, wo dr Gross drmit agfange het:

Die ganze Neuzuegäng hän sicher au mitem Gross ztue gha, will dr Trainer primär für d Kaderzämmestellig verantwortlich isch. Und ich finds no spezielle, dass genau dä Vorstand, wo Du do so lobsch, dr Gross immer wieder bestätigt het und nit durch irgend e Nati A Trainer ersetzt het. Und das Kader wo am Gross sini Nochfolger (alli 3) überno hän, kasch jo wohl nit mit dem vergliche wo dr Gross überno het.
der kader, wo me der zwyssig no verpflichtet het ;) und wenn sachlich bisch, merksch, dass wohl jede 3. nla coach nochär dä erfolg gha het ;)

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

zocker hat geschrieben:und jetz no 1 bemerkig, nochär isch gnueg gmotzt ;) : der coach möcht der cecca nümm im team, isch no knapp zum toleriere. aber wieso het är ihm nid nomol ä perfekt uftritt gloh, wo der fcb mathematische nümm zum überbiete gsi isch ? das isch schäbig gsi. und zu däm bisch du loyal ? do intressiere mich verdienscht nid, das het der cecca eifach nid verdient gha.
Dr Zwäck heiligt d Mittel - das gseht mr jo bim aktuelle Trainer.

Und sin mir mol ehrlich. Dr Cecca isch nie wirklich dr gross Fuessballer gsi. Zwar e Lunge wie e Wal aber d Technik vonere Banane. I ha erscht 94 mitem FCB agfange - drum isch vilicht dr Cecca für mi weniger Kult als für Anderi.
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

zocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zocker »

Blutengel hat geschrieben:Dr Zwäck heiligt d Mittel - das gseht mr jo bim aktuelle Trainer.

Und sin mir mol ehrlich. Dr Cecca isch nie wirklich dr gross Fuessballer gsi. Zwar e Lunge wie e Wal aber d Technik vonere Banane. I ha erscht 94 mitem FCB agfange - drum isch vilicht dr Cecca für mi weniger Kult als für Anderi.
nid dass är kei vertrag mehr gha het, do erkenn ich ä logik. dass der kojak am cecca kei verdiente uftritt mehr ghoh het, das isch eifach zu schäbig gsi. hesch do no ä alibi ? ;)

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

zocker hat geschrieben:der kader, wo me der zwyssig no verpflichtet het ;) und wenn sachlich bisch, merksch, dass wohl jede 3. nla coach nochär dä erfolg gha het ;)
Das isch e Hypothese und ka nur schlächt belegt oder widerlegt wärde. Tatsach isch, dass dr Gross 1999 mittelmässigs Team miteme mitelmässige Kader überno het und do druss s erschte Mol sit 22 Joor wieder e Meischtertitel nach Basel brocht het und als Kirsi obe druf grad no dr Cupsieg igheimst het.
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Fredy H.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fredy H. »

Blutengel hat geschrieben:Lueg emol das Kader a, wo dr Gross drmit agfange het:

sooo guet, etwa 50% habe ich verdrängt.
Hampi Latour war Assistenztrainer? Muri im Mittelfeld?
[CENTER]Nur ich bleibe - wie Unkraut. Ich und Scott Chipperfield (VS 2011)[/CENTER]

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

zocker hat geschrieben: ich erkenn kei verdienscht, wo der kojak gha het. der erfolg het är durch der chlotz und die perfekti reputation gha, wo der verein het. dass erfolg in basel kei sach isch, erkennt me durch die 3 coaches noch ihm.
Naja, das kann jeder sehen wie er will. Mit der Reputation war es beim Amtsantritt von Gross jedenfalls nicht weit her. International war der FCB ein unbeschriebenes Blatt und in der Schweiz versuchte man vergebens an alte Erfolge anzuknüpfen. Dabei griff man mehrmals in die Scheisse und landete teils auch in dieser.

Um die Jahrtausendwende wurden dann die Weichen endlich richtig gestellt. Man war der erste Club im Land mit einem neuen Stadion, hatte einen umtriebigen Präsidenten und eine grosszügige Geldgeberin. Dazu brauchte es auch einen Trainer, welcher wusste wie man Erfolg hat. Dafür war Gross der richtige Mann. Dass er dann das eine oder andere Jahr zu lange in Basel blieb, ist eine andere Geschichte.
LIEBER ZWEITER ALS ZÜRCHER!

zocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zocker »

ich erkenn die verdienscht, wo är gha het bis zu däre saison, wo inter der fcb besiegt het. isch dä nenner ä option ? ;)

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Fredy H. hat geschrieben:sooo guet, etwa 50% habe ich verdrängt.
Sow ar es und Muri war tatsächli früher im defensiven Mittelfeld. Als er dann noch fauler wurde hat man ihn in die IV versetzt :p
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

zocker hat geschrieben:ich erkenn die verdienscht, wo är gha het bis zu däre saison, wo inter der fcb besiegt het. isch dä nenner ä option ? ;)
Nach 10 Jahren war halt die Luft draussen (oder auch ein wenig früher). Aber auch Gross hat seinen Teil dazu beigetragen, was der FCB heute ist. Aus meiner Sicht war kein Meistertitel so schön wie der 2002 - zusammen mit den magischen CL-Abenden eine wunderbare Erinnerung.

Edit:

Auch die Zuschauer kamen erst so richtig wieder, als mit Gross der Erfolg zurückkehrte.
Fredy H. hat geschrieben:sooo guet, etwa 50% habe ich verdrängt.
So war es (Latour) und Muri war tatsächlich früher im defensiven Mittelfeld (dachte ich zumindest, gemäss Wiki war er schon immer Verteidiger). Als er dann noch fauler wurde hat man ihn in die IV versetzt :p
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Doppelchnopf
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Doppelchnopf »

Blutengel hat geschrieben:Nach 10 Jahren war halt die Luft draussen (oder auch ein wenig früher). Aber auch Gross hat seinen Teil dazu beigetragen, was der FCB heute ist. Aus meiner Sicht war kein Meistertitel so schön wie der 2002 - zusammen mit den magischen CL-Abenden eine wunderbare Erinnerung.

So war es (Latour) und Muri war tatsächlich früher im defensiven Mittelfeld (dachte ich zumindest, gemäss Wiki war er schon immer Verteidiger). Als er dann noch fauler wurde hat man ihn in die IV versetzt :p
Gem. Wikipedia war Latour nie bei uns... kann mich jedoch nicht mehr daran erinnern... http://de.wikipedia.org/wiki/Hanspeter_Latour

Muri im Mittelfeld? War sicher bei seiner GC-Zeit der Fall. Aber bei uns? Auch das ist schon zu lange her...

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Wiki lügt, klar war Latour bei uns.

Und wie schon der Blutengel schrieb: Muri wechselte vom DM in die IV.
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

whizzkid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von whizzkid »

Doppelchnopf hat geschrieben:Gem. Wikipedia war Latour nie bei uns... kann mich jedoch nicht mehr daran erinnern... http://de.wikipedia.org/wiki/Hanspeter_Latour

Muri im Mittelfeld? War sicher bei seiner GC-Zeit der Fall. Aber bei uns? Auch das ist schon zu lange her...
Latour war bis 2001 Assistenztrainer von Gross beim FCB

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

01.01.2000 –30.06.2001 Latour Assistenztrainer beim FCB.

zocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zocker »

sergipe hat geschrieben:01.01.2000 –30.06.2001 Latour Assistenztrainer beim FCB.
jetz ischs logisch, wieso der erfolg ä saison nochär ikehrt isch ;)

Nobby Stiles
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nobby Stiles »

zocker hat geschrieben:han nochär nomol ä bitrag kreirt und vernichtet ;) ich möcht eifach nid über die ehemalige akteure flueche, bis uf der überheblich granit han ich keine präsänt, wo nid bemüeht gsi isch. die ufgob het der coach, dass die, wo nid gnüege, nid im team sind.

kennsch du der verursacher vo der hässliche defensiv taktik ? inter het der fcb mol übel zerlegt, das het der hönnger nid vertreit und het kei bock mehr gha uf die britischi taktik, wo gschmacksach gsi isch, aber am fcb erfolg ermöglich het. der taktisch bereich isch 1 sach, der personell der no übler, charakterlich korräkt aber technisch limitiert sind zu 2/3 die entscheidende kriterie gsi. und keine het ihm driplauderert.

ich erkenn kei verdienscht, wo der kojak gha het. der erfolg het är durch der chlotz und die perfekti reputation gha, wo der verein het. dass erfolg in basel kei sach isch, erkennt me durch die 3 coaches noch ihm.

irgendwenn het der verein aber erkennt, dass kei erfolg mehr möglich isch, wenn der höngger nüt korrigiert. das het ihn aber nid intressiert, är hets verweigert, zum sache korrigiere, wo der erfolg optimiere, und das isch eifach schäbig. entscheidend isch der verein, und nid ideologischs trotze. är het nochär nüt derzueglernt, der vfb und der grambi verein sind die nächschte gsi.

logisch het ä übrige verein mol ä granate team und der fcb het mol ä johr, wos nid eifach isch. aber wenn der fcz 3mol uf rang 1 isch, und me nid erkennt, dass der fcb doppleti salär het, isch der coach dä, wo verjagt ghört.

merci thorsten, han dazumal ächt ä fcb burnout gha ;) unds arrogante schwobe ufträtte het der fcb bis jetz (positiv) prägt, wenn big points sind, ischs team präsänt und optimiert.

knapp der korräkt thread verpeilt ;)
ich würd sage, die letschte 3 Johr unter im Hönger het dr FCB unattraktive Fuessball gspielt. Mr hän unter em Hönger au e paar schöni Saison erläbt. Und er isch vielleicht noch em Wiederufstieg in d NLA dr richtig Trainer gsi um d' Mannschaft z stabilisiere. Klar het do s Gäld vo dr Gigi e wichtigi Rolle gspielt, d Fleischkappe het aber die richtige Spieler gholt wo zämme passt häbn. Also, nit alles was dr Hönger gmacht het isch Saich gsi. ;)

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Domingo hat geschrieben:Wiki lügt, klar war Latour bei uns.

Und wie schon der Blutengel schrieb: Muri wechselte vom DM in die IV.
Danke. Hat mich meine Erinnerung also doch nicht getrübt. Bei Stuttgart spielte er meines Wissens auch noch im DM. In Basel hat man ihn dann zum IV umfunktioniert, weil man einen Abwehrchef brauchte.
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

whizzkid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von whizzkid »

Nobby Stiles hat geschrieben:ich würd sage, die letschte 3 Johr unter im Hönger het dr FCB unattraktive Fuessball gspielt. Mr hän unter em Hönger au e paar schöni Saison erläbt. Und er isch vielleicht noch em Wiederufstieg in d NLA dr richtig Trainer gsi um d' Mannschaft z stabilisiere. Klar het do s Gäld vo dr Gigi e wichtigi Rolle gspielt, d Fleischkappe het aber die richtige Spieler gholt wo zämme passt häbn. Also, nit alles was dr Hönger gmacht het isch Saich gsi. ;)
Nach Nobbys post sollte mittlerweile jeder wissen woher Gross stammt :rolleyes: Gross hat einen riesen Anteil daran, dass der FCB die unbestrittene Nummer 1 ist und das seit mehr als 10 Jahren. Der Fussball war hauptsächlich im letzten Jahr nicht wirklich schön anzusehen, aber jetzt behaupten Gross Abgang kam 1,2,3 oder sogar 5 Jahre zu spät ist schlicht ein Witz. Ich persönlich bin Ch. Gross für immer und ewig dankbar dass der unseren "schlafenden Riesen" geweckt hat.

Und nun back to topic

Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

Ähm, sorry Jungs, gehts in diesem Faden nicht um Transfergerüchte...? Falls jemand Lust auf Vergangenheitsbewältigung hat gibts sicher ein entsprechendes Thema.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Chartking hat geschrieben:Ähm, sorry Jungs, gehts in diesem Faden nicht um Transfergerüchte...? Falls jemand Lust auf Vergangenheitsbewältigung hat gibts sicher ein entsprechendes Thema.
Zeig mir mal ein Thema ins diesem Forum, bei dem nie abgeschweift wird ;)
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Catch22
Erfahrener Benutzer
Wohnort: Blick auf Berge vom Balkon und zwischendurch auch selber dort oben

Beitrag von Catch22 »

http://www.calciomercato.com/mercato/ba ... iga-592576 "14 marzo alle 18:30
"Secondo quanto scrive la stampa svizzera, Valentin Stocker, centrocampista classe 1989 del Basilea, è un obiettivo del Bayer Leverkusen."

Catch22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Catch22 »

In einem Interview mit der Zeitung ''Sport Djen Za Dnjom'' hat FCB-Sportkoordinator Georg Heitz interessante Aussagen bezüglich Neuzugängen gemacht: ''Wir beobachten den russischen Spielermarkt. Früher spielten Rychkov und Derkach für uns. Russische Fussballer sind talentiert, physisch gut vorbereitet. Es wäre super, wenn wir in Zukunft einen russischen Jungstar unter Vertrag nehmen könnnten.'' http://footballnet.sportalsports.com/sp ... 00_00.html Kenne gerade keinen kennt sich jemand auf diesem Markt aus?

Catch22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Catch22 »

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Um den Schutz zu verbessern, sind Management Rossoneri für die nächste Sitzung des Transfers Gerüchte wies auf zwei junge Leute, die showing off in ihren jeweiligen Ligen arbeiten: es ist der 23 kroatischen Dejan Lovren, seine dritte Saison mit Lyon, mit denen er spielte 75 Auftritte traf zweimal. Croatian (16 Auftritte und ein Tor), hat einen Vertrag mit Fälligkeit im Jahr 2016 und eine Auswertung von rund 8 Mio. €. Auf ihm hätten wir die Konkurrenz von Inter und Liverpool, und 22 österreichischen Aleksandar Dragovic, in seiner zweiten Saison mit dem Basler mit dem er vorgestellt 61 Mal und werde Punktzahl in einem Fall schlagen. Austrian National 18 Mal ohne jemals unterschreiben erhielt das Interesse von Atletico Madrid und Zenit. Hat einen Vertrag mit Fälligkeit im Jahr 2015 und konnte zum nächsten Fenster des Transfers für eine Menge von nicht weniger als 10 Millionen Euro bewegen.
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Catch22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Catch22 »

10 Millionen Euro das muss man sich mal auf der Zunge zergehen lassen. Unmöglich! :eek:

charliesheenFCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von charliesheenFCB »

gut so, der club ist kein kramerladen in dem sich jeder bonzenverein bedienen darf wie er will.
hier wird hochwertiges porzelan verkauft dass nur an gut betuchte huren verkauft wird

Antworten