whizzkid hat geschrieben: 22.01.2024, 08:42jay hat geschrieben: 22.01.2024, 08:35 isch in dr gschicht vom fuessball jemols e entscheid vom schiri zrugggnoh worde will die betroffeni mannschaft reklamiert het?
au wenn dr ganzi match verpfiffe wird, bini dr meinig, dass dr schiri uf em fäld sött unahtastbar si (sigs mit bedränge, motze, etc.). in interviews oder pk kame vo mir us dr fruscht übere schiri useloh, aber ufem fäld findi die diskussione rächt miehsam.
Do hesch du scho rächt bezüglich "Schiri nimmt kei Entscheid zrugg". Mich närvt dass es söttigi Situatione eifach in ere Regelmässigkeit vorkhömme wo nid akzeptable isch. Dr Entscheid sälber "kha passiere" aber es isch kei Zuefall dass mir in dr Super League jedi Rundi gröberi Diskussione rund um e Schiri händ. Dass sich die Siutation nid besseret, DAS isch frustrierend! Finds eifach lächerlich mit wellere Arroganz CH Schiris ans Wärk gönn ohni regelmässig asatzwiis gueti Leistige zbringe.
Vor allem wäre es ein leichtes den Schiti auf seine Seite zu bringen wenn man weniger motzt und weniger schauspielert und so weiter. Weniger dafür gezielt und effektiver einsetzen.