Mundharmonika hat geschrieben:Unsere Offensivabteilung war über das ganze Spiel gesehen nicht sehr effizient, weshalb ich meine Zweifel habe, ob mehr Offensiv-Bemühungen in der letzten 1/4-Stunde, wo Steaua deutlich besser spielte als noch in der ersten Halbzeit, gefruchtet hätten.
Dasch eher e schwachs Argumänt. So nachem Motto: S het jetzt e baarmoll nid funktioniert, drum probiere mrs lieber nüm - wells jo sowieso nid würd klappe.
Hoffentlig dängge d Spieler nid so!
I has definitiv nid optimal gfunde, dass dr Muri dr Elneny füre Streller brocht het. Sio oder Delgado wäre miner Meinig noch die bessere Alternative gsi. Dass nach däre Ihwäggslig nüt me nach vorne gange isch, isch irgendwie klar gsi. Und sone Gegegoal kah immer moll passiere.
Was trotzdäm dörf konstatiert wärde: Dä Punggt isch e gwunnene Punggt indr Ändabrächnig.
I spiel s Szenario moll duure, sprich, was erwarti: Sieg dähei gege Bukarest (absoluti Pflicht, wies dr FF so schön gseit het - wenn sie dä Match nid gewinne, het me nüt inde Cl-Achtelfinals verlore), Chelsea gwinnt gege Schalke (alles andere wär scho fascht e Sensation mM), Schalke gwinnt gege Bukarest, Basel verliert gege Chelsea (alles andere wär (wider) scho fascht e Sensation mM). Ergo: Finale in Gelsenkirchen, wo dr FCB gwinne mues. Und jä: Ich glaub, das isch mit däre Equipe möglig!
Jetzt no wieso isch das also e gwunnene Punggt gsi am Zischtig: Wenn das beschriebene und doch einigermasse realistische Szenario bis und mit 5. Spieltag sött ihträffe, denn ischs völlig Wurscht gsi, ob dr FCB in Bukarest gwunne het oder nid. D Usgangslag wär genau die glich! (abgseh vo dr Gooldifferänz insgesamt)
Oder sehni do öbbis falsch?