Ist ja in der NLA nicht anders.GenfZürichBasel hat geschrieben: Dass die Grossen und Reichen regelmässig derart offensichtlich geschützt/bevorteilt werden, geht mir schon länger auf die Eier.
Rückspiel FCB-FCB
in barcelona verlangt der betreiber sitzend das spiel zu verfolgen!Joker59 hat geschrieben:die regeln des stadionbetreibers sind von belang
'sch scho okee oder wie?
@baslerstab
persönlich kurzfristig entschlossen mitzufahren --> daher vollstes verständnis!
-- prime crime --
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
ah wäge däm hett hinter mir immer wieder ä Basler (wo mit "Guest" agschriebe gsi isch wie no paar näbe ihm) ä dumme Latz gha will i öfters ufgsrpunge bi oder gstande bi zwüschedure 
all paar Minute: "Domingo, sitz mol ane" und ähnlichs (ha's Trikot agha mit em Name druf, ha dä Habbasch nid kennt!)

all paar Minute: "Domingo, sitz mol ane" und ähnlichs (ha's Trikot agha mit em Name druf, ha dä Habbasch nid kennt!)

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
und anderi sin so dicht gsi, dass ich mi wundere, dass die no wüsse, dass si überhaupt dört gsi sinbaslerstab hat geschrieben:eifach numme herrlig![]()
cigan - assel - h&m
das magische dreieck!
es het lütt gäh, wo d'barca-reis wägge de tourischte boykotiert hän! wie stöhn dr zu dämm?

England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
wer sich ans fest noch erinnern kann, hat das fest nicht erlebt!teutone hat geschrieben:und anderi sin so dicht gsi, dass ich mi wundere, dass die no wüsse, dass si überhaupt dört gsi sin![]()
barca isch halt nit newcastle.......
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
-
- Erfahrener Benutzer
... was drzue gfüehrt het, dass nochhär im Bus alli duure gsi sind und keine meh het möge fiire und singe... isch chli schad gsi... hät jo nid die ganz Nacht müesse sii, aber so chli Partystimmig bis zur spanische Gränze und nochhär pfüüsele wär scho schön gsi. Ha zweimol s'Basler Lied aagstumme, aber keine het mitgmacht, denn bini halt au iigschloofe...teutone hat geschrieben:und anderi sin so dicht gsi, dass ich mi wundere, dass die no wüsse, dass si überhaupt dört gsi sin![]()

»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Geile Frage. Und sehr sinnvoll. Bin gespannt auf die AntworteN.baslerstab hat geschrieben:eifach numme herrlig![]()
cigan - assel - h&m
das magische dreieck!
es het lütt gäh, wo d'barca-reis wägge de tourischte boykotiert hän! wie stöhn dr zu dämm?
Monate- und jahrelang die CL niederschreiben, nur um dann selber mitzureisen.

Kaum im Stadion wieder andere Fangruppen kritisieren ist unnötig und stillos! Da gehe ich einig mit Joker59.
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
du kannst es jetzt natürlich auch übertreiben.cigán hat geschrieben:in barcelona verlangt der betreiber sitzend das spiel zu verfolgen!
'sch scho okee oder wie?
@baslerstab
persönlich kurzfristig entschlossen mitzufahren --> daher vollstes verständnis!
kann ich aber auch.
wäre ich security, würd ich dir das sitzen schon beibringen

- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
jo isch e gedanke gsi...baslerstab hat geschrieben:eifach numme herrlig![]()
cigan - assel - h&m
das magische dreieck!
aber wenn mr wägem fcb goht, denn bisst mr sich do halt dure.
und schlussendlich wäge lüt go boykottiere wo's nid wärt sind und dr fcb uswärts in dr letschte 5 joore sälber boykottiert hend, isch wohl au nid das wahre..(denn freut mr sich lieber wieder uf donezk oder uf europacupfahrte, wo mr sich mit settige sätz gar nid muess ummekämpfe, will dr fcb wieder vo allne andere wieder boykottiert wird)
achja, da drängt sich mir die frage auf: es gibt lüt, wo sich ändlos drüber ufrege und es absolut nid könne verstoh wenn mr öppis negatives gäge d CL und dr touristestrom seit. wie gsehts denn eigentlich mit dr CL ewäg vo barcelona us? wie stönd ihr für euri hoch uferlegti ideal in lissabon und in donezk ih? ich meine, es isch CL!
(weisst du, wenn man ehrlich ist, unterscheidet man nicht zwischen CL und uefa-cup, sondern zwischen ehrlich und falsch)
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
jahrelang system und gesellschaft kritisieren und trotzallem leben..São Paulino hat geschrieben:Monate- und jahrelang die CL niederschreiben, nur um dann selber mitzureisen.
ist immer ein enormer unterschied ob jemand reist weil es CL ist, oder ob jemand
reist weil er immer mit seinem verein reist...
-- prime crime --
und genau dieser satz passt nicht zum rest deiner aussagecigán hat geschrieben:jahrelang system und gesellschaft kritisieren und trotzallem leben..
ist immer ein enormer unterschied ob jemand reist weil es CL ist, oder ob jemand
reist weil er immer mit seinem verein reist...
jahrelang an jedes heimspiel und dann für sich selber mal die chance nützen und den fcb auch auswärts zu unterstützen ist, dies bietet sich halt NUR bei internationalen spielen oder sprich UEFA CUP oder CL
jeder fan vom FCBasel stellt sich halt sein "lebensrythmus" anders zusammen
ist halt schade das dies nicht akzeptiert wird
einige sind halt wirklich fcb-krank, vielleicht ein wenig verblendet. es gibt noch andere faktoren als nur den fcb. gewisse sind neben fcb z.b. auch noch fussballfans. und für die spielt es sehr wohl eine rolle, ob es der fcb ist oder auch noch barcelona.
ich gebs hier offen zu: eine fahrt nach barcelona ist 10mal geiler als auswärts in thun. und für mich war barcelona auch viel viel besser als hamburg. weil es barcelona ist. es braucht manchmal ein wenig inneren zwang, sich am sonntagmorgen in den zug nach bellinzona zu setzen (bereut hab ich es noch nie), gegen barcelona hätte dies ganz sicher keinen zwang gebraucht.
ich fand die stimmung ziemlich gut, im joggeli ist es oftmals schlechter. es war bei weitem nicht so "ultra"-orientierte stimmung wie es sonst oft ist - für barca war das aber absolut positiv und erst recht für die art von fans die dort waren. der support war viel spielbezogener als auch schon (das ist mir wichtig), er war eher so wie ich es in z.b. glasgow erlebt habe. (nicht von uns, von den briten).
ich habe lieber einen lauten block mit fast allen leuten und halt ein paar ältere/nicht mehr so oft gesungene lieber, als die gleichen 400 leute die so oder so immer dabei sind und ihr "programm" durchziehen.
in barcelona war es eine mischung von beidem und davon haben fast alle profitiert. es war keine *0815-ichsingdasgleichewieüberallhauptsachelärm*, aber es waren auch nicht 90minuten lange 5 verschiedene lieder die nur diese 400 personen singen können.
ich gebs hier offen zu: eine fahrt nach barcelona ist 10mal geiler als auswärts in thun. und für mich war barcelona auch viel viel besser als hamburg. weil es barcelona ist. es braucht manchmal ein wenig inneren zwang, sich am sonntagmorgen in den zug nach bellinzona zu setzen (bereut hab ich es noch nie), gegen barcelona hätte dies ganz sicher keinen zwang gebraucht.
ich fand die stimmung ziemlich gut, im joggeli ist es oftmals schlechter. es war bei weitem nicht so "ultra"-orientierte stimmung wie es sonst oft ist - für barca war das aber absolut positiv und erst recht für die art von fans die dort waren. der support war viel spielbezogener als auch schon (das ist mir wichtig), er war eher so wie ich es in z.b. glasgow erlebt habe. (nicht von uns, von den briten).
ich habe lieber einen lauten block mit fast allen leuten und halt ein paar ältere/nicht mehr so oft gesungene lieber, als die gleichen 400 leute die so oder so immer dabei sind und ihr "programm" durchziehen.
in barcelona war es eine mischung von beidem und davon haben fast alle profitiert. es war keine *0815-ichsingdasgleichewieüberallhauptsachelärm*, aber es waren auch nicht 90minuten lange 5 verschiedene lieder die nur diese 400 personen singen können.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
Asselerade hat geschrieben:achja, da drängt sich mir die frage auf: es gibt lüt, wo sich ändlos drüber ufrege und es absolut nid könne verstoh wenn mr öppis negatives gäge d CL und dr touristestrom seit. wie gsehts denn eigentlich mit dr CL ewäg vo barcelona us? wie stönd ihr für euri hoch uferlegti ideal in lissabon und in donezk ih? ich meine, es isch CL!
(weisst du, wenn man ehrlich ist, unterscheidet man nicht zwischen CL und uefa-cup, sondern zwischen ehrlich und falsch)

y dängg, mir mien e stämpelkarte yyfiehre. pro match gits dr entsprächend stämpel! wenn ei stämpel fählt, kunnt d'karte ewägg und es git e läbenslangi stadionsperri uff dr ganze wält!
notürlig bini e rosinepigger - mit dere bezeichnig hani null problem. die uferleggte ideal kömme vom magische dreiegg und nit vo "uns". wärs dr eigentlich lieber, alli die "fahne-abe-stinker" würde au uff grosny, donetsk und malatya ko? würdsch di denn dört weniger närve ab dene?
ehrlig - vrlooge
richtig - falsch

aber ich entscheid zwüsche
"kei diskussion, dört muess y eifach drby sy",
"jä doch, liggt dinne, passt für mi/uns",
"y würd zwar gärn, aber vrdammi das isch's mr nit wärt",
"nö-ö, kei bock" und
"hhmmm söll y, söll sy nit"
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Was ist denn mit deinem Boykott passiert?cigán hat geschrieben: 2. yeah fernsehen! wichtig! kanich sagen ich war auch dabei!

Ist aber schon interessant, die die fast immer an die int. Auswärtsspiele gehen, fanden es "eher enttäuschend"...
Nunja, auch am Cupfinal hat man ja plötzlich "Touris" in der Kurve... Irgendwie kann man nichts dagegen machen, ist halt einfach so...
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
ischs aber - genau wenn d entscheidigsfindig wie bi dir usseht - nid sogar legitim
wenn vo dene wo immer drbi sin au mol gwüssi wünsch güsseret wärde???
schliesslich gits e huffe wo sich nie frogt, "jä lohnt sich das?"
für sii lohnts sich immer...darf mr denn nid au erwarte dass dene persone
resp. halt au gruppe gegenüber e bitzeli mehr respäkt entgege brocht wird?
do inne liisi nämmlig immer wie mehr sache im stil vo "die arschlöcher sin überall
und wänn immer bestimme"....
wenn vo dene wo immer drbi sin au mol gwüssi wünsch güsseret wärde???
schliesslich gits e huffe wo sich nie frogt, "jä lohnt sich das?"
für sii lohnts sich immer...darf mr denn nid au erwarte dass dene persone
resp. halt au gruppe gegenüber e bitzeli mehr respäkt entgege brocht wird?
do inne liisi nämmlig immer wie mehr sache im stil vo "die arschlöcher sin überall
-- prime crime --
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
wie sehn die wünsch uss?cigán hat geschrieben:wenn vo dene wo immer drbi sin au mol gwüssi wünsch güsseret wärde???
darf mr denn nid au erwarte dass dene persone resp. halt au gruppe gegenüber e bitzeli mehr respäkt entgege brocht wird?
in wellere form dörfe mr dene dä respäggt entgege bringe? in form vo bier oder würscht? und wie erkennt me die persone?
was wänder bestimme? dass d'reis scheisse gsi isch? das d'rosinepiggr au mien sage, mir häns scheisse gfunde?
- seth
- Erfahrener Benutzer
und das mues jede für sich sälber entscheide.baslerstab hat geschrieben:kumm nit druss!
"nö-ö, kei bock" und
obwohl ich mi bi so spiel au ab de tourischte närv, bini dr glyche meinig wie dr master, es bitzli abwäggslig zu de übliche 500 verdächtige isch guet, denn ka mes au meh schätze, wenn me wider völlig unter sich isch

cigàn: gegesittige respäkt isch e guets stichwort.. ich persönlig ha für jede FCB-fan (also die, wo wägem FCB in d kurve stöhn) respäkt, egal wie oft eine kunnt. und grosse respäkt hani vor dene, wo alles für unsere FCB gänn und immer drbi sin!
edit: mängisch fehlt ebe im harte kärn au bitzli dr respäkt vor de andere, au do inne wird mängisch so diskutiert. was de forderisch muesch aber au sälber gäh

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
mit respäggt meini das mr au mol ebbe so üsserige vo lüüt womr weiss dass si
regelmässig fahre bitzeli ärnschter nimmt..und nit eifach als humbug und elitärs
verhalte abduet....schlussändlich isches jo s ziel vo allne dr fcb möglichscht
guet bi sine heldetate z unterstütze....
in erschter linie meini aber vorallem tourischte (villi oschtschwiizer aber au anderi)
wo all 4 joor mol an sone destination mitreise und sich uffiere wie am oktoberfescht..
@baslerstab
die wünsch üssere sich dodrin dass mr ebbe gwüssi grundpfiiler beachtet...capo als "chef" im block,
singe singe singe, gwüsse stil verfolge, keini föteli, kei scheiaweia atmosphäre...etc
regelmässig fahre bitzeli ärnschter nimmt..und nit eifach als humbug und elitärs
in erschter linie meini aber vorallem tourischte (villi oschtschwiizer aber au anderi)
wo all 4 joor mol an sone destination mitreise und sich uffiere wie am oktoberfescht..
@baslerstab
die wünsch üssere sich dodrin dass mr ebbe gwüssi grundpfiiler beachtet...capo als "chef" im block,
singe singe singe, gwüsse stil verfolge, keini föteli, kei scheiaweia atmosphäre...etc
-- prime crime --
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
ach, was denksch dassi verblendet in dr wält ummelauf und nid schnall dass es normal isch für e familievater dass är rosinepiggt...logisch schnalli und akzeptieri das! um das gohts gar nid. es goht einzig und allei drumm, dass mrs ihschätze kah was es wärt isch...wenni nach barcelona höre dass es e risigi stimmig gsi isch und dass d fcb-fans ohni änd abgange isch, denn muessi eifach sage: nei das stimmt nid...das het prinzipiell mol nüd mit rosinepigger usw ztue. aber mr darf doch wohl no sage, dass es nid grad s beste zügnis für UNS isch, wenn normalerwiis 200fahre und uf barcelona 5000. aber es isch e schlechts ZÜGNIS für uns alli. also schnalli nid, wieso ich das nid darf sage. es entspricht der wahrheit!baslerstab hat geschrieben:![]()
y dängg, mir mien e stämpelkarte yyfiehre. pro match gits dr entsprächend stämpel! wenn ei stämpel fählt, kunnt d'karte ewägg und es git e läbenslangi stadionsperri uff dr ganze wält!
notürlig bini e rosinepigger - mit dere bezeichnig hani null problem. die uferleggte ideal kömme vom magische dreiegg und nit vo "uns". wärs dr eigentlich lieber, alli die "fahne-abe-stinker" würde au uff grosny, donetsk und malatya ko? würdsch di denn dört weniger närve ab dene?
ehrlig - vrlooge
richtig - falsch
kumm nit druss!
"nö-ö, kei bock" und
über ideal redemr gar nid, sondern einzig dodrumm dass e teil vode zuschauer in barcelona hundsgewöhnlichi touriste gsi sind. meinsch nur eine vo dene touriste schriebt do inne (numme so als verdütlichung dass wohl kum nur eine do inne gmeint gsi isch)? also wieso in gottes namen darf mr die touriste nid kritisiere? die sind nid emol fcb-fan! ghöret nid emol zude fcb-familie! das isch de punkt woni nid schnall...
aber ich glaub, es goht do scho lang nümmi um d sach...
p.s. mit ehrlich und falsch meini das:
wenn öpper ehrlich seit: ich freu mi riesig dr fcb im nou camp spiele szgse und das bedütet mir halt mehr als e donezk - fcb, denn isch das für mi 100% verständlich und ehrlich...
wenn aber öpper seit: ich freu mi riesig dr fcb im nou camp spiele zsgseh - und eigentlich gohts aber ums nou camp, um barcelona als stadt und d reis als solches und weniger umme fcb, denn isches ebe falsch (und ich glaub, vo dene hets vieli kah, au wenns weh tuet das so miesse konstatiere)
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
- seth
- Erfahrener Benutzer
mir sin uns do völlig einig, die närve mängisch brutal, will si die vo dir aagsprochene grundregle nit respektiere. aber wie du sälber seisch, es sin tourische, wie sölle die d regle kenne?cigán hat geschrieben:mit respäggt meini das mr au mol ebbe so üsserige vo lüüt womr weiss dass si
@baslerstab
wägzaubere kame die lüt nit, ei mögligkeit wär aber, as dr capo bi so spiel am aafang kurz duuregit, was absolut nit erwünscht isch.
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
In diesem Zusammenhang frage ich mich immer:Asselerade hat geschrieben:aber mr darf doch wohl no sage, dass es nid grad s beste zügnis für UNS isch, wenn normalerwiis 200fahre und uf barcelona 5000. aber es isch e schlechts ZÜGNIS für uns alli.
In Göteborg, wo waren da die 4800, die in Barca waren?
In Lissabon (Uefa-Cup und CL), wo waren da diese 4800?
Nach der Meisterfeier (mit ca. 35'000 Leuten), wo sind die 15'000, die an die Feier gehen, aber nicht an ein Spiel gegen Thun oder Xamax (ca. 20'000 Zuschauer)
Wo sind die 15'000 die an den Cupfinal gehen, aber nicht ans Halbfinalspiel gegen Thun (10'000 Zuschauer trotz fast-Gratis-Eintritt)
Wo sind die 15'000 die an ein CL Spiel gehen, aber nicht an ein Uefa-Cup Heimspiel?
BASEL SPIELT DOCH BEI ALL DIESEN SPIELEN ODER NICHT?
- seth
- Erfahrener Benutzer
ich ha d stimmig sehr globt und y sag dir, am TV isch si gwaltig überecho (vilicht hanis au eifach nit eso erwartet). aber das schliesst sich nit uss, do jo akkustisch nur ei fangruppe im stadion gsi isch und mes ganz anders erläbt, wenn me in dr kurve stoht...Asselerade hat geschrieben:wenni nach barcelona höre dass es e risigi stimmig gsi isch und dass d fcb-fans ohni änd abgange isch, denn muessi eifach sage: nei das stimmt nid...
idealischte häns schwer in dere wältAsselerade hat geschrieben:p.s. mit ehrlich und falsch meini das:
wenn öpper ehrlich seit: ich freu mi riesig dr fcb im nou camp spiele szgse und das bedütet mir halt mehr als e donezk - fcb, denn isch das für mi 100% verständlich und ehrlich...
wenn aber öpper seit: ich freu mi riesig dr fcb im nou camp spiele zsgseh - und eigentlich gohts aber ums nou camp, um barcelona als stadt und d reis als solches und weniger umme fcb, denn isches ebe falsch (und ich glaub, vo dene hets vieli kah, au wenns weh tuet das so miesse konstatiere)

das fussballspiel war für die meisten das zentrale element nach barcelona zu reisencigán hat geschrieben:will e touri ka doch au in e club go feschte oder nid?
als fuessball fan isch s zentrale elemänt s fuessball spiel und nid s fescht!!

und das fest hat es halt noch dazugegben, in den verschiedenen bars oder am hafen
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
bei der arbeit?Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:In diesem Zusammenhang frage ich mich immer:
In Göteborg, wo waren da die 4800, die in Barca waren?
In Lissabon (Uefa-Cup und CL), wo waren da diese 4800?
Nach der Meisterfeier (mit ca. 35'000 Leuten), wo sind die 15'000, die an die Feier gehen, aber nicht an ein Spiel gegen Thun oder Xamax (ca. 20'000 Zuschauer)
Wo sind die 15'000 die an den Cupfinal gehen, aber nicht ans Halbfinalspiel gegen Thun (10'000 Zuschauer trotz fast-Gratis-Eintritt)
Wo sind die 15'000 die an ein CL Spiel gehen, aber nicht an ein Uefa-Cup Heimspiel?
BASEL SPIELT DOCH BEI ALL DIESEN SPIELEN ODER NICHT?
bei ihren familien?
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
also y ha weder s'"olé" no dr holländer sinnlos gfunde......cigán hat geschrieben:stil wo uns als fcb fans usmacht...!!?
d mannschaft aatriibe au bim schlächtem spiel, unseri eigene melodie singe,
kei sinnlos support..keini blödeleie und ballermann hits etc...

isch jetzt das em gabbo gegeüber respäggdloos gsi?
ooooooooooooolééééééééééééééééé
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Und an der Meisterfeier kann man dann die Nacht durchmachen? Gegen Barca gehts dann auch plötzlich?!baslerstab hat geschrieben:bei der arbeit?
bei ihren familien?
Mir geht es eher darum, dass ich nicht verstehe, wie man einen Match"besuch" abhängig von Gegner, Wetter und anderen solchen Dingen machen kann, UNSER FCB spielt doch, egal welcher Gegner... Natürlich gibt es durchaus auch Gründe, die man nicht so leicht aus dem Weg schaffen kann, Geld, Arbeit...