FCB Persönlichkeit auf der Strasse getroffen

Der Rest...
Hajdin

Beitrag von Hajdin »

fixi hat geschrieben:also wenn ich sone geili hätt wie das dr kovac het denn wär mir das völlig vo egal ob sie koche ka oder nid :D :cool:
Kei Stress alte...

in Tschechie isch jedi Zweiti so hübsch.

Gohsch mit dim Schwizer Portemonnaie dött ane und denn hesch au bald sone hübschi Frau :cool:

aber ob Sie di liebt...kanni nid garantiere.

aber Liebi isch sowieso überbewärtet :D

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

Hajdin hat geschrieben:Kei Stress alte...

in Tschechie isch jedi Zweiti so hübsch.

Gohsch mit dim Schwizer Portemonnaie dött ane und denn hesch au bald sone hübschi Frau :cool:

aber ob Sie di liebt...kanni nid garantiere.

aber Liebi isch sowieso überbewärtet :D
oder schwede :p

haha egal schnäll durzieh :D

PS: sry für offtopic
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

heisser drnoo hat geschrieben:bezüglich vapiano...

am donnerstag mittag:

kovac, vale, sir alex, frei, steini, sommer

alli an einem tisch am foode :D
foode? was isch denn das widder für e neus jugendwort? ich glaub ich schpinn. hets euch eigentlig allne ins hirni gschisse?
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Hans hat geschrieben:foode? was isch denn das widder für e neus jugendwort? ich glaub ich schpinn. hets euch eigentlig allne ins hirni gschisse?
foode stammt no us de nünzgers!

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

"Auf der Strasse getroffen" simmt zwar nid ganz, aber ich ha e Arbetsplatz mit diräggtem Bligg uf e Huusygang wo dr Shaq wohnt.

Ka Euch uf Wunsch also immer mälde wenn är kunnt oder goht. :p
© Basilou, 2024

Pioneer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pioneer »

Gestern Nacht B.Heusler und A.Knup mit ein paar andern Kerlen und peinlichen Weibern in der Bar Rouge
[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Hans hat geschrieben:foode? was isch denn das widder für e neus jugendwort? ich glaub ich schpinn. hets euch eigentlig allne ins hirni gschisse?
hast du die letzten zwanzig jahre in nordkorea verbracht?
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Cello
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cello »

Pioneer hat geschrieben:Gestern Nacht B.Heusler und A.Knup mit ein paar andern Kerlen und peinlichen Weibern in der Bar Rouge
etwa deren ehefrauen? :eek:

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

crypto hat geschrieben:hast du die letzten zwanzig jahre in nordkorea verbracht?
Als Knaschti isch meh halt nüme ganz uff em laufende ;) ! S'Problem isch nur, dass mir z'Basel das Wort foode (Sprich: fuuhde) scho sit mind. 20 Joor benütze... bisch lang eweg gsi in dem Fall ;) !?!

Zitat Hans:
Hab mir vor 16 Jahren im Knast einen Lastwagen auf den Rücken tätowieren lassen. Weiss leider nicht mehr wie dieser Typ heisst.
Alles für BS

HSV1887-FCB1893
Benutzer

Beitrag von HSV1887-FCB1893 »

Gester mittag isch de Vogel, Walker und Hoffmann im Block House im Stücki gsi.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Basilou hat geschrieben:"Auf der Strasse getroffen" simmt zwar nid ganz, aber ich ha e Arbetsplatz mit diräggtem Bligg uf e Huusygang wo dr Shaq wohnt.

Im Huusigang? :confused:
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

Blutengel hat geschrieben:Im Huusigang? :confused:
Ha's doch gwüsst dass dä Spruch unvermiidbar isch... ;)

Also, fürs Protokoll: "...wenn är heimkunnt oder furtgoht".

PS @ FCB-Vorstand (falls Ihr mitläsed): Gänd däm Junge emoll e aständige Lohn, damit er sich e richtige Parkplatz ka leischte! :D
© Basilou, 2024

ivan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ivan »

Will nid wüsse, wasser füre Auto fahrt... :rolleyes:
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

ivan hat geschrieben:Will nid wüsse, wasser füre Auto fahrt... :rolleyes:
Tipp:

gross, 4x4, sportlich
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Blutengel hat geschrieben:Tipp:

gross, 4x4, sportlich
sone tunetä Touareg und glaub e ML ... miteme Lambo oder Ferrari hanen glaub au scho gseh
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

auch beim FCB müssen die Stars an Randstunden zum Zahni!!

M. Streller bereits um 07.45.....in brattele...!!
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

Noktu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Noktu »

Aaalso ez kum ich mol mit minere Gschicht, wo zwar scho mehreri Joor Alt isch (irgendwenn im 2001 oder 2002...).

Ich bi dazumals in dr OS im Gottfriedkeller gsi und in dr Parallel Klass dr Eren Derdiyok.
Uf jedefall hen mir uns no vo friehner us dr gmeinsame OB Zitte kennt, aber dr Kontakt ebiz vrlore ka, bis denn unseri beide KLasse zemme ins Skilager gange sind.
Dr Eren isch dört serschte mol vom Snowboard ufd Ski umgstige (me muess no erwähne, dass er sich oft selber überschätzt het und gmeint het er sig eh überall immr dr beschti).

Uf jedefall ischs denn halt so gsi dass mehr odr weniger alli ufe Grosse Berg hen könne go ski/snowboardfahre und er ein vo de wenige gsi isch wo unde im Tal uf de kleine Hügeli (ca 10 Meter höheunterschied) het miesse lehre sGlichgwicht zphalte uf de Ski :p
Uf jedefall hets denn dr Herr Derdiyok so gege Mittwuch ahvo ahschisse dört unde zsi und isch denn mit uns ufe Grosse Berg uffeko.
Bim Uffefahre mitem Lift hetter denn e sehr cooli und Hochi schanze entdeckt woner denn gfunde het er miessi über die Fahre.
Bögli fahre hetter nonig wirklich könne, also ischer halt ziemlich grad und ohni bremse uf die schanze losgfahre.
Ich has zwar nid gseh ka wiener umkeit isch, aber woni snöchschte mol mitem Lift ufegfahre bi ischer paar Meter untr dr Schanze glege, umgebe vo 2-3 Mitschüeler und het sich nüm wirklcih gross bewegt.

Woni's nöchschte mol mitem Lift uffe bi isch denn scho dr Rettigshelikopter überd Pischte gfloge und hetten mitgno und ins Spital brocht.

Ich mag mi ez zwar nüm ganz erinnere waser schlussendlich ka het, aber er het glaub zimlig glück ka.
Womer vom Lager heime sind, binich und 2-4 anderi ihn no go Bsueche im Spital. Er het abr no paar täg miesse dört blibe und sich erscht spöter nach Basel zrugg ko.

Immerhin hetter die Selbstüberschätzig in dr Zwüschezit ebizeli untr Kontrolle kriegt ;)

Und au mitem Timm Klose hani friehner mol zemmegspilt...Er het mim Brueder mol e Frisbee an Kopf gschosse im Bachgrabe und het druff abe e zimlige ahschiss vo miner Mueter beko :cool:

Jo, und zum Schürpf kani nid viel vrzelle, dä isch meischtens recht friedlich (gsi)...

So ez hani au mi senf drzue geh
"Ich werde die Fans nie vergessen, wie diese Fans Fussball leben, wie sie den Fussball im Herzen haben, wie sie mitfiebern, wie sie Basel lieben. Es ist in Basel nicht eine Frage vom Alter, ob man FCB Fan ist, ob es eine 80-jährige Frau ist oder ein 5-jähriger Knirps. Sie haben alle die gleichen Gefühle für den FCB, für ihre Farben. Und das hat mich hier am meisten beeindruckt. Und das werde ich auch vermissen.", Franco Costanzo, Mai 2011

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Noktu hat geschrieben: So ez hani au mi senf drzue geh
Danke

ivan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ivan »

Noktu hat geschrieben:

So ez hani au mi senf drzue geh
Was hesch du füre Johrgang und in wellere Mannschaft bi OB hesch damals so gschuttet? Wenn 90er bisch hämmr jo vlt mol zämme gschuttet :D Ha domols au bi OB gschutte, allerdings sind die beide (Tim und Eren) immer ei Johr über mir gsi (Ich im D, si im C, usw)
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."

Ergic89
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ergic89 »

Noktu hat geschrieben:
Und au mitem Timm Klose hani friehner mol zemmegspilt...Er het mim Brueder mol e Frisbee an Kopf gschosse im Bachgrabe und het druff abe e zimlige ahschiss vo miner Mueter beko :cool:

Ging mit Timm zur Schule. Ein genialer Fussballer schon immer, nur hat ihn im Sportunterricht oft so angeschissen zu spielen (vielleicht weil wir im Vergleich alle so schlecht waren ;) ), dass er demonstrativ den Larifari gemacht hat. Daher noch erstaunlich, dass er Profi geworden ist. Vor allem, weil er aus seehr gutem Hause kommt.

Ansonsten hatte die gleiche Klavierlehrerin wie Beni Huggel. Wahrlich kein Virtuose sei er gewesen, sagt sie. Und sein Traum sei es gewesen, Greenpeace-Aktivist zu werden.

Oppositionsfiehrer
Neuer Benutzer

Beitrag von Oppositionsfiehrer »

Basilou hat geschrieben:"Auf der Strasse getroffen" simmt zwar nid ganz, aber ich ha e Arbetsplatz mit diräggtem Bligg uf e Huusygang wo dr Shaq wohnt.

Interessant.
Mi Arbetsplatz het die exakt glyche Eigeschafte. In wellem Stogg bisch? :rolleyes:

RL88
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RL88 »

Klein Shaq an der Aushebung gemäss eines Kollegen muss keinen Sporttest machen wegen Verletzungsgefahr :p
1893  :cool:

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

RL88 hat geschrieben:Klein Shaq an der Aushebung gemäss eines Kollegen muss keinen Sporttest machen wegen Verletzungsgefahr :p
Isch sicher UT (z'diggi Oberschänkel) :D

Nakata
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nakata »

Villicht kunnt dr klei Panzer in dr gross Panzer ;)
S kunnt scho guet :cool:

LordTamtam
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LordTamtam »

gestern hab ich cabral und abraham in ihren autos reden sehen. beide nebeneinander an der roten ampel beim st.jakob gestanden und haben aus dem auto fast schon geschrauen :D
EMBOLO <3
LeTinou hat geschrieben:... Wenn du 100% vor allem geschützt werden willst kannst du dich gleich nach der Geburt in den Sarg legen und auf dem Tod warten.
After BlackFriday Deal. Schwarze Farbe. Kaufe 2 erhalte den dritten und vierten Kessel gratis.
auf jeden Kessel Pure-Black Farbe 90% Rabatt und 25% Cumulus- und 20% Supercardpunkte.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

LordTamtam hat geschrieben:gestern hab ich cabral und abraham in ihren autos reden sehen. beide nebeneinander an der roten ampel beim st.jakob gestanden und haben aus dem auto fast schon geschrauen :D
toll, merci für die wichtigi Mitteilig
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

LordTamtam hat geschrieben:gestern hab ich cabral und abraham in ihren autos reden sehen. beide nebeneinander an der roten ampel beim st.jakob gestanden und haben aus dem auto fast schon geschrauen :D
Das was Deutsch sein?
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

Unfassbar, hast du CNN informiert? :cool:
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

you made my day :D

hammer info*

bin fast vom stuhl gekeit :p

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Welche der vielen Ampeln? Bitte genauer! Es interessiert mich brennend.... :p
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Antworten