Reload: Pizzakurrier

Der Rest...

Welles isch eure lieblings PizzaHUUSLIEFERDIENST (mit betoonig uf HUUSLIEFERDIENST) ?

PIZZAVELOCE
52
17%
PIZZA BELLA
3
1%
SPALENBERG
6
2%
PIZZA XXL
20
7%
BEST PIZZA
12
4%
PIZZA TAXI
42
14%
PIZZA BLITZ
54
18%
PIZZA DIECI
56
19%
SPEEDY PIZZA
23
8%
CEDRO DORENBACH
34
11%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 302

doma
Neuer Benutzer

Beitrag von doma »

ich ha hütte wieder emol nach langem e Mittagsmenu bim Veloce bstellt und ich muess säge die sind und hoffentlich bliibe sie au die beste kurrier in basel aber es wär ganz guet wenn dr bursche wo liefert bessere dütsch rede könnt. :D :D :D Ich by zwar au nit grad en held im dütsch :p

middle_sister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von middle_sister »

doma hat geschrieben:ich ha hütte wieder emol nach langem e Mittagsmenu bim Veloce bstellt und ich muess säge die sind und hoffentlich bliibe sie au die beste kurrier in basel aber es wär ganz guet wenn dr bursche wo liefert bessere dütsch rede könnt. Ich by zwar au nit grad en held im dütsch :p
.... ich glaube es liggt drah, dass de "alti" neui pizzaiolo wieder zrugg koh isch !!!

W Samuele

:D :D
PIB-Keeper with Honour & Bebbi im Exil

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

middle_sister hat geschrieben:.... ich glaube es liggt drah, dass de "alti" neui pizzaiolo wieder zrugg koh isch !!!

W Samuele

Samuele isch wäg gse? Mir isch das nid emol uffgfalle... ok i gang au fascht nie go abhole...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

cpm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cpm »

rotoloso hat geschrieben:Samuele isch wäg gse? Mir isch das nid emol uffgfalle... ok i gang au fascht nie go abhole...
samuele isch lang weg gsi.... und de het qualität noche gloh.... i hoff die chunt jetzt wieder retour!!

PIB

middle_sister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von middle_sister »

cpm hat geschrieben:samuele isch lang weg gsi.... und de het qualität noche gloh.... i hoff die chunt jetzt wieder retour!!
jetzt übertrieb nid, är isch 2 monet wäg gsi ...
und defor no fascht 4 wuche in de ferie....

aber isch eim trotzdäm seeeeehr lang vorkoh
PIB-Keeper with Honour & Bebbi im Exil

daffy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von daffy »

typisch Pagg. ich bstell jetzt und will d'pizza in 30minute, wohn aber in ääääsch.

dir könnet froh sii, wenner sie in 45 minute krieget. und wenner wyter motzet wixi uff jedi pizza druff.(ayy do duetmr mi eichle jo scho vom gedanke weh) :cool:

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

wär isch no wach und ka mir sage wo me um die zyt no öbis ässbars glieferet bechunnt??

sind mini letschti hilf :D

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

blubb hat geschrieben:wär isch no wach und ka mir sage wo me um die zyt no öbis ässbars glieferet bechunnt??

Vergisses... höggschtens bi dir im Kühelschrank...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

pizza teresa ole, super menu für 21 schtei (pizza, gem. salat, gesöff, glace).
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

rotoloso hat geschrieben:Vergisses... höggschtens bi dir im Kühelschrank...
hehe kolleg schafft bi best pizza die hän bis am 5i am morge uff
:D gradmol luege wie die so sin

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

the kaiser. hat geschrieben:pizza teresa ole, super menu für 21 schtei (pizza, gem. salat, gesöff, glace).
abr nur bis am 22:00 oder?

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

blubb hat geschrieben:wär isch no wach und ka mir sage wo me um die zyt no öbis ässbars glieferet bechunnt??

dr "La Rotonda" in Bottmige isch sicher no aktiv!
aber ob er uf Kl.-Hünige lieferet....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

blubb hat geschrieben:abr nur bis am 22:00 oder?
nei, bis 1.30, usser es het kürlig gäderet.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

So, Sunntig zobe und i mecht ebbis bstelle.

Pizza-Veloce het leider nid off. = Voll beschisse e Pizzaservice wo yber s Wuchenänd nid offe het...
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

basilea2002
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basilea2002 »

Grga Mali hat geschrieben:So, Sunntig zobe und i mecht ebbis bstelle.

Pizza-Veloce het leider nid off. = Voll beschisse e Pizzaservice wo yber s Wuchenänd nid offe het...
gemäss http://www.pizzaveloce.ch/ ab 18.00h...
bisch e bitz zfrie dra gsi...

trotzdäm en guete

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Grga Mali hat geschrieben:So, Sunntig zobe und i mecht ebbis bstelle.

Habt ihr im Wohnwagen keinen Bunsenbrenner fürs Gulasch? :rolleyes:

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Von den letzten 10 Lieferungen haben 8 über eine Stunde gedauert (Pizza kalt), weil diese Idioten im falschen Teil von Münchenstein rumgekurvt sind.

Fazit : Pizzaveloce leck mich am Arsch und verpiss dich. Es war nett, aber warum ihr nach anfänglichem Top-Service plötzlich wie auf Knopfdruck angefangen habt, schlecht zu liefern, weiss wohl der Teufel.

Tipps für guten Kurier erwünscht.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

zuckermeitschi
Benutzer

Beitrag von zuckermeitschi »

Aarepizza :D

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gruusigeSiech »

Yo. Schmeiss sie 'rein und in zwei Wochen schwimmt sie unter dem Käppelijoch hindurch ...
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

[CENTER]
[/CENTER]

Schluggspächt
Benutzer

Beitrag von Schluggspächt »

hüt han ich bim pizzataxi bstellt.. friener ganz ok gsi.. ab däre pizza (prosciuto) hüt hani fascht miese kotze. (naja vielicht isch au dr kater no biz schuld dra.... :D )
ich glaub pizza bstelle in basel isch rächt glückssach. zum glück hani e coop pronto näbedra wo me au eifachs züg zum sälber koche ka kaufe... goht erstno schnäller :-)
dr cedro findi allerdings no guet

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Tipps für guten Kurier erwünscht.
La Rotonda in Bottmige. Gueti Pizze und noch bi Munggelistai; schliesslig isch d Zyt, wo e sone Pizza im Karton umegurgt entscheidend für ihri Qualität.
Sie sage zwar immer es goht 30-40 Minute, aber kumm het mrs Telefon ufgäng, lütets an dr Türe.
Prädikat "sehr empfehlenswert".
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

pizzas bschtelli prinzipiell nid, denn wieso söll i s 3fache zahle, wenn i mr au eini im coop ka kaufe und 3x so guet isch d' pizza vom kurier sicher nid. die kani mer denn ohni ufwand in ofe ineschiebe, dorum zie ni mer meischtens e fleischgricht ine.
schnitzel pommes bi dr teresa und dranze isch voll. :p
sunscht e supermenu für 21 mit gmischtem salat/penne/gsöff und glace.

falco

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Wie immer bim Melsa eini bstellt z Riehen.. eine vo zwei Türke bi uns und beidi könne Pizza mache! Ohni lang z rede am Tel. Erkennt mi scho an minere obergeile Stimm und wenns guet chunt hani d Pizza in 15 min. bi mir und isch genauso guet wie bim Veloce.

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

the kaiser. hat geschrieben:pizzas bschtelli prinzipiell nid, denn wieso söll i s 3fache zahle, wenn i mr au eini im coop ka kaufe und 3x so guet isch d' pizza vom kurier sicher nid.
Backofenpizze sind gummig und widerlich

@Loucie
Ich werd nächstes Mal testen, messi
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

blubb
Erfahrener Benutzer

PIZZA BLITZ top kundeservice!

Beitrag von blubb »

hehe ha erst vor ere wuche e calzone bstellt und die isch mit pilz ko obwohl ich se extra ohni bstellt ha...

denn isch sie aber natürlich mit pilz ko und wells nit s erschte mol gsi isch hanni e sehr e böses mail an pizza blitz gschickt und dänkt do hört me sowieso nüt mehr.

e tag spöter (!) hanni e mail ka vo eim vo pizzablitz us bade (hauptsitz?) wo är sich entschuldigt het und nach mehr details gfrogt het (datum, lieferadrässe usw).

wiederrum 2 tag spöter (und 2 entschuldigungsmails :p ) hanni jetzt e 50fr pizza blitz guetschiin und no anderi guetschiin (gratis pizza wenni eini bstell und so) beko!

muess wirklig sage bi positiv überrascht gsi und ha das jetzt do miesse ihne poste, wenn die doch scho so korräkt sin ;)

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Backofenpizze sind gummig und widerlich
Nümme, sytt's die do gitt:

Bild

knuschprig und feyn! ;)

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

daffy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von daffy »

[quote="blubb"]hehe ha erst vor ere wuche e calzone bstellt und die isch mit pilz ko obwohl ich se extra ohni bstellt ha...

denn isch sie aber natürlich mit pilz ko und wells nit s erschte mol gsi isch hanni e sehr e böses mail an pizza blitz gschickt und dänkt do hört me sowieso nüt mehr.

e tag spöter (!) hanni e mail ka vo eim vo pizzablitz us bade (hauptsitz?) wo är sich entschuldigt het und nach mehr details gfrogt het (datum, lieferadrässe usw).

wiederrum 2 tag spöter (und 2 entschuldigungsmails :p ) hanni jetzt e 50fr pizza blitz guetschiin und no anderi guetschiin (gratis pizza wenni eini bstell und so) beko!

muess wirklig sage bi positiv überrascht gsi und ha das jetzt do miesse ihne poste, wenn die doch scho so korräkt sin ]

du riese arsch, jetzt rot emol wäm dä die 50.-- vom lohn abzieht!!!!

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

daffy hat geschrieben:du riese arsch, jetzt rot emol wäm dä die 50.-- vom lohn abzieht!!!!
schaffsch hütt Zobe? :D :D

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

daffy hat geschrieben:du riese arsch, jetzt rot emol wäm dä die 50.-- vom lohn abzieht!!!!
weisch wie scheiss egal mir das isch? :D

sie sin sälber schuld wenn sies eifach nit ahne kriege obwohl ich extra

WICHTIG: KEINE PILZE IN DER CALZONE

schrib.

vo däm här ischs mr glich wennr die 50 stutz em kuchichef vo däm oobe abzieht

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

bstell keini meh, mr hän e tiefkiehler voll:

Antworten