na den setä mer mol alli drei mittem fcb trikot ins altstettli eis go drinkäTee hat geschrieben:glaub mers, ich bi au vo luzern![]()
![]()

Villicht damit me sich dehai ka ysinge und denn in dr Kurve vo dr erschte Minute a Vollgas gä.Apassionado hat geschrieben:zu de liedteggscht ich mein es git an eme match gnueg möglichkeite lyt zfrooge wie denn die teggscht gön. sig das vor em spiil bim waage odr au scho in dr kurve, evtl. in dr pause und sicher au nach em spiil het me d möglichkeit sich über die teggscht z informiere!
ich sälber ha nonie erläbt das das passiert, aber do im forum wänn widr jeeni dr teggscht ha! ich wüsst gärn wieso denn...
ich auch... hie und da happerts, aber nur bei diesem liedBasilou hat geschrieben:Villicht damit me sich dehai ka ysinge und denn in dr Kurve vo dr erschte Minute a Vollgas gä.
Villicht au, will's viel eifacher isch zum lerne wemme's beliebig oft ka läse, als wenn's eim eine in dr Kurve fründlicherwyys eimoll vorseit oder -singt.
Jedefalls, ich nämt au gärn no sone Teggschtli vom neue Lied, wenn no öpper eins per PN z vergäh het.![]()
seit wann gibt es dieses lied? seit dieser saison oder?FCB Fan hat geschrieben:Ein grosses Lob an die Macher des neuen Liedes. Hier wurde mal wieder ein neues Kult-Lied geschaffen!![]()
mir bitte auch ..Bebbionist hat geschrieben:ka mir oebber de text bitte au per pn schigge, dangge!
au für mi bitte dr tekscht per pn. me lernt nie uss... besten dank im vorus!snowli hat geschrieben:weiss öber dr gesamti text vom vo folgendem lied? ich finds todes geil cha leider noni alles!!
...mir sinn eure 12 maa...nati A odr Nati B...mir fahre au no so wiit, für uns isch das e schöni zit...fcb mir liebe di!!