subseven hat geschrieben:Keine Ahnung, wie du darauf kommst, dass ich Straftäter in Schutz nehmen würde, es gibt ja noch keine, und ich habe ihre Anklageschrift nicht gelesen. Darum verzichte ich auf eine Vorverurteilung. Wie kommst du dazu zu denken, dass ich Randale, Vandalismus usw. von FCB-Fans toll finden würde. Ich jedenfalls habe dies nirgends geschreiben.
Das ganze Sicherheitskonzept ist schon lange eine Katastrophe. Am 13. Mai wurde dies eindrücklich bewiesen. Weder Verband, BU, FCB, noch Polizei haben ihre Aufgabe erfüllt, die Sicherheit für Matchbesucher an einem Fussballspiel in und um das Stadion zu garantieren.
Alle sind aber offiziell der Ansicht keine Fehler gemacht zu haben, und dass lediglich Fans aus der MK verantwortlich sind. Das sehe ich halt ein bisschen anders. Und mit der Bestrafung von 39 Baslern, (Zürcher waren anscheinend keine im Stadion) ist das Problem noch lange nicht gelöst.
Capito ?
dr fähler liggt bi dr polizei. die ykesselig isch absolut dämlig gsi.
trotzdäm: es het das gewiete scho mol gä, im 02 gege luzärn, dört het me aber nid dr meischterschaftsfinish vrlore, sondern nur e nla partie. es git eifach lüüt , wo wiete wän, siigs am 1. mai oder noch eme fuessballmatsch. do ka d' polizie nüt drfür, s' sicherheitskonzept nid etc. s' einzige, wo me ka mache isch, die sieche zfasse, va die wo die ganzi nacht ummewiete und -randaliere, das het au nüt mehr mit affkt ztue wie zb s' fäld schtürme.
ps: wie söll ich wüsse, was du dänggsch, wenn du uff myni byyträg nid antwortisch, bi doch kei orakel ?

und so wie du's gschriibe hesch, het me miesse drvo usgoh, dass du die usschriitige zumindescht nid vrurteilsch.
die verurteilige wärde e zeiche setze, was nid heisst, dass me söll e exämpel schatuiere, eifach nur s' ch-er schtrofgsetz awände, nochdäm d' bewiis uff em tisch liige, keini extrawürscht, weder positiv no negativ. glaub mers, so öbbis wirds nümme gä, denn wär will scho ins gfängnis oder e hoch buess zahle, dorum sion die verurteilige e grosse fortschritt im kampf gege söttigi usschryytige.