Stafverfahren gegen 39 Personen

Diskussionen rund um den FCB.
cinyna
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cinyna »

Zargor hat geschrieben:man braucht sündenböcke
und wer da auf dem feld war hat schlechte karten....
me könnt jo dr fcb a klage.. kausalhaftig.. er isch tschuld.. wenn si nid so e goal beko hätte wär das nid passiert.. :rolleyes:
Eine wo ufem feld isch gsi isch für mich no kei Gwalttäter..

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schnitzelbrot »

cinyna hat geschrieben:...Eine wo ufem feld isch gsi isch für mich no kei Gwalttäter..
nei isch är nid, aber är het glich öbbis verbottenes gmacht und isch somit scho sälberdschuld, ich hoff eifach dass die wo prüglet hän massiv höher gstroft wärde als eifachi Fäldbeträtter.

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

sergipe hat geschrieben:Die Regeln sind bekannt, wer sie missachtet wird bestraft, hurre geflehne.
mir kenne dini meinig langsam, kasch dini nonsense biträg langsam si loh!

und jetzt gang witer übere "raffa" und anderi z-spieler go diskutiere :rolleyes:
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

HKV hat geschrieben:mir kenne dini meinig langsam, kasch dini nonsense biträg langsam si loh!

und jetzt gang witer übere "raffa" und anderi z-spieler go diskutiere :rolleyes:
Jo Papi. Schinbar wäre kaini andere Meinige akzeptiert und muess immer grad persönlich beleidige.

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

seh do leider niene e meinig, nur zum 103425235235mol e bitrag vo dir nachem motto "alli wo uffem feld gsi sin sind arschlöcher, verurteile mer doch alli als abschuum vo unserer gsellschaft" und wär bulle kritisert duet "huere flenne" :rolleyes:

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

HKV hat geschrieben:motto "alli wo uffem feld gsi sin sind arschlöcher, verurteile mer doch alli als abschuum vo unserer gsellschaft"
das hast du gesagt nicht ich, aber dich interessiert ja eh keine andere Meinung.

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

HKV hat geschrieben:seh do leider niene e meinig, nur zum 103425235235mol e bitrag vo dir nachem motto "alli wo uffem feld gsi sin sind arschlöcher, verurteile mer doch alli als abschuum vo unserer gsellschaft" und wär bulle kritisert duet "huere flenne" :rolleyes:
Jetzt übertribsch es bitz. Du muesch scho igseh, dass ziemlich viel Lüt ziemlich frustriert sin will si d'FCB Fankultur gsehn kaputt go. Und der Uslöser für die momentane Problem sin nunmol ebe die gsi wo ufs Fäld grennt sin. Isch doch normal dass meh ich abe dene närvt anstatt mit ihne mitfühle will si vielleicht e bitz e z'hochi Strof bikömme..

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

sergipe hat geschrieben:nicht ich
nicht wörtlich, aber deine alte signatur und zig andere beiträge waren in diesem stil...

cinyna
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cinyna »

Schnitzelbrot hat geschrieben:Jetzt übertribsch es bitz. Du muesch scho igseh, dass ziemlich viel Lüt ziemlich frustriert sin will si d'FCB Fankultur gsehn kaputt go. Und der Uslöser für die momentane Problem sin nunmol ebe die gsi wo ufs Fäld grennt sin. Isch doch normal dass meh ich abe dene närvt anstatt mit ihne mitfühle will si vielleicht e bitz e z'hochi Strof bikömme..
es isch e witz für das wo die ufem feld agstellt hän söttigi massnahme z treffe.. d medie und d öffentlichkeit hän massnahme verlangt und dr vorstand beziehigswis dr rundi tisch, hän die sitaution usgnütz will si e vorwand hän gha um ihri scheiss massnahme dure z bringe.. wo aber schlussendlich nüt mitem platzsturm ztue hän..will si au kei platzsturm verhindere würde.. die massnahme verdanke mir nid dene wo ufem feld gsi sin..

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

cinyna hat geschrieben:es isch e witz für das wo die ufem feld agstellt hän söttigi massnahme z treffe.. d medie und d öffentlichkeit hän massnahme verlangt und dr vorstand beziehigswis dr rundi tisch, hän die sitaution usgnütz will si e vorwand hän gha um ihri scheiss massnahme dure z bringe.. wo aber schlussendlich nüt mitem platzsturm ztue hän..will si au kei platzsturm verhindere würde.. die massnahme verdanke mir nid dene wo ufem feld gsi sin..

Sie wärde halt eifach als Vorwand bruucht - nid meh und nid weniger.... Wenn dr FCB wirgglig wett ebis gege so Ereignis unternäh wie bim 13. wurde sie zum Biespiel nid no immer gege ne Haag rede (und das isch jetzt halt emol vo mir uss gseh die beschti Variante so Fäldstürm z minimiere), s anderi goht in erschter Linie gege Pyro (DH/Fahne-Problematik, evtl. Ruggseggverbot) und drgege, dass me im Stadion kaini kritische Stimme meh wott (Choreo/Papierproblematik, Problematik vo Transpis).... Es sett mer kaine go welle sage, mit de obegnennte Punggt wurd dr 13. au numme aassatzwiis verhinderet.... Sogar d Registrierig kasch je nochdäm rauche, lueged vermummig oder randal usserhalb vom stadion (wo vo dr öffentlichkeit au uffe fcb abgwälzt wärde, obwohls denn je nochdäm au sehr viel action-junkies drbii hett wo no nie ame fuessballspiel gsi sin und au nie wurde an ein go) aa....
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

cinyna hat geschrieben:es isch e witz für das wo die ufem feld agstellt hän söttigi massnahme z treffe.. d medie und d öffentlichkeit hän massnahme verlangt und dr vorstand beziehigswis dr rundi tisch, hän die sitaution usgnütz will si e vorwand hän gha um ihri scheiss massnahme dure z bringe.. wo aber schlussendlich nüt mitem platzsturm ztue hän..will si au kei platzsturm verhindere würde.. die massnahme verdanke mir nid dene wo ufem feld gsi sin..
Notürlich hän meischte vo de Massnahme nüt diräkt mit em Fäldstrurm z'tue, und würde e witere Fäldsturm au nid verhindere (Thema Hag, Netz..). Aber wien ich gschribe ha, d'Fäldstürmer sin dr Uslöser gsi zum wohrschinlig scho lang diskutierti Massnahme zure z'setze (ev. au wäge 2008 oder so). Ich närv mi dass ich kei Fahne und kei Rucksack meh ins Stadion dörf näh "wäge" eme sone Depp wo ufm Fäld gsi isch.
Me cha sich notürlich au Froge öb die gliiche Massnahme cho wäre wenn alli numme uf em Fäld gsi wäre ohni z'prügle...

badcop
Erfahrener Benutzer

Beitrag von badcop »

ich wär drfür, dass meh dä fred langsam schliesst. isch wirklich miessam, wär und was do alles verzellt wird, vom ghöre sage, vomene kolleg sinere grossmuetter etc. wenn eine von dene 39 agklagte pöse hooliganz öbis us erste hand will sage, isch ok. die andere schnauze.....und sowieso hätte unseri lutscher spieler, dräcksversager hundesöhn nid gege unsere erzfeind in letschter sekunde verlore, wäre all di fred/massnahme/boykotts etc hinfällig. öffenlich steinige hät me sy sotte ;)

p.s. und JA ich bi am match gsi und NEI ich bin nid uffem fäld gsi, ha keini bengalo zündet, ha keine stei gschosse, keini festbangggarniture ab de terrasse donnerte und keini schugger an oberarm dööblet....eifach nur dr match glueggt, enttüscht und sprochllos gsi und fertig.

Stiffmeister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stiffmeister »

Ich gib jedem wo am 13. in irgenderä Form strofffälig worde isch dr Tipp das er vo dem jo nüt do ine schrieb, den schrieb er no lieber er heigis vo sinere Grossmueter ghört.
Und nai binis nit uf em platz gsi usw ;)
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Asselerade hat geschrieben:ich beschwere mich nicht. 39 sind genug, und ich fühle mit den 39 mit, aber objektiv betrachtet ist die anzahl 39 ein witz..
die wo schade verursacht, sölle vrurteilt wärde. meinsch für e fcb würd ich vo myym rächtsgfühl und myynere gwüssehaftigkeit abwiiche. wär do verurteilt wird, ich in erschter linie e schtrooftäter ? und wiider wird us ideologische gründe und sympathisiererei noch beschwichtigunge und alibiargumäntgsuecht. worum söll e fcb "fan" sonderrächt ha ? schtrooftat blyybt schtrooftat.

wär schade vrursacht het und gwaltätig gsi sch a däm oobig, söll aklagt und vrurteilt wärde, und die wo noch em matsch dusse umegwietet hän, sin klar im 3-schtelligi beryych gsi und hän glügg, dass me si no nid identifiziirt het bzw ihne no nüt het könne nochewyyse. gnueg isch erscht denn, wenn me die alli gfunde het.
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

subseven
Benutzer

Beitrag von subseven »

majster hat geschrieben:die wo schade verursacht, sölle vrurteilt wärde. meinsch für e fcb würd ich vo myym rächtsgfühl und myynere gwüssehaftigkeit abwiiche. wär do verurteilt wird, ich in erschter linie e schtrooftäter ? und wiider wird us ideologische gründe und sympathisiererei noch beschwichtigunge und alibiargumäntgsuecht. worum söll e fcb "fan" sonderrächt ha ? schtrooftat blyybt schtrooftat.

wär schade vrursacht het und gwaltätig gsi sch a däm oobig, söll aklagt und vrurteilt wärde, und die wo noch em matsch dusse umegwietet hän, sin klar im 3-schtelligi beryych gsi und hän glügg, dass me si no nid identifiziirt het bzw ihne no nüt het könne nochewyyse. gnueg isch erscht denn, wenn me die alli gfunde het.
Jo alte isch jo guet, mir wüsses jetz, kasch di jezt ändlig usklinke, oder hesch niemerds wo dir bi dine vorträg über dini gwüssehaftigkeit und di rächtsgfühl e ohr schängt

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

subseven hat geschrieben:Jo alte isch jo guet, mir wüsses jetz, kasch di jezt ändlig usklinke, oder hesch niemerds wo dir bi dine vorträg über dini gwüssehaftigkeit und di rächtsgfühl e ohr schängt
du vrbietsch mir also, myni meinig, wo dir anschyynend nid passt, kundztue ? :p
ha erscht grad richtig agfange ;)

s' hämmer scho viil e ohr gschänggt (wenn sone ebeni nötig hesch), nur bisch du dr erscht wo myni meinig nid teilt. und was s' schlimme isch: du gosch nid emol uff myni argumänt i. ;) bi dir isch gwüsse und rächtsgfühl scho do, aber leider nur für schtroftäter. schudlig sin sie , ob dir das passt oder nid. d' wohrheit kunnt uff e tisch, do kasch au du nüt ändere.
oder willsch ufgrund vo dyne ideal jetzt gar no unser ganz rächtssyschtem azwyyfle ? :p
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

badcop hat geschrieben:ich wär drfür, dass meh dä fred langsam schliesst.
hört doch bitte auf die schliessung von freds zu fordern! :rolleyes:
Wer nicht lesen will soll doch den fred nicht öffnen

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

teutone hat geschrieben: hört doch bitte auf die schliessung von freds zu fordern! :rolleyes:
Wer nicht lesen will soll doch den fred nicht öffnen
Danke das das emol öbbis schriebt!!!

subseven
Benutzer

Beitrag von subseven »

[quote="majster"]du vrbietsch mir also, myni meinig, wo dir anschyynend nid passt, kundztue ? :p
ha erscht grad richtig agfange ]

Ich finde keine Argumente, nur Parolen, Pauschalisierung und Unterstellungen usw. (ist mir zu blöd darauf einzugehen).Ausserdem habe ich keine Lust zum 13. Mai dauernd das Gleiche zu hören, und ewigs zu schreiben und zu erklären, dass es zum Thema auch noch eine andere Sichtweise gibt, als nur die der Fan-Sündenbock-Theorie.

Trotzdem nochmal zum Thema in diesem Fred: Es gibt keine Straftäter, nur Angeschuldigte. So wie du, gibt es sogar Bundesräte, die grosse Töne über Recht und Ordnung verbreiten, aber diesen elementaren Unterschied nicht kennen.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

subseven hat geschrieben:Ich finde keine Argumente, nur Parolen, Pauschalisierung und Unterstellungen usw. (ist mir zu blöd darauf einzugehen).Ausserdem habe ich keine Lust zum 13. Mai dauernd das Gleiche zu hören, und ewigs zu schreiben und zu erklären, dass es zum Thema auch noch eine andere Sichtweise gibt, als nur die der Fan-Sündenbock-Theorie.

Trotzdem nochmal zum Thema in diesem Fred: Es gibt keine Straftäter, nur Angeschuldigte. So wie du, gibt es sogar Bundesräte, die grosse Töne über Recht und Ordnung verbreiten, aber diesen elementaren Unterschied nicht kennen.
also, ich ka dim argumänt mit de agschuldigte nid widerschpräche. im zweifel für den angeklagten, alles nochvollziebar. trotzdäm isch es nur e verzögerigsargumänt. was seisch denn zu dene, wo verurteilt wärde, vo dene 39 wärde nid alli freigschproche.
ich spür eifach use, dass du die schtroftäter, wo dr schade vrursacht häm, wyyterhin in schutz nimmsch. hesch du also vrschtändis für die, wo dr schade vrursacht hän ? nimmsch du die vandale in schutz, nur will dyni wärtvorschtellig von ere heroische fcb-fankultur suscht würde avo bröggle ? ich möcht vo dir höre, dass du die , wo's gmacht hän verurteisch, ansonschte zwyyflisch du jo dr ganzi rächtsschtaat aa und hättisch somit e wältbild vo dr gsetzeslosigkeit.

goht nid um sündebögg, ich will nur, dass die vandale gfunde wärde, wo für dr millioneschade verantwortlich sin, ob das fans sin oder nid, isch mir schnuppe, es goht nur um d' woorheit.

faederli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von faederli »

majster hat geschrieben:also, ich ka dim argumänt mit de agschuldigte nid widerschpräche. im zweifel für den angeklagten, alles nochvollziebar. trotzdäm isch es nur e verzögerigsargumänt. was seisch denn zu dene, wo verurteilt wärde, vo dene 39 wärde nid alli freigschproche.
ich spür eifach use, dass du die schtroftäter, wo dr schade vrursacht häm, wyyterhin in schutz nimmsch. hesch du also vrschtändis für die, wo dr schade vrursacht hän ? nimmsch du die vandale in schutz, nur will dyni wärtvorschtellig von ere heroische fcb-fankultur suscht würde avo bröggle ? ich möcht vo dir höre, dass du die , wo's gmacht hän verurteisch, ansonschte zwyyflisch du jo dr ganzi rächtsschtaat aa und hättisch somit e wältbild vo dr gsetzeslosigkeit.

goht nid um sündebögg, ich will nur, dass die vandale gfunde wärde, wo für dr millioneschade verantwortlich sin, ob das fans sin oder nid, isch mir schnuppe, es goht nur um d' woorheit.
vollkomme richtig, wär uffs Feld isch, isch e riese Vollidiot ( au wenn ich einigi kenn ) und khöre bestrooft, kei Mitleid!!! sicher nit!! und die wo das no guet heisse ect.. trage ihre Teil zue so Problem bi.
ich will widder Fuessball gseh!!!

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

faederli hat geschrieben:vollkomme richtig, wär uffs Feld isch, isch e riese Vollidiot ( au wenn ich einigi kenn ) und khöre bestrooft, kei Mitleid!!! sicher nit!! und die wo das no guet heisse ect.. trage ihre Teil zue so Problem bi.
S'isch halt cooler an de Bulle umezmotze als an "Kollege"... :(

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Damit die Verteufelungs-Debatte der Platzstürmer etwas in Relation steht..

Am 02.05.2004 wurde in Thun angesichts des erreichten Meistertitels der Platz gestürmt, zerfleddert und das Spiel wurde vor Ende der Spielzeit abgebrochen.
Der Platzsturm wurde tolleriert, es entstanden Schäden im Lachenstadion. Es gab weder Konsequenzen noch Massnahmen, im Siegesrausch liess man die Fans gewähren und beteiligte sich am Prozedere (sogar Teile des FCB Managements rannten aufs Feld). Rossi wurde die Hose gestohlen. Das Tor ging kaputt und Tornetzspechte bedienten sich. Einziger Unterschied zum 13.5.06 war das fehlen der Polizei und die umgekehrten Vorzeichen des Titelverlusts.

Bild

Bild

und alle liebten sich...

Bild

Ganzes Album unter http://www.fcb.ch/gallery/view_album.ph ... e=album301
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Wen sieht man da auf dem Platz ?

Bild
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

subseven
Benutzer

Beitrag von subseven »

majster hat geschrieben:also, ich ka dim argumänt mit de agschuldigte nid widerschpräche. im zweifel für den angeklagten, alles nochvollziebar. trotzdäm isch es nur e verzögerigsargumänt. was seisch denn zu dene, wo verurteilt wärde, vo dene 39 wärde nid alli freigschproche.

Keine Ahnung, wie du darauf kommst, dass ich Straftäter in Schutz nehmen würde, es gibt ja noch keine, und ich habe ihre Anklageschrift nicht gelesen. Darum verzichte ich auf eine Vorverurteilung. Wie kommst du dazu zu denken, dass ich Randale, Vandalismus usw. von FCB-Fans toll finden würde. Ich jedenfalls habe dies nirgends geschreiben.

Das ganze Sicherheitskonzept ist schon lange eine Katastrophe. Am 13. Mai wurde dies eindrücklich bewiesen. Weder Verband, BU, FCB, noch Polizei haben ihre Aufgabe erfüllt, die Sicherheit für Matchbesucher an einem Fussballspiel in und um das Stadion zu garantieren.

Alle sind aber offiziell der Ansicht keine Fehler gemacht zu haben, und dass lediglich Fans aus der MK verantwortlich sind. Das sehe ich halt ein bisschen anders. Und mit der Bestrafung von 39 Baslern, (Zürcher waren anscheinend keine im Stadion) ist das Problem noch lange nicht gelöst.

Capito ?

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

subseven hat geschrieben:Keine Ahnung, wie du darauf kommst, dass ich Straftäter in Schutz nehmen würde, es gibt ja noch keine, und ich habe ihre Anklageschrift nicht gelesen. Darum verzichte ich auf eine Vorverurteilung. Wie kommst du dazu zu denken, dass ich Randale, Vandalismus usw. von FCB-Fans toll finden würde. Ich jedenfalls habe dies nirgends geschreiben.

Das ganze Sicherheitskonzept ist schon lange eine Katastrophe. Am 13. Mai wurde dies eindrücklich bewiesen. Weder Verband, BU, FCB, noch Polizei haben ihre Aufgabe erfüllt, die Sicherheit für Matchbesucher an einem Fussballspiel in und um das Stadion zu garantieren.

Alle sind aber offiziell der Ansicht keine Fehler gemacht zu haben, und dass lediglich Fans aus der MK verantwortlich sind. Das sehe ich halt ein bisschen anders. Und mit der Bestrafung von 39 Baslern, (Zürcher waren anscheinend keine im Stadion) ist das Problem noch lange nicht gelöst.

Capito ?
dr fähler liggt bi dr polizei. die ykesselig isch absolut dämlig gsi.
trotzdäm: es het das gewiete scho mol gä, im 02 gege luzärn, dört het me aber nid dr meischterschaftsfinish vrlore, sondern nur e nla partie. es git eifach lüüt , wo wiete wän, siigs am 1. mai oder noch eme fuessballmatsch. do ka d' polizie nüt drfür, s' sicherheitskonzept nid etc. s' einzige, wo me ka mache isch, die sieche zfasse, va die wo die ganzi nacht ummewiete und -randaliere, das het au nüt mehr mit affkt ztue wie zb s' fäld schtürme.

ps: wie söll ich wüsse, was du dänggsch, wenn du uff myni byyträg nid antwortisch, bi doch kei orakel ? :p und so wie du's gschriibe hesch, het me miesse drvo usgoh, dass du die usschriitige zumindescht nid vrurteilsch.

die verurteilige wärde e zeiche setze, was nid heisst, dass me söll e exämpel schatuiere, eifach nur s' ch-er schtrofgsetz awände, nochdäm d' bewiis uff em tisch liige, keini extrawürscht, weder positiv no negativ. glaub mers, so öbbis wirds nümme gä, denn wär will scho ins gfängnis oder e hoch buess zahle, dorum sion die verurteilige e grosse fortschritt im kampf gege söttigi usschryytige.

subseven
Benutzer

Beitrag von subseven »

Der Fehler liegt nicht nur bei der Polizei, sondern bei allen Beteiligten.
Dass es Leute gibt die gerne randalieren, egal worum es geht stimmt genau. Die sind jedoch nur eine kleine unbedeutende Minderheit. Das es jedoch sowas durch Bestrafung nicht mehr geben wird ist kaum denkbar. Dann hätten wir ja in unserer Welt keine Probleme mehr.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

subseven hat geschrieben:1.Der Fehler liegt nicht nur bei der Polizei, sondern bei allen Beteiligten.

2.Das es jedoch sowas durch Bestrafung nicht mehr geben wird ist kaum denkbar. Dann hätten wir ja in unserer Welt keine Probleme mehr.
1. weiss nid, was basel united besser könnt mache. wenn sie nid usreichend sin mit ihrne liechtgwicht-stewards, denn muess me d' sicherheit bodyguards/türsteher und/oder polizei überloh.
d' polizei hingege het eifach e anfängerfehler gmacht, will sie gmeint hän, dass dr fcb meischter wird, aber e gool ka s immer gä. und denn die ganz mk offe loh, das isch eifach nur biiereweich und inkompetänt. bi basel united liggt eifach nid mehr dinne, während d' polizei taktisch uffs übelschte vrseit het, es wär jo gnueg personal do gsi.

2. natürlich, aber johrelang hän d' luusbuebe gmeint, sie könne mache, was sie wän, bsp thun, hardturm, zugwiete etc, mit däm isch jetzt vrby, glaub nid, dass sich das no eine getraut, wenn glyychgsinnti plötzlig im knascht sitze.

GenfZürichBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von GenfZürichBasel »

subseven hat geschrieben:Die sind jedoch nur eine kleine unbedeutende Minderheit.
So unbedeutend nun auch wieder nicht, sonst wären die derzeitigen Massnahmen nicht so bedeutend ausgefallen... :rolleyes:

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

GenfZürichBasel hat geschrieben:So unbedeutend nun auch wieder nicht, sonst wären die derzeitigen Massnahmen nicht so bedeutend ausgefallen... :rolleyes:
Ach und du glaubst wirklich, diese Massnahmen seien so ausgefallen, weil es nicht wirklich eine Minderheit ist? Wenn ich deine Aussage weiterspinnen würde, gäbe es ja im D NUR Chaoten und Randalierer, so "Bedeutend" wie die Massnahmen ausgefallen sind. Daran gedacht, dass es Leute gibt denen jegliche Art von "aktiver" Fankultur fremd sein könnte und daher erstmal bekämpft werden muss, ist dir wohl noch nicht gekommen?
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Antworten