FC Basel vs Tobol Kustanai Kaz

Diskussionen rund um den FCB.
Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

Mittelfeld-Stratege hat geschrieben:Sportliches Fazit nach dem heutigen Abend:

Wir brauchen:
  • mind. 2 neue Innenverteidiger
  • einen neuen Spielmacher
  • mind. 2 neue Torgefährliche Stürmer
  • eine neue, sichere Nummer 1
  • vielleicht sogar einen neuen Trainer, der gegen eine kasachische Mannschaft auf 3. Liga Niveau sich nicht in die Hosen scheisst und mehr als einen Stürmer nominiert.
Die Forderung nach einem neuen Trainer unterstütze ich. Ein von deinen zwei geforderten neuen, torgefährlichen Stürmer kommt im September.

Rakitic gab eine akzeptable Vorstellung und auch Grippo spielte für seinen ersten Ernstkampf vor sovielen (für ihn) Zuschauern eine gute Partie. Er ist erst 17 und ihm dürfen auch Fehler unterlaufen. Weiter so Jungs!
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"

Mittelfeld-Stratege
Neuer Benutzer

Beitrag von Mittelfeld-Stratege »

Kimplayer hat geschrieben: Ein von deinen zwei geforderten neuen, torgefährlichen Stürmer kommt im September.
Ehe er sich Anfangs Oktober wieder verletzt :p

edge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von edge »

costanzo (wenn er denn chunnt)
zanni - majstorovic - nakata - berner
ba
kuzmanovic - rakitic (odr umgekehrt)
ergic
petric - edu/mile

das wär momentan mini ufstellig füre yb-match

Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

Mittelfeld-Stratege hat geschrieben:Ehe er sich Anfangs Oktober wieder verletzt :p
Es sind und heissen nicht alle Stürmer Carignano (eben leider, wird bald wieder gesund Carigoal)
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:

Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

edge hat geschrieben:costanzo (wenn er denn chunnt)
zanni - majstorovic - nakata - berner
ba
kuzmanovic - rakitic (odr umgekehrt)
ergic
petric - edu/mile

das wär momentan mini ufstellig füre yb-match
Sieht nicht schlecht aus
Habe aber das Gefühl, dass wenn Chipps bis dann nicht Weg ist, die erste 11 so aussieht.

Crayton
zanni-majsto-nakata-berner
ergic-ba(falls wieder fit), sonst Kuzmanovic
Mille-Petric-Chipps
Edu

sprich: die Jungen hocken wieder auf der Bank!!!

Ich würde EDU draussen versauern lassen...

Meine 11 wäre
Neuer Goalie
Zanni-Majsto-Nakata-Berner
Kuzmanovic
Rakitic-Chipps
Ergic
Petric-Mille

unbekannt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unbekannt »

s beste vom match
[CENTER]Uff los gohts los..!
Spiiler Rot und Blau spiilet hüt grandios
Und laufts mol nit so wie mir wänn
Hörsch du hinter dir unsri Gsäng
Ooh efcebe als Maischter di z gseh
Uns höret: ,,Kämpfet no meh!!u201C
Uff dini Goal gizz e n'Explosion
MUTTENZERKURVE ai Tradition!!!
[/CENTER]

Hervé
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Hervé »

Für all jene, die's interessiert...

Es hat noch einige freie Plätze auf dem Flug nach Kostanaj. Wer noch mitreisen will, sollte sich möglichst bald entscheiden, weil das Besorgen des Visums einige Tage in Anspruch nimmt.

FROSSARD-ANGEBOT KOSTANAJ
México Campéon Mundial 2010

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Hervé hat geschrieben:Für all jene, die's interessiert...

Es hat noch einige freie Plätze auf dem Flug nach Kostanaj. Wer noch mitreisen will, sollte sich möglichst bald entscheiden, weil das Besorgen des Visums einige Tage in Anspruch nimmt.

Dasmol leider nid, obwohls mi wurd gluschte (aber ich has noch Malatya gmerggt, mi Sparsäuli bikunnt vo so Reise dr Härzkasper über, leider), dr FCB wird no mi Ruin sii....
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

Hervé hat geschrieben:Für all jene, die's interessiert...

so e rais in e gebiet, wo me sunscht garantiert nie wuurd aanegoo wär scho mol sehr verloggend!
aber ass schieler/studänt liggt das finanziell fir mi aifach nit drin; middlesbrough isch scho e sehr e harte brogge gsi fir mi portemonnaie (aber e geili räis, mol abgsee vom resuldaat). aber jetz muess i wieder e baar monet spaare :(

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

Hervé
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Hervé »

Schooffseggel hat geschrieben:so e rais in e gebiet, wo me sunscht garantiert nie wuurd aanegoo wär scho mol sehr verloggend!
aber ass schieler/studänt liggt das finanziell fir mi aifach nit drin]
Goofy hat geschrieben:Dasmol leider nid, obwohls mi wurd gluschte (aber ich has noch Malatya gmerggt, mi Sparsäuli bikunnt vo so Reise dr Härzkasper über, leider), dr FCB wird no mi Ruin sii....
Sali Schooffseggel, sali Goofy

I kah verschtoh, dass so Fan-Reisli für Studänte und Schieler nur schwär finanzierbar sinn. Aber i möcht do an däre Stell au sage, dass die Reis nach Kasachstan in Würkliggkeit mindeschtens s'Doppelti wurdi koschte. De Priis muess als Scheste an d'Fans verstande wärde, wo uns in de letschte Johr Treui ghalte hänn (drumm hetts am Afang au die Prioritätslischte geh).

I ghör d'Lütt jetzt scho motze, wenn mir bim emene näggschte Flug z.B. nach Nord-Norwäge dr gliich (und eigentligg reelli) Priis verlange.

Für alli die, wo sich die Reis chönnt oder wänd leischte.... Es isch en eimoligi Glägehait, für so e tiefe Priis nach Kasachstan z'fliege. Nutzed sie!

I ha die letschte paar Dääg mit de Mannschaft und de Fans uss Kasachstan z'tue gha. I kah Euch sage: das sinn ganz feyni und usserordentligg aständigi und nätti Lütt, wo - so han i mir loh sage - sehr gaschtfründligg mien si.

I freu mi uff die Reis und wurd mi au freue, wenn no dr ainti oder anderi wurdi mitkoh! Bis jetzt sinn mir bi rund 10 Fans und öppe 20 Supporters.

Bis bald in Kasachstan!

Hervé

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Hervé hat geschrieben:Sali Schooffseggel, sali Goofy

I kah verschtoh, dass so Fan-Reisli für Studänte und Schieler nur schwär finanzierbar sinn. Aber i möcht do an däre Stell au sage, dass die Reis nach Kasachstan in Würkliggkeit mindeschtens s'Doppelti wurdi koschte. De Priis muess als Scheste an d'Fans verstande wärde, wo uns in de letschte Johr Treui ghalte hänn (drumm hetts am Afang au die Prioritätslischte geh).

I ghör d'Lütt jetzt scho motze, wenn mir bim emene näggschte Flug z.B. nach Nord-Norwäge dr gliich (und eigentligg reelli) Priis verlange.

Für alli die, wo sich die Reis chönnt oder wänd leischte.... Es isch en eimoligi Glägehait, für so e tiefe Priis nach Kasachstan z'fliege. Nutzed sie!

I ha die letschte paar Dääg mit de Mannschaft und de Fans uss Kasachstan z'tue gha. I kah Euch sage: das sinn ganz feyni und usserordentligg aständigi und nätti Lütt, wo - so han i mir loh sage - sehr gaschtfründligg mien si.

I freu mi uff die Reis und wurd mi au freue, wenn no dr ainti oder anderi wurdi mitkoh!

Bis bald in Kasachstan!

Hervé
Kann ich bestätigen, Kasachstan ist zu einem grossen Teil, Natur pur und die Leute dort sind wirklich sehr gastfreundlich.

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

@ Hervé

I glaubs (zur Abwäxlig) ächt nit, dass eych ebber unterstellt, dass d' Priise fyr d' Kasachstan Rais Abzoggi seige. Im Gegedail - s Agebott isch ächt fair. Und trozdäm, die Kohle und d' Freydääg derzue muesch zerscht mol ha! So gärn ych wurd mitkoh, weder vo dr einte no vo dr andere Sytte här liggts dinn :-/

(Y sag jetzt nit, ohni Zubi interessiert mi dr FCB eh nymme :p :p )
60 Joor ARI-vederci :cool:

BYE BYE ZUBI :(

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

I freu mi uff die Reis und wurd mi au freue, wenn no dr ainti oder anderi wurdi mitkoh! Bis jetzt sinn mir bi rund 10 Fans und öppe 20 Supporters.

Bis bald in Kasachstan!

Hervé
das glaub i dir gärn. ha au gstuunt, wo i s aagebot uff eyrer homepage gsee ha. vor allem wenn me dänggt, ass no zwai ibernachtige drin sin! i ha aigentlig erwartet gha, ass unter 1500 gar nyt lauft!
wie gsait, jetz stoot mol spaare uff em brogramm. sobald mi portemonnaie wieder grien liecht git, kenne mer witterluege. (i schigg eych bi ere allfällige wittere rais denn wieder e glaine värs, wie's letscht mol noo em flug uff boro, versproche :p )

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

Hervé
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Hervé »

PeppermintPatty hat geschrieben: ... Im Gegedail - s Agebott isch ächt fair...
Sali Peppermint Patty

I ha immer e gli Mieh mit em Ussdrugg "fairs Agebott". De wird nämligg denn bruucht, wenn dr Priis uss dr Sicht vom Wort-Verwänder stimmt oder andersch gsait dr Priis tief isch.

De Priis nach Kostanaj isch drumm uss Sicht vo de Fans viellicht fair, aber für uns als Reisebüro eigentligg nid. Mir händ meh Uffwand als bi enere 08-15 Reis nach Italie oder Dütschland und verdiene trotzdäm nütt drah. Aber das isch uns für das aine Mol egal, denn mir möchte mindeschtens e paarne Fans d'Mögliggkait biete, nach Kasachstan z'reise.

Wenn denn aber wieder emol e "normali" Reis chunnt und mir dr reelli Priis verlange, heisst's denn wieder vo einige Sitte, dass mir Abzogger sige. Leider tien vieli Fans Wärbig vo Billig-Fluggsellschafte wie Easy Jet & Co. als Gradmässer näh und vergässe derby, dass au bi Easy Jet & Co. nid alli, wo im Flieger sitze, nur 40 oder 50 Stutz zahle und dr Durchschnittspriis pro Sitzplatz in Würkligkait um einiges höcher isch.

I kah Dir und andere mit sicherem Gwüsse sage: Unseri Priise sinn immer fair, im wohre Sinn vom Wort. Mir chönn aber d'Reise (laider) nid verschängge, denn au mir mien läbe und Löhn könne zahle. Und im Vergliich zu andere Abieter, wo nur denn uff e Zug "Fan-Reise" tien uffschpringe, wenn dr Gegner Schalke 04, Liverpool oder Inter heisst und's uffgrund vom Volume öppis z'verdiene gitt, versueche mir au immer öppis azbiete, wenn's halt nach Bosnie, in d'Oscht-Türkei, nach Kasachstan oder ins Taka-Tuka-Land goht, au wenn denn das e Nullrächnig für uns gitt (oder mir mänggmol sogar drufflege mien). Das halt immer mit dr Hoffnig, dass dr FCB witter chunnt und denn irgendwenn im Verlauf vo dr Saison doch no e "lukrativi" Deschtination chunnt.

Schooffseggel hat geschrieben: ... vor allem wenn me dänggt, ass no zwai ibernachtige drin sin ...
Es sinn sogar drey Ibernachtige derby, liebä Schoffseggel ;)

(Und i freu mi uff Di nöggscht Värs. De vo Boro isch nämligg ächt digg gsi.)

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

@Herve

Ich dängg mr scho, dasses sicher none spezielli Reis wird gäh, aber ebe s Gäld, bi halt nid s Schischi :o ;) , aber ich ha scho Fotene gseh vo däm Teil, will mini Grosseltere vor 18 Joohr dert in d Ferie sin, isch wirgglig nid leid dert....
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

sammy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von sammy »

Bis bald in Kasachstan!

Hervé
ha immer no niemer gfunde wo wurd mitcho :mad: händ sich au fraue ahgmäldet?
wenn der oobehimmel rot isch... und am rhy nur blaui lüt triffsch... :p:D

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

[quote="tanner"]ca 250- 350 nase hets gha :p

wurden auf jedefall am ende alle mit handschlag verabschiedet von den spielern :D

1450 Nasen !

Querdängger

Mindl hat geschrieben:kolleg het grad gfunde sägi praktisch niemert i dä kurve...
es het nur 11000 und e paar Nase im Stadion kaa. Ich schätz, dass d' MK immer no dä am beschte bsetzte Sektor gsi isch !

Elleni

Beitrag von Elleni »

Querdängger hat geschrieben:... Ich schätz, dass d' MK immer no dä am beschte bsetzte Sektor gsi isch !
Falsch, hat ja genügend Bilder im Forum, die das Gegenteil beweisen. Ich finde es war die mit Abstand am Schlechtesten besetzte Seite im Stadion.

Querdängger

No_IP hat geschrieben:UNBEDINGT diesen Fehler nicht begehen! Alle die ihre JK nicht mehr wollen, auf KEINEN Fall ein Ticket lösen.

Jetzt ja nicht dumm sein.

Jetzt muss abgewartet werden, ob bei keiner Registrierung die JK gesperrt wird. Hoffen wir das sie gesperrt wird, so werden wir den Anspruch haben den vollen Kaufbetrag zurück zu bekommen!

Keine Restentschädigung, sondern der VOLLE Kaufpreis.
da wäre ich mir nicht so sicher !

Querdängger

Cocolores hat geschrieben:das isch jo nid wirklich ä Hammer für ä Gratispiel isch eher als ä Niederlag z'betrache...
nit wirklig !

unattraktive Gegner, Feriezyt und nach der WM fuessballmüed ! Ich ha mit weniger Zueschauer grächnet. Und im übrige isch d MK nit leer gsi, sondern vermuetlig no dr bescht bsetzti Sektor.

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Rony hat geschrieben:schtoht dr vorschtand hüt uf em fäld? *g
:D geile siech
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Mittelfeld-Stratege hat geschrieben:Sportliches Fazit nach dem heutigen Abend:

Wir brauchen:
  • mind. 2 neue Innenverteidiger
  • einen neuen Spielmacher
  • mind. 2 neue Torgefährliche Stürmer
  • eine neue, sichere Nummer 1
  • vielleicht sogar einen neuen Trainer, der gegen eine kasachische Mannschaft auf 3. Liga Niveau sich nicht in die Hosen scheisst und mehr als einen Stürmer nominiert.
:D du bisch jo e richtige kenner! das alles hesch du us'me spiel gege e club uf schwizer 3. liga niveau chönne us däm spiel läse? wieso bisch denn du noni nati a-trainer?
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Hervé
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Hervé »

sammy hat geschrieben:ha immer no niemer gfunde wo wurd mitcho :mad: händ sich au fraue ahgmäldet?
Jo, es hett sich au scho e Frau agmäldet. Si reist ebefalls allei. Lütt mir am Mäntig a (061 264 55 88), falls de interessiert bisch mit z'koh. Viellicht kasch jo s'Zimmer mit ihr teile.

Falls interessiert bisch, denn füll aber au scho s'Visum-Atragsformular uss. I bruch das am Mäntig zämme mit emene Föteli und dr Passkopie vor em Zwölfi, schunsch wird's knapp. Kasch's au in Briefkaschte schiesse an dr Tür vo Frossard Reise.

sammy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von sammy »

Hervé hat geschrieben:Jo, es hett sich au scho e Frau agmäldet. Si reist ebefalls allei. Lütt mir am Mäntig a (061 264 55 88), falls de interessiert bisch mit z'koh. Viellicht kasch jo s'Zimmer mit ihr teile.

Falls interessiert bisch, denn füll aber au scho s'Visum-Atragsformular uss. I bruch das am Mäntig zämme mit emene Föteli und dr Passkopie vor em Zwölfi, schunsch wird's knapp. Kasch's au in Briefkaschte schiesse an dr Tür vo Frossard Reise.
ok, ich chum morn vormittag mol verbi, nime alli unterlage mit und entscheid mi denn

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

Hervé hat geschrieben: I bruch das am Mäntig zämme mit emene Föteli und dr Passkopie vor em Zwölfi, schunsch wird's knapp. Kasch's au in Briefkaschte schiesse an dr Tür vo Frossard Reise.
@sammy
so sparst du dir auch gleich den gang auf die FCB GS zur fichierung. geht alles in einem...................

calm down herve, no offense, just a joke ;)

obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.

sammy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von sammy »

[quote="TAFKAE"]@sammy
so sparst du dir auch gleich den gang auf die FCB GS zur fichierung. geht alles in einem...................

calm down herve, no offense, just a joke ]

ich ha kei problem dermit mini date em fcb z'gäh, die händ jo eh scho mini adrässe, was sölls? zuedäm bini am dunnschtig am match gsi und ha mi somit scho lo registriere :p

majuro
Neuer Benutzer

Beitrag von majuro »

more about the coach of tobol: http://www.boratonline.co.uk ......such a free man ...you can imagine the tactics! :D :D

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

Hervé hat geschrieben:Sali Peppermint Patty

I ha immer e gli Mieh mit em Ussdrugg "fairs Agebott". De wird nämligg denn bruucht, wenn dr Priis uss dr Sicht vom Wort-Verwänder stimmt oder andersch gsait dr Priis tief isch.
*snip*
Jo, das stimmt eigentlig scho. Isch immer biz e Froog vo dr Perspektive. Aber "fair" im Sinn vo "ihr machets wenigschtens" isches jo allemal - und dass ihr mit de Reise wo besser ziehn au Gäld verdiene wän - bzw. müen, isch jo dr Job - isch jo au klar.

Und mit "zur Abwäxlig" hani eigentlig meh gmeint kha, dass es dasmol niemerz unterstellt, nit dass es dasmol (und sunscht nit) fair sig. Aso ich ka mi zmindescht bis dato nit beklage ;)
60 Joor ARI-vederci :cool:

BYE BYE ZUBI :(

Beppi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beppi »

So, willl beim Rückspiel ein Sieg sehen! Majo spielt wider....!!!

Antworten