Poker

Der Rest...
Basl0r
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basl0r »

eglifish_reloaded hat geschrieben:http://de.wikipedia.org/wiki/Split_Pot

;)
jooo isch jo guet i kenn d regle jo scho zimli guet, nur bini mir halt au nid immer 100% sicher ;)

und wieso gits do überhaupt es forum wenns jo eh alli antworte bi wiki git ;)
Doug:"Arthur, dein Toast brennt an"
Arthur:"Das weiss ich selbst...!!!"

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riesespächt »

Sagene eifach, si sölle die 5 Beschte Karte zelle, denn checkts gläb jede oder?

Basl0r
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basl0r »

Riesespächt hat geschrieben:Sagene eifach, si sölle die 5 Beschte Karte zelle, denn checkts gläb jede oder?
jooo das hani au gseit, aber e andere het ihne gseit wemme cha 1 karte vom tisch abdecke het de mit de höchere gwunne und das wär jo in demfall s 2, aber ich ha ihne 10 mol gseit das die 5 högschte zelle ;) janu isch nid immer eifach ;)
Doug:"Arthur, dein Toast brennt an"
Arthur:"Das weiss ich selbst...!!!"

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Bi Pokerstars gits EM Tix z gwünne.
http://www.pokerstars.de/poker/promotions/football/

Nikki
Neuer Benutzer
Neuer Poker Bonus bei bwin

Beitrag von Nikki »

folgende Pokerboni bekommt man:
  1. easter1 = 500$ wird eingelöst bei 5000FPP
  2. easter2 = 100$ wird eingelöst bei 1000FPP
  3. easter3 = 30$ wird eingelöst bei 300FPP
FPP=Frequent Player Points üblicher weise so für 1$ bet gibts 0,5FPP
wer noch weitere Bonuscodes will bitte mi PN melden!

Goldfisch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldfisch »

Mann mann mann! Das gits eifach nid! Syt ere Wuche verlier y online eifach jedi Hand uff dr River gege irgendwelchi ussichtslosi Händ wo us unerklärlige Gründ mit jedem Saich calle! Das mach mi fuggsdeyfelswild!!!!! :mad: :mad: :mad:

So jetzt ha-n-y minre Wuet Kund do! Goht mr scho bits besser! :D

Wer kennt die Phasene au?

DasRasenschacharovding
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DasRasenschacharovding »

Goldfisch hat geschrieben:Mann mann mann! Das gits eifach nid! Syt ere Wuche verlier y online eifach jedi Hand uff dr River gege irgendwelchi ussichtslosi Händ wo us unerklärlige Gründ mit jedem Saich calle! Das mach mi fuggsdeyfelswild!!!!! :mad: :mad: :mad:

Hatte vorgestern einen am Tisch, der auf NL50 preflop jede Hand all-in gegangen ist. Leider konnte ich gegen ihn weder mit QQ noch mit KK gegen seine x-beliebigen Karten aufdoppeln. Auch der Rest am Tisch nicht und der Typ ging irgendwie mit 200$ Gewinn vom Tisch. Aber schliesslich sind wir auf solch schlechte Spieler angewiesen. Grund zum jammern hast du erst wenn das Pech dir mehrere Wochen und x-tausende Hände nicht von der Seite weicht.
Dies hier ist eine provisorische Signatur!

Ich verwende meine Signatur dazu, kundzutun, dass ich den FC Zürich als Fussballmeister des Jahres 2007 nicht anerkenne.

Goldfisch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldfisch »

DasRasenschacharovding hat geschrieben:Hatte vorgestern einen am Tisch, der auf NL50 preflop jede Hand all-in gegangen ist. Leider konnte ich gegen ihn weder mit QQ noch mit KK gegen seine x-beliebigen Karten aufdoppeln. Auch der Rest am Tisch nicht und der Typ ging irgendwie mit 200$ Gewinn vom Tisch. Aber schliesslich sind wir auf solch schlechte Spieler angewiesen. Grund zum jammern hast du erst wenn das Pech dir mehrere Wochen und x-tausende Hände nicht von der Seite weicht.
Dasch wohr! Ärgere duet me sich trotzdäm wenn so Habasche mit nüt in dr Hand calle und denn erscht no gwünne.....und das nid nur ei mol!

Schluggspächt
Benutzer

Beitrag von Schluggspächt »

spielt do öpper swiss poker league (online)? ha hüt e quali-turnierli gspielt aber ha mi biz dämlich agstellt und bi irgendwas um platz 70 (vo öppe 400) usegfloge (die erste 40 wäre qualifiziert gsi fürs finalturnier...) es git jedefalls no paar quali-turnier.

http://www.pokerleague.ch

isch in dr westschwiz schinbar ziemlig durch d'medie (zitige) bekannt worde.. bi uns schinbar biz verpennt worde...

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Goldfisch hat geschrieben:Mann mann mann! Das gits eifach nid! Syt ere Wuche verlier y online eifach jedi Hand uff dr River gege irgendwelchi ussichtslosi Händ wo us unerklärlige Gründ mit jedem Saich calle! Das mach mi fuggsdeyfelswild!!!!! :mad: :mad: :mad:

Steck grad z mitts drinne. Isch eifach miehsam. Me spielt völlig richtig und guets Poker und gwüssi Idiote calle eifach alles obwohl sie nüt uf dr Hand hän. Und schlussändlich gwünne sie no.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Schluggspächt hat geschrieben:spielt do öpper swiss poker league (online)? ha hüt e quali-turnierli gspielt aber ha mi biz dämlich agstellt und bi irgendwas um platz 70 (vo öppe 400) usegfloge (die erste 40 wäre qualifiziert gsi fürs finalturnier...) es git jedefalls no paar quali-turnier.

www.pokerleague.ch

isch in dr westschwiz schinbar ziemlig durch d'medie (zitige) bekannt worde.. bi uns schinbar biz verpennt worde...
Bi irgendwie z doof zum e gültigs Passwort ihgäh. Has jetzt 10 Minute lang probiert.

Skrotum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Skrotum »

Bi sit es paar Monet in sonere scheiss Phase. Vorhär ha ich immer gemütlich chli mini Bankroll chönne erhöhe und jetzt lauft eifach nüt meh. Obwohl ich immer no glich spiel wie vorhär. Ha au immer so Idiote, wo mit nüt calle und denn no schön ihri Karte bechömme ufem River. Spiel wäge däm in dr letschte Zit fascht gar nüm.

Goldfisch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldfisch »

Skrotum hat geschrieben:Bi sit es paar Monet in sonere scheiss Phase. Vorhär ha ich immer gemütlich chli mini Bankroll chönne erhöhe und jetzt lauft eifach nüt meh. Obwohl ich immer no glich spiel wie vorhär. Ha au immer so Idiote, wo mit nüt calle und denn no schön ihri Karte bechömme ufem River. Spiel wäge däm in dr letschte Zit fascht gar nüm.
Jo dass eim das mol passiert isch halt päch.....-> Bad Beat halt! Aber wenns andauernd isch no foht me sich scho langsam afo froge! Lüt wo alli wahrschinlichkeite zum gwünne mit scheiss karte mit händ und fiess trätte, calle jede blödsinn und gwünne denn no! Das erläbi phasewyys eifach e bits z vyyl!

Schluggspächt
Benutzer

Luigi hat geschrieben:Bi irgendwie z doof zum e gültigs Passwort ihgäh. Has jetzt 10 Minute lang probiert.
jo ok zum zitpunkt wo ich dä post gmacht ha isch 's turnier scho fast fertig gsi (i has eigentlig grad postet wo ich usegfloge bi :D )

dr ablauf isch öppe so:

1. uf pokerleague.ch registriere
2. chilipoker software abelade und sich dört registriere (bi mir isch dr name vo pokerleague.ch nüm frei gsi, aber es goht au e andere!)
3. uf pokerleague.ch ins "Spielerjahrbuch" ilogge und dört bi de istellige dr nickname vo chilipoker itrage. denn kriegt me vor em nächste qualiturnier bim ilogge ins Jahrbuch 's passwort aazeigt.

s nächste qualiturnier isch glaub am 11.4.
gest hets 350 lüt gha (max. 1000) und wo ich mi ca. 20h vor turnierbeginn agmolde ha hets scho 200 gha. i glaub wenns bekannter wird mues me sich scho rächtzitig amälde. bi mir hets jedefalls klappt (also 's ilogge.. unter die erste 40 hanis nid gschafft.......)

jänu.. hüt in ere wuche nomol probiere :-)

Schluggspächt
Benutzer

me kah sich ab jetzt für morn zobe amälde. (zur zit 210 vo 500 plätz belegt)

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Schluggspächt hat geschrieben:jo ok zum zitpunkt wo ich dä post gmacht ha isch 's turnier scho fast fertig gsi (i has eigentlig grad postet wo ich usegfloge bi :D )

dr ablauf isch öppe so:

1. uf pokerleague.ch registriere
2. chilipoker software abelade und sich dört registriere (bi mir isch dr name vo pokerleague.ch nüm frei gsi, aber es goht au e andere!)
3. uf pokerleague.ch ins "Spielerjahrbuch" ilogge und dört bi de istellige dr nickname vo chilipoker itrage. denn kriegt me vor em nächste qualiturnier bim ilogge ins Jahrbuch 's passwort aazeigt.

s nächste qualiturnier isch glaub am 11.4.
gest hets 350 lüt gha (max. 1000) und wo ich mi ca. 20h vor turnierbeginn agmolde ha hets scho 200 gha. i glaub wenns bekannter wird mues me sich scho rächtzitig amälde. bi mir hets jedefalls klappt (also 's ilogge.. unter die erste 40 hanis nid gschafft.......)

jänu.. hüt in ere wuche nomol probiere :-)
Ich ha uf dere Chillipokersite kei gültigs Passwort anekriegt. Ha alles mögliche versuecht, aber irgendwie bin ich z doof.

Schluggspächt
Benutzer

Luigi hat geschrieben:Ich ha uf dere Chillipokersite kei gültigs Passwort anekriegt. Ha alles mögliche versuecht, aber irgendwie bin ich z doof.
was hesch du denn gmacht bzw. was kunnt für e fählermäldig??

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Schluggspächt hat geschrieben:was hesch du denn gmacht bzw. was kunnt für e fählermäldig??
"Please enter a valid password. No spaces, more than 6 characters and contain 0-9,a-z,A-Z

Ha alles probiert.

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

hat jemand lust an Poker-Chips aus den Staaten? ich werde in ein zwei Wochen eine Bestellung bei http://www.pokerchipsgalaxy.com aufgeben. je mehr wir sind, desto billiger wird.

Sad Mo S.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sad Mo S. »

[CENTER]RIP Brandi Hawbaker :( [/CENTER]

Bild

[CENTER]1982 - 2008[/CENTER]

Mr_Basel
Benutzer

Beitrag von Mr_Basel »

gibts eigentlich ne Onlinepokerplattform bei der man nichts einzahlen muss u. trotzdem i-wie 5 $ oder so erhält ,dass man an Freerollturnieren teilnehmen kann ??

Sad Mo S.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sad Mo S. »

Mr_Basel hat geschrieben:gibts eigentlich ne Onlinepokerplattform bei der man nichts einzahlen muss u. trotzdem i-wie 5 $ oder so erhält ,dass man an Freerollturnieren teilnehmen kann ??
lös das quiz von pokerstrategy.

http://www.pokerstrategy.de oder so

Mr_Basel
Benutzer

Beitrag von Mr_Basel »

Sad Mo S. hat geschrieben:lös das quiz von pokerstrategy.

http://www.pokerstrategy.de oder so
is das Quiz schwer ? hab keine Lust da ewig zu lernen bis ich das DIng schaff...

hoff nur dass die meine persönlichen Daten nicht weiterverkaufen

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riesespächt »

Mr_Basel hat geschrieben:is das Quiz schwer ? hab keine Lust da ewig zu lernen bis ich das DIng schaff...

hoff nur dass die meine persönlichen Daten nicht weiterverkaufen
Uff Pokerstars sin in letschter Zit alles so "Intelli-Type" unterwägs. Gläb döt gits au öpis gratis. http://www.intelli.irgendwas

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Sad Mo S. hat geschrieben:[CENTER]RIP Brandi Hawbaker :( [/CENTER]

Bild

[CENTER]1982 - 2008[/CENTER]
analverkehr für buy-ins....RIP!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

SeBaselOnMyRhein
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SeBaselOnMyRhein »

Russe hat geschrieben:analverkehr für buy-ins....RIP!
:o Sehr pietätvoll.

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

SeBaselOnMyRhein hat geschrieben: :o Sehr pietätvoll.
so isch si halt unterwägs gsi........het denn sogar dr name gänderet - naami dai oder so was....het sich scho länger abzeichnet, dass si nid ganz suber isch.....natürlich trozdäm hart - darum au vo mir e RIP.......

....was am analverkehr für buy-ins nüt änderet.....
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Saisonkarte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Saisonkarte »

Wie sieht das eigentlich bei euch so aus mit dem online sit & go tunieren? Bei welchen Limits spielt ihr so? denn wie vielfachen stack sollte man haben im vergleich zum Big Blind, um auch mal eine schlechte Phase zu übstehen? Was sind da eure Überlegungen?

Bruce Lee
Benutzer

my 50 cent.

Beitrag von Bruce Lee »

S&G Turniere idR: 10$ - 50$.
Spielweise: Äusserst "Tight" d.h. gehe nur rein mit High Pockets od Big Chick / Big Slick. A-Jay wie auch Kojak werden normalerweise gefoldet.
Blinds sealing lohnt sich erst nach ca. 1 Std.
Wenn du kritisiert wirst, dann musst du irgend etwas richtig machen. Denn man greift nur denjenigen an, der den Ball hat.

Saisonkarte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Saisonkarte »

Bruce Lee hat geschrieben:S&G Turniere idR: 10$ - 50$.
Spielweise: Äusserst "Tight" d.h. gehe nur rein mit High Pockets od Big Chick / Big Slick. A-Jay wie auch Kojak werden normalerweise gefoldet.
Blinds sealing lohnt sich erst nach ca. 1 Std.
ich denke mir das ist auch abhängig an welchem tisch und eben in welcher Stufe du spielst. Ich spiele oft an einem 6er Tisch, da ich so schneller die Leute einschätzen kann, weniger verschiedene Persönlichkeiten. Und meine Blindes sind halt 4$, somit macht es manchmal ein Call für mich einfacher, da ich ein Raise verkrafte. Aber tight, das ist trotzdem das A und O im Sit and go. Wenn ich meine Statistik sehe spiele ich in etwa 15-20% der hände und gewinne in der regel etwa 60-80%.

Antworten