Serie A news

Alles über Fussball, ausser FCB.
rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Figo, wo am Tag vor Inter-Juve, immene Interview no gseit het, dass är nid glaubt dasses möglich isch das Juve vo Schiris irgendwie bevorzugt wird isch voll duurekheit, kurz vorem Spiel hettr dr Moggi in dr Garderobe vom Schiri gse... logischerwiis verneine sigs dr Moggi wie au dr Schiri (wär jo au nid anderst z'erwarte gse)...

http://www.tgcom.mediaset.it/sport/arti ... 6533.shtml

http://www.tgcom.mediaset.it/sport/arti ... 6589.shtml
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

Lou C. Fire hat geschrieben:das stimmt zwar alles, was Du saisch, aber Juve bliibt trotzdäm e Scheissverein, vo däm Mongo-Fanclub wo Du aghörsch wäm'r gar nid schwätze. Ha Euch Dubbelis in Turin aalässlig vom Match Juve die Merda - Grande Basilea kenneglernt, figged Euch doch ins Kneu!
Los junge Grossmul wenn de probleme hesch, chumm ins pn.

Den kläre mir das uf anderi Art, zämme mit de Kollege wo de schiins troffe hesch.....

:mad:
"Mai abbassero la mia bandiera"

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

rotoloso hat geschrieben:Figo, wo am Tag vor Inter-Juve, immene Interview no gseit het, dass är nid glaubt dasses möglich isch das Juve vo Schiris irgendwie bevorzugt wird isch voll duurekheit, kurz vorem Spiel hettr dr Moggi in dr Garderobe vom Schiri gse... logischerwiis verneine sigs dr Moggi wie au dr Schiri (wär jo au nid anderst z'erwarte gse)...

http://www.tgcom.mediaset.it/sport/arti ... 6533.shtml

http://www.tgcom.mediaset.it/sport/arti ... 6589.shtml
und weisch was das schöne am ganze isch.....

das dr Mancini bereits e sperri kriegt het und dr Figo vor de Liga Kommission usage mues....und wie du seisch het der Paparesta bereits sini Meinig gseit
d.h. erneut Spielsperri für dr dummi Figo

Fazit für dr Figo: Halt lieber d`gosche wenn de nit weisch was de saisch.

Typisch Inter: Zerscht Furze und denn sage das es stinkt !!!

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

chinatown hat geschrieben:welle fanclub meinsch jez?
Fighters? die giz jo gar nüm...
Los da armi siech....grossi Galosche

;)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

alduccio hat geschrieben:und weisch was das schöne am ganze isch.....

das dr Mancini bereits e sperri kriegt het und dr Figo vor de Liga Kommission usage mues....und wie du seisch het der Paparesta bereits sini Meinig gseit
d.h. erneut Spielsperri für dr dummi Figo

Fazit für dr Figo: Halt lieber d`gosche wenn de nit weisch was de saisch.

Typisch Inter: Zerscht Furze und denn sage das es stinkt !!!
Do muessdr Rächt geh... i würd mi in Sizilie au nid traue öffentlich Mafiosi uff z'decke... dr Figo isch halt naiv gse... är weiss nonig wär in Italie s'sage het.
[/CENTER]

Pace
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pace »

Inter sollte einfach das maul halten!

Tutti Interissti senza testa é cervello!
Einmal Rot Blau immer Rot Blau

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

Lou C. Fire hat geschrieben:das stimmt zwar alles, was Du saisch, aber Juve bliibt trotzdäm e Scheissverein, vo däm Mongo-Fanclub wo Du aghörsch wäm'r gar nid schwätze. Ha Euch Dubbelis in Turin aalässlig vom Match Juve die Merda - Grande Basilea kenneglernt, figged Euch doch ins Kneu!
I wart immer no uf di pn....

Grossmul.....bisch wie interisti, gross schwatze und ewig uf e Sack kriege. :mad:

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

alduccio hat geschrieben:I wart immer no uf di pn....

Grossmul.....bisch wie interisti, gross schwatze und ewig uf e Sack kriege. :mad:
Rotoloso.....Dureläse:

http://www.calciomercato.com/modules.php?name=News&file=article&sid=111312

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

rotoloso hat geschrieben:Do muessdr Rächt geh... i würd mi in Sizilie au nid traue öffentlich Mafiosi uff z'decke... dr Figo isch halt naiv gse... är weiss nonig wär in Italie s'sage het.
Für di als Guetnachtgschichtli....mit e gruess vom FigoMerda

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

alduccio hat geschrieben:Für di als Guetnachtgschichtli....mit e gruess vom FigoMerda

de verdammti schereschliffer! söller zrugg go woner au immer härchunnt, und wider chörb flächte (2. Standbei :D )

FISCHU MERDA!!!!!!

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

Pace
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pace »

Blablabla jetzt sucht Figo ausreden!!

Zuerst nachdenken und dann Reden!!!!

Inter merda

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

alduccio hat geschrieben:Für di als Guetnachtgschichtli....mit e gruess vom FigoMerda

Passt perfäkt ins Bild iine...

-Neu innere Meischterschaft, weisch nonig wär wirklich d'Macht het
-Machsch s'Muul uff will de öbbis gse hesch wo de nid hättsch sötte gse
-Plötzlich hesches nümm gse und es isch doch alles andersch gse...

hey Jungs, dr Figo hett Frau und Kind... dä weiss scho wieso dassr plötzlich doch nütt meh gseh het.
[/CENTER]

Huber
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Huber »

Besteht nicht die Möglichkeit, dass es Juve irgendwann mal gleich ergeht wie seinerzeit der Fiorentina? Wobei. Mit der Schiri-Hilfe wären die (leider) schnell wieder in der Serie A.
*sichzurücklehntundgenüsslichaufantwortenwartet*

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Huber hat geschrieben:Besteht nicht die Möglichkeit, dass es Juve irgendwann mal gleich ergeht wie seinerzeit der Fiorentina? Wobei. Mit der Schiri-Hilfe wären die (leider) schnell wieder in der Serie A.
*sichzurücklehntundgenüsslichaufantwortenwartet*
Niemols, vergisses... nidemol wenn die ganzi Mannschaft postiv bi dopingkontrolle würd resultiere (was bi Juve sowieso gar nid an d'Öffentlichkeit ko wird)

Was will no meh passiere? E Grichtsverhandlig wo Spieler unmissvertändlich zuegeh hänn dass sie Dopt worde sinn, e Magazin mit Uffputsch medikamänte wo lutt Aaklageschrift grösser isch als dä vommene grosse Spital und es passiert eifach nütt... z'erscht isch alles schuld vom Arzt und denn isch au dä unschuldig. Jede andere Team wär für d'helfti vo dene Vorfäll scho lang um 4 Ligas zwangsabgstiege. Bi Juve isches eifach dr Santiklaus gse... vergisses, do wird nie öbbis goh. Die wenige wo so naiv gse sinn, emol z'brichte was sie gseh hän und was sie wüsse, müenn denn äntwäder plötzlich umdänke oder uff de Dominikanischi flüchte, bevor e Richter in Italie jemols e Aaklag gege Juve bestätigt oder Verurteilig usspricht, wird Palestina freiwillig Jüdisch.
[/CENTER]

Huber
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Huber »

@Rotic:
Quintessenz deiner Aussage: Juve = Scheissverein

Unterschreib ich so blanko.

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erlebnisorientierter »

Donschtig Obe Tag eins nach em FCB-Sieg setz ich mich also vor e TV um mr s Spiel Thun gege HSV inezieh. Als ersts isch jo mol klar das unseri Schwizer Fernsehpisser's nit fähig sind so e Match zbringe (ok immerhin wege de OS in Turin und nit 70J ahre Udo Jürgens oder so.)

Also luege mr halt das Spiel uf em DSF, viellicht han ich jo no Glück und gwünn 15000 Euro.

Doch bevor Spiel los goht, muess ich mich no entscheid wem ich Dume drück.
Schwer für mich als Modefan, do z.Z. beidi Teams realtiv guet sind.
Also entscheid ich mich patriotisch für Thuner.

Ok im grosse und ganze e sc.... Match aber trotzdem Huet ab, immerhin het me gege dr Tabelle 2. vo dr BuLi (dr stärkste Liga vo dr Welt :D ) gspielt.

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

Huber hat geschrieben:@Rotic:
Quintessenz deiner Aussage: Juve = Scheissverein

Unterschreib ich so blanko.
:D :D :D aber erfolgreich...

erfolgreiche vereine sind immer scheiss-vereine......ach ja ....die ausnahme bestätigt die Regel...

Dr FCB!!
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

Huber
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Huber »

l'antimilan hat geschrieben: :D :D :D aber erfolgreich...

erfolgreiche vereine sind immer scheiss-vereine......ach ja ....die ausnahme bestätigt die Regel...

Dr FCB!!
Muss ich auch wieder unterschreiben. Wobei Real und Arsenal auch eine Ausnahme bilden. :cool:

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

l'antimilan hat geschrieben: :D :D :D aber erfolgreich...

Dr FCB!!
Was meinsch jetzt dass dr FCB e erfolgslose Schissverein isch ?
[/CENTER]

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

rotoloso hat geschrieben:Was meinsch jetzt dass dr FCB e erfolgslose Schissverein isch ?
aber Roto...bim Petric und bi dr Juve sin mir nid gliicher meinig...aber loh uns doch wenigschtens ä komünli ha, dr FCB.

D'Frog im allgemeine isch doch, was isch eigentlich en SchissVerein???

und sorry, wenn du das vom FCB falsch interpretiert hesch.. :confused: ;)

aber wenni do inne albe gswüssi komentär lies, denn muss jo euse FCB au en Scheissverein sih....oder könnt är durch gwüssi lüt zum ScheissVerein mutiere??

wärst du heute fan von GC, wenn dr FCB so wäre wie GC??

ich glaube, es grenzt schon an frechheit, mir die obige frage zu stellen, ich verdanke basel mein leben!! support your lokal team!! ich fühle mich als integrierter ausländer, der fussball (fussball n.b) über alles liebt, logisch bini FCB Fan, obs jetzt ä schissverein isch, wird odr gsih isch.

und juvefan bini, weil wenni fussball lueg und ä ital. mannschaft schuttet, denn schloot mis härz bi juve halt am stärggschte. Schissverein hi, schissverein här. Usser wenn Cesena - Juve isch, denn hoggi eher bi de cesenati als bi de juventini...ebbe support...your...übrigens au en Schissverein, wo in dr Serie B an 4. Stell isch.... :eek: ahh..sorry..die sin au wissschwarz.

und ich persönlich han au nur gälschwarz treit...

ä gruess übrigens an alli Dortmund - Fans, isch au ä Schissverein

Bayern, Arsenal, Real, Barca, Liverpool, GC, Thun, .....ehm..

alles ausser Basel, Juve und Cesena ist scheisse... ;)
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

ups...grad gläse...hihi

"Antipatici anche in Europa"

Capello spiega: "Non siamo simpatici perchè vinciamo, speriamo di farlo anche in Champions League". Poi una frecciata a Figo: "Credo sia sempre meglio parlare di cose viste e non per sentito dire"
Fabio Capello, 59 anni, tecnico della Juve. Ansa
TORINO, 17 febbraio 2006 - Domenica contro il Messina per Fabio Capello non sarà facile far quadrare il programmato turnover in difesa con qualche infortunio dell'ultimo minuto, ma il tecnico friulano nonostante tutto è ottimista: "Ho a disposizioni pochi difensori, dovrò inventarmi qualcosa. Chiellini recupera per la Champions, e domenica si potrebbe rivedere Kovac, non pensiamo già alla coppa perché i tre punti in palio contro il Messina sono sempre importanti. I siciliani in casa hanno pareggiato sette partite, sono una squadra organizzata e in salute: nonostante abbiano a che fare con qualche assenza importante per noi non sarà una passeggiata".
E' passata una settimana dalla vittoria a San Siro contro l'Inter, ma Capello non dimentica le polemiche nerazzurre. Il tecnico bianconero non lo dice apertamente, ma lancia una frecciata a Luis Figo: "In questi giorni io non ho parlato, ho soltanto letto, e mi hanno riferito quanto è accaduto nel sottopassaggio degli spogliatoi; credo sia sempre meglio parlare di cose viste e non di cose per sentito dire. Prima di parlare bisogna essere certi di quanto si dice, io non metto mai becco su questioni che riguardano nostri avversari perché penso di non conoscere i fatti abbastanza per poter dire la mia. Antipatici? Lo si diventa vincendo e non ci dispiace esserlo, speriamo di essere antipatici anche in Europa, ma in ogni caso credo che questo sia un gruppo simpatico, e i conti si fanno sempre a fine stagione".
Dodici punti di vantaggio sono tanti, ma per Capello non sono ancora sufficienti per ipotecare lo scudetto: "Adesso possiamo giocare con più serenità e tranquillità, ma non dobbiamo commettere l'errore di pensare di avere già vinto, mai andare a giocarci qualche partita senza la nostra solita determinazione, ci sono ancora tante partite e manca ancora troppo alla fine della stagione".L'ultima battuta è sulla formazione anti-Messina: "Ci sarà Del Piero dal primo minuto, Trezeguet sta bene e non ha alcun problema alla caviglia, ha lavorato bene tutta la settimana e sta superando anche il problema ai tendini. Anche Ibra si è allenato bene. Le voci di mercato che mi vedono un giorno al Real, un altro in Inghilterra? Vuol dire che sono molto ricercato".
Alberto Mauro
gobbo

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

rotoloso hat geschrieben:Was meinsch jetzt dass dr FCB e erfolgslose Schissverein isch ?
Ab und zue frogi i mi wo du läse und schribe glernt hesch......

ahhh...jo.....vorhär chunnt jo s`dänke.....

.....schwachpunkt erkannt..... :o

Pace
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pace »

Juve spielt nur 2- 2 in Messina!
1:0 3' (1T ) Floccari S.,1:1 18' (1T ) Ibrahimovic Z.
2:2 41' (2T ) Floccari S,1:2 36' (2T ) Mutu A. (Rig.)

Livorno-Inter 0:0

Es bleibt bei 12 Punkte vorsprung auf Inter!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

brdaric du dräggsagg :mad:
ha dä halbschwuli pausegloon no nie möge.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

Interista è meglio: c'è sempre un infortunato che poteva risolvere la partita!
Interista è meglio: gli amici quando ti incontrano ti salutano e scherzano con te!
Interista è meglio: hai sempre nuovi giocatori da idolatrare e hai sempre nuovi giocatori da insultare!
Interista è meglio: il lunedì mattina i colleghi ti aspettano per salutarti!
Interista è meglio: non devi fare calcoli complicati per ricordare il numero di vittorie!
Interista è meglio: non disturbi la gente facendo caroselli con l'auto!
Interista è meglio: ogni anno è quello buono!
Interista è meglio: quando vai allo stadio spesso riesci ad uscire prima per evitare il traffico!
Interista è meglio: risparmi sui gadgets. La sciarpa dell'Inter campione è la stessa di 14 anni fa!
Interista è meglio: se conosci una ragazza milanista o juventina risulti simpatico poiché non parli di calcio!
Interista è meglio: se una ragazza nuova scopre che sei interista susciti in lei la sindrome da crocerossina o l'istinto protettivo materno!
Interista è meglio: spesso cammini a testa bassa, così puoi ritrovare soldi o oggetti smarriti!

:D :D :D
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

morn fiorentina - lazio!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Pace hat geschrieben:Juve spielt nur 2- 2 in Messina!
1:0 3' (1T ) Floccari S.,1:1 18' (1T ) Ibrahimovic Z.
2:2 41' (2T ) Floccari S,1:2 36' (2T ) Mutu A. (Rig.)

Livorno-Inter 0:0

Es bleibt bei 12 Punkte vorsprung auf Inter!
Jo aber wenn Milan gwünnt (bis jetzt in füerig 1-0) denn sinns no -10 (immer no extrem vill).

Nimmt mi wunder wie dr Penalty für Juve entstande isch, wär doch au emol schön e Spieltag ohni Polemik.
[/CENTER]

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

sodeli milan 1-0 gunne dank penalty vom bomber ...

somit wäres no 10 pünkt. ich persönlich gläub, dass milan leider kei chance me ufe scudetto het. allerdings wärde si inter distanziere.
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Gustavo hat geschrieben:sodeli milan 1-0 gunne dank penalty vom bomber ...

somit wäres no 10 pünkt. ich persönlich gläub, dass milan leider kei chance me ufe scudetto het. allerdings wärde si inter distanziere.
I dänk au nümm dasses Milan schaffe ka aber dr Vergliich mit gschmolzene Abstand zwüsche Barça und Real isch doch interessant...
[/CENTER]

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

rotoloso hat geschrieben:Jo aber wenn Milan gwünnt (bis jetzt in füerig 1-0) denn sinns no -10 (immer no extrem vill).

Nimmt mi wunder wie dr Penalty für Juve entstande isch, wär doch au emol schön e Spieltag ohni Polemik.
Mir nimms wunder wenn di Hirni wieder us em Januarloch usechunnt.
Sit e paar Wuche hesch vermuetlich numme gschisse den es chunnt langsam obe use.....

Ah....apropos.....du grosse Fuessball --- Kenner....

Was meisch zum Penalty vo dr Pippuzzo use gschunde het......

Wohrschinlich isch dr wieder dini Zunge im Gaume verkläbt.....

Lueg du lieber di Foggia..........

Antworten