Wer isch für euch die schönsti Baslerin?
-
- Erfahrener Benutzer
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
darum ist sie jetzt berühmt und du musst hier drin den max machen....Digge hat geschrieben:d'evi seht zwar guet uss, aber isch voll die arroganti zicke. bi in dr parallelklass gsi, und mr hän s'heu nie uf dr gliche bühni gha. so unterem motto: zerscht chumm ich und profiter vo allem, egal wie, alli andere kümmere mi nid.....

ist die Cousine meiner neffen und wirklich ein schätzi (aussehenstechnisch)
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
usserdäm wird ihre arsch immer wie breiter!!maradoo hat geschrieben:die isch z viel in züri, redet scho wie dr muri...
@funny, die isch nur in basel gebore, glaub nit das die ei wort baseldytsch kha!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
WAS??!! in der verwandschaft vom sack gibt es gutaussehende..........wer von den forumsgenies kann mir jetzt verklickern wie das möglich ist?!alter sack hat geschrieben:darum ist sie jetzt berühmt und du musst hier drin den max machen....![]()
ist die Cousine meiner neffen und wirklich ein schätzi (aussehenstechnisch)

i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
-
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
... oder mit em Zivilstand....Pascilicious hat geschrieben:Das het mit em Alter ztue!![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Wieso eigentlich nicht Butter und Mock?Hutter und Mock hat geschrieben:war wirklich lange auf der suche nach einer hübschen baslerin]http://www.nubya.ch/main/images/nubya_001.jpg[/IMG]
Nicht Böse werden

- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
mir kennen yys also...intressantDigge hat geschrieben:d'evi seht zwar guet uss, aber isch voll die arroganti zicke. bi in dr parallelklass gsi, und mr hän s'heu nie uf dr gliche bühni gha. so unterem motto: zerscht chumm ich und profiter vo allem, egal wie, alli andere kümmere mi nid.....
und s'eveli hänn doch eigentlig alli immer nätt gfunde...v.a. d'buebe...das hett jo schoh in dr primar aagfange
-
- Erfahrener Benutzer
im letschte joor vor dr matur.... glaub 1998, bi nüm sicher. sin mr 3 klasse zämme ins skilager (2 ex-RG, 1 ex-MNG).baskick hat geschrieben:kai ahnig, seit mer nüd....joor?....isch jo au schoh e zytli här, muess der also zimli yygfaahre si
sin dört e paar sache vorgfalle woni überhaupt nid ok gfunde ha. will aber do im forum nid genauer druff ygoh...
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
du, mi schweschter suecht no e neye stächer!Digge hat geschrieben:jo vorallem uf behoorig standi extrem!![]()

Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!