So. 17.08.2014, 13.45 FC Sion - FC Basel
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
sorry, das ist doch quatsch. ich reise äusserst selten mit dem extrazug, aber wenn, dann hat das nix mit "mit dr krasse MK reise" zu tun, sondern weil es dann für mich logistisch und finanziell die beste lösung ist. der zug wird ja schliesslich für alle fans und nicht nur für die MK zur verfügung gestellt. dasselbe gilt übrigens für den gästesektor. ich bin auswärts immer dort anzutreffen, auch wenn ich kein dauersinger und pyroschwinger bin. verziehe mich allerdings meistens auch in die obersten reihen und lass die kurve ihre show abziehen. aussagen wie: "es gibt auch andere plätze im stadion" etc. finde ich extrem arrogant. und wenn ich in sion ein raclette hätte essen wollen, hät ich das gemacht. ob ich ein raclette essen will, entscheide immer noch ich (frei nach MK).RALE BALE hat geschrieben: Mir gohts um folgendes: me will unbedingt mit de krasse MK reise und sErläbnis am Mäntig Morge jedem verzelle aber plötzlig wenns eim nümi in Kram passt isch me e "Normalo" wo eifach ^het welle sGaschtgschängg anä... speziell. Usserdäm frogi mi, öb me sRaclette nit hätti könne Mampfe nochdäm dr Mob drin gsi isch.
es muss aber auch gesagt werden, dass im artikel steht, dass die meisten "streikbrecher" in ruhe gelassen wurden. dieser eine fall mit dem aus der hand geschlagenen raclette zähle ich zu "kurveninterna" und sehe das dann auch nicht tragisch.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
zwar kurz, aber prägnant. guet ufe punkt brocht.D1-Balkonhocker hat geschrieben:Me hets z akzeptiere das es lüt git vo wänn pyro abloo/das toll finde.
Ich gang jetzt emol devoo uss das genau die aber s nit wänn akzeptiere das eine e gratisraglett will.
und no was zu vo wäge am mentig drmit prahle, dass mr mit em extrazug und villne böse etc...
die wo das mache, sind sicher nit die, wo sich jetzt do inne ganz schüch gege dr vrordneti gruppezwang uflehne.
wenn dann ist die verknüpfung eher andersrum bemerkbar; nämlich dass sich einige ihrer stromlinienförmigkeit wegen hier im forum und bspw. auch im extrazug oder sonst im stadion nicht in die nesseln setzen wollen und nicht klar stellung gegen dummheit, gewalt und primitivität beziehen!
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
Auf dem Infoblatt im Zug ist gestanden, dass man niemanden dazu zwingen will, CCs Angebot abzulehnen.D1-Balkonhocker hat geschrieben:Me hets z akzeptiere das es lüt git vo wänn pyro abloo/das toll finde.
Ich gang jetzt emol devoo uss das genau die aber s nit wänn akzeptiere das eine e gratisraglett will.
Diese Raclette-aus-der-Hand-schlag-Aktion ist Kurven- oder Gruppenintern gewesen. So sah es für mich als Zuschauer aus. Von dem her ist es meiner Meinung nach nicht so schlimm und das Drama hier völlig übertrieben.
- Admin
- Erfahrener Benutzer
Auf den Punkt gebracht.Latteknaller hat geschrieben:es muss aber auch gesagt werden, dass im artikel steht, dass die meisten "streikbrecher" in ruhe gelassen wurden. dieser eine fall mit dem aus der hand geschlagenen raclette zähle ich zu "kurveninterna" und sehe das dann auch nicht tragisch.
Und nun...
-
- Erfahrener Benutzer
Im prinzip isch es jo nit nur "s raglett" sonder sehr hüffig au bi andere sache/meinige.Bierathlet hat geschrieben:Auf dem Infoblatt im Zug ist gestanden, dass man niemanden dazu zwingen will, CCs Angebot abzulehnen.
Diese Raclette-aus-der-Hand-schlag-Aktion ist Kurven- oder Gruppenintern gewesen. So sah es für mich als Zuschauer aus. Von dem her ist es meiner Meinung nach nicht so schlimm und das Drama hier völlig übertrieben.
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Womit das Thema jetzt aber auch (Kalauer-Alarm) gegessen sein dürfte...
Mund abwischen (war der Letzte, ehrlich ;-)), Punkte und Feedback mitnehmen und weiter gehts in Genf - Vorwärts FCB!!!
Mund abwischen (war der Letzte, ehrlich ;-)), Punkte und Feedback mitnehmen und weiter gehts in Genf - Vorwärts FCB!!!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
ähm was isch an dr Ussag vo " shet no anderi Plätz im Stadion" falsch. Das isch korräggt. Lüt wo sich in e Gäschtesektor stelle, mache das uf eigeni Verantwortig und me kann uswiche (du machsches e Stückwyt jo au). Glaub du weisch au, welli Type ich meine und vo däne gits doch einigi.. . Sgliche gilt im Zug do gits dKifferabteil, sJassabteil, sRacletteabeteil usw. dert kannsch dir jo au dis Plätzli ussueche. Unterem Strich gisch du mir also zu 100% rächt, denn im Gäschteseggtor, im Stadion allgemein und au imne Äxtrazug kame sich sie ruhigeres Eggli sueche wome sie Bier, Raclette oder was au immer kann in Rueh gniesse. Es isch au jedem frei gstande sie ach so wichtigs Raclette zässe nochdäm dr "bösi Mob" drin gsi isch. Dass es so doch e weneli unglücklig isch, muesch eifach zuegä. Das entschuldigt nid dä Globi, wo sich ufgspilt het aber wirklig schlimm isches jo au nid.Latteknaller hat geschrieben:sorry, das ist doch quatsch. ich reise äusserst selten mit dem extrazug, aber wenn, dann hat das nix mit "mit dr krasse MK reise" zu tun, sondern weil es dann für mich logistisch und finanziell die beste lösung ist. der zug wird ja schliesslich für alle fans und nicht nur für die MK zur verfügung gestellt. dasselbe gilt übrigens für den gästesektor. ich bin auswärts immer dort anzutreffen, auch wenn ich kein dauersinger und pyroschwinger bin. verziehe mich allerdings meistens auch in die obersten reihen und lass die kurve ihre show abziehen. aussagen wie: "es gibt auch andere plätze im stadion" etc. finde ich extrem arrogant. und wenn ich in sion ein raclette hätte essen wollen, hät ich das gemacht. ob ich ein raclette essen will, entscheide immer noch ich (frei nach MK).
es muss aber auch gesagt werden, dass im artikel steht, dass die meisten "streikbrecher" in ruhe gelassen wurden. dieser eine fall mit dem aus der hand geschlagenen raclette zähle ich zu "kurveninterna" und sehe das dann auch nicht tragisch.
Ohne die Situation direkt gesehen oder direkt daran beteiligt gewesen zu sein, musst du aber auch zugeben, dass es e wenelig unglücklig isch, sich darüber aufzuregen, oder darüber etwas zu kommentieren, ohne selber bessere Kenntnisse zu haben.RALE BALE hat geschrieben:. Dass es so doch e weneli unglücklig isch, muesch eifach zuegä. Das entschuldigt nid dä Globi, wo sich ufgspilt het aber wirklig schlimm isches jo au nid.
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
Ich habe oben bereits geschrieben, dass auf dem Zettel, den die Kurve verteilt hat, stand, dass niemand gezwungen wird sich am Boykott zu beteiligen. Der Käse-Zwischenfall passierte zwischen zwei Leuten, die sich kannten. Also alles halb so schlimm. Es wird keinen fremden Leuten das Raclette weggenommen und zum Boykott gezwungen wird auch niemand.. Ich konnte mein Raclette auch ohne Probleme essen.Späcki hat geschrieben:Do stöhn jo teilwiis geili Argumänt!
"Mir löhn uns nütt und vo niemer öbbis vorschriibe!"
Aha, aber jede, wo nach Sion fahrt, söll sich vo dr Kurve vorschriibe loh, was är z'frässe hett??
Diktatur, do lauft's!
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet
- heisser drnoo
- Erfahrener Benutzer
me muess relativiere... oftmools isch es nit de kern' sondern einzelni individue vo dem kern oder vo de kurve.. s gliche in london letschte september...Späcki hat geschrieben:Do stöhn jo teilwiis geili Argumänt!
Aha, aber jede, wo nach Sion fahrt, söll sich vo dr Kurve vorschriibe loh, was är z'frässe hett??
Diktatur, do lauft's!
es het gheisse me goht nit ine, die wo wänd sölle aber goh. denn sind aber e paar individue ins stadion gsegglet und hend gmeint me söll usegoh/de fcb nit lutstark aafüüüre..
s gliche au bi uswärtsspiel.. nachem match heissts oft: mir geend alli zämme use. findi ok. wenni aber ufs wc muess, muess mir sicher nit so e "individ" meine er muess mi zrugghalte.
es sind halt meistens die einzelni wo sich gross wänd ufspiele, und nit d kurve oder de kern
Fuessball ufem Rase und Emotione uf de Räng isch das wo zellt!
-
- Erfahrener Benutzer
Irgendwer het doch gschriebe, dass uf dem Extrazug-Flyer gstande isch, dass sie's jedem sälber überlöhn. Allerdings muess mr sich denn eifach bösi Blick und fuuli Sprüch gfalle loh. Aber im Allgemeine stört mi das diktatorische Gehabe au chli.Späcki hat geschrieben:Do stöhn jo teilwiis geili Argumänt!
Diktatur, do lauft's!
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
Mi het niemer dumm ahgmacht, obwohl ich zwei Raclette und vier Mol Wii kah ha.Trekbebbi hat geschrieben:Irgendwer het doch gschriebe, dass uf dem Extrazug-Flyer gstande isch, dass sie's jedem sälber überlöhn. Allerdings muess mr sich denn eifach bösi Blick und fuuli Sprüch gfalle loh. Aber im Allgemeine stört mi das diktatorische Gehabe au chli.

-
- Erfahrener Benutzer
Das ka mehreri Gründ ha...Bierathlet hat geschrieben:Mi het niemer dumm ahgmacht, obwohl ich zwei Raclette und vier Mol Wii kah ha.![]()
Bisch in FCB-Montur gsi?
Hesch Di uf em WC versteckt?
Oder, die wahrschiinlichsti Variante, hesch eifach Glück gha?

»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Trekbebbi hat geschrieben:Irgendwer het doch gschriebe, dass uf dem Extrazug-Flyer gstande isch, dass sie's jedem sälber überlöhn. Allerdings muess mr sich denn eifach bösi Blick und fuuli Sprüch gfalle loh. Aber im Allgemeine stört mi das diktatorische Gehabe au chli.

bis froh hesch so eppis no nie erläbt
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ych ha dä Usdrugg jetzt eifach vo mym Vor-Poster übernoh. Aber hesch rächt, bi scho froh, han ych sowas no nie miesse erläbe.tanner hat geschrieben:do bruchts aber no meh um settigi usdrügg zferwände
bis froh hesch so eppis no nie erläbt
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
Ha Glück kah, dass dr ander zämmegschisse worde isch, während ich gässe ha.Trekbebbi hat geschrieben:Das ka mehreri Gründ ha...
Bisch in FCB-Montur gsi?
Hesch Di uf em WC versteckt?
Oder, die wahrschiinlichsti Variante, hesch eifach Glück gha?![]()

Nei gar nit.Späcki hat geschrieben:Oder 2m, 140kg?![]()

Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet