Laufi kann sich wohl nicht vorstellen, dass man in Gruppen zum Stadion geht... Allerdings hat auch er mir noch nicht erklärt, inwiefern ein Fanmarsch für die Unterstützung der eigenen Mannschaft wichtig ist (Und ich gehe immer noch davon aus, dass ein Fussballfan an ein Spiel geht um sein Team zu unterstützen!).John Doe hat geschrieben:Laufi, Laufi - du machsch es eim weissgott nid eifach...
Wenn me die ganz Problematik vereifachend will aluege - das hilft mängmol, wenn me e Problem/Situation löse will - denn gitts wirklich nur zwei Gruppe: d Krawallischte - und dr Räscht.
Wenn me e bitz mehr differenziert, ka me dr Räscht no uffteile in die wo nid genau wüsse, uff welere Sytte si stöhn und die wo gege Gwalt im Sinn vo Lämpe und Sachbeschädigunge sin (Pyros löhmer mol wäg).
Tendenziell isch die letscht Gruppe am gröschte, die erscht, die kleinscht. Es wär also zumindescht theoretisch e eifachs, wenn me denn wett, de Unentschlossene z'saage, si mien sich entscheide. Äntwäder ohni Lämpe, oder mit de Problemkinder neume anderscht.
Und wenn dä ganzi Prozäss umme isch, denn blyybe wieder: zwei Gruppe. Und die könne denn getrennt zum Stadion und durch d Stadt laufe und d Schmiir kha sich d Dottle vorknöpfe.
So eifach isch das in dr Theorie...
NEIN ZUM HOOLIGAN-KONKORDAT - Jetzt mithelfen!
http://mobile.football.ch/sfv/de/
D SFL redet von ere verhältnismässig ruhige Saison. Soviel zu dene wo behaupte, dass es immer wie schlimmer wird!
D SFL redet von ere verhältnismässig ruhige Saison. Soviel zu dene wo behaupte, dass es immer wie schlimmer wird!
Ohni Wort...Laufi hat geschrieben:Lueg, i mach jetzt mol es Biispiel...Du bisch sit 2005 im FCB-Forum ahg'mäldet und es isch doh inne scho x mol über Krieg, Vergewaltigunge und vieles meh "böses" diskutiert worde. Manchi Users verträte dohbi scho ganz krassi Meinige ("wär sich so ahzieht isch sälber Schuld", oder "wär mi blöd ahluegt isch sälber schuld" u.s.w)
Ha jetzt all dini Byträg ahg'luegt und ha nid 1 Bytrag vo Dir g'funde, wo Du Dich gege so Sache ussprichsch! Heisst das jetzt, dass Du Vergewaltigunge und Kriege stillschwygend akzeptiersch...!??
Das isch jetzt natürlich e fiktive Post vo mir gsi...aber verstoohsch uff was ich usse will! schweigen = akzeptieren isch e fiesi Ussag, sorry

Ein Kanton Basel!
Also ha echt s Gfühl das ihr s Euch do e bitz zu eifach machet....
Drehi halt dr Spiess um...weiss jo nid ob ihr alli an däm Marsch waret (mein jeni wo so Contra sind) wieso sind ihr den mitglofe? Wieso ist me denn überhaupt a Waisehusplatz? Ich blieb drbi das is nid us bsunders erstaunlich find das das nid guet use het chönne cho?
@John Doe: Wenn die 2 Gruppe so gross ist, wieso ist si denn nid aktiver?Genau will si nur konsumiere will, froh ist wenn d Kurve luegt das e Fanmarsch organisiert wird, aber wenn de öppis passiert will me glich nüd drmit z due ha.... Wieso wünscht me sich jetzt umsverecke das sich d Kurve so muss Positioniere...Wär seit das die alli überhaupt us dr Kurve chömme? Cha ja ebesoguet A b oder C si...
Drehi halt dr Spiess um...weiss jo nid ob ihr alli an däm Marsch waret (mein jeni wo so Contra sind) wieso sind ihr den mitglofe? Wieso ist me denn überhaupt a Waisehusplatz? Ich blieb drbi das is nid us bsunders erstaunlich find das das nid guet use het chönne cho?
@John Doe: Wenn die 2 Gruppe so gross ist, wieso ist si denn nid aktiver?Genau will si nur konsumiere will, froh ist wenn d Kurve luegt das e Fanmarsch organisiert wird, aber wenn de öppis passiert will me glich nüd drmit z due ha.... Wieso wünscht me sich jetzt umsverecke das sich d Kurve so muss Positioniere...Wär seit das die alli überhaupt us dr Kurve chömme? Cha ja ebesoguet A b oder C si...
Wenn dä Fanmarsch so schlimm war, wieso hend ihr euch den alli dra beteiligt? Jo klar und in was willsch die Gruppe unterteile? Wär bestimmt wär in weller Gruppe ist ect? Sorry wenn me us Fangmeinschaft so wenig Zämmehalt het, findi das scho no Recht schad!!Quo hat geschrieben:Laufi kann sich wohl nicht vorstellen, dass man in Gruppen zum Stadion geht... Allerdings hat auch er mir noch nicht erklärt, inwiefern ein Fanmarsch für die Unterstützung der eigenen Mannschaft wichtig ist (Und ich gehe immer noch davon aus, dass ein Fussballfan an ein Spiel geht um sein Team zu unterstützen!).
Do was allgemeins zum Thema Konkordat!
Endlich het uf Nachfrog und mit Verspätung telebärn dä Bricht ufgschalte
http://www.telebaern.tv/130522-fokus.html
Endlich het uf Nachfrog und mit Verspätung telebärn dä Bricht ufgschalte
http://www.telebaern.tv/130522-fokus.html
wohrschiinlich well d mehrheit au fridlich in dr nöchi vo gc fans ka stoh. me muess sich jo nid gegesiitig am a**** läcke aber me ka sich au innerhalb vomene zivilisierte rahme verachte.Schütze hat geschrieben:Also ha echt s Gfühl das ihr s Euch do e bitz zu eifach machet....
ich glaub villi (mich selber iigschlosse) wänn sich uf kei fall vo dr ganze fankultur und dr muttenzerkurve distanziere. dr widerspruch, ständig nach mehr freiheit z strebe und im nochhinein versueche d polizei für genau das ind pfanne z haue isch eifach vill zu krass, als dassi das wirklich könnt so verträte.
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
Also ich ha au chöne in dr Nöchi vo GC Fans chöne stoh, und trotzdem is mir z eifach wenn me sait d Mehrheit chas also solls dr chlini Räschte au chönne.hanfueli hat geschrieben:wohrschiinlich well d mehrheit au fridlich in dr nöchi vo gc fans ka stoh. me muess sich jo nid gegesiitig am a**** läcke aber me ka sich au innerhalb vomene zivilisierte rahme verachte.
ich glaub villi (mich selber iigschlosse) wänn sich uf kei fall vo dr ganze fankultur und dr muttenzerkurve distanziere. dr widerspruch, ständig nach mehr freiheit z strebe und im nochhinein versueche d polizei für genau das ind pfanne z haue isch eifach vill zu krass, als dassi das wirklich könnt so verträte.
Hmm jo wenn das irgendwie mit nid übertriebener aber doch vorhandener Polizeipräsenz verbunde wär gsi, wurd i dir recht gäh...aber me het jo quasi (xtra) s Feld frei gloh und scho im vorhinein illusorisch verzellt dort werde si vo ener Baustell trennt.....? E Baustell ist ja au e nid überquerbars Hinderniss.....??
Und was heisst nach mehr Freiheit strebe? Ist irgendwenn irgendwo e Zugeständniss cho? Hat sich irgendwas in Sache Pyro witerentwickelt? Nei me will umsverrecke no e schärfers Konkordat...
Ich hau nid Polizei in d Pfanne die mache Schlussendlich ihre Job wenn denn cha me dr Hr Nause in d Pfanne haue....(und das verdient!!)
Repressione Repressione und erstuunt si wenns uf Gegewehr stosst.........
AW: NEIN ZUM HOOLIGAN-KONKORDAT - Jetzt mithelfen!
Ea het au no nie ein gseit gar kei polizei de mittelweg wome gha het isch recht guet gloffe...
Jedoch kame alles über aber au untertriibe!
Jedoch kame alles über aber au untertriibe!
Sorry, aber das ist genau das, was ich nit versteh. Einerseits fährt man z.B aus Protest wieder von Zürich heim und bleibt dem Spiel fern (zu recht!), weil das Polizeiaufgebot dermassen übertrieben ist. Aber wenn, wie am Montag in Bern, mal wenig bis gar keine Polizei vorhanden ist, wird das von Einigen (ob sie zur Fanszene gehören oder nicht, sei mal dahingestellt) ausgenutzt um den Max zu machen... etwas kontraproduktiv oder?Schütze hat geschrieben:Also ich ha au chöne in dr Nöchi vo GC Fans chöne stoh, und trotzdem is mir z eifach wenn me sait d Mehrheit chas also solls dr chlini Räschte au chönne.
Hmm jo wenn das irgendwie mit nid übertriebener aber doch vorhandener Polizeipräsenz verbunde wär gsi, wurd i dir recht gäh...aber me het jo quasi (xtra) s Feld frei gloh und scho im vorhinein illusorisch verzellt dort werde si vo ener Baustell trennt.....? E Baustell ist ja au e nid überquerbars Hinderniss.....??
Und was heisst nach mehr Freiheit strebe? Ist irgendwenn irgendwo e Zugeständniss cho? Hat sich irgendwas in Sache Pyro witerentwickelt? Nei me will umsverrecke no e schärfers Konkordat...
Ich hau nid Polizei in d Pfanne die mache Schlussendlich ihre Job wenn denn cha me dr Hr Nause in d Pfanne haue....(und das verdient!!)
Repressione Repressione und erstuunt si wenns uf Gegewehr stosst.........
Mag si, nur cha me nid so naiv si und gar kei Polizei ane stelle.... S Macht für mi e unterschied is e normals Ufgebot oder e übertriebenes...in Bern wars a däm ort gar keins...merksch uf was i use will? Wär Normals vorhande gsi bini überzügt s wär nix passiert....
Aber jo s isch jo eifach me gitt denn de ach so böse Fans d Schuld...Resp is störende jo dra das drmit Konkordat Werbig wird gmacht! Fakt ist aber das s Konkordat deswege rein gar nüd hät brocht!!Wie i schomol ha gschriebe rein theoretisch hät (bim neue Konkordat) dr Nause ab de erste "Schläg" müsse entscheide wird Cupfinal abgseid oder nid..... S wird jetzt uf dene "30"(oder wieviel au immer) umeghackt....s soll mir aber keine agäh das es denn bi dene 30 bliebe wär wenn me vor em Stadion wurd acho und s heisst Match abgesagt!! Und was berechtigt denn zu enere Absag? Und is eigentli nid würkli au bitz so das sich glehti und plehti an däm ganze Ufgeile uhhh die böse Fans? Oder warum ist de scho ein mit Fotokamera uf irgendwelche Grüst positioniert?
Aber jo s isch jo eifach me gitt denn de ach so böse Fans d Schuld...Resp is störende jo dra das drmit Konkordat Werbig wird gmacht! Fakt ist aber das s Konkordat deswege rein gar nüd hät brocht!!Wie i schomol ha gschriebe rein theoretisch hät (bim neue Konkordat) dr Nause ab de erste "Schläg" müsse entscheide wird Cupfinal abgseid oder nid..... S wird jetzt uf dene "30"(oder wieviel au immer) umeghackt....s soll mir aber keine agäh das es denn bi dene 30 bliebe wär wenn me vor em Stadion wurd acho und s heisst Match abgesagt!! Und was berechtigt denn zu enere Absag? Und is eigentli nid würkli au bitz so das sich glehti und plehti an däm ganze Ufgeile uhhh die böse Fans? Oder warum ist de scho ein mit Fotokamera uf irgendwelche Grüst positioniert?
es isch nid so kompliziert.Schütze hat geschrieben:Also ich ha au chöne in dr Nöchi vo GC Fans chöne stoh, und trotzdem is mir z eifach wenn me sait d Mehrheit chas also solls dr chlini Räschte au chönne.
me dörf die psycho spiili nid überbewerte. jede ka sich selber brämse bevor emotione in gwalt umschlöhn. wenn sich öpper nid brämst isches absicht.
Jo weis nid wie ruhig i wurd bliebe wenn mir e Bengale um d Ohre fliegt oder weis i nid was?hanfueli hat geschrieben:es isch nid so kompliziert.
me dörf die psycho spiili nid überbewerte. jede ka sich selber brämse bevor emotione in gwalt umschlöhn. wenn sich öpper nid brämst isches absicht.
Fakt ist me chönt bestehends Recht a wände und miest nid no mehr verschärfe!
ich weiss dassi nüd zruggwärfe würd. (will nid ins detail goh. s goht mr um so gwaltusbrüch generell)Schütze hat geschrieben:Jo weis nid wie ruhig i wurd bliebe wenn mir e Bengale um d Ohre fliegt oder weis i nid was?
Fakt ist me chönt bestehends Recht a wände und miest nid no mehr verschärfe!
ich bi gege s konkordat. dasch jo dr grund warums mi so ufregt. die vorfäll spiile de befürworter ind karte obwohl me e riise chance gha hätt, z zeige dasses au ohni polizeyufgebot goh könnt.
übertrieben wäre ja noch zu akzeptieren wenn es nur polizisten wären, aber die welche da standen waren von kopf bis fuss in kampfmontur, hinter ihnen 5-6 kastenwagen flankiert von 2 WasserwerfernGiggs hat geschrieben:Sorry, aber das ist genau das, was ich nit versteh. Einerseits fährt man z.B aus Protest wieder von Zürich heim und bleibt dem Spiel fern (zu recht!), weil das Polizeiaufgebot dermassen übertrieben ist. Aber wenn, wie am Montag in Bern, mal wenig bis gar keine Polizei vorhanden ist, wird das von Einigen (ob sie zur Fanszene gehören oder nicht, sei mal dahingestellt) ausgenutzt um den Max zu machen... etwas kontraproduktiv oder?
in bern waren aber ab 11.50 keine polizei mehr anwesend
- König Fussball
- Erfahrener Benutzer
NZZ-Journi Michael Baumann heute mit seiner Meinungsäusserung zu Gewalt in den Stadien, welche nicht ganz so liberal daherkommt, wie es sein Arbeitgeber mal war...
"Die Schonfrist muss vorbei sein": http://www.nzz.ch/meinung/uebersicht/die-schonfrist-muss-vorbei-sein-1.18087017
Als Polizeiberichterstatter in den 90ern ist der gute Mann natürlich prädestiniert, überschaubare 15 Jahre später seine fachmännische Analyse zur Thematik kundzutun, wobei er sich auch nicht scheut, sein profundes Verständnis der internationalen Fussballszene zum Ausdruck zu bringen, indem er auf die "grossartige Stimmung" in englischen Stadien hinweist, in denen er selber in der letzten Dekade offenbar selten war. Zu seiner Verteidigung ist allerdings zu sagen, dass dies in der Rubrik "Meinungen" publiziert wurde und nicht den Anspruch hat, ein in irgendeiner Form auch nur halbseriös recherchierter Artikel zu sein.
Wer allerdings wirklich meint, es bestehe Hoffnung, dass in Zürich im Juni das Konkordat an der Urne abgelehnt werde, wenn sich selbst die Hauspostille des Schweizer Liberalismus indirekt für ein stärkeres Eingreifen des Staates ausspricht, der muss vielleicht nochmals über die Bücher...
"Die Schonfrist muss vorbei sein": http://www.nzz.ch/meinung/uebersicht/die-schonfrist-muss-vorbei-sein-1.18087017
Als Polizeiberichterstatter in den 90ern ist der gute Mann natürlich prädestiniert, überschaubare 15 Jahre später seine fachmännische Analyse zur Thematik kundzutun, wobei er sich auch nicht scheut, sein profundes Verständnis der internationalen Fussballszene zum Ausdruck zu bringen, indem er auf die "grossartige Stimmung" in englischen Stadien hinweist, in denen er selber in der letzten Dekade offenbar selten war. Zu seiner Verteidigung ist allerdings zu sagen, dass dies in der Rubrik "Meinungen" publiziert wurde und nicht den Anspruch hat, ein in irgendeiner Form auch nur halbseriös recherchierter Artikel zu sein.
Wer allerdings wirklich meint, es bestehe Hoffnung, dass in Zürich im Juni das Konkordat an der Urne abgelehnt werde, wenn sich selbst die Hauspostille des Schweizer Liberalismus indirekt für ein stärkeres Eingreifen des Staates ausspricht, der muss vielleicht nochmals über die Bücher...
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." -George Best
Schad das gwüssi in dire Ussag dr Unterschied nid gsehnd....tanner hat geschrieben:übertrieben wäre ja noch zu akzeptieren wenn es nur polizisten wären, aber die welche da standen waren von kopf bis fuss in kampfmontur, hinter ihnen 5-6 kastenwagen flankiert von 2 Wasserwerfern
in bern waren aber ab 11.50 keine polizei mehr anwesend
und dr Nid interessierti Abstimmigsbürger het au kei Bock sich richtig mit däm usenand z setzte....will me blosst lieber populistisch ins gliche Rohr... Oder wieso loht sich niemert druf i z erkläre wie sie sich das vorstelle wenn sie mieste zbsp 1.5h vor Spielbeginn e Spiel absage, wie sie sich das vorstelle? übertriebets no mehr, bin überzügt Basel ist bis jetzt e gute Kurs gfahre... aber d Restschwiiz weis jo wiedermol alles besser und am Schluss wenn s in Kraft ist und sich nix änderet denkt me scheisse hend mir doch uns loh manipuliere und falsch gstimmt
Und vo wege Amis....do ist mir sowas wie am Montag tuusig mol lieber,(obwohl au die Usschritige scho gha hend) als das me brav in e Stadion hockt und uf Kommando klatscht! Drfür ticke die sunscht immer wieder us....
[quote="König Fussball"]NZZ-Journi Michael Baumann heute mit seiner Meinungsäusserung zu Gewalt in den Stadien, welche nicht ganz so liberal daherkommt, wie es sein Arbeitgeber mal war...
..................
Find au dä Typ macht sichs eifach, indem me eifach seit Fanarbeit versagt!!Find dem ist überhaupt nicht so!!!!!!!!!!!!
Und das ewige gejammer weg dene Pyros, hangt mir langsam echt zum Hals us, e Stadion bestoht nid us 10 Plätz, s sait dir also niemerts du musch genau dort ane stoh wo was zündet wird.... Eh jede isch sich dr Gfahr bewusst wo das cha ha und sott au e gwissi Eigeverantwortig ha......
Und wenn alli immer so schreie Scheiss Pyros, wieso werde denn bi jeder Fyyr ect. Bilder mit Pyro zeigt? S wurd au Momänte gäh wo nix brennt, weshalb drucket/sendet ihr denn nid Bilder vo so emene Momänt.....ah genau wills weniger Stimmigsmässig/ euphorisch us gseht......

Und nomol ist absolut verblödet wenn die jetzge Massnahme nid mol recht agwändet wärde me aber scho nach mehr schreit!!!!
..................
Find au dä Typ macht sichs eifach, indem me eifach seit Fanarbeit versagt!!Find dem ist überhaupt nicht so!!!!!!!!!!!!
Und das ewige gejammer weg dene Pyros, hangt mir langsam echt zum Hals us, e Stadion bestoht nid us 10 Plätz, s sait dir also niemerts du musch genau dort ane stoh wo was zündet wird.... Eh jede isch sich dr Gfahr bewusst wo das cha ha und sott au e gwissi Eigeverantwortig ha......
Und wenn alli immer so schreie Scheiss Pyros, wieso werde denn bi jeder Fyyr ect. Bilder mit Pyro zeigt? S wurd au Momänte gäh wo nix brennt, weshalb drucket/sendet ihr denn nid Bilder vo so emene Momänt.....ah genau wills weniger Stimmigsmässig/ euphorisch us gseht......

Und nomol ist absolut verblödet wenn die jetzge Massnahme nid mol recht agwändet wärde me aber scho nach mehr schreit!!!!
Lächerlich. Er verbreitet allerhöchstens Halbwahrheiten und setzt sie in einen völlig falschen Kontext. Politik par excellence. Das Problem ist nur, wie von Schütze richtig erkannt, dass es ein grosser Teil der betreffenden Wählerschaften nicht genug interessiert, um weiter zu hinterfragen. Daher nehmen sie einfach die (Schein-)Informationen, die sie über die jeweiligen Medien erhalten und stimmen dementsprechend ab. Da ein guter Bürger ja nie eine Abstimmung verpasst...Schütze hat geschrieben:König Fussball hat geschrieben:NZZ-Journi Michael Baumann heute mit seiner Meinungsäusserung zu Gewalt in den Stadien, welche nicht ganz so liberal daherkommt, wie es sein Arbeitgeber mal war...
Was hat denn das mit Zusammenhalt zu tun? Wenn sich einige Personen völlig daneben benehmen, muss man diese schützen und verteidigen, nur weil diese auch am Marsch teilnehmen? Obwohl sie mit der Fangemeinschaft und dem FCB vielleicht rein gar nichts zu tun haben?Schütze hat geschrieben:Wenn dä Fanmarsch so schlimm war, wieso hend ihr euch den alli dra beteiligt? Jo klar und in was willsch die Gruppe unterteile? Wär bestimmt wär in weller Gruppe ist ect? Sorry wenn me us Fangmeinschaft so wenig Zämmehalt het, findi das scho no Recht schad!!
s isch zyt zum ahgriff, nach vorne spiele...
Genau vielleicht! Und das mit em Zämmehalt wenn alli mini Yträg due luegsch merksch da sichs das wegem Zämmehalt auf uf d Kritik an dr Kurve ect. beziehtDoomez hat geschrieben:Was hat denn das mit Zusammenhalt zu tun? Wenn sich einige Personen völlig daneben benehmen, muss man diese schützen und verteidigen, nur weil diese auch am Marsch teilnehmen? Obwohl sie mit der Fangemeinschaft und dem FCB vielleicht rein gar nichts zu tun haben?
Das isch jetzt s'nächschte Thema; was passiert wohl, wenn's Konkordat überall ahg'noh worde isch und umg'setzt wird!? Bliebt den alles ruhig oder gohts den erscht richtig ab!?Dafür ist ein Ja zur Abstimmungsvorlage im Kanton Zürich nötig. Polizei und Justiz sind dann angehalten, die neuen Instrumente mit Augenmass anzuwenden – und sind zum Erfolg verdammt. Ein weiterer Ausbau der Konkordats-Massnahmen liegt nicht drin. Sonst muss das ganze Konkordat als gescheitert betrachtet werden.
Die "Böse" sin den nid eifach weg, es git irgendwo bi dene HR-Spiel trotzdäm Krawall und was den?
...uff die zuekünftige Diskussione freu ich mi jetzt scho (Stichwort: Totalverbot von Auswärtsreisen)

Alles für BS
Keine Hilfe ohne Konkordat
Der oberste Polizeidirektor, Hans-Jürg Käser, droht, dem Kanton Basel keine Polizeikräfte mehr zur Sicherung von FCB-Heimspielen zu schicken
http://www.sonntagszeitung.ch/home/artikel-detailseite/?newsid=252926
Der oberste Polizeidirektor, Hans-Jürg Käser, droht, dem Kanton Basel keine Polizeikräfte mehr zur Sicherung von FCB-Heimspielen zu schicken
Eine Überraschung für dich?König Fussball hat geschrieben:NZZ-Journi Michael Baumann heute mit seiner Meinungsäusserung zu Gewalt in den Stadien, welche nicht ganz so liberal daherkommt, wie es sein Arbeitgeber mal war...
"Man. United, Chelsea:West Ham, Liverpool
We can take' em all" - Vanilla Muffins
We can take' em all" - Vanilla Muffins
AW: NEIN ZUM HOOLIGAN-KONKORDAT - Jetzt mithelfen!
Bin deiner Meinung...!!!! Ich meine nur was er machen will...reto live....
1893 

dieser lieber herr käser muss langsam aufpassen, dass er nicht auch noch die gemässigten konkordatsgegner so aufhetzt, dass sie zu den radikalen überlaufen..!Hobbes hat geschrieben:Keine Hilfe ohne Konkordat

F.R.B. - Freie Republik Basel