Forfait für den FCZ ?

Alles über Fussball, ausser FCB.
Knipser
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Knipser »

haha Züri het in dr hirundi 2mio verlust gmacht :D

Gott söll mi stroffe
Aber ich ha eifach emol ins verbotene forum miesse ineluege, und jetzte lach ich mr ein abe. Si versueche uszfinde wie dr fcb das alles Finanziere ka.....
Dezue stelle si sich vor wie das in e paar Johr mit em Stricherclub usseht

Ok es passt nit do dri, ha aber kei neue Thread welle ufmache :cool:

ompfel
Neuer Benutzer

Beitrag von ompfel »

Der FCB haette in der gleichen Situation natuerlich sportlich auf einen einspruch verzichtet.
Ich finde diese Einsprachen eigentlich auch nicht toll, aber wenn ich bedenke wie man den FCZ vor einigen JAhren verarscht hatte als man forfait verlor wegen einem spieler der auf dem matchblatt war aber nicht spielte; so kann ich die Reaktion verstehen. Und im Gegensatz zu damals hat Mundwiler ja auch gespielt.
man trifft sich immer 2 mal im Leben!

swony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von swony »

Ruhig Blut
Ich versteh die Hektik nicht! Erst nachdem der Schiedsrichter den Rapport geschrieben hat und nachdem die Sperre kommuniziert ist (2.4.07) tritt sie in Kraft. Zieht sich im übrigen durch alle Ligen hindurch, wenn ich also für den gleichen Club am gleichen Wochenende oder sogar Tag zwei Spiele bestreiten sollte (was übrigens erlaubt ist) und im ersten eine rote kassiere, so dürfte ich trotzdem im nächsten Spiel auflaufen.
O TEMPORA, O MORES

Phebus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Phebus »

Knipser hat geschrieben:haha Züri het in dr hirundi 2mio verlust gmacht :D

Gott söll mi stroffe
Aber ich ha eifach emol ins verbotene forum miesse ineluege, und jetzte lach ich mr ein abe. Si versueche uszfinde wie dr fcb das alles Finanziere ka.....
Dezue stelle si sich vor wie das in e paar Johr mit em Stricherclub usseht

Ok es passt nit do dri, ha aber kei neue Thread welle ufmache :cool:
doch doch, scho guet dass de dä bytrag do iine poschtet hesch. Alles was zircher fertig macht isch immer guet.

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

Het unsre FCB aigentlig au so ebbs wiene Jurischt, oder seen sie däm Driibe tatelos zue? :mad:

Ayrton
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ayrton »

Kwai Chang hat geschrieben:Het unsre FCB aigentlig au so ebbs wiene Jurischt, oder seen sie däm Driibe tatelos zue? :mad:
das hab ich mich auch gefragt, ob der FCB jetzt an jedes spiel des FCZ einen anwalt schicken muss, damit sichergestellt werden kann, dass der gegner nicht forfait verliert...
nüt für unguet !

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

swony hat geschrieben:Ruhig Blut
Ich versteh die Hektik nicht! Erst nachdem der Schiedsrichter den Rapport geschrieben hat und nachdem die Sperre kommuniziert ist (2.4.07) tritt sie in Kraft. Zieht sich im übrigen durch alle Ligen hindurch, wenn ich also für den gleichen Club am gleichen Wochenende oder sogar Tag zwei Spiele bestreiten sollte (was übrigens erlaubt ist) und im ersten eine rote kassiere, so dürfte ich trotzdem im nächsten Spiel auflaufen.
Sag ich jo scho lang... nur d' Zürcher schnalles nit...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

hoffentlich fällt der entscheid vor dem 15 juli, dann fahre ich nämlich in die ferien.....
CR7 Fanboy

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

Ayrton hat geschrieben:das hab ich mich auch gefragt, ob der FCB jetzt an jedes spiel des FCZ einen anwalt schicken muss, damit sichergestellt werden kann, dass der gegner nicht forfait verliert...
Na, Bravo!
Letsch Joor wägs em Schiri benochtailigt und das Joor tatelos zueluege, wie sich dr Gägner Pynggt erhascht... :rolleyes:

So ebbs macht mich huerrehässig Grokdjfbksjdbfksjdbfsbjdf!!!
:mad: :mad: :mad:

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Kwai Chang hat geschrieben:Het unsre FCB aigentlig au so ebbs wiene Jurischt, oder seen sie däm Driibe tatelos zue? :mad:
jo der bernhard
aber was seller jetzt mache
protescht iilege willmer am mäntig spiel händ :cool: :D

do händ mir(berni) nüt saage
er sell eifach luege das alli schinbeischoner aahänd, stülpe uffezooge, schuebunde,shemmli in de hoose, d'hose nid aaberutsche (wäge beläschtige vo fcz fraue) und keini gool schiesse, suscht wird der torschütz no aazeigt wäge unfairem verhalte em gägner gägenüber, und schliesslich simmer gascht uffem harturm und us gascht machtme gschänggli

achso jonei denn miendsi jo viel gool mache (der fcb ) :D

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

tanner hat geschrieben:jo der bernhard
aber was seller jetzt mache
Zum Bispiil e Kontertaktik usdängge im Fall dass de Strichers die Pynggt doch zuegsproche wärde.
Anschiinend isch die Sach e Interpretazzionssach und wär meh Drugg usyebt wird am Änd kenne lache.
KAPISCH? :mad:

oldbalu
Neuer Benutzer

Beitrag von oldbalu »

Kwai Chang hat geschrieben:Zum Bispiil e Kontertaktik usdängge im Fall dass ....
nüt Kontertaktik, i will Pressing gseh :p

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Kwai Chang hat geschrieben: Zum Bispiil e Kontertaktik usdängge im Fall dass de Strichers die Pynggt doch zuegsproche wärde.
Anschiinend isch die Sach e Interpretazzionssach und wär meh Drugg usyebt wird am Änd kenne lache.
i scho kapisch :D
nein der wird schon wissen was er machen müsste :rolleyes:
nur ist das ganze, sorry, ein sturm im wasserglas, wir tragen das wasserglas
und über den fcz fegt der sturm
denn eines ist ja klar, für mich, das dieses sicher nicht förderlich ist
für die vorbereitung auf den 9.4. ( für den fcz )
das wird sich, ob man will oder nicht, in den köpfen der spieler einbrennen,7punkte,7punkte

und ich hab es schon mal gesagt, der fcz muss noch nach SG
und sollten die 0:3 vorfait verlieren, wird es für die zürcher eine brutale
niederlage absetzen im espenmoos, denn mehr grund braucht ein spieler ja
nicht um gras zu fressen und die zuschaer sowieso nicht
also verschiebt sich der 1.platz Basel
halt um ein paar tage

der FCB und seine fans können damit leben

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB Forever »

Wär au no geil! E Jurist vom FCB immer zu de Gegner vom FCZ schicke das die jo keini Fehler mache!

2 Millione wo fehle in der Kasse sin schiins an SFV gflosse ;)
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

LossGivenDefault
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LossGivenDefault »

Kwai Chang hat geschrieben:Na, Bravo!
Letsch Joor wägs em Schiri benochtailigt und das Joor tatelos zueluege, wie sich dr Gägner Pynggt erhascht... :rolleyes:

So ebbs macht mich huerrehässig Grokdjfbksjdbfksjdbfsbjdf!!!
:mad: :mad: :mad:
Dein Posting hat was. Auch wenn der FCB in dem konkreten Fall kein Direktbeteiligter ist, nutzt er seine führende Stellung in der Schweiz in solchen Situationen m.E. viel zu wenig aus.

Man mag bspw. von den Bayern denken was man möchte (und ich bin weiss Gott nicht deren Freund), aber die sind da deutlich aggressiver, wenn es darum geht, seine eigene Stellung in der Liga/ im Verband in die Waagschale zu werfen (z.B. die Äusserungen gegen den russischen Schiedsrichter, der gestern gepfiffen hat. Der Schiedsrichter im Rückspiel - wer auch immer der sein mag - wird sich mit Bestimmtheit keinen entscheidenden Pfiff gegen die Bayern leisten. Wetten?)

Die hätten bspw. letzte Saison, spätestens nach dem zweiten krassen Fehlentscheid (wie sie gegen den FCB gefällt wurden) einen solchen öffentlichen Druck auf den Verband und auf die Schiris ausgeübt, dass sich jeder Schiedsrichter künftig 3x überlegt hätte, bevor er wieder so einen Scheiss gegen sie pfeift. Der FC Basel aber macht lieber auf "Pseudo-Fairplay" und lässt sogar im entscheidenden Endspiel einen entscheidenden Fehlentscheid zu (Einwurf...). Naja, vielleicht kommen wir dafür alle in den Himmel...

So, und jetzt fertig gejammert. :-) Am Montag sind die Stricher fällig!

tschanky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tschanky »

WAYNE wir ficken di Striche am Mäntig und zwar deftig
[LEFT]#ayzzendrekk!!![/LEFT]
[LEFT]Wo isch dr Reto ?[/LEFT]
[LEFT]Schaffe isch Geil! Schaffe isch Alles! [/LEFT]

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Kwai Chang hat geschrieben:Zum Bispiil e Kontertaktik usdängge im Fall dass de Strichers die Pynggt doch zuegsproche wärde.
Dummerwyys isch dr FCB in dääre Sach nid Partey, ergo im juristische Sinn nid betroffe.

Mir mien d'Stricher scho sportlig verdresche. Und genau das wird au passiere.

Y freu mi scho jetze. :cool:
---------------------------
FCB, la raison d'être!

3xFCB
Benutzer

Beitrag von 3xFCB »

also gemäss fringer vorhin im sportstudio vo de championsliig, haben die güllers das in züüüriiii abgeklärt, offiziell abgeklärt, ob der spieler einsatzberechtig ist oder nicht, also haben die ein offizielles "JA" gegeben, dass der spieler berechtig sei!
Alle Rechtschreibfehler sind volle Absicht, zusammen ergeben sie eine unterschwellige Botschaft mit der ich versuche die Weltherrschaft an mich zu reißen!

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

jo was jetzt, spekulatione, vermuetige, y ha ghört und dä het gseit!!! :mad:

macht mi no wahnsinnig do das theater !!
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

FCB Forever hat geschrieben:Wär au no geil! E Jurist vom FCB immer zu de Gegner vom FCZ schicke das die jo keini Fehler mache!
i glaub das wurd dr Berni Heusler grausam agurke, statt d Mätch vom FCB sich irgendwo in dr Gurkeliga umeztriibe z'miesse...

jojo, ich weiss, är muess nid perseenlig go - aber d Vorstellig wär speziell...
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

3xFCB hat geschrieben:also gemäss fringer vorhin im sportstudio vo de championsliig, haben die güllers das in züüüriiii abgeklärt, offiziell abgeklärt, ob der spieler einsatzberechtig ist oder nicht, also haben die ein offizielles "JA" gegeben, dass der spieler berechtig sei!
Wenn jetzt St. Gallen trotz dieser Umstände forfait verlieren würde
--> SKANDAL, FUSSBALLMAFIA SFV!!!!!!!
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

3xFCB hat geschrieben:also gemäss fringer vorhin im sportstudio vo de championsliig, haben die güllers das in züüüriiii abgeklärt, offiziell abgeklärt, ob der spieler einsatzberechtig ist oder nicht, also haben die ein offizielles "JA" gegeben, dass der spieler berechtig sei!
den frog y mi worum as dStricher glych e yyspruch erhebe, macht irgendwie khei sinn resp khei logik erkennbar...
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

3xFCB
Benutzer

Beitrag von 3xFCB »

JohnHolmes hat geschrieben:jo was jetzt, spekulatione, vermuetige, y ha ghört und dä het gseit!!! :mad:

macht mi no wahnsinnig do das theater !!
we gseit, der Mister Fringer hat vorhin bestätigt, sie haben das offiziell abgeklärt, ob der Spieler berechtigt sei, und göllers haben ein OKAAY erhalten, sonst hätten sie deen niiiemals eingesetzt!
gemäss Fringer!
Alle Rechtschreibfehler sind volle Absicht, zusammen ergeben sie eine unterschwellige Botschaft mit der ich versuche die Weltherrschaft an mich zu reißen!

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

3xFCB hat geschrieben:we gseit, der Mister Fringer hat vorhin bestätigt, sie haben das offiziell abgeklärt, ob der Spieler berechtigt sei, und göllers haben ein OKAAY erhalten, sonst hätten sie deen niiiemals eingesetzt!
gemäss Fringer!
Die korinthenkacker in muri, ächt he!!

jo und worum git den dr SFV als Antwort im Prässecommunique vom FC Strichers, der Einspruch wird geprüft und dauert ca 14 Tage ???

wär jo effiziänter zsaage, St. Galle het aagfrogt und sOK für dä spieler bikoh, wär sehr schnäll alles klar gsi.... aber nai.............

UNFäHIG!!
Johnholmes, 1975 - ....

schnauz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schnauz »

JohnHolmes hat geschrieben:den frog y mi worum as dStricher glych e yyspruch erhebe, macht irgendwie khei sinn resp khei logik erkennbar...
stricher und logik ........ da beisst sich aber was !

.
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !

Knipser
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Knipser »

FCB Forever hat geschrieben:Wär au no geil! E Jurist vom FCB immer zu de Gegner vom FCZ schicke das die jo keini Fehler mache!

2 Millione wo fehle in der Kasse sin schiins an SFV gflosse ]

Geile Siech :D Jetzt hämmr endlich d lösig

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

JohnHolmes hat geschrieben: wär jo effiziänter zsaage, St. Galle het aagfrogt und sOK für dä spieler bikoh, wär sehr schnäll alles klar gsi.... aber nai.............

UNFäHIG!!
Nööö. Im Dilemma.

Zwor hänn si

a.) Fir d'Güller prinzipiell väterligi Gfyyhl wie fir e zruggbliibes Kind und erlaube ihne aigetlig alles vo ungahndete Usschrittige yber Liechtskandal bis zue Phantomgoohl in eme irreguläre Holzschuppe ohni alli Sicherheitsreegle. Dass dr SFV kai grienwysses Signet hett verwunderet mi scho syt Johre.

Anderersyts isch

b.) 's andere Lieblingskind betroffe, wo drzue no dringend miessti Pinggt ha zem die gschänggti Maischterschaft vom letschte Johr glaubwyrdiger z'erschyyne looh, au damit me wider ins Baur au Lac yyglaade wird und vom Hotz e Golduhr gschänggt griegt.

Ergo, wartet me ab.

-Kunnt Zirü am Mäntig unter d'Reeder, no gits zem Troscht zwai Pinggtli am griene Tisch, und d'Güller griege drfir ihre Liebling Schoch als Ref fir's Basel Spiil zuedailt. Dä luegt denne, dass si dä Punggt wider zruggriege (wie letscht Johr).

- Yyberläbe si uf wundersami Wyys unsere Aasturm, no blybt 's Resultat bestoh, will me denne aanimmt, dass es no knapp kennti länge.

SO EIFACH ISCH DAS

's SFV Motto "Il faut punir le F.C. Bâle" gilt syt Johre
FCB, la raison d'être!

ultio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ultio »

Dann bekommt Offizialdelikt eine neue Bedeutung.

majorBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majorBS »

Mätzli hat geschrieben:Nööö. Im Dilemma.

Zwor hänn si

a.) Fir d'Güller prinzipiell väterligi Gfyyhl wie fir e zruggbliibes Kind und erlaube ihne aigetlig alles vo ungahndete Usschrittige yber Liechtskandal bis zue Phantomgoohl in eme irreguläre Holzschuppe ohni alli Sicherheitsreegle. Dass dr SFV kai grienwysses Signet hett verwunderet mi scho syt Johre.

Anderersyts isch

b.) 's andere Lieblingskind betroffe, wo drzue no dringend miessti Pinggt ha zem die gschänggti Maischterschaft vom letschte Johr glaubwyrdiger z'erschyyne looh, au damit me wider ins Baur au Lac yyglaade wird und vom Hotz e Golduhr gschänggt griegt.

Ergo, wartet me ab.

-Kunnt Zirü am Mäntig unter d'Reeder, no gits zem Troscht zwai Pinggtli am griene Tisch, und d'Güller griege drfir ihre Liebling Schoch als Ref fir's Basel Spiil zuedailt. Dä luegt denne, dass si dä Punggt wider zruggriege (wie letscht Johr).

- Yyberläbe si uf wundersami Wyys unsere Aasturm, no blybt 's Resultat bestoh, will me denne aanimmt, dass es no knapp kennti länge.

SO EIFACH ISCH DAS

's SFV Motto "Il faut punir le F.C. Bâle" gilt syt Johre
Druurig abr woor. Wie rächt du hesch. Und grad wäge däm wil i am Määntig vo jedem 100 % Understitzig firen FCB ha! :)
[CENTER]FC Basel - Lyydeschaft syt 1893[/CENTER]

[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/
[/CENTER]

[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung. :p[/CENTER]

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

majorBS hat geschrieben:Druurig abr woor. Wie rächt du hesch. Und grad wäge däm wil i am Määntig vo jedem 100 % Understitzig firen FCB ha! :)
's Geile dra isch, dass ene das Johr die ganzi Dräggelerey nyt wird nutze. Basel isch z'stargg. Alles spricht fir e Siig und e Ruggspiil vor 40'000 fanatische Zueschauer. D'Fans kenne insofärn unterstitzend wirgge, als dass si in dr verbottene Stadt kai Randale mache, sondern dr FCB zem klare Siig brülle.

WE SHALL NEVER SURRENDER!!
FCB, la raison d'être!

Antworten