Marketing beim FCB

Diskussionen rund um den FCB.
Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

charliesheenFCB hat geschrieben:ich denke ich muss nicht verstehen weshalb man sich als basler/schweizer ein nationalmannschaftstrikot von deutschland kauft
Einerseits fand ich das Design genial, andererseits sammle ich Trikots - auch Retroversionen - und zuletzt bin ich von der Entwicklung dieser Mannschaft der letzten Jahre ganz angetan. Und da ich Bundesligafan bin, ist dies naheliegend.

Aber mir ging es jetzt eher ums Design...und wenn Adidas so etwas FCBlike bringt, wäre das so etwas von geil!

meks
Erfahrener Benutzer

Beitrag von meks »

War gerade auf der fcb Webseite wollte das Team studieren warum fehlen die nummern gewisser Spieler? stimmt ja hinten und vorn nicht mehr! zudem lief Gestern bobadilla neu mit der Nummer 11 auf.
haben die niemand der das in Ordnung bringt! find ich sack schwach!

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

Der FC Basel poliert seine Marke auf

http://www.tageswoche.ch/de/2013_28/spo ... ke-auf.htm
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

stacheldraht hat geschrieben:Der FC Basel poliert seine Marke auf

http://www.tageswoche.ch/de/2013_28/spo ... ke-auf.htm
Was mir sehr positiv uffgfalle isch, isch das zwüsche de Wärbenäme s FCB Logo isch. Was in mine Auge no öfter könnt verträte sy, so z.b. uffem Rase näbe de Spielerbängg oder näbe de Goal (so a la Barca).

Domingo
Erfahrener Benutzer
Marketing beim FCB

Beitrag von Domingo »

THOR29 hat geschrieben:Was mir sehr positiv uffgfalle isch, isch das zwüsche de Wärbenäme s FCB Logo isch. Was in mine Auge no öfter könnt verträte sy, so z.b. uffem Rase näbe de Spielerbängg oder näbe de Goal (so a la Barca).
die rotblaue Umrandung verstehe ich eigentlich nicht, weisser Hintergrund wäre mE schöner
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Domingo hat geschrieben:die rotblaue Umrandung verstehe ich eigentlich nicht, weisser Hintergrund wäre mE schöner
Stimmt. Würd Edler usgseh und s Logo wär Sichtbarer.

charliesheenFCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von charliesheenFCB »

Meinst du das da? http://www.tsv1860hanau.de/images/jugen ... mp_nou.jpg
Ja, wäre schon geil

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Isch das nur eimolig, oder isch dr Pumukel wäg bim Stadion TV?

Isch mir im Stadion gar nid ufgfalle, aber im Stadion TV uf dr FCB-Homepage isch er nümm moderator.

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Delgado hat geschrieben:Isch das nur eimolig, oder isch dr Pumukel wäg bim Stadion TV?

Isch mir im Stadion gar nid ufgfalle, aber im Stadion TV uf dr FCB-Homepage isch er nümm moderator.
Isch scho ufgfalle, suscht hät är jo dr Delgado ah moderiert. Allwä ender in de Ferie, krank odr ähnlich..

Ich schätz sini Arbet. Wär vilicht guet, wenn em mol öpper bi dr Produktion würd unterstütze, d.h. layout und musik erneuere, dä macht das jo alles elei.

Ganz kultig

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

charliesheenFCB hat geschrieben:Meinst du das da? http://www.tsv1860hanau.de/images/jugen ... mp_nou.jpg
Ja, wäre schon geil
Jo genau!

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Delgado hat geschrieben:Isch das nur eimolig, oder isch dr Pumukel wäg bim Stadion TV?

Vielleicht gehörte er ja zur FCB-Delegation, die nach Argentinien reiste. Viellicht hat er das Delgado-Video-Filmchen gedreht. Und vielleicht ist er grad in Argentinien geblieben, um die Geburt von Delgados drittem Kind via Live-Ticker zu kommentieren bzw. das anschliessende Einsteigen ins Flugzeug für den Flug Richtung Basel.

DiniMueter
Benutzer

Beitrag von DiniMueter »

cantona hat geschrieben:Isch scho ufgfalle, suscht hät är jo dr Delgado ah moderiert. Allwä ender in de Ferie, krank odr ähnlich..

Ich schätz sini Arbet. Wär vilicht guet, wenn em mol öpper bi dr Produktion würd unterstütze, d.h. layout und musik erneuere, dä macht das jo alles elei.

Ganz kultig
also krank ischr nit, hanen hütte inde badhose und midm bier indr hand am rhy gseh

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

DiniMueter hat geschrieben:also krank ischr nit, hanen hütte inde badhose und midm bier indr hand am rhy gseh
haha

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Marketing beim FCB

Beitrag von Blutengel »

Vilicht hän sie ihn eifach äntlich hinter d Kamera gno ...
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

dr pumuggl isch wie jede summer ab mitti juli mit em tattoo usglaschtet...
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Blutengel hat geschrieben:Vilicht hän sie ihn eifach äntlich hinter d Kamera gno ...
Und denn sone farblosi Fetscherin vorne dra? Är kennt Basel, isch Basler, isch FCB Fan und das merkt me au.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

cantona hat geschrieben:Und denn sone farblosi Fetscherin vorne dra? Är kennt Basel, isch Basler, isch FCB Fan und das merkt me au.
Jedem si Meinig - nur will eine Basler isch muess mr dä nit toll finde. Au bi uns gits zB Idiote (jetzt nit ufe Häfliger bezoge). I finds eifach miehsam im zuezlose - do het mr dr Stellverträter besser passt. Ich kenn Basel, bi Basler, bi in Basel gebore und bi FCB Fan - das qualifiziert mi no lang nit für dä Job.
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Blutengel hat geschrieben:Jedem si Meinig - nur will eine Basler isch muess mr dä nit toll finde. Au bi uns gits zB Idiote (jetzt nit ufe Häfliger bezoge). I finds eifach miehsam im zuezlose - do het mr dr Stellverträter besser passt. Ich kenn Basel, bi Basler, bi in Basel gebore und bi FCB Fan - das qualifiziert mi no lang nit für dä Job.
Jo do gib y dr scho rächt. Logisch muess dr öpper nid sympathisch sy, will är Basler isch. Aber s isch e biz wie bi de Sport Kommentatore: s git e paar und alli motze drüber, abr schlussändlich ka's eifach niemer besser. Oder s mäldet sich uf jedefall niemer wos könnt.

Ich find är machts eifach locker und wie gseit, isch mittlerwile au uf e Art kult. Friener odr spöter wirds denn sicher öpper anders mache, vilicht dänksch denn zrugg an die guete alte Zite ;)

Larry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Larry »

pumuggel- eine vo uns. ;)

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Blutengel hat geschrieben:Ich kenn Basel, bi Basler, bi in Basel gebore und bi FCB Fan - das qualifiziert mi no lang nit für dä Job.
Im Gegenteil zu Dir hat Häfliger aber eine Journalisten-Ausbildung, was ihn für diesen Job qualifiziert.

Ich weiss nicht, was es an Häfliger auszusetzen gilt. Ich finde, er macht einen guten Job. Ich bin sicher, wenn jemand anderes den Job machen würde, dann gäbe es ebenfalls Leute, die nicht zufrieden wären. Allen kann man es sowieso nicht recht machen. Ich meinerseits kann mir in Basel keinen Besseren vorstellen als Häfliger.
Larry hat geschrieben:pumuggel- eine vo uns. ;)
Word!

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basler_Monarch »

Mundharmonika hat geschrieben:Ich weiss nicht, was es an Häfliger auszusetzen gilt. Ich finde, er macht einen guten Job. Ich bin sicher, wenn jemand anderes den Job machen würde, dann gäbe es ebenfalls Leute, die nicht zufrieden wären. Allen kann man es sowieso nicht recht machen. Ich meinerseits kann mir in Basel keinen Besseren vorstellen als Häfliger.
Er ist nicht mein Liebling, was man aber nicht abstreiten kann, ist:
dass er seinen Job mit Herzblut verrichtet.
Und das wiederum lässt vieles verzeihen :)
(c) Basler_Monarch 2004 - 2020 | Alle Rechte vorbehalten.

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Man muss nicht alles total modernisieren und perfektionieren - es geht dabei manchmal die Seele verloren.

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

D Verpflichtig vom Delgado het e grossi marketingtechnischi Dimension. Dr Heusler achtet sehr genau uf dr gsundi Mix us Junge Spieler, attraktive Usländer und Identifikationsfigure. Dr Delgado isch was das abelangt e Gnadehammer! Ähnlichi Dimension wie dr Frei oder Huggel und Streller. Würd mi zuedäm nid verwundere, wenn - analog zum Frei - privati, FCB-loyali Investore mitgholfe hän.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Marketing beim FCB

Beitrag von Blutengel »

Gollum hat geschrieben:D Verpflichtig vom Delgado het e grossi marketingtechnischi Dimension. Dr Heusler achtet sehr genau uf dr gsundi Mix us Junge Spieler, attraktive Usländer und Identifikationsfigure. Dr Delgado isch was das abelangt e Gnadehammer! Ähnlichi Dimension wie dr Frei oder Huggel und Streller. Würd mi zuedäm nid verwundere, wenn - analog zum Frei - privati, FCB-loyali Investore mitgholfe hän.
Wie wie erwähnt söll d Gigi damols gseit ha, dass sie sich anere Rückkehr vom Delgado würd beteilige. I dem Fall wärs jo do numme ume allfälligs Handgäld go - und das würd sie sicher gärn persönlig übergä ;)
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

black/white
Erfahrener Benutzer

Beitrag von black/white »

Basler_Monarch hat geschrieben:Er ist nicht mein Liebling, was man aber nicht abstreiten kann, ist:
dass er seinen Job mit Herzblut verrichtet.
Und das wiederum lässt vieles verzeihen :)
Find ich au! Mir isch dr Stv am Samstig komisch ineko, als würd är das s erscht mol mache (so vo dr Intonation här und so). Dr Häfliger isch zwar e eigene (schafft jo immerscho als Ich-AG), aber me muess en gärn ha, zumindest sini euphorischi Art und sis Härz füre FCB.

Bi numme froh, dass s Pausespiel mit däm unsägliche akkustische Brunzton ändlich verbii isch. Es isch doch ändgültig verbi, fertig, over, finito, oder?

Crane
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Crane »

cantona hat geschrieben:Jo do gib y dr scho rächt. Logisch muess dr öpper nid sympathisch sy, will är Basler isch. Aber s isch e biz wie bi de Sport Kommentatore: s git e paar und alli motze drüber, abr schlussändlich ka's eifach niemer besser. Oder s mäldet sich uf jedefall niemer wos könnt.

Ich find är machts eifach locker und wie gseit, isch mittlerwile au uf e Art kult. Friener odr spöter wirds denn sicher öpper anders mache, vilicht dänksch denn zrugg an die guete alte Zite ;)
Bi TeleBasel ischs schiins so, dass er sich eifach alles im Zämmehang mit em FCB "unter e Nagel grisse het" und anderi Moderatore schlicht d Möglichkeit nid hän öbbis grössers in däm Beriich z'mache. Das isch nid wirklig wärtend gmeint, sondern eifach das wo i vomene TeleBasler mitkriegt ha.

D0M3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D0M3 »

black/white hat geschrieben:Bi numme froh, dass s Pausespiel mit däm unsägliche akkustische Brunzton ändlich verbii isch. Es isch doch ändgültig verbi, fertig, over, finito, oder?
Amen!
(Und d Ilaufmusik ka me au no grad ändere bitte.... das isch jo unerträglich :o )

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

D0M3 hat geschrieben:Amen!
(Und d Ilaufmusik ka me au no grad ändere bitte.... das isch jo unerträglich :o )
die isch guet

übrigens au zimlig demokraitsch gwählt worde. isch mol neume gstande, weiss abr nümm wo.

sirpfli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sirpfli »

cantona hat geschrieben:die isch guet

übrigens au zimlig demokraitsch gwählt worde. isch mol neume gstande, weiss abr nümm wo.
antonín dvořák „aus der neuen welt“ - welle satz waiss ych grad nid ...

... jo, scho klar: klugschysser - sait mi frau au immer :p
Fyr Inseggte gits d'Klatsche!

Dever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dever »

sirpfli hat geschrieben:antonín dvořák „aus der neuen welt“ - welle satz waiss ych grad nid ...

... jo, scho klar: klugschysser - sait mi frau au immer :p
4th Movement

Ich finde sie tönt sehr gut, aber da es ein Stück mit tragischem Ende ist bin ich trotzdem nicht restlos überzeugt davon. :p

Antworten