S Video aluege und bi schlächtem Menschegedächnis e Screenshot mache, usdrucke und drmit in dr MK umelaufelina hat geschrieben:Smile aber klar doch. Weni weiss wär bisch, isch e Bier garantiert![]()
do kasch sicher syyJohn_Clark hat geschrieben:I erwart jetzt natürlich, dass i s nögscht mol in dr MK vo unbekannte Lüt e Bier abote bechum!!![]()
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Clark!John_Clark hat geschrieben:I erwart jetzt natürlich, dass i s nögscht mol in dr MK vo unbekannte Lüt e Bier abote bechum!!![]()
wenn das klappt, wirst du in den nächsten monaten vermutlich kein bier mehr bezahlen müssen...John_Clark hat geschrieben:I erwart jetzt natürlich, dass i s nögscht mol in dr MK vo unbekannte Lüt e Bier abote bechum!!![]()
I ha eigentli afoh schaffe (Bürogummi weisch) und wo denn das ganze do ins Rolle cho isch, ha i em Chef gseit, dass i usstämple tue, bi jedoch glich im Gschäft bliebe wäg dr Erreichbarkeit, etc. Diggs Danke an mi Chef!JöNnNi hat geschrieben:Geili Aktion J_C
Danke für die Leistige hüte ... hesch eigentlich frei kha ?
Herr Heusler - eine vo uns!!! I bi immer no überzügt - mir wärde dä Match morn chönne gseh!!!Bastardo12 hat geschrieben:SMS vo Herr Heusler:
Seit ich durch SF DRS vom Scheitern der Verhandlungen(?) erfahren habe,
versuchte ich alle möglichen und unmöglichen Hebel in Bewegung zu setzen.
Ich werde wohl die nächsten Sunden am Tel verbringen. Die Lage ist ernst,
aber nicht ganz hoffnungslos. Die grösste Problematik besteht in der
fehlenden Kooperation SF und TeleBasel - unglaublich.
Aber: wir arbeiten daran. Mir nahestehende Unternehmen bin ich auch bereits
angegangen. Also wenn's nicht klappt ( worunter ich auch leiden würde, weil
ich aus geschäftlichen Gründen in Basel bleiben musste), wird man uns
nichts vorwerfen können!
Herzliche Grüsse, Bernhard Heusler
Mit em Heusler schaffe mrs...ich glaub immer noh, dass dr SF gege schluss doch noh zur Vernunft chunnt und das Spiel am endi übertreit..andreas hat geschrieben:Dr Heusler könnt s Usschlaggebendi sy! Und morn kunnt er mit uns ind MK.![]()