Woaaasss ? wieso ins Gschäft ahglüte???housestyle hat geschrieben: @ Fritz: Brief hani zwar nonig becho, aber sie hämer mol ins Gschäft aaglütte...
so à la "Herr Meier, Kripo isch am Telefon sölli durchstelle?" ????
muahahahaNaz hat geschrieben:Woaaasss ? wieso ins Gschäft ahglüte???
so à la "Herr Meier, Kripo isch am Telefon sölli durchstelle?" ????
was meinte der Chef zur ganzen Sache?housestyle hat geschrieben:muahahaha![]()
jo wirgligg... dr Unterstift hett abgnoh und denn zum Schef vrbunde: Sie Herr xxx (Name Schef) de Herr J. A. vo dr Staatsaawaltschaft Basel isch am Telefon, ich verbinde. Ich nodüürlig
"staun" "blutgefrier" Grad gwüsst um was dases goht (wägem e-mail woni übercho ha) Nach dem hett dr Herr J.A. mim Schef 5 Minute öppis verzellt het vo wäge:
- IP-Adresse in Ermittlige uftaucht
- öppr muess im Gschäft uf s`fcbforum gange si und Amtsbeleidigung gmacht ha
- gege die Person laufe Ermittlige
- etc.
und denn hett mr dr Schef direkt vrbunde (hett glaubi schnäll gwüsst wär vom Gschäft do betroffe isch) und denn hanen am Telefon gha, dä nätti Herr J.A....
Hanis nid schlächt gstuunt
Was geht...und wie hän d'Schugger dini Delifonnummere vom Gschäft usebikho? Hesch denn s'E-mail au ins Gschäft bikho???????housestyle hat geschrieben:muahahaha![]()
jo wirgligg... dr Unterstift hett abgnoh und denn zum Schef vrbunde: Sie Herr xxx (Name Schef) de Herr J. A. vo dr Staatsaawaltschaft Basel isch am Telefon, ich verbinde. Ich nodüürlig
"staun" "blutgefrier" Grad gwüsst um was dases goht (wägem e-mail woni übercho ha) Nach dem hett dr Herr J.A. mim Schef 5 Minute öppis verzellt het vo wäge:
- IP-Adresse in Ermittlige uftaucht
- öppr muess im Gschäft uf s`fcbforum gange si und Amtsbeleidigung gmacht ha
- gege die Person laufe Ermittlige
- etc.
und denn hett mr dr Schef direkt vrbunde (hett glaubi schnäll gwüsst wär vom Gschäft do betroffe isch ) und denn hanen am Telefon gha, dä nätti Herr J.A....
Hanis nid schlächt gstuunt
Mit dr Ip-Adrässe könne si scho viel mache... entwäder ip adrässe per mail usebekoh oder si händ dr Angelo agfrogt! und denn ischs für die kei Stress me wenn um e "Emittlig" goht..Versumpfte hat geschrieben:Was geht...und wie hän d'Schugger dini Delifonnummere vom Gschäft usebikho? Hesch denn s'E-mail au ins Gschäft bikho???????
nei s`e-mail isch uf die privati Adresse cho wo ich au do i mim Profil gspeicheret ha (tobi.m@gmx.ch) und d`IP-Adresse vom Gschäft hetter will ich dä Biitrag wo ich Amtsbeleidigung anschinend gmacht ha dämfall vom Gschäft us ha gschriibe...Versumpfte hat geschrieben:Was geht...und wie hän d'Schugger dini Delifonnummere vom Gschäft usebikho? Hesch denn s'E-mail au ins Gschäft bikho???????
Was het dä dir gsait wo de'n am Delifon kha hesch?
E Riese Hass gege die Schuggerei....verdammi nonemol! Reggts mi uf!![]()
hett bis jetzt no nüd gseit...Ingrid hat geschrieben:was meinte der Chef zur ganzen Sache?
an ne i zu kommen ist nicht so schwer, zudem müsste angelo die daten rausrücken..Naz hat geschrieben:Mit dr Ip-Adrässe könne si scho viel mache... entwäder ip adrässe per mail usebekoh oder si händ dr Angelo agfrogt! und denn ischs für die kei Stress me wenn um e "Emittlig" goht..
Und das alles wege Amtsbeleidigung?!!!!![]()
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
Also gestern hatte die Polizei einen anderen sehr gefährlichen Einsatz...Schranz hat geschrieben:du bisch dr nägscht wo poscht kriegt...
glaub mer s hän gnueg holzköpf zit sich do alles detailiert nochezlese....
aber die daten von angelo und die providerdaten(um den schreiber ausfindig zu machen) dürfen nur bei einem verfahren bekanntgegeben werden, ist das richtig?????dasto hat geschrieben:an ne i zu kommen ist nicht so schwer, zudem müsste angelo die daten rausrücken..
bin mir nicht sicher...Schranz hat geschrieben:aber die daten von angelo und die providerdaten(um den schreiber ausfindig zu machen) dürfen nur bei einem verfahren bekanntgegeben werden, ist das richtig?????
hmmm, ich ha ebe so s gfuhl s brucht gar nid so viel und dass si relativ ungebunde sin....dasto hat geschrieben:bin mir nciht sicher...
mer chan au für alles de polizei schuld geh.. was de angelo schlüst en thread? do steckt doch sicher d'polizei dehinder.. was basel hed verlore? do hed doch sicher dpolizei öpis gmacht...LiveForever hat geschrieben:okeee, ich revidiere meine aussage, ich meinte natürlich die staatsanwaltschaft bosel und NICHT die polizei!
zfride?
tüpflischisser. schwachkopf