wäre eine Möglichkeit, aber nur mit aufgedrucktem Namen auf der WesteBalisto hat geschrieben:Wäre das Tragen von Leuchtwesten überwachungstechnisch nicht ökonomischer?
Vielleicht noch mit Beschriftung "potenziell kriminell aus dem D"?
Gratis an Uefa Cup Spiele statt Geld zurück!
wenn KEINER gehen würde, aber 30'000 tickets holen würden, wäre es wohl mehr als ein klares Zeichen, aber wohl leider nicht realisierbarHeavy hat geschrieben:Wieso holt ihr die Tickets schon so früh? schade... schade dass sie überhaupt geholt werden.
Edit: Wobei 1500 Tickets im Vorverkauf verkauft und nur 1000 Leute im Stadion wär auch ein schönes Szenario.

-
- Erfahrener Benutzer
Hallo sind dir würcklich so dumm?darken hat geschrieben:wenn KEINER gehen würde, aber 30'000 tickets holen würden, wäre es wohl mehr als ein klares Zeichen, aber wohl leider nicht realisierbar![]()

Tic holen = Registrierung!
und was willsch den nid goh? was bringt das? Hesch dini date jo abgeh also ?
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
nur Sektor D darf sie nicht holen, ABC müssen nicht registrierenDark Coyote hat geschrieben:Hallo sind dir würcklich so dumm?![]()
Tic holen = Registrierung!
oder hast du schon mal 30'000 in Sektor D gehabt?

zum letzten Mal:
SEKTOR D nicht holen!!!
SEKTOR ABC holen aber nicht gehen!!!
Seid solidarisch!!!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
damit darfst du rechnenGascht hat geschrieben:Mit denen fürs D kommt man dann möglicherweise am Spieltag einfach nicht ins Stadion (falls man das will), weil die nötigen Angaben fehlen.

aber er hat ja nicht zahlen müssen und erst noch seine Daten nicht angeben müssen, also belass es dabei und mach dir an dem Abend sonst einen schönen Abend!

Boykott allez!!!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
-
- Erfahrener Benutzer
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
Verstand di jo uf e Art, aber ich sag nur nomol dass ich mi NID registriert ha, ich unterstütz dä Fanpass NID, ich dä Fanpass au NID, und wenn ich das vom "Holed die Tickets nid" an däm Tag im Forum gläse hätt wäri au nid verbigange... ha voreilig ghandled, gibi jo zue, au nid wirklich viel überlegt drbi, aber bi jo noni im Stadion, oder? Wird dr Match boykotiert gangi au nid, aber 1. ha ich vom Boykott no nüt gwüsst und 2. naja, e Karte isch jo kei Bsuechszwang, aber verstand scho was ihr mr alli sage wänd.cigán hat geschrieben: nach dem wo de jetzt uselohsch und machsch..
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
Ist schon OK. Du musst nicht das tun, was alle anderen machen (wäre natürlich schön). Wenn du an den Match gehen möchtest, darfst du das ohne dich rechtfertigen oder Angst haben zu müssen.Eckfahne hat geschrieben:Verstand di jo uf e Art, aber ich sag nur nomol dass ich mi NID registriert ha, ich unterstütz dä Fanpass NID, ich dä Fanpass au NID, und wenn ich das vom "Holed die Tickets nid" an däm Tag im Forum gläse hätt wäri au nid verbigange... ha voreilig ghandled, gibi jo zue, au nid wirklich viel überlegt drbi, aber bi jo noni im Stadion, oder? Wird dr Mach boykotiert gangi au nid, aber 1. ha ich vom Boykott no nüt gwüsst und 2. naja, e Karte isch jo kei Bsuechszwang, aber verstand scho was ihr mr alli sage wänd.
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.
-
- Erfahrener Benutzer
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
muesch kei gschicht drus mache, bisch eifach e weiche..Eckfahne hat geschrieben:Verstand di jo uf e Art, aber ich sag nur nomol dass ich mi NID registriert ha, ich unterstütz dä Fanpass NID, ich dä Fanpass au NID, und wenn ich das vom "Holed die Tickets nid" an däm Tag im Forum gläse hätt wäri au nid verbigange... ha voreilig ghandled, gibi jo zue, au nid wirklich viel überlegt drbi, aber bi jo noni im Stadion, oder? Wird dr Match boykotiert gangi au nid, aber 1. ha ich vom Boykott no nüt gwüsst und 2. naja, e Karte isch jo kei Bsuechszwang, aber verstand scho was ihr mr alli sage wänd.
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
ich mein isch jo jedem sini entscheidig öber sich lost registriere oder nid aber wieso machet ihr do no wärbig wie eifach dases isch sich registriere zlo und no wärbig für das??cha jo die sach für sich bhalte und nid ein uf judihe ich bi jetzt au registriert mache oder??
@eckfahne: weiche bisches...
@eckfahne: weiche bisches...

Ich bi nur über öffentlichi PCs im fcbforum und mini logindate sind mehrere Persone bekannt!
Also es isch nid jede bitrag vo mir verfasst!
Also es isch nid jede bitrag vo mir verfasst!
[quote="lina"]Was lauft jetzt, d'Ticks chönt meh jo nur bis morn bezieh, oder? - ich ha se natürlich nid gholt, aber ebe wott den nid die einzig si ]
Du wirst nicht die einzige sein: http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=16651
Hochrechnen darfst du selber.
[quote="lina"]Was lauft jetzt, d'Ticks chönt meh jo nur bis morn bezieh, oder? - ich ha se natürlich nid gholt, aber ebe wott den nid die einzig si ]
Oke dankeBalisto hat geschrieben:Du wirst nicht die einzige sein: http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=16651

Hüt isch jo no das Träffe gsi, oder? - isch öber vo Euch gsi? (wär gärn gange, aber ha leider scho was vor gha...)
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer