das hört sich für mi ah wieZeit für Optimisten hat geschrieben:ich finde es ist nicht so wichtig was in der ID/Pass steht, hauptsache man weiss wo man sich zuhause fühlt!BASEL
"egal dass mr nid gwunne händ, hauptsach mr händ mitgmacht...blabla"

das hört sich für mi ah wieZeit für Optimisten hat geschrieben:ich finde es ist nicht so wichtig was in der ID/Pass steht, hauptsache man weiss wo man sich zuhause fühlt!BASEL
He... ich dänk sicher nit eso! es goht nur drum wie me sich im härz fühlt! wenn bi mir nit es dörfli wo in dr nöchi isch vo basel dinne stoh würd, würd ichs glaub au ändere (und erscht rächt wenns vomene Zürcher Kanton wär)Scott hat geschrieben:das hört sich für mi ah wie
"egal dass mr nid gwunne händ, hauptsach mr händ mitgmacht...blabla"
Also wenn bi mir nid Basel-Stadt würd stoh, glaub die 700 franke wäre mr s wert zum das ändere...
Kei grosse Unterschied???????Zeit für Optimisten hat geschrieben:He... ich dänk sicher nit eso! es goht nur drum wie me sich im härz fühlt! wenn bi mir nit es dörfli wo in dr nöchi isch vo basel dinne stoh würd, würd ichs glaub au ändere (und erscht rächt wenns vomene Zürcher Kanton wär)![]()
Aber zwüsche BL und BS gits jo nit so e grosse unterschied (also grad an dr gränze zu Basel äme nit!)
Scott hat geschrieben:Kei grosse Unterschied???????
Als anno 1832 die Bauern sich erlaubten........
....scho rächt, isch jo au numme e Spruch gsi ]ps: nieder mit dem bl bauernpack![/size]