Virenschutz!?
Also ych weiss nidd...
Mir hän do s Norton und has geschter widr mol drüber laufe lo und är hett 41 (!) Sache gfunde (s meischte isch Adware gsi) ha denne au fascht alli könne lösche, bis uff eine.
Hütt ha-n-y emol dä Fred duuregläse und denne s Avast abeglaade. Ha denne dä duurelaufe loh und är hett gar nüdd gfunde. Bi sicher gsi, dass es dä beträffendi wo nidd glöscht worde isch, plus e paar anderi wo Norton nidd erkennt hett, finde wird.
Y weiss; eigentlig dürft y gar nidd an e Computer aahne, will ych viel zwenig über Sicherheit weiss. Aber s Problem isch, dass ych dä im Büro bi, wo no am meischte Aahnig hett...
Aber es macht mr scho e bitz Angscht. Weiss aifach nidd was s Richtige isch...
Mir hän do s Norton und has geschter widr mol drüber laufe lo und är hett 41 (!) Sache gfunde (s meischte isch Adware gsi) ha denne au fascht alli könne lösche, bis uff eine.
Hütt ha-n-y emol dä Fred duuregläse und denne s Avast abeglaade. Ha denne dä duurelaufe loh und är hett gar nüdd gfunde. Bi sicher gsi, dass es dä beträffendi wo nidd glöscht worde isch, plus e paar anderi wo Norton nidd erkennt hett, finde wird.
Y weiss; eigentlig dürft y gar nidd an e Computer aahne, will ych viel zwenig über Sicherheit weiss. Aber s Problem isch, dass ych dä im Büro bi, wo no am meischte Aahnig hett...

Aber es macht mr scho e bitz Angscht. Weiss aifach nidd was s Richtige isch...
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
[quote="Mayor"]Also ych weiss nidd...
Y weiss]
hesch en denn richtig updated vor em scanne ??
bi mir ischs ebbe grad umgekehrt gsi dr avast het züg gfunde wo dr norton nit gfunde het...
Y weiss]
hesch en denn richtig updated vor em scanne ??
bi mir ischs ebbe grad umgekehrt gsi dr avast het züg gfunde wo dr norton nit gfunde het...
Alles durch Kaspersky ersetze, denne muesch di nüm drum kümmere. Und e kleini Hardware-Firewall mit NAT und SPI hilft natürlich au no e guets Stück bi dr Anonymität und Sicherheit im Internet.Namelos hat geschrieben:Aber de AVAst isch "numme" e 60 Day Trial. Or?
Also ich ha bi mir dr Internet Security und bi super Zfride! Praktisch no nüt gha (usser s Bearshare het so scheiss Addaware) druff gha. Uf em zweite PC hani dr mcafee druffe. Bini gar gar nid z fride!!
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
nix hypochonder, 2 abschtürz i däm joor, do könnä 3 std. progrämmli laufä loh in 2 wuchä sicher nid schadä.Eckfahne hat geschrieben:Denne würdi mi doch grad vom Internet abhänke du Hypochonder du!![]()
s' wichtigschtä isch eh spybot, noch 3 min. sin all dini problem glöst, sit ich an oschtärä das programm ha lo laufä gohts mim computer wiedr wunderbar.
dänk yuEckfahne hat geschrieben:Alles durch Kaspersky ersetze, denne muesch di nüm drum kümmere. Und e kleini Hardware-Firewall mit NAT und SPI hilft natürlich au no e guets Stück bi dr Anonymität und Sicherheit im Internet.
aber ich au nur e trial und koschtet !!

i wills mol bimene kolleg versueche das druf z due..
nei de hesch glaub eifach 60 tag ohni registriere, kasch di aber uf dr avast website gratis registriere und dir e serial zueschicke loh wo denn 14 monet gültig isch, denn forderisch eifach e neui gratis aa und duesch se neu iigeh und denn hesch wieder 14 monet... jedes joor halt eimolNamelos hat geschrieben:Aber de AVAst isch "numme" e 60 Day Trial. Or?
Also ich ha bi mir dr Internet Security und bi super Zfride! Praktisch no nüt gha (usser s Bearshare het so scheiss Addaware) druff gha. Uf em zweite PC hani dr mcafee druffe. Bini gar gar nid z fride!!

[quote="blubb"]nei de hesch glaub eifach 60 tag ohni registriere, kasch di aber uf dr avast website gratis registriere und dir e serial zueschicke loh wo denn 14 monet gültig isch, denn forderisch eifach e neui gratis aa und duesch se neu iigeh und denn hesch wieder 14 monet... jedes joor halt eimol ]
So is es ...
So is es ...
In wenigen Schritten sicher und anonym ins InternetCassius hat geschrieben:sali leuts!
was sett alles uf e pc druff drmit är sicher und save isch???
http://www.gurusheaven.de/security/guru_guide.htm
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
[quote="blubb"]nei de hesch glaub eifach 60 tag ohni registriere, kasch di aber uf dr avast website gratis registriere und dir e serial zueschicke loh wo denn 14 monet gültig isch, denn forderisch eifach e neui gratis aa und duesch se neu iigeh und denn hesch wieder 14 monet... jedes joor halt eimol ]
ich stand nid so uf kriminelli sache
ich stand nid so uf kriminelli sache

vireschutz vo avast und antivir installiere und laufe loh...
...isch das:
a) gueti sach, sicher isch sicher
b) git nur problem, evtl nid kompatibel etc
c) 1 vo dene längt längstens
danke für tipps
...isch das:
a) gueti sach, sicher isch sicher
b) git nur problem, evtl nid kompatibel etc
c) 1 vo dene längt längstens
danke für tipps
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)