Grga Mali hat geschrieben: Hhmmm eine wo z nacht an dr Fäldbärgstross e Deff umschiesst... Y weiss nid, ebb dä nid dir eins uf d Schnuure git und dr denn no dr Deff um e Hals wigglet...
z'nacht isch guet zur stosszyt zwüsche 07:00 und 07:45 muess es gsi si - denn hets scho zimmlig volk uff dr strooss...
wo mi einte nochber am siebeni isch go schaffe, ischs mopped no gstande - am viertel vor achti nümm....
Grga Mali hat geschrieben:Wieso bisch so sicher, dass es muetwillig gsi isch? Ich mein wär schiesst äxtra e Deff um um die Zyt bi däm Verkehr deert? Macht jo nid ganz Sinn...
jo aso sorry wie schiesst me so e monster teil unabsichtlig um?und vorallem wenn das passiert denn hinterlegsch wenigstens nöime dr name
d'versicherig het so-n-e komischs system - die liebi dame bi dr hotline vo dr z!rü het gseit, dass ich bi vandalismus nur 1000.- vo ihne bekumm - wenn is als unfall aagib, zahl i eifach 1000.- und sie zahle dr räscht...
ufforderig zum versicherigsbetrug allez...
@nösti - was meinsch du drzue?
dä isch nit schlächt... erinneret mi an Berlusconi wo d Arbeiter vo Fiat wo lohnkürzige hän muesse hinäh drzue uffgforderet het doch Schwarzarbet zmache...
Grga Mali hat geschrieben:Wieso bisch so sicher, dass es muetwillig gsi isch? Ich mein wär schiesst äxtra e Deff um um die Zyt bi däm Verkehr deert? Macht jo nid ganz Sinn...
me brucht ordentlig kraft, zum e maschine mit ca. 200 kg (volltankt) ummz'schiesse - die kheit nid eifach um, wenn me nur e bitzli dra kunnt....
Gryff hat geschrieben:me brucht ordentlig kraft, zum e maschine mit ca. 200 kg (volltankt) ummz'schiesse - die kheit nid eifach um, wenn me nur e bitzli dra kunnt....
Laschtwage oder so ebbis wo het miesse neume inefahre? Abbr stell dir emol pfor, um die Zyt in dr Fäldbärgstross, wie bihinderet muesch si wenn du eifach so e Deff umschiessisch, muetwillig, ich mein das gseht jo sicher ebber... Und wenns jezz wirklich Vandale gsi wäre, denn Znacht uf em Heimwäg oddr so... Aber nid am 7.30 am Morge...
ok1 hat geschrieben:jo aso sorry wie schiesst me so e monster teil unabsichtlig um?und vorallem wenn das passiert denn hinterlegsch wenigstens nöime dr name
Jo kennsch jo d Lyt, so wie die wo bim parggiere usstige und dir d Tyre dradätsche, die hinterlege jo au immer brav e zeeteli...
Gryff hat geschrieben:me brucht ordentlig kraft, zum e maschine mit ca. 200 kg (volltankt) ummz'schiesse - die kheit nid eifach um, wenn me nur e bitzli dra kunnt....
Du hesch kei ahnig !!!
Dä hett die doch nüt ufglüpft !!! E lichte stoss hine und die rutsch vom Ständer und dänn kippt si autom. um ...
Gryff hat geschrieben:die stoht zimmlig stabil uff em ständer... drakho längt do nid... zuedämm isch si fascht e meter näbe em ursprünglige standort gläge..
Y sag, das isch e Laschtwage oder Bauarbeiterwalzi oder so gsi...
Gryff hat geschrieben:die stoht zimmlig stabil uff em ständer... drakho längt do nid... zuedämm isch si fascht e meter näbe em ursprünglige standort gläge..
I ha emol dörfe zuluege wie e vater si 6 jährige uf mi maschine gstellt het zum spass, de kli hett angst bekoh und afoh wild umezapple, de alt ziht in wieder abbe, er klammert sich fescht und bums 3500.- schade (ok siteständer gsi).
Lyt doch emol uf d Bolizei a, an dr fäldbärgstross hets doch e Blizzkaschte. Pfilicht isch grad eine durebrätteret in däm Momänt wo dr ander sich an dim Deff z schaffe gmacht het.
also eifach so hinde kli drako wie dr kawa behauptet...bezwifle ich doch schwer. sunnscht wär die maschine kli witer vorne (in richtig betrachter). will nimm jo mol nid ah dass dr gryff sie töff vor em huusigang anegstellt. usserdäm würd er denn nid sowit uff em trottoir usseligge, schätz ich mol.
hetts denn grad no e ifahrt gryff? uff dr linke site , vo dört uss wo du s pic gmacht hesch? uffahrt gseh ich keini. nach eme lade gsehts jo au nid grad uss. falls dr eine mit em auto dr töff umgrisse hätt...miessts jo no anderi schäde am töff ha...sprich vo hinde wär er jo gege dr uspuff gfahre, oder? miesst jo dä au no spuure ha.....jäää ich weiss nid, gseht für mi relativ sicher eme muetwillige umrisse uss. wobi me jo au no muet muess ha, so e töff zrisse, jo nid grad licht...liggt schnäll mol uff em fuess. sicher irgend e frustierte passant gsi, so e bürgerwehrler wo gfunde het, töff gheere nid uff s trottoir!! eine wo sich villicht scho länger gnervt fühlt.
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Scott hat geschrieben:sicher irgend e frustierte passant gsi, so e bürgerwehrler wo gfunde het, töff gheere nid uff s trottoir!! eine wo sich villicht scho länger gnervt fühlt.
Hmmm indressanti These, muess sage, wettsch pfillicht zu mir ins Team cho schaffe?
Woby... Deff gheere jo eigentligg au nid uf s Drodduar chennt das nid no Problem mit dr Versicherig geh? So wie bim Parkfäld wenn du nid ganz dinne bisch und e Schade hesch, denn zahle si jo au nyt oddr?
Grga Mali hat geschrieben:Hmmm indressanti These, muess sage, wettsch pfillicht zu mir ins Team cho schaffe?
Woby... Deff gheere jo eigentligg au nid uf s Drodduar chennt das nid no Problem mit dr Versicherig geh? So wie bim Parkfäld wenn du nid ganz dinne bisch und e Schade hesch, denn zahle si jo au nyt oddr?
und im gegezug e berächtigti froog vo dir...
eh bien, viel glück gryff bi dr tätersuechi...ich fröhn jetzt dr drummelkunst und em trinke. scheene oobe allersits
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Scott hat geschrieben:also eifach so hinde kli drako wie dr kawa behauptet...bezwifle ich doch schwer.
OK, ha mi licht falsch usdruggt, es brucht scho me als e kli drako, aber so viel ebe au nöd ! Es brucht kei Schwarzenegger dezu.
E 14 jährigs Meiteli schaffts e 200 kg Töff umzschmeisse wenns will ... Es muss eifach vo hine kräftig stosse, denn rollt er vom ständer abe !
PS : Fahr sit 30 johr schweri maschine, kasch mer glaube ...
Abbr jezz mol im ärndscht: Isch das nid so, dass wenn är dr Deff uf s Drodduar stellt, dass denn d Pferischerig nid zahlt will das jo eigentligg verbotte isch?
Grga Mali hat geschrieben:Abbr jezz mol im ärndscht: Isch das nid so, dass wenn är dr Deff uf s Drodduar stellt, dass denn d Pferischerig nid zahlt will das jo eigentligg verbotte isch?
wäre mir neu. solange man doch 1einhalb meter platz hat ist das doch gar nicht verboten, oder täusche ich mich da ?
Grga Mali hat geschrieben:Abbr jezz mol im ärndscht: Isch das nid so, dass wenn är dr Deff uf s Drodduar stellt, dass denn d Pferischerig nid zahlt will das jo eigentligg verbotte isch?
Im Ernst, ist nicht unbedingt verboten, hängt von der Breite des Trottoirs ab. Genau weiss ich's nicht, aber es sollte sicher noch ein grosser Kinderwagen vorbeikommen. Die bei den Hausbesitzern so beliebten Schilder "Velos & Mofas anstellen verboten" sind aber 100% Kacke, das ist Allmend und da haben die gar nichts zu sagen.
Versicherung : denke solange der Schaden am Töff nicht direkt damit zusammenhängt wie er parkiert war, müssen die blechen. Das müsste dann schon grobfahrlässig sein, etwa vor der Feuerwehrausfahrt ....
Art 228.1
Parkieren auf dem Trottoir, wo dies Signale oder Markierungen nicht ausdrücklich zulassen, ohne dass für Fussgängerinnen und Fussgänger ein 1,5 m breiter Raum frei bleibt (Art. 41 Abs. 1bis VRV) bis 60 Minuten
Kawa hat geschrieben:Art 228.1
Parkieren auf dem Trottoir, wo dies Signale oder Markierungen nicht ausdrücklich zulassen, ohne dass für Fussgängerinnen und Fussgänger ein 1,5 m breiter Raum frei bleibt (Art. 41 Abs. 1bis VRV) bis 60 Minuten
120 .-
Jo abbr är lost dr Deff jo die ganz Nach dure deert.. Nyt vo 60 Minutte...
249. Parkieren auf dem Trottoir, wo dies Signale oder Markierungen nicht ausdrücklich zulassen, wenn für die Fussgänger ein 1,5 m breiter Raum frei bleibt
a bis 2 Stunden 40
b um mehr als 2, aber nicht mehr als 4 Stunden 60
c um mehr als 4, aber nicht mehr als 10 Stunden 100