Fotos von Polizisten und Vor-Ort-Fotos

Diskussionen rund um den FCB.
Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Ich find die sau toll... bi zue eim ane und ha en gfrogt: "Willsch du mi Papi si?" Aber är hets irgendwie nid witzig gfunde.... :eek:

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

gustavo: das ist nichts! würde mich nicht wundern, wenn zivis in rotblauer montur anwesend gewesen wären und auch verhaftet worden wären!

das ist keine "schadenfreude" sondern kann sehr wohl passieren..

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

naja... hän sie eigentlich unsere Fan-Projäkt-Hirsch au ipackt? Är het jedefals fit usgseh bi 10 vor 10.

redblue-calvin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redblue-calvin »

Eckfahne hat geschrieben:naja... hän sie eigentlich unsere Fan-Projäkt-Hirsch au ipackt? Är het jedefals fit usgseh bi 10 vor 10.
zerscht - jä! denn het me en erkennt und en laufeloh.. so het ers ähmel im basilisk gseit..

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Ich ha ebbe gmeint ich heig en no gseh uf dr Wach, allerdings hät mi das zimlich gwundered. So eine kriegt natürlich sonderbehandlig...

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

übrigens, immer wieder zu empfehlen ist ein besuch auf www.blutgeil.com

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Het öbber no anderi fottene wo är könnt do ine poste?

deepsleep
Benutzer

Beitrag von deepsleep »

@ Eckfahne und alli andere, wo mene d'Foteli «glöscht» het:

Zämme,

Bi zwar nit in ZH gsi, bikum aber au d'Wuet, wenn ich seh und lies, was dört abgange isch.

All däne, wo ne dr Chip wo dr Cam glösch worde isch e Tipp: Die Chip wärde in dr Regel nit wirgligg formatiert, sondern nur dr Tabel of Content (TOC oder Inhaltsverzeichnis) glöscht. Denn findet dr Compi nit meh! S'git aber Programm (UnEraser) wo dr Chip Bit fir Bit (nai, kai Bier) usläse und so d' Fotene mit fascht 100% wieder härstelle.

Isch mir scho passiert und het funktioniert.

S'git do eigentlich soviel Programm, wie Sand am Meer. Viellicht e, zwei Links:

http://www.oo-software.com/de/products/ ... index.html (Mues me leider kaufe)
http://www.lc-tech.com/rescuepro.htm (Mues me leider au kaufe)
http://diskinternals.com/ (Mues me leider au kaufe)

Unter google.ch findet me sicher au ebbis gratis (Stichwort: CF, unerase, recovery, flash card usw.)

Gruess und vyl Gligg bim Prozessiere.

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

fma79 hat geschrieben:übrigens, immer wieder zu empfehlen ist ein besuch auf www.blutgeil.com
oder vo dr gliiche siite: http://pigbrother.info/

die freue sich übrigens immer über fötteli vo lüt wo verletzige mit gummischrott oder tränegas drvotrage, will sie wänn uffdecke dass au dört massiv gloge wird...

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Gustavo hat geschrieben:Übrigens, so "unauffällig" kleiden sich die Zivis... :rolleyes:

Bild
die beide holzfäller hänn denn in altstette so schwarzi vermummigskappene akah wo de nur no dauge gseh hesch. vo dene isch me denn auf mit kabelbinder gfesslet worde. schöns foti, jetzt kamme sich die gsichter merke.....

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Isch das eine fo däne gsi? Sicher?
brewz_bana hat geschrieben:die beide holzfäller hänn denn in altstette so schwarzi vermummigskappene akah wo de nur no dauge gseh hesch. vo dene isch me denn auf mit kabelbinder gfesslet worde. schöns foti, jetzt kamme sich die gsichter merke.....

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

btw hat evtl jemand Fotos von unseren "Szenekennern"?

Nimmt mich Wunder, ob das wirklich die waren, die mir gestern das Essen verdorben haben mit ihren andauerenden Blicken in meine Richtung!

@ diese Typen: nicht alles was rotblau trägt gehört zur Szene! Einen einfachen Bahndämmler werden sie nie kennen lernen, den wir gehen nicht auf Ihren Spielplatz :rolleyes: Ich hab mir schwer überlegt ob ich sie auf die dumme Gafferei ansprechen soll, Ihre Intoleranz gegenüber allem was rotblau trägt ist Ihres Berufstands unwürdig und widerspricht Ihrem Anspruch "Szenekenner" zu sein :mad:
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Die Fotos der Szenekennern wurden mir gelöscht als ich meine Kamera abgeben musste... WICKSRS!!!!
Domingo hat geschrieben:btw hat evtl jemand Fotos von unseren "Szenekennern"?

Nimmt mich Wunder, ob das wirklich die waren, die mir gestern das Essen verdorben haben mit ihren andauerenden Blicken in meine Richtung!

@ diese Typen: nicht alles was rotblau trägt gehört zur Szene! Einen einfachen Bahndämmler werden sie nie kennen lernen, den wir gehen nicht auf Ihren Spielplatz :rolleyes: Ich hab mir schwer überlegt ob ich sie auf die dumme Gafferei ansprechen soll, Ihre Intoleranz gegenüber allem was rotblau trägt ist Ihres Berufstands unwürdig und widerspricht Ihrem Anspruch "Szenekenner" zu sein :mad:

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Genau dä Limks isch gsi womi als huere Wichser bezeichnet het... :mad:

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Froog, dörf e Bull im Dienst rauche? Nimmt mi numme wunder will dä absolut unnuffälligi do, grad e so e Lungetorpedo konsumiert...

Bild
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Gustavo hat geschrieben:Übrigens, so "unauffällig" kleiden sich die Zivis... :rolleyes:

Bild
dr Göla isch e Zivi worde?

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Seems to be....

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Eckfahne hat geschrieben:Isch das eine fo däne gsi? Sicher?
bi däm mit em blauschwarzkarrierte bini mir zu 1893% sicher! bim andere bini mir aber nid wirklich sicher...

willow
Erfahrener Benutzer

Beitrag von willow »

merci für d'föteli! .. dä wicksr isch das gsi mitem pfäfferspray!! ..

Nasty
Benutzer

Beitrag von Nasty »

Dr hinteri mit dr schwarze Kappe und dr Brülle isch glaubs e Bahnpolizischt. Mit däm hani no im Zug gschnurrt und als Dangg binis vo ihm ipaggt worde am Bahnhof...
Het no gfunde: "Nimmschs mer nid übel..."
Coyotes Basel

Ikarus
Neuer Benutzer

Beitrag von Ikarus »

merci für d'bilder .. das isch dä wicksr gsi mitem pfäfferspray!! ..

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

Gustavo hat geschrieben:Bild
de hueresohn(jo bisch eine) links isch e zürcher zivi !
s het mol nachem match in basel gege dr fcz verhaftige geh (glaubs sogar zürcher wo verhaftet worde sin, spöter den uf dr brugg basler usenandergnoh vo de BL-Robocops)
mit handschelle und allem drum und dra direkt bi dr st.jackobhalle nachem spiel...

Nasty
Benutzer

Beitrag von Nasty »

Die 3 sin alli im Zug vo Basel nach Altschtette gsi. Sovil zum Thema Basler Pozilei het nüt gwüsst....
Coyotes Basel

Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keenig vo Basel »

rotoloso hat geschrieben:Froog, dörf e Bull im Dienst rauche? Nimmt mi numme wunder will dä absolut unnuffälligi do, grad e so e Lungetorpedo konsumiert...

Bild
Nei aber wenn dr dr Schuss abgange isch denne muesch halt eini Rauche, mach ich au immer nach em Vögle :) :)

Dä Wickser vomene Bull cha sich emol bi mir mälde , bitte uff PN, denne gömmer emol zämme uff d`Wiese Du Arsc**och !!!!!

Dämm gsesch es a dassers bruucht !!

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Die 2 bekannte Bahnpolizischte wo usem Cash TV bekannt si, (lauft glaub allbot ufem NW1) sind au derbi gsi im Zug.

Erwin Zgraggen und Herbert Döhni heisse sie...

Allerdings hend sich die aständig verhalte, komisch isch nur dass ich der einti gfroggt ha werum dismol anderi Bahnpolizischte an Board sind und nid die gwohnte wome als regelmässige uswärtsfahrer kennt. (Wo sich au nid hinter dr Anonymität verstecke)

Druf abe het er gmeint sie reise anonym, will si ihri Familie schütze wänd. Supersach, wenn nochene d Fernsehstatione imene andere Zämmehang e Begleitbricht usstrahle....

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Also d Wältwuche schribt au e Artikel ha ich grad usekriegt (sie wän mi Foti abdrucke). Und drzue ane dänki dass do no mehr kunnt, SFDRS macht doch e Sändig....

Kennt eigentlich öbber dä Bull (Holzfällerhemli) persönlich? Würd em gärn mol alütte und mini Meinig giige....

Cheers

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

Eckfahne hat geschrieben: ...
Kennt eigentlich öbber dä Bull (Holzfällerhemli) persönlich?
...
nee, isch e zürcher zivi mines wüssens...
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Aha? Ha gmeint ebbe nid....
Schranz hat geschrieben:nee, isch e zürcher zivi mines wüssens...

Ganja
Benutzer

Beitrag von Ganja »

au uf http://www.coyotes-basel.ch hets einzelni fotene vo däm pagg...
SEKTION Z4xx

Mi Hass goht use an:

GEstapo ZH
Stasi-SP-Huere Maurer
Dr. med. psych. Unfähigundblind Moos
Drill Sergeant Adolf J. Zingg
Mario Stüürzahler-Liegner Cortesi
RUPPelstilzchen, der Abgehackte
Joggi "Mir mache alles richtig" Shield

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

Heavy hat geschrieben:Die 2 bekannte Bahnpolizischte wo usem Cash TV bekannt si, (lauft glaub allbot ufem NW1) sind au derbi gsi im Zug.

Erwin Zgraggen und Herbert Döhni heisse sie...

Allerdings hend sich die aständig verhalte, komisch isch nur dass ich der einti gfroggt ha werum dismol anderi Bahnpolizischte an Board sind und nid die gwohnte wome als regelmässige uswärtsfahrer kennt. (Wo sich au nid hinter dr Anonymität verstecke)

Druf abe het er gmeint sie reise anonym, will si ihri Familie schütze wänd. Supersach, wenn nochene d Fernsehstatione imene andere Zämmehang e Begleitbricht usstrahle....
Dä TV-Briicht im CashTV ha ich au gseh...die zwei Bahnbulle wo e Daag lang begleitet worde sin. Isch jo ober piinlich gsi, dass sie bi jedem Iisatz mehr oder weniger falsch reagiert hän (z.B. e Typ wo amene Bahnhof kontrolliert worde isch, het no e Rächnig CHF 110.- wäge schwarzfahre offe kah. Däm hän sie grad Handschälle aglegt und hän ihn zFuess zum nächschte Bancomat gschleppt. Am Bancomat hän sie d Handschälle abgnoh, dass är s Gäld cha useloh. Aschliessend sin sie mit däm Typ [wieder in Handschälle] quer durch dr Bahnhof an allne Passante verbii, zum nächschte Bahnpolizei-Poschte gange und är het s Gäld miese iizahle am Schalter...erscht denn hän sie ihm d Handschälle abgnoh und är het dörfe goh. D Begründig, warum sie ihm für die Bagatelle Handschälle aglegt hän, isch gsi..."s heig Fluchtgfohr bestande, do är öbbis zverliere heig kah")?!

Fazit...*sing* alle Bullen sind schwuul, alle Bullen sind schwuul... *sing*
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Antworten