und wieso nur dann????O-Bolle hat geschrieben:Wenn der Gegner mal Barcelone oder so heisst, sind wir froh um den 2. Stock..![]()
Tiefe Preise versus Zuschaueraufmarsch
E klare aateil am Zueschauermangel hett sicher au die beschisseni Aaspilzytt ka (wieso eigentlich die futzdummi Zytt ammene Donnschtig??) denn es isch klar, dass vill lütt gschafft hänn bis am 20.00 in BS und teilwiis au in BL, wäge däm wars Stadion nit ussverkauft gse aber es hätt villicht no 2 - 3000 meh geh.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
höret emol uff, immer uffder stimmig ummezhacke,sweep3r hat geschrieben:also mir wärs jo no egal gsi wenns wenigstens 15000 gsi wäre wo au chli d stimmig unterstützt hätte... ich ha aber leider s gfühl ka, dass sehr viel nur in d MK GSÄSSE sind wils ebbe nur 11.- koschtet het. ich has chli erbärmlich gfunde, dass uf dr rächte site fascht die ganz kurve gsässe isch und nit ei wort mitgsunge het!
will jetzt nit irgendwelchi lüt beschuldige aber evt. hend e paar s motto ka: es isch billig, mer goht, damit mer sage mer isch au an de "wenig attraktivere" mätch gsi:/
naja luege mer mol wies geg YB wird demm schliesslich zelt jo d zuekunft und nit d vergangeheit![]()
wenn du gnueg zyt gha hesch, zluege wieviel singe oder hocke, denn hech au nid grad viel derzubiträit
im b änne hets emmel super dönt, gsäng und untersützig vo der mk

bravo und danke
Das er künftig seine Fans allgemein besser behandeln sollte, weil das Zugpferd FCB halt bei den Event-Fans auch nicht ewig zieht.Angus hat geschrieben: Was denkt sich wohl der Vorstand nach dieser tollen Geste ?![]()

Au wenn gester e Teil nid het chöne cho, wüll si händ müesse schaffe, isch doch dr grösser Teil eifach nid do gsi wülls jo "nur" Uefa-Cup isch und gäge so e "unbekannte Ostblöckler" isch doch eh nid interessant.
-
- Erfahrener Benutzer
dein vorstand denkt oder sollte denken: zum glück waren es so tiefe preise, sonst wären ja noch weniger gekommen,Angus hat geschrieben: Was denkt sich wohl der Vorstand nach dieser tollen Geste ?![]()

hinter der geste steckt auch kalkül, gerade als ultra-regierungsanhänger sollte man jaus und co. nicht unterschätzen

FOOTBALL'S LIFE!
Die Rächnig isch scho tuusigi vo mol gmacht worde... wievill Zueschauer müessti China bimmene Spiel vo dr Nati dämfall ha?*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:zum vergliiche...
FCB - u0160iroki Brijeg: 15'000
Bröndby - FCZ: 13'614
Stuttgart - Domzale: 12'000
GC - MyPa: 3'200![]()
-
- Erfahrener Benutzer
nüd gege d'chinese in sache fuessballinteresse, in ihrne meischterschsftsspiel hend sie z.t. für de weschte unvorstellbari tv-quotene vo 200. miorotoloso hat geschrieben:Die Rächnig isch scho tuusigi vo mol gmacht worde... wievill Zueschauer müessti China bimmene Spiel vo dr Nati dämfall ha?

FOOTBALL'S LIFE!
will jetzt nit irgendwelchi lüt beschuldige aber evt. hend e paar s motto ka: es isch billig, mer goht, damit mer sage mer isch au an de "wenig attraktivere" mätch gsi:/
naja luege mer mol wies geg YB wird demm schliesslich zelt jo d zuekunft und nit d vergangeheit
[/QUOTE]
Ich ha au s'Gfühl, dass e paar die tiefe Priise zum Alass gnoh hän emol ins Joggeli z'goh. Bi uns im C4 hetts Lüt gha, won i no nie amene FCB-Match gseh ha. Und denn die Komentär! Eifach pinlich und närvig.
Ich glaub es sind sehr viel Modefäns dismol am Match gsi, wells günstigi Priise gsi sin.
naja luege mer mol wies geg YB wird demm schliesslich zelt jo d zuekunft und nit d vergangeheit

Ich ha au s'Gfühl, dass e paar die tiefe Priise zum Alass gnoh hän emol ins Joggeli z'goh. Bi uns im C4 hetts Lüt gha, won i no nie amene FCB-Match gseh ha. Und denn die Komentär! Eifach pinlich und närvig.
Ich glaub es sind sehr viel Modefäns dismol am Match gsi, wells günstigi Priise gsi sin.
ich ha dermit au nit welle sage, dass d stimmig grundsätzlich schlächt gsi isch aber ich ha mi gfrogt wieso so viel lüt sitze nur wils stüehl het? (wo suscht gits e sitzplatz für 11.-?tanner hat geschrieben:höret emol uff, immer uffder stimmig ummezhacke,
wenn du gnueg zyt gha hesch, zluege wieviel singe oder hocke, denn hech au nid grad viel derzubiträit
im b änne hets emmel super dönt, gsäng und untersützig vo der mk![]()
bravo und danke

jänu wie gseit mol luege wieviel am nägste donnstig wärde stoh/sitze

dr fcb fühlt sich sicher bestätigt, jäwohl, s liggt nid an de hoche ihtrittspriise...
das hämmer jez drvo.
aber ich persönlich schigg em FCB e kleins danggschön, isch e geile oobe gsi, und es tuet guet, nur 11 fränkli für sone spiil uszgäh.
also FCB: au wenns nur 15'000 gsi sin, die häns gnosse, mol nid miesse s ganzi portemonnaie uszlehre für e ticket!
das hämmer jez drvo.
aber ich persönlich schigg em FCB e kleins danggschön, isch e geile oobe gsi, und es tuet guet, nur 11 fränkli für sone spiil uszgäh.
also FCB: au wenns nur 15'000 gsi sin, die häns gnosse, mol nid miesse s ganzi portemonnaie uszlehre für e ticket!
FREYSTAATBASEL 2003
-
- Erfahrener Benutzer
Oder solche, die sich die tiefen Preise mal zum Anlass genommen haben, sich einen guten Platz zu kaufen, der sonst zu teuer wäre. Nur weil du jemanden noch nie am Match gesehen hast, heisst das nicht, dass derjenige ein Modefan ist.Skippy hat geschrieben: Ich ha au s'Gfühl, dass e paar die tiefe Priise zum Alass gnoh hän emol ins Joggeli z'goh. Bi uns im C4 hetts Lüt gha, won i no nie amene FCB-Match gseh ha. Und denn die Komentär! Eifach pinlich und närvig.
Ausserdem kommen die und nervigsten Kommentare von Leuten, die meinen, dass es die ganze Tribüne interessiert, dass sie schon mal gegen Schaffhausen oder Wil da waren und der Chippy seither ein paar Kilo zugelegt hat...

- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
Betriibsbereit (jöööööööööö) oder in Ruhestellig (ocelot hat geschrieben:meiner ist 12 und deiner?![]()

- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
Ich würde im Gegenteil sogar sagen: gestern hat sich wieder einmal die Spreu vom Weizen, sprich: die abwesenden Modefans von den anwesenden "echten" Fans getrennt. Und das wird auch immer so sein, wenn es nicht um die Champions League geht.Skippy hat geschrieben: Ich glaub es sind sehr viel Modefäns dismol am Match gsi, wells günstigi Priise gsi sin.
- stargate
- Erfahrener Benutzer
Ich weiss nit ob me das eso sage ka. Um mi ume sind bis uf wenigi Usnahme alles neui Gsichter gsässe....drummerbhoy hat geschrieben:Ich würde im Gegenteil sogar sagen: gestern hat sich wieder einmal die Spreu vom Weizen, sprich: die abwesenden Modefans von den anwesenden "echten" Fans getrennt. Und das wird auch immer so sein, wenn es nicht um die Champions League geht.
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Sicherlich sind gestern viele Verwöhnte zuhause geblieben. Aber nicht Jeder, der halt gestern grad sonstwarum nicht konnte, wird deshalb vom Threaderöffner als Eventpicker abgestempelt. Wer nicht nur lesen, sondern auch interpretieren kann, ist da sicherlich im Vorteil, also chille bitte 

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
Ich glaub es sind sehr viel Modefäns dismol am Match gsi, wells günstigi Priise gsi sin.[/QUOTE]
ojee.. jetzt müsst ihr euch aber entscheiden ob jetzt gestern die modefans im stadion waren weil sie auch mal dabei sein wollten oder die modefans eben zuhause geblieben sind..
mein gott, ist dieses theater sinnlos. chillet emol. 
Ich glaub es sind sehr viel Modefäns dismol am Match gsi, wells günstigi Priise gsi sin.[/QUOTE]
ojee.. jetzt müsst ihr euch aber entscheiden ob jetzt gestern die modefans im stadion waren weil sie auch mal dabei sein wollten oder die modefans eben zuhause geblieben sind..

ein em stadion muss eine kapazität von 30.000 sitzplätzen haben,Pascilicious hat geschrieben:Die Bedänke hani scho sit langem au ka. Lieber so wies isch, anstatt e leers Stadion. Aber i glaub sie hänts jo müesse mache, isch nit e min. Grössi vo Zueschauerfassigsvermöge bi EM und WM vorgschriebe? Sunscht würds keini EM Mätch im Joggeli gäh, nit?
Mir isch es eigentlich au egal, wieviel Lüüt chöme. Aber has Gestert nur no truurig gfunde... und chuuum simmer e Rundi witers, chöme wieder alli hinteführe...
eröffnungsspiel 40.000 und final 50.000.
ursprünglich sollte das eröffnungsspiel ja in bern steigen, dort
konnte man sich aber über die finanzierung eines temporären ausbaus nicht einigen, also sprang basel ein.
ich finde den ausbau gut, es wird sicher das ein-oder andere
spiel geben an dem man das stadion füllen kann!
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer