pfui teufelMätzli hat geschrieben:
"Mit Rimuss stoosed alli aa"

Denn sag ne si sölle d Schnuure halte und sich um ihre eigene Scheiss kümmere!!!Mätzli hat geschrieben:(...)
aber meine Leber und mein Hausarzt schreien: "JA!"![]()
i dängge mit 70% Iisatz vom Sektor C - und 10% Iisatz vo Sektor A chasch zfriede sy...das ergibt exat die linki Füdlibagge-......C isch eso nit schlächt ...aber da cha me dra schaffe....B.....aha-.-.-.-.das gibt es au...????...!!!!!Eckfahne hat geschrieben:Schaltet jetzte alli SF2 a und lueged mol 10 Minute dr Match vo Lyon gege Real Madrid. So e Publikum hani scho lang nüm ghört und genau das wünsch ich mir am Donschtig, dass sich jede so richtig alles us em Liib schreit und mir ali dr FCB in e ussichtsrichi Position schreie! Das gültet vor allem aber au für d C- und A-Hogger! Dört interessierts niemer uf wellem Rang är hoggt, es mache alli bi dr Wälle mit und au hüpfe alli!
Also: AUF JETZT!![]()
![]()
tschau, Marcol, willkommen im forum! morgen im b am singen?Marcol hat geschrieben:i dängge mit 70% Iisatz vom Sektor C - und 10% Iisatz vo Sektor A chasch zfriede sy...das ergibt exat die linki Füdlibagge-......C isch eso nit schlächt ...aber da cha me dra schaffe....B.....aha-.-.-.-.das gibt es au...????...!!!!!