grille -> chönti sogar, aber machi nid welli lieber chli kürzer mittag mach und defür am obig früener gang
ganz eifach

kasch dängge, NägeliPlatini hat geschrieben:bi dim alter sott me meine d lüt wärde e biz realistischer !![]()
oh nei, ab däne hüt wirds mr fascht sälber schlächt.... zum glück hani e einzelbüro.... wär e arme siech wo mit mir müesst zämmeschaffe hüt...RALE BALE hat geschrieben:ach kumm jetzt du bisch sicher so eine wo äxtra e paar mol unter Dini Decki im Bett furzt und denn se lüpft und em Mädel näbe dra kunnt fascht sKötzi
40 isch ahlt scho e scheissalter...Platini hat geschrieben:i beschtritt jo gar nid dasser mit 40 am beschte isch, das glaub der scho. numme bringts nüt, well kei frau würd freiwillig miteme 40 jöörige in d kischte ! z alt zum guet ussgseh, z jung zum erbe !
stärbe in dinere Wält alli Fraue bis 39?Platini hat geschrieben:i beschtritt jo gar nid dasser mit 40 am beschte isch, das glaub der scho. numme bringts nüt, well kei frau würd freiwillig miteme 40 jöörige in d kischte ! z alt zum guet ussgseh, z jung zum erbe !
hehe ich mach d ex-hwv berufsbegleitend ! willkommen im club der lernfreudigen studis :-) dämfall bisch du etz scho fertig! chasch chli d wüscher abknutschä, hahabierkurve_sh hat geschrieben:@fetisch: hfw - a morge noch de prüefig itrinke, denn relaxe und am obig zerscht grille (*) bi mir und nochher no chli stadthuusgass
(*) würi jetzt gern mache!
nein, beim jagen im bündnerland. wir dachten es sei eine wildsau und haben ihn erlegt. ok, wir wussten natürlich, dass es unser bruder und keine wildsau war, aber die gelegenheit war günstig. arbeiten müssen wir seitdem auch nicht mehr. immer tragisch wenn jemand ledig, kinderlos und reich sterben muss.Zemdil hat geschrieben:bim veegle??![]()
fertig wär schön, wenn die prüefige guet laufed darfi no e johr... aber es besseret! und di lieb frau W hani scho sit eme johr nümm, die häsch nu im erste johr (fibu).FCB-Fetisch hat geschrieben:hehe ich mach d ex-hwv berufsbegleitend ! willkommen im club der lernfreudigen studis :-) dämfall bisch du etz scho fertig! chasch chli d wüscher abknutschä, haha
Beileid!! Isch sicher e harti Zytt gsi für di und dini FamilieOralapostel hat geschrieben:RIP du dumme sau