Neues Tour-Shirt !! Wir bitten um Feedback....
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Ha dr ersti Tartanschal speihässlich gfunde (ab Internet-Bild) bis dr Kolleg mer e Original zeigt het, wo är kauft gha het. Voll edel ! I wird luege, dasi sone Dings do ka ergattere.BASEL DESIGN hat geschrieben:Ahhh, ha jo no vergässe, e neue Schal git's doch no aber kei spezifische Maischterschal, sondern e ganz edels Teil, wo d'Tartanhasser do inne wieder uff e Plan rieft![]()
Was saget Ihr zu däm Schal?:
Basler Wappe und dr Teggscht sinn ygstiggt.
Dä isch scho in Produktion und in ungefähr 5 Wuche fertig
Rotblaui Griess
Marco+Pascal
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
So eine wo ständig zoffe isch weisch...ScoUtd hat geschrieben:Kolleg? Wo? Was? Wär?

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
[/CENTER]
[/CENTER]
Do ich jo eigentlig nur by schönem Wätter an Match gangBASEL DESIGN hat geschrieben:Aaaaaaaaaalso dr Schal wird Wulle sy, s'glyychi Material wie dr anderi Tartanschal vo uns.

das sind alti sacheEckfahne hat geschrieben:Ich find d Rucksite vom Tshirt geil, das mit de Date allerdings isch Problematisch... E Schwizerkarte mit emene Strecke-Design vo Stadt zue Stadt wär e Idee und zuedäm nid mol allzueviel arbet... eifach e Strecke-Linie vo Stadion zu Stadion, denne kasch au uf d Date rauche und SAT1 uf dr Site lo, ehlände Scheisslade....
Cheers
das hets au scho in der 90er joor scho gäh
i freuh mi das es ändlich wider Tour Shirts git.
in de Nati-B hetts eigentlich immer e tour shirt gäh
aber es cha jo nit jedem gfalle

Dr Schlimm Fotograf

Ola Leutz,LkL hat geschrieben:das sind alti sache
Du seisch es, Tourshirts synn aigentligg e Tradition...

Das mit em Syydeschal mit em glyyche Tartandesign isch e Überlegig wärd Edberg. Merci für e Tipp

Also mir wärde emol 100 T-Shees mache und denn schaun mer mal.
Ich schätz M und L wird d'Hauptgrössi geh....
Numme sin dörte nid ständig d Date verschobe worde wills no kai Shit1 Ran Scheiss gä hett, dört sin numme minimal d Spiel vorgschobe worde...LkL hat geschrieben:das sind alti sache
![]()
![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Schwerverbrecher
- Benutzer
Ich ha no ä zimmlig verisses Shirt dehei, vorne de Werner mit zwei Bierfläsche wo sait: "Hau wech die Scheisse", hinte "The last NLB-Tour 93/94".LkL hat geschrieben:das sind alti sache
![]()
![]()
Und siehe da, es isch uns nid zvill versproche worde....
CR7 Fanboy
- Schwerverbrecher
- Benutzer
Wenn no Argument für Syyde suechsch, denn kha dr scho behilflich sy
- farblich generell besser (brillianter) und kunnt dr Vorlag am nögschte
- grad die viele Linie sind uf Syyde schärfer und gräder
- die fyni rot-blaui Linie würd nid untergoh im schwarz/wysse Muschter
- s'Agebot an Syyde isch generell dünn und Nochfrog dämentsprächend höcher
Ueberzügt???
Ich also scho

- farblich generell besser (brillianter) und kunnt dr Vorlag am nögschte
- grad die viele Linie sind uf Syyde schärfer und gräder

- die fyni rot-blaui Linie würd nid untergoh im schwarz/wysse Muschter
- s'Agebot an Syyde isch generell dünn und Nochfrog dämentsprächend höcher
Ueberzügt???
Ich also scho

- Schwerverbrecher
- Benutzer
Also guet Ihr hännd uns überzygt 
Mir wärde sehr wohrschyynligg au e Syydeschal vo däm Design mache, denn sinn alli zfriede
Ich hoff mir wärde mit däm no fertig uff Afangs Ruggrundi.
S'Shirt isch übrigens schon in Produktion....mir mache emol zerscht 100 bis 150 und denn luege mir wyter wie d'Nochfroog isch.....

Mir wärde sehr wohrschyynligg au e Syydeschal vo däm Design mache, denn sinn alli zfriede

Ich hoff mir wärde mit däm no fertig uff Afangs Ruggrundi.
S'Shirt isch übrigens schon in Produktion....mir mache emol zerscht 100 bis 150 und denn luege mir wyter wie d'Nochfroog isch.....
Alles isch scho in Produktion
Allne nonemool merci fir d' Ruggmäldige.
Es git also e Wulleschal und e Syydeschal mit em Tartanmuschter. Denn hett's fir jede eppis. D'Ufflaag (100 Syyde / 200 Wulle) wird nit so riesig sy, also gly zuegriffe
Vo de T-Shees mache mir emol 100 und denn luege mir wyter.
Spötischtens zum erschte Heimspiel wärde die Sache fertig sy.
Allne wo scho vorbstellt hänn viele Dangg! Sobald die Sache do sinn mälde mir uns wieder.
Wer uns perseenligg beelände will
hett am neggschte Samschdyg in dr Joggelihalle am Fanclubturnier Glägehheit drzue.
Mir wärde deerte e Stand ha
E guete Wucheafang no an alli
Marco + Pascal
PS: Vorsicht Arroganz! Jetzt wo mir uns hoffentligg richtig in dr Verteidigung verstärggt hänn, git's no meh Grind zum e Maischter-Shirt zmache, hehehe!
Es git also e Wulleschal und e Syydeschal mit em Tartanmuschter. Denn hett's fir jede eppis. D'Ufflaag (100 Syyde / 200 Wulle) wird nit so riesig sy, also gly zuegriffe

Vo de T-Shees mache mir emol 100 und denn luege mir wyter.
Spötischtens zum erschte Heimspiel wärde die Sache fertig sy.
Allne wo scho vorbstellt hänn viele Dangg! Sobald die Sache do sinn mälde mir uns wieder.
Wer uns perseenligg beelände will

Mir wärde deerte e Stand ha
E guete Wucheafang no an alli
Marco + Pascal
PS: Vorsicht Arroganz! Jetzt wo mir uns hoffentligg richtig in dr Verteidigung verstärggt hänn, git's no meh Grind zum e Maischter-Shirt zmache, hehehe!
Date uff em Tour-Shirt...
Hmmm, mir hänn uns lang iberleggt, ob mit Date oder ohni...
Schlussändligg mien mir halt doch sage...e Tour-Shirt ohni Date wäri komisch.
Mir schätze aber emol, dass
SAT1 nur bym GC-Match d'Finger im Spiel hett, dorum hänn mir das mit 2 Date mache loh.
No risk no Fun...
Schlussändligg mien mir halt doch sage...e Tour-Shirt ohni Date wäri komisch.
Mir schätze aber emol, dass

No risk no Fun...