bricktop hat geschrieben:Dass tönt jetzt nit grad nach ere... äääh... sportliche Position![]()
Unihockey
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
So, fertig schuel udn geschter zoobe au no kei zyt gha.
Also, du wo e Club suechsch us dr Region Basel...
Eventuell kasch du mol uf http://www.unihockey.ch go, dört unter Links und denn dört s'Basler Wappe aaklicke und dört stöhn denn die Verein mit HP drinne...
Wenn dr keine passt vo däne, weissi au nid... kunnsch mol ufs unihockeyforum.ch und erkundigsch di eventuell dört witer...
Greetz
Also, du wo e Club suechsch us dr Region Basel...
Eventuell kasch du mol uf http://www.unihockey.ch go, dört unter Links und denn dört s'Basler Wappe aaklicke und dört stöhn denn die Verein mit HP drinne...
Wenn dr keine passt vo däne, weissi au nid... kunnsch mol ufs unihockeyforum.ch und erkundigsch di eventuell dört witer...
Greetz
[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! … s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Ich kenn einen, der spielt für GCZ und ist fussballtechnisch FCZ-Fan.Vasil Levski hat geschrieben:isch jetzt nit di ärnscht oder?
PS: das mitem unihockey isch kei seich!!!! suech würkli es team!!!
Wär doch was?!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Bartelonimus
- Neuer Benutzer
- Bartelonimus
- Neuer Benutzer
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
Ich meinte eigentlich als Zuschauer. Gespielt habe ich nur am Gym-Sportstag vor über 20 Jahren.fallout hat geschrieben:wo spielsch denne?
Basler hat leider 4:6 verloren. Im 3. Drittel schien mir die Luft draussen zu sein, bis da war es eine offene Angelegenheit und - aus Laiensicht - ein attraktives Spiel.
kei angschd. has nit ärnschd gmeint!Gascht hat geschrieben:Ich meinte eigentlich als Zuschauer. Gespielt habe ich nur am Gym-Sportstag vor über 20 Jahren.
Basler hat leider 4:6 verloren. Im 3. Drittel schien mir die Luft draussen zu sein, bis da war es eine offene Angelegenheit und - aus Laiensicht - ein attraktives Spiel.
uf jede fall isch dr larsson e missge
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
Lischtegsicht!!!Ivolino hat geschrieben:Dr Housestyle mischlet do im Unihockey glaubs au guet mit aber wo jetzt dä wieder spielt??? mmh hans grad vergässe...

aber spiil jetzt wieder bim UHC Greenlight Richterswil - da lauft`s