Ämmel besser als nach dim Posting!SHELLibaum hat geschrieben:Als ob jetzt druskunsch...![]()
IBM pah

IBM - JoEckfahne hat geschrieben:IBM? Wo? Basel?
Danke Scott. Hat es in der Tat so viele Elsässer ? Ich weiss nur, dass dieses Jahr rund 30 Schüler aus der Schweiz kommen (normalerweise 20). Die Deutschen kommen wieder etwas kurz (zum Glück...Scott hat geschrieben:IBM - Jo
Wo? - Peter-Merian-Gebäude
Basel? - Jo, sag ich jo
FHBB = Fachhochschule beider Basel... in Colmar und Lörrach wird weiter unterrichtet.SHELLibaum hat geschrieben:Ich beginne an der FHBB mit dem International Business Management (IBM).
du es het scho...isch jo au dr sinn vom ganze das es gmixt isch...weiss numme das kätzli im schnitt besser sind als bi uns im lehrgang betriebsökonomie...dasch alles...dämfall viel spass dir...4 joor...pfff...bi froh das ich s nächschtjoor abschliess und wieder ka go schaffe (wenn alles guet goht bi de priefige...)SHELLibaum hat geschrieben:Danke Scott. Hat es in der Tat so viele Elsässer ? Ich weiss nur, dass dieses Jahr rund 30 Schüler aus der Schweiz kommen (normalerweise 20). Die Deutschen kommen wieder etwas kurz (zum Glück...).
@Eckfahne
FHBB = Fachhochschule beider Basel und in Colmar und Lörrach wird weiter unterrichtet.
3 Joor !Scott hat geschrieben:du es het scho...isch jo au dr sinn vom ganze das es gmixt isch...weiss numme das kätzli im schnitt besser sind als bi uns im lehrgang betriebsökonomie...dasch alles...dämfall viel spass dir...4 joor...pfff...bi froh das ich s nächschtjoor abschliess und wieder ka go schaffe (wenn alles guet goht bi de priefige...)
wasn? 3 joor? nüm 4 joor? wägem bachelor?SHELLibaum hat geschrieben:3 Joor !Mir wärde zum gliche Zytpunggt abschliesse, wiä diä wo letschti Joor s'IBM agfange hän ! *grins* Abgseh drvo, wirdi sowieso fascht d'Hälfti vom Studium am schaffe si... alles halb so tragisch !
Edit: Wenn me in Colmar Schuel het, heisst das nid, dass vo französischer Site nume Elsässer kömme. Mir hän au nid alles nur Basler (ok, d'Mehrheit). Zwei kömme no us dr Innerschwiz und au no ein oder zwei usem Wallis, wenn mi nid tüsch....
jesses gott!!! jetzt miend die arme ibm-studente jo fascht chli ebbis mache für d schuelSHELLibaum hat geschrieben:Weiss nid wieso. Sin hän 4 Joor eifach für z'lang empfunde und hän s'Programm e chli meh drängt und unwichtige Fächer wäggloh... ha nüd drgege