glaub mrs, du au!Rinoceronte hat geschrieben:Nosti muss noch viel lernen....
@russe: messi! aber meinsch s' konzärt lohnt sich?
wenn si scho mol in basel sin....klaro....wird sicher nid s übergig -XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:glaub mrs, du au!
@russe: messi! aber meinsch s' konzärt lohnt sich?
ich hätti gmeint die sin scho friener relativ bekannt gsi...Russe hat geschrieben:sin nid so dr renner !! trust me !!
sin zämme mit dr tony touch (öbbe mixtape 50) latino wälle do bekannt worde...
zwei drei wirklich gueti tracks....dr räscht kasch rauche!!
im bekanntischte videoclip fahrt e zwärg skateboard uff emne drese und keit e paar mol fett uff d schnure...isch no witzig gsi!!
http://images-eu.amazon.com/images/P/B0 ... ZZZZZZ.jpgXxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:wasch das? bisches scho dr zweiti wo die lobt und ich kenn se nid!![]()
Chunt wohl druff a, öb sie mit dä rockigere Show oder mit em "normale", geile Rap Shit chöme...Aber nur 2-3 gueti Tracks??Bi allem Respäkt Russe, aber uf em 'Here comes the Horns' Album hets jo scho 4-5 geili Tracks..!Und Klassiker wie 'tres delinquentes' sind Meilestei...Trust meXxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:aber meinsch s' konzärt lohnt sich?
arf sind für mich schon lange kein Geheimtip mehrDave hat geschrieben:und no e gheimtyp für fründ vo rockiger musig:
Samstag, 4.September
Klosterhof «Kloster Qualifying & Kloster Race»
.........
23:40 Uhr Arf
u2026u2026u2026u2026.
dr name isch programm (wobie die meischte do inne mit "arf" wohrschienlich nüd könne afoh)
tssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssNaz hat geschrieben:tollo alles am Arsch