Mords Hagel
Nid ganz sunscht wäre Tod durch Lawine bime Skitourefahrer au e natürliche Tod, oder?ScoUtd hat geschrieben:Wobei ein Sterben wegen Hagel ein natürlicher Tod ist...
Oddä öppä nööd?
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
läg mr doch am arsch. gstresst wie e blöde, ha mi auto vrgässe ind garage d stelle-->usegsegglet mit rägeschirm--> auto igstiege und denn ab ind garage go parkiere, ha gmeint mir vrknallts jetzt d frontschiebe zum glück hett dr chare nüd abkriegt. drfür e sone hagelkorn voll uff e deggel kriegt. de rägeschirm chani au furtkeie
s fazit vom obe: minus ei rägeschirm

s fazit vom obe: minus ei rägeschirm

Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
Dass Tiere in einem Hagelsturm sterben könnten, halte ich für ein Gerücht. Es sei denn die Tiere werden vom Menschen an einem Ort gehalten, an sie keine Möglichkeit haben, sich in Sicherheit zu bringen.Cachaca hat geschrieben:hm ich dänk mit natürlichem tod eher so an altersschwächi oder so. e natürliche tod cha me nid verhindere. dass e tier im haagel stirbt könnt me verhindere. weisch wienis mein?
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
hesch aber keini schääde dervo traage vo däm schlag ufs hirni? ^^Kurtinator hat geschrieben:läg mr doch am arsch. gstresst wie e blöde, ha mi auto vrgässe ind garage d stelle-->usegsegglet mit rägeschirm--> auto igstiege und denn ab ind garage go parkiere, ha gmeint mir vrknallts jetzt d frontschiebe zum glück hett dr chare nüd abkriegt. drfür e sone hagelkorn voll uff e deggel kriegt. de rägeschirm chani au furtkeie![]()
s fazit vom obe: minus ei rägeschirm![]()
![]()
do freue mir uns aber dasses dim auto guet goht ;p
e hooch uf alli garage

villicht entwicklet sich jo e spändeaktion für e neue schirm für dr kurtinator? ^^
ebe zb kääfig vorusse ohni hüüsli oder ähnlichs. s git nüt wos nid git.gruusigeSiech hat geschrieben:Dass Tiere in einem Hagelsturm sterben könnten, halte ich für ein Gerücht. Es sei denn die Tiere werden vom Menschen an einem Ort gehalten, an sie keine Möglichkeit haben, sich in Sicherheit zu bringen.
isch villicht nid sehr wohrschiinlich dass sowas passiert, aber usschliesse cha mes nid. grad kleini tier wo nid sehr robuscht sin.
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
[quote="Cachaca"]hesch aber keini schääde dervo traage vo däm schlag ufs hirni? ^^
do freue mir uns aber dasses dim auto guet goht ]
ou jä, geld her
@baselll
isch jo grad am lindeplatz. hundert meter witer an de ex blkb hetts nid andersch ussgseh
do freue mir uns aber dasses dim auto guet goht ]
ou jä, geld her

@baselll
isch jo grad am lindeplatz. hundert meter witer an de ex blkb hetts nid andersch ussgseh

Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
-
- Neuer Benutzer
[quote="Cachaca"]cha me die lütlis miete für s hällsehe? ]
Wottsch d Euromillione gwinne?
Wottsch d Euromillione gwinne?
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
-
- Erfahrener Benutzer
binis grad ussem anfos gfahre und den richtig aeschplatz... verfluechts rotliecht gha und den hets agfange.. bis zum jooogeli im halbe tempo gfahre.. aber d'joggeliparkplätz sin au halb unter wasser.. het geil gsprützt.. vorallem underem brüügli duure richtig parkplätz.. fascht ei meter isch swasser hoch gsi..
toll ! Alles kleine Goof simmer amme in dPfütze gumt !Magoo hat geschrieben:binis grad ussem anfos gfahre und den richtig aeschplatz... verfluechts rotliecht gha und den hets agfange.. bis zum jooogeli im halbe tempo gfahre.. aber d'joggeliparkplätz sin au halb unter wasser.. het geil gsprützt.. vorallem underem brüügli duure richtig parkplätz.. fascht ei meter isch swasser hoch gsi..
[LEFT]#ayzzendrekk!!![/LEFT]
[LEFT]Wo isch dr Reto ?[/LEFT]
[LEFT]Schaffe isch Geil! Schaffe isch Alles! [/LEFT]
[LEFT]Wo isch dr Reto ?[/LEFT]
[LEFT]Schaffe isch Geil! Schaffe isch Alles! [/LEFT]
-
- Erfahrener Benutzer
Lancia wieso? Die zwei wo noch mir unter däm Vordach schutz gsuecht hänn hänn e Golf und e Merz ka und sinn beidi zimmli schlächter dra gse als ich...Grga Pitic hat geschrieben:.......Alfa?
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]