Rekruten angetreten!

Der Rest...
gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gruusigeSiech »

Gustavo hat geschrieben:Es hed sogar ufem Kasärneareal e kleins Restaurand! Und das hani bis jetzt no uf kei andere Kasärne atroffe!
In Aarau gibts auch ein Kasernenrestaurant. Ist aber bei den Rekruten nicht so beliebt, weil da alle hohen Tiere herum hocken.
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

[CENTER]
[/CENTER]

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Keano hat geschrieben:militär ist so 1996 :p
Falsch! Militär ist soooooooo 2000 ;)

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilea-1893 »

[quote="housestyle"]Start: Montag 11.07, 13:30 Uhr

]

Dört bini au gsi vorme Joor! Gniess es! Isch e gueti Kaserne!
Hoff eifach nid, dass de Palischt bisch...!?!?

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Gustavo hat geschrieben:Für alli Bièreler, do no e chline Bricht vomene Kolleg wo letscht Wuche dört gi isch...

"Bière isch chli zwei gspalte! Es isch zwar ei riesegrossi Kasären, allerdings isch si halbiert! Artillerie und Infantrie!

Bière isch eigentlich e Kasärne wie me si sich so vorstellt! Nid all zu neu, aber no rächt konvortabel für Militärverhältniss! Es hed sogar ufem Kasärneareal e kleins Restaurand! Und das hani bis jetzt no uf kei andere Kasärne atroffe!

S hed halt chli viel Russe z Bière, aber mit es bitz Glück hesch dütsch-sprächendi Vorgsetzti und somit scho es Problem weniger! Ah jo, in de erschte 7 Wuche, wo sie die usselektioniere, wo müend witers mache, würdi mi eifach nid all zu gschickt astelle wenns ums Französisch rede goht! Am beschte duesch sogar eso, als würdsch kei Wort Französisch verstoh! (sofärn de nid wotsch witers mache)

Vom Wätter här isches dört genau so heiss wie z Basel! Ich glaub d Luftfüechtikeit isch sogar nochli höcher! Es hed brutal viel Mugge dört! Ich würd also irgend wellche Mugge-Sprei oder so mit näh!

Usgangsmässig heds öbbe 8 Beize dört! Fascht alli sind grad näbe dr Kasärne! (muesch also nur 2x umgheie und scho bisch nachem Usgang wider zrug in dr Kasärne) Allerdings wirsch chum emol öbbis anders als Rekrute und sunschtigi Militärs im Usgang aträffe! Z Bière gits drum öbbe gliech viel Soldate wie Ihwohner vo däm Dörfli! Also öbbe 1500 Ihwohner und 1500 Soldate!"
Chani so unterschriebe. dKasärne isch eigentlich no okay, aber ebe.. Usgangsmässig beschisse!! Keini Fütz und nix!! Und beschisseni Aschlüssmöglichkeite uf Morges bzw. Lausanne. Bini doch jedesmol während dr RS erscht am halbi 1 efangs dehei gsi am Sa.!! Im WK hani den das spieli mit 3 oder 4 mol umstiege nüme mitgmacht und mit em Auto ufegheizt.. 2 Std. schnäller gsi und alles easy.. das isch mr s Benzin wärt gsi!

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

Basilea-1893 hat geschrieben:Dört bini au gsi vorme Joor! Gniess es! Isch e gueti Kaserne!
Hoff eifach nid, dass de Palischt bisch...!?!?
bim oblt aeschlimann?
i bi vomne joor au derte gsi, aber as minespicker...
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)

[CENTER] :mad: FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

Pascilicious hat geschrieben:Im WK hani den das spieli mit 3 oder 4 mol umstiege nüme mitgmacht und mit em Auto ufegheizt.. 2 Std. schnäller gsi und alles easy.. das isch mr s Benzin wärt gsi!
weisch no ungefähr, wie lang de gha hesch? und het dä parkplatz no kostet?

am afang gangi sicher mol mitem zug, aber wenn mr das ushänkt gangi gläb äu mitem auto ... a jä, an dere stell suechi scho mol mitfahrer für e allfälligi fahrgmeinschaft ;)
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

Fool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fool »

[quote="Gustavo"]a jä, an dere stell suechi scho mol mitfahrer für e allfälligi fahrgmeinschaft ]
do würd mi doch scho mol "freiwillig" mälde! ;)

wär jo voll gmüetlich.

gang morn au uf dä zug, nur ab basel.

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

Basilea-1893 hat geschrieben:Hoff eifach nid, dass de Palischt bisch...!?!?
Was isch Palischt???

zh scum
Benutzer

Beitrag von zh scum »

THUN :eek:

mit ganja bepackt!

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

zh scum hat geschrieben:THUN :eek:

mit ganja bepackt!
juhu i hoff du schreisch das denn au grad useh wenn d z thun ahchunsch bi de schänkelklopfer

Basilea-1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilea-1893 »

housestyle hat geschrieben:Was isch Palischt???
Die, wo mit däm

Bild

schiesse...! Die sin ebbe au in Chamblon gsi!

örjan berg hat geschrieben:bim oblt aeschlimann?
i bi vomne joor au derte gsi, aber as minespicker...
Nei, i bi Panzerjäger und bi bim Quinche gsi, aber i kenn dr Aeschlimann!
Dä wohnt jo glaub im Laufetal! Bi uns isches immer dr Homeboy-Aeschlimaa gsi! Wenn bisch dört gsi?

zh scum
Benutzer

Beitrag von zh scum »

MilleGB hat geschrieben:juhu i hoff du schreisch das denn au grad useh wenn d z thun ahchunsch bi de schänkelklopfer
ja sicher, ich bruch ja mini kunde zum deale!
zeig em oberst grad mal mis agebot!

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

Basilea-1893 hat geschrieben:Die, wo mit däm

Bild

schiesse...! Die sin ebbe au in Chamblon gsi!
Nei bi "Führungsstaffelsoldat" (ehemals Nachrichtesoldat).

So, mäld mi ab! In 2 Stunde fahrt mi Zug und muess no e paar notwendigi Sache go kaufe :D (Rasierklinge, Schlüsselloch, etc. ;) )

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

Gustavo hat geschrieben:Zitat von Gustavo
Für alli Bièreler, do no e chline Bricht vomene Kolleg wo letscht Wuche dört gi isch...

"Bière isch chli zwei gspalte! Es isch zwar ei riesegrossi Kasären, allerdings isch si halbiert! Artillerie und Infantrie!

Bière isch eigentlich e Kasärne wie me si sich so vorstellt! Nid all zu neu, aber no rächt konvortabel für Militärverhältniss! Es hed sogar ufem Kasärneareal e kleins Restaurand! Und das hani bis jetzt no uf kei andere Kasärne atroffe!

S hed halt chli viel Russe z Bière, aber mit es bitz Glück hesch dütsch-sprächendi Vorgsetzti und somit scho es Problem weniger! Ah jo, in de erschte 7 Wuche, wo sie die usselektioniere, wo müend witers mache, würdi mi eifach nid all zu gschickt astelle wenns ums Französisch rede goht! Am beschte duesch sogar eso, als würdsch kei Wort Französisch verstoh! (sofärn de nid wotsch witers mache)

Vom Wätter här isches dört genau so heiss wie z Basel! Ich glaub d Luftfüechtikeit isch sogar nochli höcher! Es hed brutal viel Mugge dört! Ich würd also irgend wellche Mugge-Sprei oder so mit näh!

Usgangsmässig heds öbbe 8 Beize dört! Fascht alli sind grad näbe dr Kasärne! (muesch also nur 2x umgheie und scho bisch nachem Usgang wider zrug in dr Kasärne) Allerdings wirsch chum emol öbbis anders als Rekrute und sunschtigi Militärs im Usgang aträffe! Z Bière gits drum öbbe gliech viel Soldate wie Ihwohner vo däm Dörfli! Also öbbe 1500 Ihwohner und 1500 Soldate!"
das chan i definitiv unterstrieche.. ich bi im 2003 33 wuche in däm loch biere gsi.. und was s beschissenschte isch, es het keini fraue.. im ussgang sehsch eifach nur grieni männli.. und es git es paar schöni marschstreckene dört in biere.. chönned euch alli freue.. es goht vill berguf.. :D die wo uf biere müend euch chan ich nur empfähle gönd mit em auto.. sind knapp 2 stund schneller und es het sowieso meistens es paar basler dörte.. also chönne dir euch sicher zämetue und euch s bezin teile.. so hän mir's immer gmacht.. ihr spared jedesmol 2 stund.. und für e rekrut mit emene kurze weekend sind 4 stunde halt verdammt vill.. wenn ihr sunscht no wänd öppis wüsse nur froge.. übrigens dr schuelkdt isch no e recht gmietliche.. zwar e russ aber recht ok..

baasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baasel »

[quote="housestyle"]??? rechte Winkel = 60 Grad? :confused: ]

........het eine mit digge fette Bälke uf em huet ammene Obe gschraue. Ha wäge mim lute lacher erst e halb Stund spöter in Usgang dörfe und ha mir e Standpauke miesse alose......... :D

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Wünsche allen RS-Absolvenden eine schöne Zeit. Und vergesst nicht den Lohn: «Nachher seit ihr richtige Männer». :D

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

sergipe hat geschrieben:Wünsche allen RS-Absolvenden eine schöne Zeit. Und vergesst nicht den Lohn: «Nachher seit ihr richtige Männer». :D
muahaha :)
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

sergipe hat geschrieben:Wünsche allen RS-Absolvenden eine schöne Zeit. Und vergesst nicht den Lohn: «Nachher seit ihr richtige Männer». :D
Dulcius et decorum est pro patriam mori!

Es ist süss und ehrenvoll für das Vaterland zu sterben.

Hach, ich wünschte, ich dürfte nochmals.... ;)
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

[quote="Gustavo"]weisch no ungefähr, wie lang de gha hesch? und het dä parkplatz no kostet?

am afang gangi sicher mol mitem zug, aber wenn mr das ushänkt gangi gläb äu mitem auto ... a jä, an dere stell suechi scho mol mitfahrer für e allfälligi fahrgmeinschaft ]
Also uf Biere mit no rasch go Tanke unterwägs und Pissbreak.. 2 1/2 Std.
I würd jo scho mit em Zug go, und 4 Std. dine hocke..wär jo easy.. aber 3 mol umstiege und je nachdäm bim Irucke kei Platz zha isch eifach beschisse!
Neee hänt nix müesse zahle für Parkplatz.. es het e grosse Parkplatz dörte.. isch allerdings z fuess 15 Min. vo dr Kasärne entfärnt.. oder no chli länger.. Naja, ha mi Waage aber direkt bi dr Kasärne hinte parkiert.. während em WK isch das no gange.. hehe. Bi schlussändlich wirklich froh gsi mit em Auto. Eifach bim abträtte grad in Waage hocke, alles ineschmeisse.. und abdüsse..

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

[quote="Mätzli"]Dulcius et decorum est pro patriam mori!

Es ist süss und ehrenvoll für das Vaterland zu sterben.

Hach, ich wünschte, ich dürfte nochmals.... ]

glaub ich dir aufs wort! ;)
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Seisch mim Brüetsch e Gruess de isch au atanzt hüt
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Libero hat geschrieben:so e saublööde spruch ka nur vo aim ko, wo in de 3-E erscht grad uffgno worde isch (?) und aiggentligg dert nüt verlore hett...!

was würdsch derzue sage, wenn am 20. jänner 2006 in der gryffegass alli zuschauer am strosserand s glyche würde zue dir sage, bym abmarsch zum mähli...???
Was bisch denn du für e riese Trulla? Isch dr bim suffe dr Toilettedeckel uf e Hinterkopf knallt oder bringsch immer so behindereti Afickereie wenn di di Domina nid richtig drah gnoh het?

Mach di mol locker...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ha! Für e Platini isch d RS scho wider fertig. Zu hart wie schnäll s ka go.....
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Riot Kid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riot Kid »

Platini hat geschrieben:10.15 frauenfeld... und wenn diese nasen meinen attest nicht akzeptieren dann gibts ärger !! :mad:
hehe.....habe gehört hattest genug glück um dabei bleiben zu dürfen.......

ein gruss geht an mister-attest-und-weg..wie ich erfahren habe bereits um 11 uhr schon wieder auf dem weg nach hause ...

zum glück hat bei mir die militärische karriere mit dem psychologischen einstufungstest ein apruptes ende gefunden...
...ALLES füre FCB...

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Riot Kid hat geschrieben:zum glück hat bei mir die militärische karriere mit dem psychologischen einstufungstest ein apruptes ende gefunden...
hehehe. Psychloge sin scho luschtigi Mensche. Es sei denn de hesch e riese Schuss wo di untersuecht und denn versuechsch se z beidrucke und bumm bisch tauglich, gäll Platini.

Was au no funzt, wenn de dr Tescht wo de am Afang muesch schriebe, nach dr zweite Site durch d Gegend schmeissisch und verkündsch as de kei Bock me uf dä Scheiss hebsch... (Goht natürlig numme wenn dr Tescht uf Papier isch und nid am PC, suscht könnts tür wärde :rolleyes: )

@Riot Kid: AOE - UT isch ok!!!
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Libero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Libero »

Rinoceronte hat geschrieben:Was bisch denn du für e riese Trulla? Isch dr bim suffe dr Toilettedeckel uf e Hinterkopf knallt oder bringsch immer so behindereti Afickereie wenn di di Domina nid richtig drah gnoh het?

Mach di mol locker...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ha! Für e Platini isch d RS scho wider fertig. Zu hart wie schnäll s ka go.....
wede du die treats gläse hesch, denn kunnsch (vyllicht) druss, wie ich s gmaint ha - der gryff hetts ämmel relativiert und begriffe, was me vor dir (und em platini) nyt behaupte ka...

Gryff
Benutzer

Beitrag von Gryff »

Libero hat geschrieben:wede du die treats gläse hesch, denn kunnsch (vyllicht) druss, wie ich s gmaint ha - der gryff hetts ämmel relativiert und begriffe, was me vor dir (und em platini) nyt behaupte ka...
mr hänns vo dinere überuss nätte art!

wie kunnsch du drzue so ussage wäge mir und de 3E z'mache????

:mad: :mad: :mad:
AN DIE SÄCKE!

Libero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Libero »

Gryff hat geschrieben:mr hänns vo dinere überuss nätte art!

wie kunnsch du drzue so ussage wäge mir und de 3E z'mache????

:mad: :mad: :mad:
s isch nur wäge dim nickname und der derzue passende unterschrift. i gang emol dervo uss, dass du AU DERBY bisch !!!

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Libero hat geschrieben:wede du die treats gläse hesch, denn kunnsch (vyllicht) druss, wie ich s gmaint ha - der gryff hetts ämmel relativiert und begriffe, was me vor dir (und em platini) nyt behaupte ka...
Du bisch jo wohl dr Behindertschti wo gits. Verrissisch dr do d Schnuure als wärsch dr Sultan vo Brocolli.
Immer feste drüber nochdängge was ins Internet ghöhrt und was nid... Vollidiot

Gryff
Benutzer

Beitrag von Gryff »

Libero hat geschrieben:s isch nur wäge dim nickname und der derzue passende unterschrift. i gang emol dervo uss, dass du AU DERBY bisch !!!
und das motiviert di zu sonere ussaag???
AN DIE SÄCKE!

Libero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Libero »

Gryff hat geschrieben:und das motiviert di zu sonere ussaag???
ich habe fertig - es isch mer ächt z blöd und z primitiv

Antworten